FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Taylor Swift?
Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! EmptyIdag kl. 15:46 af Gæst

» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! EmptyIdag kl. 15:35 af Gæst

» Første muslimske borgmester.
Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! EmptyIdag kl. 12:14 af ak31

» Sloppy Joe!
Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! EmptyIdag kl. 11:41 af Nationalpigen

» Maj kulde gør laderne fulde?
Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! EmptyIdag kl. 11:18 af ak31

» Så du pinsesolen danse?
Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! EmptyIdag kl. 11:17 af Nationalpigen

» Svære opgaver!
Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! EmptyIdag kl. 11:08 af ak31

» It svindel på Nettet?
Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! EmptyIdag kl. 10:01 af Radikal

» Kevin Magnussen altid nummer sidst?
Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! EmptyIdag kl. 08:43 af Admin


Jordbærtærte - en skøn sommerdessert!

3 deltagere

Go down

Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! Empty Jordbærtærte - en skøn sommerdessert!

Indlæg af Admin Søn 21 Aug 2022, 09:46

Opskriften kan I se på YouTube!


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! Empty Sv: Jordbærtærte - en skøn sommerdessert!

Indlæg af Gæst Søn 21 Aug 2022, 10:28

Jeg siger: føj for pokker al den sukker der er i den. Det er tæt på 300 g. Det kunne aldrig falde mig ind at lave sådan noget sødt skrammel. Husk på at sukker er som heroin - samme symptomer hvis man afvænner sig af med brug af sukker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! Empty Sv: Jordbærtærte - en skøn sommerdessert!

Indlæg af ak31 Søn 21 Aug 2022, 12:29

Polysl skrev:Jeg siger: føj for pokker al den sukker der er i den. Det er tæt på 300 g. Det kunne aldrig falde mig ind at lave sådan noget sødt skrammel. Husk på at sukker er som heroin - samme symptomer hvis man afvænner sig af med brug af sukker.  

Nu ser jeg ikke biografretter, så jeg ved ikke hvad den indeholder.
For nogle år siden bagte jeg en sådan kage og fulgt opskriften. Da bunden var bagt, skulle den beklædes med et godt lag chokolade, inden der kom creme og jordbær i.
Da vi skulle have den til kaffen, var det med stor besvær at skære den ud. Chokoladen var for hård.
Selvom den havde været dyr at bage, fik en anden nabo resten. Han var alene hjemme med 3 drenge da, konen var på pigetur.

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1565
Join date : 05/12/20

Tilbage til toppen Go down

Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! Empty Sv: Jordbærtærte - en skøn sommerdessert!

Indlæg af Radikal Søn 21 Aug 2022, 15:19

ak31 skrev:
Polysl skrev:Jeg siger: føj for pokker al den sukker der er i den. Det er tæt på 300 g. Det kunne aldrig falde mig ind at lave sådan noget sødt skrammel. Husk på at sukker er som heroin - samme symptomer hvis man afvænner sig af med brug af sukker.  

Nu ser jeg ikke biografretter, så jeg ved ikke hvad den indeholder.
For nogle år siden bagte jeg en sådan kage og fulgt opskriften. Da bunden var bagt, skulle den beklædes med et godt lag chokolade, inden der kom creme og jordbær i.
Da vi skulle have den til kaffen, var det med stor besvær at skære den ud. Chokoladen var for hård.
Selvom den havde været dyr at bage, fik en anden nabo resten. Han var alene hjemme med 3 drenge da, konen var på pigetur.

Som admin skriver kan du se opskriften på youtube ved at klikke på youtube symbolet. Ellers så ser desserten drøn godt ud på videoen, og den smager sikkert godt trods polys modstand mod den. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Jordbærtærte - en skøn sommerdessert! Empty Sv: Jordbærtærte - en skøn sommerdessert!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum