FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Svære opgaver!
Ærgerligt, at så få debatterer EmptyIgår kl. 15:25 af Admin

» Flightplan - Datter forsvundet på fly!
Ærgerligt, at så få debatterer EmptyIgår kl. 15:12 af Admin

» 5. maj 1945!
Ærgerligt, at så få debatterer EmptyIgår kl. 10:44 af EmoJanice

» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Ærgerligt, at så få debatterer EmptyIgår kl. 06:31 af En Nordisk Broder

» Forloren and - med sovs, brunede kartofler og rødkål!
Ærgerligt, at så få debatterer EmptySøn 05 Maj 2024, 18:52 af ak31

» ClamAV antivirus til Linux?
Ærgerligt, at så få debatterer EmptySøn 05 Maj 2024, 16:14 af Admin

» Elsa Esnoult - Souviens-toi
Ærgerligt, at så få debatterer EmptySøn 05 Maj 2024, 09:35 af Admin

» Ad Astra - rumfilm!
Ærgerligt, at så få debatterer EmptySøn 05 Maj 2024, 09:20 af Admin

» Røde understregninger i Linux Mint?
Ærgerligt, at så få debatterer EmptyLør 04 Maj 2024, 15:20 af Admin


Ærgerligt, at så få debatterer

+2
Admin
Carnivora
6 deltagere

Go down

Ærgerligt, at så få debatterer Empty Ærgerligt, at så få debatterer

Indlæg af Carnivora Fre 19 Apr 2024, 10:52

Indtil denne formiddag var der gået mellem 1½ og to år, siden jeg sidst skrev et indlæg herinde.

Når jeg zapper lidt rundt, kan jeg konstatere to ting:

1. Der er godt nok få deltagere. Særlig hvis man fratrækker Admins egne og indlæg skrevet af åbenlyse "drille-profiler" som 'Radikal' og 'Oliver.'

2. Jeg er lige ved at gribe mig selv i at savne enkelte af de profiler, jeg ellers var dybt uenig med dengang debatten her kørte. Ikke de mest ekstreme Hitler-dyrkere, men profiler som 'Der Rudi', hans kone Helle, 'J. Langgaard', 'Germaneren' eller 'Gammel Dansk'. For uanset uenigheden indrømmer jeg, at disse personer kunne skrive. Virkelig "skære et indlæg", som man siger. Og så kunne vi andre så se at skrive imod.

Det er der ikke meget af i dag. Hvad det skyldes, kan jeg ikke vide, men man kunne kun ønske sig mere drøn på debatten (uden at nogen går over stregen selvfølgelig.) Bare et lille indput herfra, god weekend derude!

_________________
NAZISMEN og FASCISMEN skal BEKÆMPES. Og MIDLERNE ER UNDERORDNEDE !  Ærgerligt, at så få debatterer 1f60c
Carnivora
Carnivora

Antal indlæg : 17
Join date : 12/07/22
Age : 71
Geografisk sted : Midt-østjylland

Tilbage til toppen Go down

Ærgerligt, at så få debatterer Empty Sv: Ærgerligt, at så få debatterer

Indlæg af Admin Fre 19 Apr 2024, 11:05

Carnivora skrev:Indtil denne formiddag var der gået mellem 1½ og to år, siden jeg sidst skrev et indlæg herinde.

Når jeg zapper lidt rundt, kan jeg konstatere to ting:

1. Der er godt nok få deltagere. Særlig hvis man fratrækker Admins egne og indlæg skrevet af åbenlyse "drille-profiler" som 'Radikal' og 'Oliver.'

2. Jeg er lige ved at gribe mig selv i at savne enkelte af de profiler, jeg ellers var dybt uenig med dengang debatten her kørte. Ikke de mest ekstreme Hitler-dyrkere, men profiler som 'Der Rudi', hans kone Helle, 'J. Langgaard', 'Germaneren' eller 'Gammel Dansk'. For uanset uenigheden indrømmer jeg, at disse personer kunne skrive. Virkelig "skære et indlæg", som man siger. Og så kunne vi andre så se at skrive imod.

Det er der ikke meget af i dag. Hvad det skyldes, kan jeg ikke vide, men man kunne kun ønske sig mere drøn på debatten (uden at nogen går over stregen selvfølgelig.) Bare et lille indput herfra, god weekend derude!

Enig! - Men jeg ved ikke om hvor mange af dem du nævner stadig lever?

Ellers foretrækker mange profiler at bruge Facebook, til at debattere "fars nye snørebånd" til sine sko osv.!

Man kan sige, at FB har vundet, selv om de sletter og redigerer i folks tråde og kommentarer, på grund af deres roman om fællesskabsregler!

Her i dette forum er der kun få regler og at dansk lovgivning skal overholdes, så derfor er det et mere frit debatforum! Very Happy


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ærgerligt, at så få debatterer Empty Sv: Ærgerligt, at så få debatterer

Indlæg af Helle Front Fre 19 Apr 2024, 13:11

Admin skrev: Enig! - Men jeg ved ikke om hvor mange af dem du nævner stadig lever?
Ellers foretrækker mange profiler at bruge Facebook, til at debattere "fars nye snørebånd" til sine sko osv.!

Man kan sige, at FB har vundet, selv om de sletter og redigerer i folks tråde og kommentarer, på grund af deres roman om fællesskabsregler!

Her i dette forum er der kun få regler og at dansk lovgivning skal overholdes, så derfor er det et mere frit debatforum! Very Happy

BØH! Denne kone lever endnu - og æææh, sammenlignet med Rudi og Gammel Dansk... er du meget yngre end dem?  Ærgerligt, at så få debatterer 1f61a

Nej, facebook er ikke nogen debatside, må man sige!
Helle Front
Helle Front

Antal indlæg : 101
Join date : 02/12/20
Age : 58
Geografisk sted : 9330

Admin, ak31, Jette II, Tina Joan, Nationalpigen og Den Gamle synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Ærgerligt, at så få debatterer Empty Sv: Ærgerligt, at så få debatterer

Indlæg af Tina Joan Fre 19 Apr 2024, 14:00

Helle Front skrev: BØH! Denne kone lever endnu - og æææh, sammenlignet med Rudi og Gammel Dansk... er du meget yngre end dem?  Ærgerligt, at så få debatterer 1f61a

Nej, facebook er ikke nogen debatside, må man sige!

Heeeey, hvor kanon at se dig herinde. Der sker ellers ikke meget, så håber du får tid til at skrive nogle gode oplæg Helle  Ærgerligt, at så få debatterer 2764  Du var altid mit forbillede, sidst jeg skrev lidt (efter evne).
Jeg så i dag, at Pia Kjærsgaard skriver et fint indlæg i Jyllands-Posten om hende den lede Stine Bosse. Hun skriver, at Bosse overhovedet ikke er "moderat" men ekstremist, og det er jeg enig i. Hun er en af de selvfede madammer, der ser sig selv som åååh så gode med glorie over hovedet, når de ser sig i et spejl!

Og der er frygtelig mange af dem i "det offentlige liv"; Rosa Lund, Zenia Stampe, Anne Sophie Allarp, Fransisca Rosenkilde fortsæt selv. (Hvordan mon dem, der helst kun handler i Coop-butikker har det med, at Pernille Skipper ('muslimernes nummer 1') er blevet direktør for det hele, ha ha?

God weekend!
Tina Joan
Tina Joan

Antal indlæg : 5
Join date : 16/07/22
Age : 34
Geografisk sted : Agersted, Vendsyssel

Helle Front, Ole Aksel, Jette II, Nationalpigen, Unge Ulvdal og Den Gamle synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Ærgerligt, at så få debatterer Empty Sv: Ærgerligt, at så få debatterer

Indlæg af Den Gamle Fre 19 Apr 2024, 16:17

Tina Joan skrev:  Heeeey, hvor kanon at se dig herinde. Der sker ellers ikke meget, så håber du får tid til at skrive nogle gode oplæg Helle  Ærgerligt, at så få debatterer 2764  Du var altid mit forbillede, sidst jeg skrev lidt (efter evne).
Jeg så i dag, at Pia Kjærsgaard skriver et fint indlæg i Jyllands-Posten om hende den lede Stine Bosse. Hun skriver, at Bosse overhovedet ikke er "moderat" men ekstremist, og det er jeg enig i. Hun er en af de selvfede madammer, der ser sig selv som åååh så gode med glorie over hovedet, når de ser sig i et spejl!

Og der er frygtelig mange af dem i "det offentlige liv"; Rosa Lund, Zenia Stampe, Anne Sophie Allarp, Fransisca Rosenkilde fortsæt selv. (Hvordan mon dem, der helst kun handler i Coop-butikker har det med, at Pernille Skipper ('muslimernes nummer 1') er blevet direktør for det hele, ha ha?

God weekend!

Også skønt at se den smukke frisør herinde igen  Ærgerligt, at så få debatterer 1f339

Ja, disse selvfede madammer af begge køn har gjort en stor indsats for at ødelægge og nedlægge gamle Danmark. Man har brugt udtryk som "historien vil dømme dem", men det er jeg desværre ikke engang sikker på, og det kan vore børn og børnebørn heller ikke bruge til meget.

Vi er i dag nået så langt ud, at jeg tvivler på, at den landsforræderiske elite kan fjernes ved demokratiets midler. Det bliver nok med hårdere metoder - hvis den opvoksende ungdom vil?
God weekend, Tina - og Helle.
Den Gamle
Den Gamle

Antal indlæg : 4
Join date : 19/04/24
Age : 68
Geografisk sted : Nørrejylland

Helle Front, Ole Aksel og Nationalpigen synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Ærgerligt, at så få debatterer Empty Sv: Ærgerligt, at så få debatterer

Indlæg af Helle Front Fre 19 Apr 2024, 16:31

Den Gamle skrev: Ja, disse selvfede madammer af begge køn har gjort en stor indsats for at ødelægge og nedlægge gamle Danmark. Man har brugt udtryk som "historien vil dømme dem", men det er jeg desværre ikke engang sikker på, og det kan vore børn og børnebørn heller ikke bruge til meget.

Vi er i dag nået så langt ud, at jeg tvivler på, at den landsforræderiske elite kan fjernes ved demokratiets midler. Det bliver nok med hårdere metoder - hvis den opvoksende ungdom vil?
God weekend, Tina - og Helle.

Tak i lige måde. "Den Gamle" - du har droppet Dansk i navnet, nok ikke fordi, du er mindre dansk end sædvanlig  Ærgerligt, at så få debatterer 1f604
Ja, HVIS den opvoksende ungdom vil? Det er der desværre grund til at sætte et spørgsmålstegn bagved. For de lever et liv, der næsten ikke kunne være mere forskelligt fra 1940'ernes unges. Dengang var der nogle, der viste vilje til at bekæmpe onde kræfter, der var trængt ind i vores land. Er der det i dag?
Medier, politikere og hele dette facebook-bla bla hjernevasker dem vel til at tro, at "en fremmed er en ven, du ikke har mødt endnu" og lignende floskler med stort sukkerindhold!

Jeg har en enorm respekt for 40'ernes modstandsbevægelse, men i 2024 har jeg meget svært ved at finde optimismen til at tro på en ungdom, der ønsker at bekæmpe nutidens indtrængere og redde vores gamle land.
Helle Front
Helle Front

Antal indlæg : 101
Join date : 02/12/20
Age : 58
Geografisk sted : 9330

ak31, Ole Aksel, Nationalpigen og Den Gamle synes godt om

Carnivora synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Ærgerligt, at så få debatterer Empty Sv: Ærgerligt, at så få debatterer

Indlæg af Den Gamle Fre 19 Apr 2024, 16:44

Helle Front skrev: Tak i lige måde. "Den Gamle" - du har droppet Dansk i navnet, nok ikke fordi, du er mindre dansk end sædvanlig  Ærgerligt, at så få debatterer 1f604
Ja, HVIS den opvoksende ungdom vil? Det er der desværre grund til at sætte et spørgsmålstegn bagved. For de lever et liv, der næsten ikke kunne være mere forskelligt fra 1940'ernes unges. Dengang var der nogle, der viste vilje til at bekæmpe onde kræfter, der var trængt ind i vores land. Er der det i dag?
Medier, politikere og hele dette facebook-bla bla hjernevasker dem vel til at tro, at "en fremmed er en ven, du ikke har mødt endnu" og lignende floskler med stort sukkerindhold!

Jeg har en enorm respekt for 40'ernes modstandsbevægelse, men i 2024 har jeg meget svært ved at finde optimismen til at tro på en ungdom, der ønsker at bekæmpe nutidens indtrængere og redde vores gamle land.

Nej, jeg måtte åbenbart ikke hedde 'Gammel Dansk' herinde - jeg hørte jo til dem, den daværende moderator ekskluderede for at protestere over massebanningerne i 2021. Jeg har ikke kunnet logge ind under det navn - så stod der bare, at jeg ikke havde tilladelse til at skrive her.
Men jeg lover dig, Helle, at jeg er lige så dansk som altid  Ærgerligt, at så få debatterer 1f604

Ja, fortidens modige modstandsfolk ville ikke have kunnet forestille sig nutidens hjernevask over internettet. Det kan vi ikke stoppe - men vi burde fundere over, hvordan vi så får råbt dem op. Får dem til at se, at det er DERES fremtid, det går ud over, hvis ikke der gøres noget imod islamiseringen af Danmark.  

Ude i de små samfund mærker man det ikke så meget endnu, det er mest gennem fjernsynsreportager, men gå en tur i indre København, på Nørrebro eller i Brøndby Vest eller Gjellerup-området i Århus. Så peger man ikke så meget fingre af svenskerne en tid!
Den Gamle
Den Gamle

Antal indlæg : 4
Join date : 19/04/24
Age : 68
Geografisk sted : Nørrejylland

ak31, Ole Aksel og Jette II synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Ærgerligt, at så få debatterer Empty Sv: Ærgerligt, at så få debatterer

Indlæg af Carnivora Tors 25 Apr 2024, 14:58

Den Gamle skrev: Ja, fortidens modige modstandsfolk ville ikke have kunnet forestille sig nutidens hjernevask over internettet. Det kan vi ikke stoppe - men vi burde fundere over, hvordan vi så får råbt dem op. Får dem til at se, at det er DERES fremtid, det går ud over, hvis ikke der gøres noget imod islamiseringen af Danmark.  

Ude i de små samfund mærker man det ikke så meget endnu, det er mest gennem fjernsynsreportager, men gå en tur i indre København, på Nørrebro eller i Brøndby Vest eller Gjellerup-området i Århus. Så peger man ikke så meget fingre af svenskerne en tid!

Hold nu op!! Jeg har gået mange ture på Nørrebro og i Gjellerup-området - og Vollsmose, for den sags skyld - og er aldrig blevet forulempet, har ej heller set nogen blive det.
Jeg har derimod nydt samværet med venner af forskellig herkomst, du ved nok: Det er sådan vi vokser som mennesker  Ærgerligt, at så få debatterer 1f604

Internettet er en gave, som især dem der er født efter 1970, har været gode til at tage til sig med kyshånd. Det kan ikke nytte at sætte sig i et hjørne, surmule og råbe at man vil have dagbladene af papir, duplikatorerne og stensils tilbage. Så viser man, at man er blevet kørt over af den hurtige udvikling!

_________________
NAZISMEN og FASCISMEN skal BEKÆMPES. Og MIDLERNE ER UNDERORDNEDE !  Ærgerligt, at så få debatterer 1f60c
Carnivora
Carnivora

Antal indlæg : 17
Join date : 12/07/22
Age : 71
Geografisk sted : Midt-østjylland

Unge Ulvdal synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Ærgerligt, at så få debatterer Empty Sv: Ærgerligt, at så få debatterer

Indlæg af Unge Ulvdal Tors 25 Apr 2024, 16:03

Carnivora skrev: Hold nu op!! Jeg har gået mange ture på Nørrebro og i Gjellerup-området - og Vollsmose, for den sags skyld - og er aldrig blevet forulempet, har ej heller set nogen blive det.
Jeg har derimod nydt samværet med venner af forskellig herkomst, du ved nok: Det er sådan vi vokser som mennesker  Ærgerligt, at så få debatterer 1f604

Problemet er nok, at ingen af de dominerende muslimer ville drømme om at overfalde Carnivora, da han sikkert har været i selskab med - muslimer  Ærgerligt, at så få debatterer 1f606  

Den almindelige dansker kender altså godt til islamisk vold og terror efter alle disse år. Vi der så TV2-udsendelsen "Bordellernes bagmænd" i aftes fik endnu et rædselsfuldt, afstumpet indtryk af de unge arabertyper, da der med skjult kamera var filmet en situation, hvor en stakkels prostitueret pige lukker op for en flok typiske 'islam-unge'. Den ene af dem slog først pigen i ansigtet med knyttet næve, og senere kunne man se, at han også sparkede hende i hovedet.
Som en let forvrænget stemme sagde på lydsporet (muligvis hende det gik ud over?): Muslimer ... de regner jo en luder for mindre værd end en hund.

Det er desværre sandt.
Unge Ulvdal
Unge Ulvdal

Antal indlæg : 19
Join date : 10/03/24
Age : 52

ak31 synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Ærgerligt, at så få debatterer Empty Sv: Ærgerligt, at så få debatterer

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum