FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Har du en god vittigt?
Finland afbryder Somalia-samarbejde EmptyIdag kl. 16:16 af Oliver

» Finland afbryder Somalia-samarbejde
Finland afbryder Somalia-samarbejde EmptyIdag kl. 16:05 af Oliver

» Svære opgaver!
Finland afbryder Somalia-samarbejde EmptyIdag kl. 15:54 af Oliver

» Distraheret af skærme i undervisningen?
Finland afbryder Somalia-samarbejde EmptyIdag kl. 12:15 af Yoyo

» The Bay - Krimi 1 - 2 og 3
Finland afbryder Somalia-samarbejde EmptyIdag kl. 08:00 af Admin

» Hvorfor er en indkørsel fredet natur i Danmark?
Finland afbryder Somalia-samarbejde EmptyIgår kl. 15:53 af Oliver

» Skolemad igen?
Finland afbryder Somalia-samarbejde EmptyIgår kl. 15:42 af Oliver

» NATO tropper i Ukraine?
Finland afbryder Somalia-samarbejde EmptyIgår kl. 14:26 af Yoyo

» A grim spinoff effekt af Trumps win
Finland afbryder Somalia-samarbejde EmptyIgår kl. 14:23 af Yoyo

Finland afbryder Somalia-samarbejde

4 deltagere

Go down

Finland afbryder Somalia-samarbejde Empty Finland afbryder Somalia-samarbejde

Indlæg af Charmebøffen Idag kl. 13:05

Finland afbryder nu sit udviklingssamarbejde med Somalia. Årsagen er manglende fremskridt samarbejdet om hjemsendelse af somaliere, der ikke har opholdstilladelse i Finland.

https://document.dk/2024/11/22/finland-stopper-udviklingsbistanden-til-somalia-indtil-landet-tager-egne-borgere-hjem/

Somalia vil jo som sædvanlig ikke modtage egne statsborgere, så det lyder som en fortræffelig idé finnerne har fået.

Fra 2025 og frem er der egentlig afsat mellem otte og ni millioner euro årligt til udviklingsbistand til Somalia . Det finske udenrigsministerium meddeler, at igangværende udviklingsprojekter vil blive afsluttet i overensstemmelse med aftalerne.

Der vil blive hjemsendt et antal somaliere; desværre meddeler udenrigsministeriet ikke præcis hvor mange.

Hvad mener du - er der mon ikke noget at lære der for resten af Skandinaviens vedkommende?  Finland afbryder Somalia-samarbejde 1f600
Charmebøffen
Charmebøffen

Antal indlæg : 45
Geografisk sted : Danmark

Tilbage til toppen Go down

Finland afbryder Somalia-samarbejde Empty Sv: Finland afbryder Somalia-samarbejde

Indlæg af Yoyo Idag kl. 14:08

Umiddelbart en klogt beslutning, men hvad de Sunni Muslimske krigere har at gøre med artiklen undrer jeg mig om.

Antal indlæg : 723
Geografisk sted : Vest Jylland

Finland afbryder Somalia-samarbejde Empty Sv: Finland afbryder Somalia-samarbejde

Indlæg af ak31 Idag kl. 14:26

Yoyo skrev:Umiddelbart en klogt beslutning, men hvad de Sunni Muslimske krigere har at gøre med artiklen undrer jeg mig om.

Er der noget jeg er gået glip af, jeg ser ikke noget om krigere?

ak31

Antal indlæg : 1835

Indlæg af Yoyo Idag kl. 15:48

Kig på billedet fra Somalia i linket

Antal indlæg : 723
Geografisk sted : Vest Jylland

Indlæg af Oliver Idag kl. 16:05

Charmebøffen skrev:Finland afbryder nu sit udviklingssamarbejde med Somalia. Årsagen er manglende fremskridt samarbejdet om hjemsendelse af somaliere, der ikke har opholdstilladelse i Finland.

https://document.dk/2024/11/22/finland-stopper-udviklingsbistanden-til-somalia-indtil-landet-tager-egne-borgere-hjem/

Somalia vil jo som sædvanlig ikke modtage egne statsborgere, så det lyder som en fortræffelig idé finnerne har fået.

Fra 2025 og frem er der egentlig afsat mellem otte og ni millioner euro årligt til udviklingsbistand til Somalia . Det finske udenrigsministerium meddeler, at igangværende udviklingsprojekter vil blive afsluttet i overensstemmelse med aftalerne.

Der vil blive hjemsendt et antal somaliere; desværre meddeler udenrigsministeriet ikke præcis hvor mange.

Hvad mener du - er der mon ikke noget at lære der for resten af Skandinaviens vedkommende?  Finland afbryder Somalia-samarbejde 1f600

"Ingen hjemsendelse, ingen penge: Finland afbryder sit bilaterale udviklingssamarbejde med Somalia. Årsagen er «manglende fremskridt i samarbejdet om hjemsendelse af somaliere«, der ikke har opholdstilladelse i Finland."
Med den regering som Danmark har, vil det aldrig ske. Om en ren borgerlig regering ville bruge ovennævnte som Finland gør, er jeg heller ikke sikker på vil være dens politik.Shocked Very Happy
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 495

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum