FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Taylor Swift?
Muslimer får magt i britisk politik EmptyIdag kl. 15:46 af Gæst

» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
Muslimer får magt i britisk politik EmptyIdag kl. 15:35 af Gæst

» Første muslimske borgmester.
Muslimer får magt i britisk politik EmptyIdag kl. 12:14 af ak31

» Sloppy Joe!
Muslimer får magt i britisk politik EmptyIdag kl. 11:41 af Nationalpigen

» Maj kulde gør laderne fulde?
Muslimer får magt i britisk politik EmptyIdag kl. 11:18 af ak31

» Så du pinsesolen danse?
Muslimer får magt i britisk politik EmptyIdag kl. 11:17 af Nationalpigen

» Svære opgaver!
Muslimer får magt i britisk politik EmptyIdag kl. 11:08 af ak31

» It svindel på Nettet?
Muslimer får magt i britisk politik EmptyIdag kl. 10:01 af Radikal

» Kevin Magnussen altid nummer sidst?
Muslimer får magt i britisk politik EmptyIdag kl. 08:43 af Admin


Muslimer får magt i britisk politik

Go down

Muslimer får magt i britisk politik Empty Muslimer får magt i britisk politik

Indlæg af Johannes Tirs 07 Maj 2024, 15:17

https://denkorteavis.dk/2024/nu2-ali-raabte-allahu-akbar-da-han-blev-valgt-til-byraad-i-england-han-stoetter-hamas-i-kampen-mod-israel/

"Muslimer får magt i britisk politik: Ali råbte “Allahu akbar”, da han blev valgt – støtter Hamas i kampen mod Israel".

Det er kun et spørgsmål om tid, før et muslimsk parti stiller op til folketingsvalg her i Danmark. Bare vendt at se, når de bliver stærke nok og talrige nok, så kommer de ind i folketinget. Så vil de andre partier sige - det kan vi ikke forstå?Evil or Very Mad

Johannes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Muslimer får magt i britisk politik Empty Det skal nok gå allesammen.

Indlæg af Jojo Tirs 07 Maj 2024, 16:01

Bare vi kan holde de højre populistiske partier væk fra DK

Jojo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Muslimer får magt i britisk politik Empty Sv: Muslimer får magt i britisk politik

Indlæg af Johannes Tirs 07 Maj 2024, 16:09

"Bare vi kan holde de højre populistiske partier væk fra DK"

Så går det alt sammen mener du? Så er vi vel sikker på, at muslimske partier vil komme i folketinget? Smile

Johannes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Muslimer får magt i britisk politik Empty Sv: Muslimer får magt i britisk politik

Indlæg af ak31 Tirs 07 Maj 2024, 17:29

Jojo skrev:Bare vi kan holde de højre populistiske partier væk fra DK

Og du har altid haft det gode overblik?

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1565
Join date : 05/12/20

Tilbage til toppen Go down

Muslimer får magt i britisk politik Empty Det skal nok gå allesammen.

Indlæg af Jojo Tirs 07 Maj 2024, 17:57

Ak 31

Nee, det kan jeg ikke påstå, men jeg har levet hele min liv hvor der var mange Muslimer omkring os, og jeg har ALDRIG oplevet problemer, udover at nogen er ubehagelige typer, ligesom andre befolknings grupper

Jojo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Muslimer får magt i britisk politik Empty Det skal nok gå allesammen.

Indlæg af Jojo Tirs 07 Maj 2024, 18:38

Johannes
Så går det alt sammen mener du? Så er vi vel sikker på, at muslimske partier vil komme i folketinget? Smile


Jeg er ikke sikker på noget som helst, men muslimske partier er endnu ikke registrerede i et eneste EU land, ej FIOE har fået fodfæste.
Har du kendskab til nogen partier

Jojo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Muslimer får magt i britisk politik Empty Sv: Muslimer får magt i britisk politik

Indlæg af ak31 Tirs 07 Maj 2024, 18:42

Jojo skrev:Ak 31

Nee, det kan jeg ikke påstå, men jeg har levet hele min liv hvor der var mange Muslimer omkring os, og jeg har ALDRIG oplevet problemer, udover at nogen er ubehagelige typer, ligesom andre befolknings grupper

Nu har du jo gså flyttet rundt i verden mange gang. Så du kan ikke se, hvordan et land kan forandre sig, på grund af muslimer. I mine unge dage, havde man ikke en kniv med, når vi gik i byen.  Nu går der ikke en uge hvor der ikke har været knivstikkeri.

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1565
Join date : 05/12/20

Tilbage til toppen Go down

Muslimer får magt i britisk politik Empty svar ak31

Indlæg af Jojo Tirs 07 Maj 2024, 19:13

AK31
Nu har du jo gså flyttet rundt i verden mange gang. Så du kan ikke se, hvordan et land kan forandre sig, på grund af muslimer. I mine unge dage, havde man ikke en kniv med, når vi gik i byen.  Nu går der ikke en uge hvor der ikke har været knivstikkeri


Dette kan du godt ha ret ind, og jeg kan kun skrive udefra min egen oplevelser.,
Da jeg kom til vores by for over 30 år siden var jeg i byen og nattelivet næsten 7 dage per uge, og selvom det var hyggeligt var der bestemte bars og cafeer hvor vi hold os væk fra med mindre vi var flere, og det var dengang pga. rockere og bandidos, og Polle som bor også herud kan bekrafte det.

De fleste steder  havde TO bodybuilder typer dørvagter og der var rigtigt mange slagsmål, og der var kun få Muslimer, dem som var her arbejdede på vores lokale slagteriet.

Nu 30 år senere er der i nogen bars stadigvæk dørvagter, som i nogen tilfælde kan være kvinder fordi de er bedre til at håndtere problemer, der er stadigvæk slagsmål, men for det meste er det fulderikker som er problemet

Der bor flere tusind Muslimer, men intet tyder på at det er dem som er problemet, men hvis du gerne vil det må du komme med nogen links som beviser det modsatte.

Jeg kommer fra Canada, og det er landet i vores verden med flest Muslimer hos befolkningen, og her er det de samme, Muslimer er ikke dem som volder problemer.

Derimod er det drugs, drugs og drugs som fylder mest og det er os, de hvide som bruger dem mest.

Når det er sagt kan der sagtens, og især ifølge DKA være problemer med Muslimer, kom gerne med nogen links, og helst fra upartidige medier

Jojo
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Muslimer får magt i britisk politik Empty Sv: Muslimer får magt i britisk politik

Indlæg af Johannes Tors 09 Maj 2024, 10:39

"Når det er sagt kan der sagtens, og især ifølge DKA være problemer med Muslimer, kom gerne med nogen links, og helst fra upartidige medier"

Den korte avis eller forkortet til DKA, er ikke en avis men en blog mening. Jeg tror ikke at man skal gå særligt meget op i hvad den blog mener, for der står ikke andet end modstand mod muslimer hele tiden. Selvfølgelig kan der være visse problemer med muslimer, ligesom der kan med alle andre indvandrer grupper. Disse problemer må vi så se på om vi kan løse på bedste vis, for disse indvandrer grupper er jo i Danmark, samt at de bliver større for hver år der går. Heller ikke en ren borgerlig regering kan løse disse problemer med et snuptag, så meget at partierne faktisk er indbyrdes uenige om næsten alt. Very Happy

Johannes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Muslimer får magt i britisk politik Empty Sv: Muslimer får magt i britisk politik

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum