Debat og IT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tildækket muslim til kørerprøve!

Go down

Tildækket muslim til kørerprøve! Empty Tildækket muslim til kørerprøve!

Indlæg by Admin on Tors 08 aug 2019, 10:24

Tildækket muslim til kørerprøve!

Politiets motorsagkyndig rækker hånden frem til den kvindelige tildækkede muslim!

Hånden blev afvist, fordi det står i Koranen!

Den motorsagkyndige:

Hvad betyder højre vigepligt?

Muslimen på arabisk: "Jeg har 7 børn med min mand og forventer flere"!

Tolken oversætter: "Højre vigepligt betyder, at jeg skal holde tilbage for al kørende færdsel fra højre side. Jeg skal altid orientere mig til venstre for at sikre mig, at den kørende færdsel viger og lader mig køre først"!

Den motorsagkyndige:

Hvad betyder en fuld stop tavle?

Muslimen på arabisk: "Min mand og jeg er glade for socialkontoret, hvor vi får udbetalt jeres penge"!

Tolken oversætter: "Ubetinget vigepligt betyder, at jeg skal holde tilbage (vige) for al trafik fra højre og venstre. Når der er en “fuld stop” tavle, skal jeg standse helt op - bilen må ikke rulle"!

Den motorsagkyndige:

Hvad betyder hajtænder?

Muslimen på arabisk: "Når vi muslimer er mange og stærke nok i jeres land, vil vi overtage landet og gøre det til et muslimsk land med Koranen og Sharia lovene som grundlag"!

Tolken oversætter: "Hvis der blot er “hajtænder”, er det ikke altid nødvendigt at standse helt, men jeg skal nærme mig krydset med lav hastighed, så jeg tydeligt viser over for de tværkørende, at jeg har tænkt mig at overholde vigepligten."!

Den motorsagkyndige:

Ja der var jo heller ingen fejl under kørslen, så du har bestået og får nu et midlertidig dansk førebevis, indtil dit kørekort kommer fra Borgerservice!

Måske skulle de motorsagkyndige lære arabisk?

Din mening?
Tildækket muslim til kørerprøve! Kzreko10

Admin

Antal indlæg : 1032

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tildækket muslim til kørerprøve! Empty Re: Tildækket muslim til kørerprøve!

Indlæg by Radikal on Man 19 aug 2019, 16:45

Admin skrev:Tildækket muslim til kørerprøve!

Politiets motorsagkyndig rækker hånden frem til den kvindelige tildækkede muslim!

Hånden blev afvist, fordi det står i Koranen!

Den motorsagkyndige:

Hvad betyder højre vigepligt?

Muslimen på arabisk: "Jeg har 7 børn med min mand og forventer flere"!

Tolken oversætter: "Højre vigepligt betyder, at jeg skal holde tilbage for al kørende færdsel fra højre side. Jeg skal altid orientere mig til venstre for at sikre mig, at den kørende færdsel viger og lader mig køre først"!

Den motorsagkyndige:

Hvad betyder en fuld stop tavle?

Muslimen på arabisk: "Min mand og jeg er glade for socialkontoret, hvor vi får udbetalt jeres penge"!

Tolken oversætter: "Ubetinget vigepligt betyder, at jeg skal holde tilbage (vige) for al trafik fra højre og venstre. Når der er en “fuld stop” tavle, skal jeg standse helt op - bilen må ikke rulle"!

Den motorsagkyndige:

Hvad betyder hajtænder?

Muslimen på arabisk: "Når vi muslimer er mange og stærke nok i jeres land, vil vi overtage landet og gøre det til et muslimsk land med Koranen og Sharia lovene som grundlag"!

Tolken oversætter: "Hvis der blot er “hajtænder”, er det ikke altid nødvendigt at standse helt, men jeg skal nærme mig krydset med lav hastighed, så jeg tydeligt viser over for de tværkørende, at jeg har tænkt mig at overholde vigepligten."!

Den motorsagkyndige:

Ja der var jo heller ingen fejl under kørslen, så du har bestået og får nu et midlertidig dansk førebevis, indtil dit kørekort kommer fra Borgerservice!

Måske skulle de motorsagkyndige lære arabisk?

Din mening?
Tildækket muslim til kørerprøve! Kzreko10

Det er noget konstrueret pjat, som du selv har fundet på. Tolkene oversætter naturligvis korrekt fra arabisk til dansk.

Radikal

Antal indlæg : 264

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum