FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Sloppy Joe!
Nu kommer folk hjem med corona igen! EmptyIdag kl. 19:10 af Jojo

» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
Nu kommer folk hjem med corona igen! EmptyIdag kl. 17:36 af Jojo

» Første muslimske borgmester.
Nu kommer folk hjem med corona igen! EmptyIdag kl. 17:30 af Jojo

» It svindel på Nettet?
Nu kommer folk hjem med corona igen! EmptyIdag kl. 17:16 af Jojo

» Spis rugbrød
Nu kommer folk hjem med corona igen! EmptyIdag kl. 17:08 af Jojo

» Taylor Swift?
Nu kommer folk hjem med corona igen! EmptyIdag kl. 15:46 af Gæst

» Maj kulde gør laderne fulde?
Nu kommer folk hjem med corona igen! EmptyIdag kl. 11:18 af ak31

» Så du pinsesolen danse?
Nu kommer folk hjem med corona igen! EmptyIdag kl. 11:17 af Nationalpigen

» Svære opgaver!
Nu kommer folk hjem med corona igen! EmptyIdag kl. 11:08 af ak31


Nu kommer folk hjem med corona igen!

5 deltagere

Go down

Nu kommer folk hjem med corona igen! Empty Nu kommer folk hjem med corona igen!

Indlæg af Admin Ons 20 Jul 2022, 11:15

Nu kommer folk hjem med corona igen!

"Fem smittet med ny coronaundervariant i Danmark
Der er foreløbig registreret fem tilfælde af coronavarianten BA.2.75 – en undervariant af Omikron, der er blevet beskrevet som særligt smitsom. Det er status, efter at det første tilfælde blev registreret for en uges tid siden, oplyser Statens Serum Institut onsdag til Ritzau."

Nu er folk begyndt at komme hjem fra ferie som de har holdt i udlandet, og med sig bringer de den nye meget smitsomme corona variant af en undervariant af Omikron!

Herefter kan man frygte at hele ro letten med at folk i Danmark begynder at smitte hinanden med den kommer til at stige de kommende måneder!

Og når hele feriefolket vender tilbage fra udlandsrejserne, bliver det måske endnu værre!

Og så kan Mette Frederiksen tilbyde stik nr. 47!

Nu kommer folk hjem med corona igen! Stik_n14


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Nu kommer folk hjem med corona igen! Empty Sv: Nu kommer folk hjem med corona igen!

Indlæg af Helle Front Ons 20 Jul 2022, 13:31

Åh ja, man orker næsten ikke tanken om mundbind, to meters afstand i supermarkeder, "host i ærmet" og sprit mig her og der!   Nu kommer folk hjem med corona igen! 1f627
Helle Front
Helle Front

Antal indlæg : 101
Join date : 02/12/20
Age : 58
Geografisk sted : 9330

Admin, Radikal, welupe og Jette II synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Nu kommer folk hjem med corona igen! Empty Sv: Nu kommer folk hjem med corona igen!

Indlæg af Admin Tors 21 Jul 2022, 10:06

Helle Front skrev:Åh ja, man orker næsten ikke tanken om mundbind, to meters afstand i supermarkeder, "host i ærmet" og sprit mig her og der!   Nu kommer folk hjem med corona igen! 1f627

Dette kan det meget vel blive igen, hvis den nye smitte kommer rigtigt i udbrud, når folk vender hjem fra deres ferier i udlandet!

Alle corona virusserne, er ikke noget som opstår i Danmark, det er noget som vi får tilført fra udlandet, når folk rejser mellem landene!

I øvrigt har jeg behold mit visir på ved alle indkøb hele tiden under den her pandemi, da jeg ikke tror at man kan regne med at den er ovre endnu!

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Radikal synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Nu kommer folk hjem med corona igen! Empty Sv: Nu kommer folk hjem med corona igen!

Indlæg af Ingrid Slott Fre 19 Aug 2022, 10:51

Er der nogen, der ved, hvor specifikt i udlandet folk bliver smittet?

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Nu kommer folk hjem med corona igen! Empty Sv: Nu kommer folk hjem med corona igen!

Indlæg af Gæst Fre 19 Aug 2022, 13:16

Var i Superbrugsen i går!
Lige efter at jeg var kommet ind kom en ansat hen til mig og sagde:
"Kan du ikke se, at der er sprit ved indgangen. Skulle du ikke lige bruge det"?
Jeg svarede:
"Der var ikke noget, jeg hellere ville. Men der er ikke flere krus!
Du vil vel ikke have, at jeg skal drikke af flasken?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu kommer folk hjem med corona igen! Empty Sv: Nu kommer folk hjem med corona igen!

Indlæg af Gæst Fre 19 Aug 2022, 15:51

Polysl skrev:Var i Superbrugsen i går!
Lige efter at jeg var kommet ind kom en ansat hen til mig og sagde:
"Kan du ikke se, at der er sprit ved indgangen. Skulle du ikke lige bruge det"?
Jeg svarede:
"Der var ikke noget, jeg hellere ville. Men der er ikke flere krus!
Du vil vel ikke have, at jeg skal drikke af flasken?"

Den historie har du nu gentaget i regelmæssige afstande i flere måneder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu kommer folk hjem med corona igen! Empty Sv: Nu kommer folk hjem med corona igen!

Indlæg af Radikal Lør 20 Aug 2022, 11:14

Ingrid Slott skrev:Er der nogen, der ved, hvor specifikt i udlandet folk bliver smittet?

Den nye variant blev først opdaget i Indien, hvor den nu udgør 23 procent af de Corona test, der bliver lavet. Siden har den også spredt sig til Tyskland, Storbritannien, Canada, USA, Australien, New Zealand og til Japan. Så når folk kommer hjem fra ferie fra disse lande, er der risiko for at de giver varianten videre til andre danskere og muslimer i vores land. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Nu kommer folk hjem med corona igen! Empty Sv: Nu kommer folk hjem med corona igen!

Indlæg af Gæst Lør 20 Aug 2022, 12:08

Radikal

Er muslimer ikke danskere?

Jeg har aldrig forstået den lalle måde man køre Danmark på med hensyn til Corona, da den første gang kom til Danmark så lallede man bare videre uden at være skarp på dem man lukker ind som kontrol, test osv.

Jeg vil vædde på at man igen bare laller derudad igen.

Godt nok slap Danmark for et stort antal dødstal men for mig at se, er det ren held og ikke forstand.

Første gang med Corona kunne folk bare vade ud af flyet og ind i landet, uden krav om test, samme ved vores grænser. Jeg er ligeglad om det er besvær for rejsende, men jeg gider ikke igen en stor nedlukning som igen vil tage livet af mindre erhvervs drivende.

Det morsomme i det hele er, hvis man kan kalde det, at en Imam påstod det var Allah's straf, jamen hvorfor var der så mange brune krølhårede med koranen i hånden der blev indlagt? De ville heller ikke lade sig vaccinere fordi deres kolbøtte leder sagde: det kan gå ud over frugtbarheden.

Det er lige så dum en påstand at kvinder i Saudi Arabien ikke måtte køre på cykel eller bil - for det kunne også gå ud over frugtbarheden. Hvis den påstand er rigtig så forstår jeg ikke at hele EU ikke er affolket, da vi er de lande hvor folk cykler mest.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu kommer folk hjem med corona igen! Empty Sv: Nu kommer folk hjem med corona igen!

Indlæg af ak31 Lør 20 Aug 2022, 13:23

Radikal skrev:
Ingrid Slott skrev:Er der nogen, der ved, hvor specifikt i udlandet folk bliver smittet?

Den nye variant blev først opdaget i Indien, hvor den nu udgør 23 procent af de Corona test, der bliver lavet. Siden har den også spredt sig til Tyskland, Storbritannien, Canada, USA, Australien, New Zealand og til Japan. Så når folk kommer hjem fra ferie fra disse lande, er der risiko for at de giver varianten videre til andre danskere og muslimer i vores land. Shocked Very Happy

Nu skrive du det sådan, at det kun er etniske danskere der tager på ferie. Men had med de muslimske indtrængere, rejser de da ikke hjem til deres oprindelsesland??
Jeg ved en familie der kommer fra Libanon, de har da lige været hjemme i Libanon, 6 børn og far og mor i 6 uger.
Jeg går da ud fra, at de er til lige så stor fare for os danskere.

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1565
Join date : 05/12/20

Tilbage til toppen Go down

Nu kommer folk hjem med corona igen! Empty Sv: Nu kommer folk hjem med corona igen!

Indlæg af Radikal Søn 21 Aug 2022, 15:43

Polysl skrev:Radikal

Er muslimer ikke danskere?

Jeg har aldrig forstået den lalle måde man køre Danmark på med hensyn til Corona, da den første gang kom til Danmark så lallede man bare videre uden at være skarp på dem man lukker ind som kontrol, test osv.

Jeg vil vædde på at man igen bare laller derudad igen.

Godt nok slap Danmark for et stort antal dødstal men for mig at se, er det ren held og ikke forstand.

Første gang med Corona kunne folk bare vade ud af flyet og ind i landet, uden krav om test, samme ved vores grænser. Jeg er ligeglad om det er besvær for rejsende, men jeg gider ikke igen en stor nedlukning som igen vil tage livet af mindre erhvervs drivende.

Det morsomme i det hele er, hvis man kan kalde det, at en Imam påstod det var Allah's straf, jamen hvorfor var der så mange brune krølhårede med koranen i hånden der blev indlagt? De ville heller ikke lade sig vaccinere fordi deres kolbøtte leder sagde: det kan gå ud over frugtbarheden.

Det er lige så dum en påstand at kvinder i Saudi Arabien ikke måtte køre på cykel eller bil - for det kunne også gå ud over frugtbarheden. Hvis den påstand er rigtig så forstår jeg ikke at hele EU ikke er affolket, da vi er de lande hvor folk cykler mest.

Muslimer med dansk statsborger ret er danskere. Andre muslimer arbejder på at få det, og dette vil de også gøre hvis vi Radikale kommer i regering. Kvinder i Saudi Arabien må gerne køre bil. I 2018 blev der skrevet historie, da landet ophævede et forbud mod, at kvinder i Saudi-Arabien må køre bil.Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Nu kommer folk hjem med corona igen! Empty Sv: Nu kommer folk hjem med corona igen!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum