FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» 5. maj 1945!
Falske bøger EmptyIdag kl. 08:28 af Gæst

» Det første store togrøveri!
Falske bøger EmptyIdag kl. 08:08 af Admin

» Svære opgaver!
Falske bøger EmptyIgår kl. 15:25 af Admin

» Flightplan - Datter forsvundet på fly!
Falske bøger EmptyIgår kl. 15:12 af Admin

» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Falske bøger EmptyIgår kl. 06:31 af En Nordisk Broder

» Forloren and - med sovs, brunede kartofler og rødkål!
Falske bøger EmptySøn 05 Maj 2024, 18:52 af ak31

» ClamAV antivirus til Linux?
Falske bøger EmptySøn 05 Maj 2024, 16:14 af Admin

» Elsa Esnoult - Souviens-toi
Falske bøger EmptySøn 05 Maj 2024, 09:35 af Admin

» Ad Astra - rumfilm!
Falske bøger EmptySøn 05 Maj 2024, 09:20 af Admin


Falske bøger

2 deltagere

Go down

Falske bøger Empty Falske bøger

Indlæg af EmoJanice Fre 01 Mar 2024, 15:52

Orbánland er trukket tilbage trods gode anmeldelser. Nu kan man ikke få fat i bogen og det vil blive en sjælden bog, som nok kan give en god pris, hvis man havde den og solgte den.

Anmeldelse: Orbán har lavet et omvendt 1968-oprør (Information)

Der har været andre bøger som siden har vist sig at være falsum.

10 of the fakest fake memoirs of all time (Medium)

En bog som netop er kommet op til debat igen er Come Back: A Mother and Daughter's Journey Through Hell and Back skrevet af "Mia" og "Claire Fontaine". Bogen handler om en mor som får problemer med sin datter og sender hende til en kostskole i udlandet og senere i Montana. De prøver at skrive ud ud af at de Tjekkiske myndigheder lukkede skolen ned og sigtede indehaverne. Skolen i Montana blev senere genstand for en dokumentar, hvor det blev fortalt at det lokale politi blev sponsoreret af skolen mod at lukke øjnene. Et selvmord blandt eleverne blev til et sagsanlæg og terapeuten i bogen Mike Linderman har på det seneste fået problemer på grund af sine metoder.

Teen Whisperer or Teen Tormentor: As Congress Takes On Troubled Teen Programs, Times Inadvertently Plugs One (The Huffington Post)

Jeg undrer mig over at forlaget i en tid, hvor så meget viser sig at være skønlitteratur frem for faglitteratur går så alvorligt til værks istedet for at omklassificere værket.
EmoJanice
EmoJanice

Antal indlæg : 119
Join date : 13/04/21
Age : 31

https://emojanice.wordpress.com/

Admin synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Falske bøger Empty Sv: Falske bøger

Indlæg af Radikal Lør 02 Mar 2024, 16:43

EmoJanice skrev:Orbánland er trukket tilbage trods gode anmeldelser. Nu kan man ikke få fat i bogen og det vil blive en sjælden bog, som nok kan give en god pris, hvis man havde den og solgte den.

Anmeldelse: Orbán har lavet et omvendt 1968-oprør (Information)

Der har været andre bøger som siden har vist sig at være falsum.

10 of the fakest fake memoirs of all time (Medium)

En bog som netop er kommet op til debat igen er Come Back: A Mother and Daughter's Journey Through Hell and Back skrevet af "Mia" og "Claire Fontaine". Bogen handler om en mor som får problemer med sin datter og sender hende til en kostskole i udlandet og senere i Montana. De prøver at skrive ud ud af at de Tjekkiske myndigheder lukkede skolen ned og sigtede indehaverne. Skolen i Montana blev senere genstand for en dokumentar, hvor det blev fortalt at det lokale politi blev sponsoreret af skolen mod at lukke øjnene. Et selvmord blandt eleverne blev til et sagsanlæg og terapeuten i bogen Mike Linderman har på det seneste fået problemer på grund af sine metoder.

Teen Whisperer or Teen Tormentor: As Congress Takes On Troubled Teen Programs, Times Inadvertently Plugs One (The Huffington Post)

Jeg undrer mig over at forlaget i en tid, hvor så meget viser sig at være skønlitteratur frem for faglitteratur går så alvorligt til værks istedet for at omklassificere værket.

Vi i De Radikale mener, læs hellere om den muslimske kultur. Her et link til dem - https://www.google.dk/search?q=Muslimske+b%C3%B8ger&sca_esv=c89792427d75d45d&sca_upv=1&source=hp&ei=50jjZdX3GOu-wPAP5-2u2Ag&iflsig=ANes7DEAAAAAZeNW95PQ2Zq1xpaiYDuB06Or9YySAEPO&udm=&ved=0ahUKEwiVh7S59dWEAxVrHxAIHee2C4sQ4dUDCA0&uact=5&oq=Muslimske+b%C3%B8ger&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6IhBNdXNsaW1za2UgYsO4Z2VyMgYQABgWGB5Ikh9QAFiUHXAAeACQAQCYAX6gAZMMqgEEMy4xMrgBA8gBAPgBAZgCD6ACgg7CAggQABiABBixA8ICDhAuGIAEGLEDGMcBGNEDwgIFEAAYgATCAgsQLhiABBjHARjRA8ICDhAAGIAEGIoFGLEDGIMBwgIOEC4YgAQYigUYsQMYgwHCAgUQLhiABMICERAuGIAEGLEDGMcBGK8BGNQCwgILEAAYgAQYsQMYyQPCAgsQABiABBiKBRixA8ICCxAuGIAEGLEDGNQCwgIIEC4YgAQYsQPCAhEQLhiABBixAxiDARjHARivAcICCxAuGIAEGMcBGK8BmAMAkgcEMC4xNQ&sclient=gws-wiz
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1692
Join date : 04/02/19

ak31, Nationalpigen, Me og MortenhinRoede synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Falske bøger Empty Sv: Falske bøger

Indlæg af EmoJanice Man 04 Mar 2024, 15:19

Radikal skrev:

Vi i De Radikale mener, læs hellere om den muslimske kultur.

Jeg har læst De sataniske vers af Salman Rushdie, så jeg føler ikke at behovet er større i den retning.
EmoJanice
EmoJanice

Antal indlæg : 119
Join date : 13/04/21
Age : 31

https://emojanice.wordpress.com/

ak31 og Me synes godt om

Radikal synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Falske bøger Empty Sv: Falske bøger

Indlæg af Radikal Tirs 05 Mar 2024, 09:57

EmoJanice skrev:
Radikal skrev:

Vi i De Radikale mener, læs hellere om den muslimske kultur.

Jeg har læst De sataniske vers af Salman Rushdie, så jeg føler ikke at behovet er større i den retning.

Vi i De Radikale mener, prøv at læse nogle af de bøger som jeg har givet et link til, og du vil opdage hvor storslået den muslimske kultur er. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1692
Join date : 04/02/19

Nationalpigen, Me og MortenhinRoede synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Falske bøger Empty Sv: Falske bøger

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum