FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Sloppy Joe!
Mavefedt? EmptyIdag kl. 20:25 af Jojo

» Lidt fra Ukraines historie
Mavefedt? EmptyIdag kl. 19:54 af Jojo

» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
Mavefedt? EmptyIdag kl. 17:36 af Jojo

» Første muslimske borgmester.
Mavefedt? EmptyIdag kl. 17:30 af Jojo

» It svindel på Nettet?
Mavefedt? EmptyIdag kl. 17:16 af Jojo

» Spis rugbrød
Mavefedt? EmptyIdag kl. 17:08 af Jojo

» Taylor Swift?
Mavefedt? EmptyIdag kl. 15:46 af Gæst

» Maj kulde gør laderne fulde?
Mavefedt? EmptyIdag kl. 11:18 af ak31

» Så du pinsesolen danse?
Mavefedt? EmptyIdag kl. 11:17 af Nationalpigen


Mavefedt?

3 deltagere

Go down

Mavefedt? Empty Mavefedt?

Indlæg af Admin Tors 14 Jul 2022, 10:59

Er der nogen som ved hvordan man taber sig omkring maven?

Min er vist blevet lidt for stor-he-he! Wink Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Mavefedt? Empty Sv: Mavefedt?

Indlæg af Gæst Tors 14 Jul 2022, 19:27

For mig at se så er den kun en måde, at sulte sig selv, når man sulter forbrænder kroppen fedt - på den måde kom jeg af med min fodboldsmave. Det er hårdt - alle de der slanke kure med pulver dur ikke.

Hvis jeg ikke kunne holde sulten ud, så tog jeg en af de der små firkanter med skyr, lidt det samme som ymer. Man kunne riste noget rugbrød og smuldre så man får en konsistens.

For mig tog det næsten 1 år at få fodbolds maven væk. Jeg spiser ikke slik, bruger et kilo sukker om året, ingen chips, og dog jeg elsker ostepops - man må godt være lidt ulydig engang imellem så livet ikke bliver for surt.

Ulempen ved min måde at du bliver mere træt, da kroppen ikke får nok energi. Men hvis man sover mere, så spiser man jo ikke imens. Men man skal finde sin egen balance - så mit råd er kun vejledende. På det tidspunkt tabte jeg over 30 kg. Så nu ligger min BMI faktisk under min højde.

Man skulle nødig ende som den der Michelin dreng som spiser shit mad.

Mavefedt? Fedbar11

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mavefedt? Empty Sv: Mavefedt?

Indlæg af Admin Fre 15 Jul 2022, 11:16

Polysl skrev:For mig at se så er den kun en måde, at sulte sig selv, når man sulter forbrænder kroppen fedt - på den måde kom jeg af med min fodboldsmave. Det er hårdt - alle de der slanke kure med pulver dur ikke.

Hvis jeg ikke kunne holde sulten ud, så tog jeg en af de der små firkanter med skyr, lidt det samme som ymer. Man kunne riste noget rugbrød og smuldre så man får en konsistens.

For mig tog det næsten 1 år at få fodbolds maven væk. Jeg spiser ikke slik, bruger et kilo sukker om året, ingen chips, og dog jeg elsker ostepops - man må godt være lidt ulydig engang imellem så livet ikke bliver for surt.

Ulempen ved min måde at du bliver mere træt, da kroppen ikke får nok energi. Men hvis man sover mere, så spiser man jo ikke imens. Men man skal finde sin egen balance - så mit råd er kun vejledende. På det tidspunkt tabte jeg over 30 kg. Så nu ligger min BMI faktisk under min højde.

Man skulle nødig ende som den der Michelin dreng som spiser shit mad.

Mavefedt? Fedbar11

Jeg tror heller ikke, at alle de der slankekure med forskellige midler virker overhovedet!

Nu kan man jo ikke blive tykkere af ingenting, så det er jo det man spiser for meget af som gør udslaget!

Jeg har bestemt at droppe alle deserter og kager, da jeg vil forsøge at spise kun en varm hovedret og lidt frokost til aften!

Om dette er nok ved jeg ikke, men der vil nok gå lang tid, før et resultat viser sig, kunne jeg forestille mig!

Det drejer sig om forbrænde mere end det man spiser hver dag!

Hvis man hele tiden spiser mere, end det kroppen har brug for, ja så tager man også på i vægt!

Jeg har læst noget om, at man ikke skal gå så meget op de der BMI tal, men mere satse på talje målet omkring maven!

For mænd må den helst ikke være mere end 94 cm - for kvinder er det 80 cm!

Derudover er der en øget risiko for sygdomme!

https://aktivtraening.dk/vaegttab/taljemaalet-er-vigtigere-end-dit-bmi

https://arono.dk/taljemaal


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Mavefedt? Empty Sv: Mavefedt?

Indlæg af Gæst Fre 15 Jul 2022, 11:55

BMI er bare en målestok for ens vægt i forhold til ens højde. Det at slanke sig er hypotetisk, da mennesker er forskellig. Der er masser af teorier omkring at slanke sig. Men det er rigtig at spiser man mindre og er aktiv så taber man sig. Men det kræver at man er aktiv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mavefedt? Empty Sv: Mavefedt?

Indlæg af ak31 Fre 15 Jul 2022, 12:28

Admin skrev:Er der nogen som ved hvordan man taber sig omkring maven?

Min er vist blevet lidt for stor-he-he! Wink Very Happy

For 10 år siden gik eg til en diætist, og sagde til hende, at hun skulle lave nogle forslag til middagsmad. Det skulle være ud fra hvad jeg kunne lide. Der var også forslag til morgenmad og frokosten.
Det betød at vægten var en fast bestand af køkkenbordet. Det man må få, er mindre en man tror, så det er en overraskelse hvad vi har behov for. Jeg tabte et til halvanden kg. om måneden. Portionerne var store nok til at jeg blev mæt. Var jeg i byen spiste jeg dessert og kage men i meget begrænset omfang. Der er ikke noget værre for en værtinde, der har stået i flere timer, for at lave lækker mad og så få den besked: Jeg er på slankekur.

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1566
Join date : 05/12/20

Tilbage til toppen Go down

Mavefedt? Empty Sv: Mavefedt?

Indlæg af Radikal Fre 15 Jul 2022, 15:15

ak31 skrev:
Admin skrev:Er der nogen som ved hvordan man taber sig omkring maven?

Min er vist blevet lidt for stor-he-he! Wink Very Happy

For 10 år siden gik eg til en diætist, og sagde til hende, at hun skulle lave nogle forslag til middagsmad. Det skulle være ud fra hvad jeg kunne lide. Der var også forslag til morgenmad og frokosten.
Det betød at vægten var en fast bestand af køkkenbordet. Det man må få, er mindre en man tror, så det er en overraskelse hvad vi har behov for. Jeg tabte et til halvanden kg. om måneden. Portionerne var store nok til at jeg blev mæt. Var jeg i byen spiste jeg dessert og kage men i meget begrænset omfang. Der er ikke noget værre for en værtinde, der har stået i flere timer, for at lave lækker mad og så få den besked: Jeg er på slankekur.

Jeg er enig i, at hvis man spiser mindre end før og af de rigtige ting, samt at man bevæger sig mere, så vil man også slanke sig. Jeg var på slankekur for nogle år siden, og brugte samme metode som dig langt hen af vejen. Faktisk man kan leve omkring 40 dage kun ved at tære på kroppens depoter, det vil sige helt uden mad. Man skal dog have væske, og man kan klare sig i op til ti dage uden væske, derefter går den ikke længere. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Mavefedt? Empty Sv: Mavefedt?

Indlæg af Gæst Lør 16 Jul 2022, 15:08

For at slanke mig løber jeg ikke langt, jeg er jo en gammel fyr, så jeg skal passe på ikke at anstrenge mig.

Men nu er det ikke kun BMI, eller andet af forskellige teorier, det er godt for blodomløbet da det bliver dårligere med alderen.

For at tabe sig kan man helt undgå kød i en periode, og kun spise grønsager, som jo er total fedtfri. Æv siger mange det er sgu for kedeligt. nå? Er der nogen her der har prøvet at lave en selleri bøf? Der er mange spændende muligheder med grønsager - Jeg elsker kød, men har 3 dage om ugen uden kød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mavefedt? Empty Sv: Mavefedt?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum