FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Sloppy Joe!
Lakse salad til lunch. EmptyIdag kl. 20:25 af Jojo

» Lidt fra Ukraines historie
Lakse salad til lunch. EmptyIdag kl. 19:54 af Jojo

» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
Lakse salad til lunch. EmptyIdag kl. 17:36 af Jojo

» Første muslimske borgmester.
Lakse salad til lunch. EmptyIdag kl. 17:30 af Jojo

» It svindel på Nettet?
Lakse salad til lunch. EmptyIdag kl. 17:16 af Jojo

» Spis rugbrød
Lakse salad til lunch. EmptyIdag kl. 17:08 af Jojo

» Taylor Swift?
Lakse salad til lunch. EmptyIdag kl. 15:46 af Gæst

» Maj kulde gør laderne fulde?
Lakse salad til lunch. EmptyIdag kl. 11:18 af ak31

» Så du pinsesolen danse?
Lakse salad til lunch. EmptyIdag kl. 11:17 af Nationalpigen


Lakse salad til lunch.

Go down

Lakse salad til lunch. Empty Lakse salad til lunch.

Indlæg af Gæst Lør 06 Nov 2021, 14:16

Gang imellem laver jeg det som idag, og som sædvanligt min egen recept Surprised

I de gode gamle dage kunne man bruge frisk laks, men den findes desværre næsten ikke mere og den fede Norske opdræt fisk gider jeg ikke sætte tænder i.

En 400 ml. dåse med rød Canadisk vildt laks, 4 store syltede augurker, 4 kogte æg, en hel portion ""glas"" capers og to små mandariner.

Tip. de hakkede augurker skal presses ud på en køkkenklude for at fjerne fugten dersom det senere samles i skålen.

Fint hakket og blandet med krydderier to store ske med Mayonaise og Tom ketchup og man far det perfekte Salad som spises på ristet fransk brod eller en flute.

Velbekomme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lakse salad til lunch. Empty Sv: Lakse salad til lunch.

Indlæg af Admin Lør 06 Nov 2021, 15:39

Jojojojo skrev:Gang imellem laver jeg det som idag, og som sædvanligt min egen recept Surprised

I de gode gamle dage kunne man bruge frisk laks, men den findes desværre næsten ikke mere og den fede Norske opdræt fisk gider jeg ikke sætte tænder i.

En 400 ml. dåse med rød Canadisk vildt laks, 4 store syltede augurker, 4 kogte æg, en hel portion ""glas"" capers og to små mandariner.

Tip. de hakkede augurker skal presses ud på en køkkenklude for at fjerne fugten dersom det senere samles i skålen.

Fint hakket og blandet med krydderier to store ske med Mayonaise og Tom ketchup og man far det perfekte Salad som spises på ristet fransk brod eller en flute.

Velbekomme

Det lyder ihvertfald lækkert! Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum