Debat og IT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

100 dage til valget skal udskrives!?

Go down

100 dage til valget skal udskrives!? Empty 100 dage til valget skal udskrives!?

Indlæg by Admin on Søn 17 feb 2019, 08:44

100 dage til valget skal udskrives!?

http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-02-15-valgkalender-0

"Der er i dag præcist 100 dage, til Løkke skal have udskrevet folketingsvalget.

Men reelt er kun ni dage egnet til et folketingsvalg. Resten duer ikke, fordi meningsmålinger, påsken og et valg til Europa-Parlamentet står i vejen.

Sådan lyder vurdering fra politisk kommentator Hans Engell, der på TV 2s anmodning har kigget på Løkkes muligheder for at vælge en valgdato.

Tryk dig igennem dagene herunder og læs Engells bud på, hvorfor et valg kan - eller ikke kan - komme denne dag."

Hvis du har et kvalificeret bud på hvornår vi skal til folketingsvalg, kan du klikke på "Løkke" på den pågældende dag, for at se om det er en oplagt valgdag, tvivlsom valgdag eller en dårlig valgdag!?

Jeg holder stadig på søndag den 26. maj sammen med EU/EP valget!

Det eneste som taler imod denne dato, er at et folketingsvalg aldrig har været afholdt en søndag - som jeg ser det!

Men måske netop derfor, vil Løkke sætte et mærke i den politiske historie, som han vil blive husket for, da han har indset at hans tid som statsminister er ved at rinde ud?

Din mening?

Admin

Antal indlæg : 1033

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

100 dage til valget skal udskrives!? Empty Re: 100 dage til valget skal udskrives!?

Indlæg by Radikal on Søn 17 feb 2019, 09:18

Admin skrev:100 dage til valget skal udskrives!?

http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-02-15-valgkalender-0

"Der er i dag præcist 100 dage, til Løkke skal have udskrevet folketingsvalget.

Men reelt er kun ni dage egnet til et folketingsvalg. Resten duer ikke, fordi meningsmålinger, påsken og et valg til Europa-Parlamentet står i vejen.

Sådan lyder vurdering fra politisk kommentator Hans Engell, der på TV 2s anmodning har kigget på Løkkes muligheder for at vælge en valgdato.

Tryk dig igennem dagene herunder og læs Engells bud på, hvorfor et valg kan - eller ikke kan - komme denne dag."

Hvis du har et kvalificeret bud på hvornår vi skal til folketingsvalg, kan du klikke på "Løkke" på den pågældende dag, for at se om det er en oplagt valgdag, tvivlsom valgdag eller en dårlig valgdag!?

Jeg holder stadig på søndag den 26. maj sammen med EU/EP valget!

Det eneste som taler imod denne dato, er at et folketingsvalg aldrig har været afholdt en søndag - som jeg ser det!

Men måske netop derfor, vil Løkke sætte et mærke i den politiske historie, som han vil blive husket for, da han har indset at hans tid som statsminister er ved at rinde ud?

Din mening?

Jeg mener, at det bliver i marts måned. Tilpas efter de nuværende forhandlinger i Tinget, og i god tid før valget til EU. Jeg tror ikke at Løkke vælger en søndag til et folketingsvalg, for det er aldrig sket før i historien. Det er altid en tirsdag eller torsdag, som der bliver afholdt valg til folketinget på.

Radikal

Antal indlæg : 265

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum