Debat og IT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Blokeret af Facebook!

Go down

Blokeret af Facebook! Empty Blokeret af Facebook!

Indlæg by Admin on Søn 02 aug 2020, 10:03

"I dag er jeg nået til Denise, der blev blokeret af Facebook, fordi hun deltog i en fredelig demonstration mod muslimsk bønnekald i Helsingør.

Vi har ytringsfrihed i Danmark. Danskerne skal kende sandheden om, hvordan islam desværre får mere og mere indflydelse i samfundet.

I Nye Borgerlige siger vi klart og tydeligt, at islam INGEN indflydelse skal have i Danmark. Vi kæmper nemlig for et frit og trygt Danmark. Mette Thiesen NB".

Danskerne skal tvinges til muslimsk indflydelse i samfundet på alle områder!

Vi skal ikke godkende, at vores land laves om på og til muslimernes præmissser!

Selv FB og "de korrekte medier", arbejder for muslimerne!

Sig fra og stem rigtigt på valgdagen!

Din mening?

Admin

Antal indlæg : 1054

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Blokeret af Facebook! Empty Re: Blokeret af Facebook!

Indlæg by Radikal on Søn 02 aug 2020, 15:43

Admin skrev:"I dag er jeg nået til Denise, der blev blokeret af Facebook, fordi hun deltog i en fredelig demonstration mod muslimsk bønnekald i Helsingør.

Vi har ytringsfrihed i Danmark. Danskerne skal kende sandheden om, hvordan islam desværre får mere og mere indflydelse i samfundet.

I Nye Borgerlige siger vi klart og tydeligt, at islam INGEN indflydelse skal have i Danmark. Vi kæmper nemlig for et frit og trygt Danmark. Mette Thiesen NB".

Din mening?

Jeg mener at det er i orden at Facebook blokerer for intolerence, fordi selvfølgelig skal muslimer have lov til deres bønnekald i deres religion. Vi ringer jo også med kirkeklokker i vores religion.

Radikal

Antal indlæg : 276

Indlæg by Admin on Man 03 aug 2020, 10:52

Radikal skrev:
Admin skrev:"I dag er jeg nået til Denise, der blev blokeret af Facebook, fordi hun deltog i en fredelig demonstration mod muslimsk bønnekald i Helsingør.

Din mening?

Jeg mener at det er i orden at Facebook blokerer for intolerence, fordi selvfølgelig skal muslimer have lov til deres bønnekald i deres religion. Vi ringer jo også med kirkeklokker i vores religion.

Ja, men det gør vi sgu da ikke fem gange om dagen!

Jeg er ikke interesseret i muslimsk bønnekald i højtalere ud over hele byen fem gange om dagen!

Muslimerne skal ikke have nogen indflydelse på vores demokratiske samfund i Danmark!

Admin

Antal indlæg : 1054

https://dinedebatter.danskforum.net

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum