FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult EmptyIdag kl. 09:17 af National-Kommunisten

» Sloppy Joe!
Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult EmptyIdag kl. 09:09 af National-Kommunisten

» Lidt fra Ukraines historie
Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult EmptyIgår kl. 19:54 af Jojo

» Første muslimske borgmester.
Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult EmptyIgår kl. 17:30 af Jojo

» It svindel på Nettet?
Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult EmptyIgår kl. 17:16 af Jojo

» Spis rugbrød
Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult EmptyIgår kl. 17:08 af Jojo

» Taylor Swift?
Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult EmptyIgår kl. 15:46 af Gæst

» Maj kulde gør laderne fulde?
Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult EmptyIgår kl. 11:18 af ak31

» Så du pinsesolen danse?
Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult EmptyIgår kl. 11:17 af Nationalpigen


Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

+7
ak31
Røde Visioner
Den Gamle
Jojo
Radikal
Carnivora
Nationalpigen
11 deltagere

Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Nationalpigen Tors 09 Maj 2024, 12:31

"Efter at have lokket hende ind i skoven i nærheden af et område, der bruges af mountainbikere, angreb kæresten angiveligt sin unge partner. Derefter tillod han flere andre drenge at overfalde hende seksuelt. Gruppen filmede angiveligt overgrebet på deres smartphones og lagde klip af voldtægten ud på de sociale medier."

Myndighederne efterforsker stadig en gruppevoldtægt af en 14-årig teenagepige i den belgiske provins Vestflanderen. Gruppevoldtægten "siges" at være udført af 10 andre mindreårige.
Efterforskningen er blevet gennemført i største hemmelighed "for at forhindre, at familiemedlemmer til offeret eller offentligheden får kendskab til de involveredes identitet." (Eller mener de mon ikke etnicitet?)

Det er ikke første gang sådant sker i Belgien. For tre år siden var der en tilsvarende hændelse i Belgien. Offeret var også da en 14-årig pige - hun begik senere selvmord.

https://www.document.dk/2024/05/09/belgien-ti-immigranter-mellem-11-og-16-aar-anholdt-for-gruppevoldtaegt/

Jeg kunne have citeret meget mere, men prøv selv at læse document.dk's artikel. Jeg synes, det er så ækelt, så trøstesløst, når man igen-igen læser om gruppevoldtægter og mishandling af purunge piger. Og at forbryderne så påfaldende ofte er af "anden herkomst." Det fremgår også af artiklen, jeg linker til, at både et belgisk og et britisk medie ved, at voldtægtspersonerne er fra islamiske familier.

Det er jo dét, der så nødig må komme frem. Sådan er det jo også herhjemme, hvor vi gennem en årrække har lært at "læse mellem linjerne."

Jeg stiller nu brugerne herinde et spørgsmål, som ville få typer som Rosa Lund, Stine Bosse, Pernille Skipper samt alskens flovmænd og tigermænd fra "den humanistiske venstrefløj" til at jamre og hyle:

ER det ikke, som man bag alle den type forbrydelser ser ISLAMs ondskabsfulde fjæs? Eller ISMAMISMENs hadefulde indstilling til os vestlige, ikke mindst af kvindekøn?

_________________
'VÅGN NU OP, DANMARK !'
Nationalpigen
Nationalpigen

Antal indlæg : 36
Join date : 23/07/22
Age : 26
Geografisk sted : 9400

ak31, Ole Aksel, Tina Joan og Kaffebarknægten synes godt om

Radikal og Carnivora synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Carnivora Tors 09 Maj 2024, 12:59

Hele Nationalpigens opslag oser af racisme og fremmedhad.

Hvis man overhovedet skulle anbefale at læse det, burde det være som et skræk og rædsel-eksempel.

Sådan har der været et utal af indlæg herinde, ja mens den kendte "Vendsyssel-bande" var mest aktiv, føg det ind ad døren med flere oplæg og kommentarer om dagen.

Efter at den gode Admin sammen med den daværende moderator (en dame, som lod til at have både forstand og hjerte på rette sted) fik muget en del ud i dette, er sidens niveau klart højnet. Desværre med den bivirkning, at alt for få debatterer.

Men tilbage til oplægget: Det ville jo være blevet dumpet af enhver debatredaktør, for det er et typisk højrepopulistisk opgylp, der kun har ét eneste formål: At tilsvine Islam. Mistænkeliggørelse af en befolkningsgruppe kender vi alt for godt - fra Tyskland i en nu fjern fortid!

Der er vel bare nogle teenagere/store børn i en egn af Belgien, som er kommet lidt op at køre indbyrdes - måske pga. jalousi, hvad ved jeg? - og så broderer Nationalpigen videre på en suspekt dansk-norsk blogs fantasier om noget der - nok ikke har fundet sted.  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f604

_________________
NAZISMEN og FASCISMEN skal BEKÆMPES. Og MIDLERNE ER UNDERORDNEDE !  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f60c
Carnivora
Carnivora

Antal indlæg : 28
Join date : 12/07/22
Age : 71
Geografisk sted : Midt-østjylland

Radikal synes godt om

ak31, Tina Joan, En Nordisk Broder, Nationalpigen, Kaffebarknægten, Den Gamle og National-Kommunisten synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Radikal Tors 09 Maj 2024, 16:11

Carnivora skrev:Hele Nationalpigens opslag oser af racisme og fremmedhad.

Hvis man overhovedet skulle anbefale at læse det, burde det være som et skræk og rædsel-eksempel.

Sådan har der været et utal af indlæg herinde, ja mens den kendte "Vendsyssel-bande" var mest aktiv, føg det ind ad døren med flere oplæg og kommentarer om dagen.

Efter at den gode Admin sammen med den daværende moderator (en dame, som lod til at have både forstand og hjerte på rette sted) fik muget en del ud i dette, er sidens niveau klart højnet. Desværre med den bivirkning, at alt for få debatterer.

Men tilbage til oplægget: Det ville jo være blevet dumpet af enhver debatredaktør, for det er et typisk højrepopulistisk opgylp, der kun har ét eneste formål: At tilsvine Islam. Mistænkeliggørelse af en befolkningsgruppe kender vi alt for godt - fra Tyskland i en nu fjern fortid!

Der er vel bare nogle teenagere/store børn i en egn af Belgien, som er kommet lidt op at køre indbyrdes - måske pga. jalousi, hvad ved jeg? - og så broderer Nationalpigen videre på en suspekt dansk-norsk blogs fantasier om noget der - nok ikke har fundet sted.  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f604

Vi i De Radikale mener, at det netop er racisme og fremmedhad. Vi skal tage godt imod vores muslimer, når de ankommer til vores land. De er gode til at arbejde for os i mange erhverv og tjener deres egne penge. Vi mangler arbejdskraft og når etniske danskere ikke får nok børn til fremtiden, så løser muslimer dette problem, da de i gennemsnit får langt flere børn pr. kvinde. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

ak31, Ole Aksel, En Nordisk Broder og Kaffebarknægten synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Jojo Man 13 Maj 2024, 16:42

National pigen
ER det ikke, som man bag alle den type forbrydelser ser ISLAMs ondskabsfulde fjæs? Eller ISMAMISMENs hadefulde indstilling til os vestlige, ikke mindst af kvindekøn?

Hmm, interessant betragtning.
Selvom jeg synes Muslimer er slemt, så kommer de stadigvæk ikke i nærheden af de Danske masse morder.

Vi har jo Thor Nis Christianse som in hans gæsteby Solvang myrdede minimal 4 piger, og så har vi RObert Hansen som in hans gæsteby myrdede 31 piger, og så har vi Canada,s værste serial morder Clifford Olsson som fik ram på mindst 17 piger, og så har vi Utoya morderen som myrdede 77 mest kvinder.

Kan vi dermed konstatere at Nordmand ikke kan lide kvinder og myrder dem?

Nej, det kan vi ikke, og dermed er teorien at Muslimer er forfærdeligt bare skrøne

Ps. linket kan skaffes på Dansk og English
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 219
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Nationalpigen synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Nationalpigen Man 13 Maj 2024, 17:32

Jojo skrev:National pigen
ER det ikke, som man bag alle den type forbrydelser ser ISLAMs ondskabsfulde fjæs? Eller ISMAMISMENs hadefulde indstilling til os vestlige, ikke mindst af kvindekøn?

Hmm, interessant betragtning.
Selvom jeg synes Muslimer er slemt, så kommer de stadigvæk ikke i nærheden af de Danske masse morder.

Vi har jo Thor Nis Christianse som in hans gæsteby Solvang myrdede minimal 4 piger, og så har vi RObert Hansen som in hans gæsteby myrdede 31 piger, og så har vi Canada,s værste serial morder Clifford Olsson som fik ram på mindst 17 piger, og så har vi Utoya morderen som myrdede 77 mest kvinder.

Kan vi dermed konstatere at Nordmand ikke kan lide kvinder og myrder dem?

Nej, det kan vi ikke, og dermed er teorien at Muslimer er forfærdeligt bare skrøne

Ps. linket kan skaffes på Dansk og English

Er du virkelig så ubegavet, at du helt overser, at islam er den eneste religion der opfordrer sine tilhængere til at dræbe "vantro" og til at skære halsen over på personer, som måtte have fornærmet "den hellige profet"?

Eller er det slet og ret et tåbeligt forsøg på at skjule islamismens blodige spor, at du giver dig til at fable om et par mordere, jeg ikke lige mindes at have læst om. Hvad mener du med "gæsteby"...? Hjemby?

_________________
'VÅGN NU OP, DANMARK !'
Nationalpigen
Nationalpigen

Antal indlæg : 36
Join date : 23/07/22
Age : 26
Geografisk sted : 9400

Unge Ulvdal synes godt om

Radikal synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Jojo Man 13 Maj 2024, 19:04

Nationalpigen
Er du virkelig så ubegavet, at du helt overser, at islam er den eneste religion der opfordrer sine tilhængere til at dræbe "vantro" og til at skære halsen over på personer, som måtte have fornærmet "den hellige profet"?[/b]

Jeg påstår ikke at jeg er verdens klogeste mand, og gæstebyen, er der hvor manden bor som gæst i udlandet.

Jeg skrev at jeg har link på Danmarks værste serie morder, men så kommer mit spørgsmål.

Har du link om hvor Muslimer opfordrer til at myrde de vantro, og jeg regner med du har en.
Dette fordi der bor en antal her i ejendommen og jeg vil være mere trygt hvis jeg var i stand til at vise det dem.
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 219
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Nationalpigen Man 13 Maj 2024, 19:56

Jojo skrev:Nationalpigen
Er du virkelig så ubegavet, at du helt overser, at islam er den eneste religion der opfordrer sine tilhængere til at dræbe "vantro" og til at skære halsen over på personer, som måtte have fornærmet "den hellige profet"?[/b]

Jeg påstår ikke at jeg er verdens klogeste mand, og gæstebyen, er der hvor manden bor som gæst i udlandet.

Jeg skrev at jeg har link på Danmarks værste serie morder, men så kommer mit spørgsmål.

Har du link om hvor Muslimer opfordrer til at myrde de vantro, og jeg regner med du har en.
Dette fordi der bor en antal her i ejendommen og jeg vil være mere trygt hvis jeg var i stand til at vise det dem.

Jeg har alletiders mest sikre link: Koranen!

_________________
'VÅGN NU OP, DANMARK !'
Nationalpigen
Nationalpigen

Antal indlæg : 36
Join date : 23/07/22
Age : 26
Geografisk sted : 9400

Tina Joan, Unge Ulvdal og National-Kommunisten synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Jojo Man 13 Maj 2024, 20:06

Nationalpigen
Jeg har alletiders mest sikre link: Koranen!


Jeg har aldrig læst koranen, og kommer aldrig til det, Men hatten af at du har. Very Happy Very Happy
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 219
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Nationalpigen Man 13 Maj 2024, 20:15

Jojo skrev:Nationalpigen
Jeg har alletiders mest sikre link: Koranen!


Jeg har aldrig læst koranen, og kommer aldrig til det, Men hatten af at du har. Very Happy Very Happy

Det er jo ikke videre smart af dig at nægte at læse, hvad koranen har af trusler mod os, når nu det er den, der er muslimernes ufejlbarlige grundlag!  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 263a
Men ellers kunne du jo have fulgt med i islamisk praksis gennem ganske almindelige (ikke mainstream) medier, som har beskrevet, hvordan "de hellige krigere"  har halshugget f.eks. lærere, der har brugt Jyllands-Postens Muhammed-tegninger i undervisningen, hvordan de har kørt lastbiler ind i store fredelige folkemængder i Nice og Berlin (julemarkedet), hvordan de har planlagt og til tider udført terror rundt om i Europa osv. osv.

Men da sov du nok?

_________________
'VÅGN NU OP, DANMARK !'
Nationalpigen
Nationalpigen

Antal indlæg : 36
Join date : 23/07/22
Age : 26
Geografisk sted : 9400

ak31, Tina Joan, Hansen!, Unge Ulvdal og Den Gamle synes godt om

Radikal og Carnivora synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Jojo Man 13 Maj 2024, 20:33

Nationalpigen
Men da sov du nok?


Jeg må indrømme at jeg sover gang imellem.
Og jeg synes også at det der skete er forfærdeligt in Berlin og Paris, Men de samme synes jeg om Breivik og de omtalte Danskere masse mordere.

Når du nu stik modsat mig har læst koranen savner jeg stadigvæk dit link med hvor Koranen opfordrer til mord på de vantro.

Til gengæld kan jeg indsætte link om hvor bibelen opfordrer til at myrde de vantro
Men vi skal dele om det.
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 219
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Den Gamle Ons 15 Maj 2024, 09:53

Jojo skrev:

Jeg skrev at jeg har link på Danmarks værste serie morder, men så kommer mit spørgsmål.

Har du link om hvor Muslimer opfordrer til at myrde de vantro, og jeg regner med du har en.
Dette fordi der bor en antal her i ejendommen og jeg vil være mere trygt hvis jeg var i stand til at vise det dem.

Det virker mærkeligt, at du spørger om noget så simpelt - man skulle tro, at du i mange år havde levet i en osteklokke. Imamer og andre, der gør sig til talsmænd for "Allahs sag" råber og skriger da ustandseligt om, at vi "vantro" (især jøder og kristne) skal dræbes.
- - - - -
"O Allah..."

https://document.dk/2024/05/14/imamer-laerer-os-islams-virkelighed-som-muslim-er-du-forpligtet-til-at-hade-ikke-muslimer/

Koranen, kap. 5, vers 33:

"Gengældelsen for dem, der fører krig mod Gud og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er, at de bliver dræbt eller korsfæstet eller får deres hænder og fødder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det. Der tilkommer dem vanære i denne verden, og i den hinsidige har de en vældig straf i vente."

Sura 2, vers 190:

"Kæmp for Guds sag mod dem, der kæmper mod jer!... Dræb dem, hvor I møder dem og fordriv dem derfra."

Det var bare lidt læsestof til Hr. Jojo.
Jeg kunne tænke mig også at stille ham et spørgsmål: Opdagede du, da hovederne blev skåret af de lærere i Frankrig, som havde anvendt "Muhammed-tegningerne" i deres undervisning? Eller hvordan med den somaliske muslim, der brød ind i tegneren Kurt Westergaards hus og jagtede ham med en stor økse? Tror du, at den fyr bare ville lege lidt?  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f620

God opvågnen, Jojo!
Den Gamle
Den Gamle

Antal indlæg : 8
Join date : 19/04/24
Age : 68
Geografisk sted : Nørrejylland

Tina Joan og National-Kommunisten synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Carnivora Ons 15 Maj 2024, 11:09

Den Gamle skrev:
- - - - -
"O Allah..."

https://document.dk/2024/05/14/imamer-laerer-os-islams-virkelighed-som-muslim-er-du-forpligtet-til-at-hade-ikke-muslimer/

Koranen, kap. 5, vers 33:

"Gengældelsen for dem, der fører krig mod Gud og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er, at de bliver dræbt eller korsfæstet eller får deres hænder og fødder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det. Der tilkommer dem vanære i denne verden, og i den hinsidige har de en vældig straf i vente."

Sura 2, vers 190:

"Kæmp for Guds sag mod dem, der kæmper mod jer!... Dræb dem, hvor I møder dem og fordriv dem derfra."

Det var bare lidt læsestof til Hr. Jojo.
Jeg kunne tænke mig også at stille ham et spørgsmål: Opdagede du, da hovederne blev skåret af de lærere i Frankrig, som havde anvendt "Muhammed-tegningerne" i deres undervisning? Eller hvordan med den somaliske muslim, der brød ind i tegneren Kurt Westergaards hus og jagtede ham med en stor økse? Tror du, at den fyr bare ville lege lidt?  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f620

God opvågnen, Jojo!

Nu skal 'Den Gamle' vist passe lidt på. De citater er plukket ud fra tekster skrevet i en helt anden tid - for så at bruge dem til at påstå, at nutidens Muslimer er så aggressive.

Spørgsmålet om halshuggede lærere i Frankrig kommer næsten med 100 procents sikkerhed. Har spørgerne aldrig tænkt på følgende: Her har vi måske unge Muslimer, som ikke har det for let i hverdagen med dens strukturelle racisme og udstødelse - og så kommer der nogle og fremviser disse forhånende tegninger, som en dansk avis bestilte i 2005. Et absolut angreb på Profeten, som enhver Muslim ser som Allahs sendebud.

Er det nu så mærkeligt, hvis et par let antændte personer går over stregen? Forstå mig ret: De burde ikke slå ihjel, ej heller have angrebet en dansk tegner, men når gemytter er i kog, ikke?

_________________
NAZISMEN og FASCISMEN skal BEKÆMPES. Og MIDLERNE ER UNDERORDNEDE !  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f60c
Carnivora
Carnivora

Antal indlæg : 28
Join date : 12/07/22
Age : 71
Geografisk sted : Midt-østjylland

ak31, En Nordisk Broder, Hansen! og Røde Visioner synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Røde Visioner Ons 15 Maj 2024, 12:32

Pinligt indirekte forsvar for islamismens værste sider.  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f61e
Røde Visioner
Røde Visioner

Antal indlæg : 9
Join date : 22/03/24
Geografisk sted : Jylland

Tina Joan og Hansen! synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Radikal Ons 15 Maj 2024, 16:42

Jojo skrev:Nationalpigen
Men da sov du nok?


Jeg må indrømme at jeg sover gang imellem.
Og jeg synes også at det der skete er forfærdeligt in Berlin og Paris, Men de samme synes jeg om Breivik og de omtalte Danskere masse mordere.

Når du nu stik modsat mig har læst koranen savner jeg stadigvæk dit link med hvor Koranen opfordrer til mord på de vantro.

Til gengæld kan jeg indsætte link om hvor bibelen opfordrer til at myrde de vantro
Men vi skal dele om det.

Vi i De Radikale mener, at Islam er fredens tro. Der står ingen steder i Koranen om, at muslimer skal myrde vesterlændinge. Det er ren propaganda taktik fra den yderste højrefløj.Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

Jojo synes godt om

ak31, Nationalpigen, Hansen! og National-Kommunisten synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Nationalpigen Ons 15 Maj 2024, 17:31

Radikal skrev: Vi i De Radikale mener, at Islam er fredens tro. Der står ingen steder i Koranen om, at muslimer skal myrde vesterlændinge. Det er ren propaganda taktik fra den yderste højrefløj.Shocked Very Happy  

Det er vel nok godt, at du har et sted, hvor du kan sidde og lyve, fyre dumt pladder af og endda udgive dig for at være noget, du ikke er. Det eneste du er, det er et sølle skrog  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f627

_________________
'VÅGN NU OP, DANMARK !'
Nationalpigen
Nationalpigen

Antal indlæg : 36
Join date : 23/07/22
Age : 26
Geografisk sted : 9400

ak31, Hansen! og National-Kommunisten synes godt om

Radikal synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af ak31 Tors 16 Maj 2024, 04:26

Nationalpigen skrev:
Radikal skrev: Vi i De Radikale mener, at Islam er fredens tro. Der står ingen steder i Koranen om, at muslimer skal myrde vesterlændinge. Det er ren propaganda taktik fra den yderste højrefløj.Shocked Very Happy  

Det er vel nok godt, at du har et sted, hvor du kan sidde og lyve, fyre dumt pladder af og endda udgive dig for at være noget, du ikke er. Det eneste du er, det er et sølle skrog  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f627

Jeg har hele tiden ment, at det var en person, med et lille verdensblik.
Alt det muslim b(p)ræk, hvor indskrænket kan man være. Very Happy

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1567
Join date : 05/12/20

Radikal synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Johannes Tors 16 Maj 2024, 09:25

"Jeg har hele tiden ment, at det var en person, med et lille verdensblik.
Alt det muslim b(p)ræk, hvor indskrænket kan man være."
Radikal har dog ret i, at det ingen steder står at muslimer skal dræbe vesterlændinge. Der står dog:
"I Koranen står der, at man skal dræbe de vantro og være "skånselsløs". Sura 2.216: ”Jeres forskrift er at føre krig selv om det skulle være jer imod”. Sura 9.73: ”Profet! Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt” ".

En bedre forståelse for hvad der menes med "vantro" - kan læses her:
https://www.religion.dk/spoerg-om-religion/retfaerdiggoer-islam-drab-paa-vantro
"De forskellige koranvers, der derfor omtaler muslimernes skånselsløshed mod de vantro, skal derfor ikke forstås, som at muslimerne generelt skal være det overfor de vantro. Versene taler netop om de specifikke hære, som drog i krig mod muslimerne. Det er netop disse, som muslimerne ikke skulle skåne under selve slagene. Versene tjente derfor det formål, at booste muslimerne moral og give dem medvind."

Heraf mener jeg man kan slutte, at Koranen faktisk er en fredelig religion, det er kun hvis muslimer bliver angrebet, at "vantro" begrebet optræder som et modangreb. Very Happy

Johannes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Hansen! Tors 16 Maj 2024, 13:06

ak31 skrev:
Jeg har hele tiden ment, at det var en person, med et lille verdensblik.
Alt det muslim b(p)ræk, hvor indskrænket kan man være.  Very Happy

Næh, men i tilfældet "Radikal" tror jeg nærmere, at det er en provokatør. Én, der ikke kan smøre tykt nok på i islam-begejstring og som ikke kan få skrevet nok onde ting om danskere og i øvrigt om islam-modstandere.

Hvad kan det være for en fisk?  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f612
Hansen!
Hansen!

Antal indlæg : 15
Join date : 23/07/22
Age : 57

Radikal synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af National-Kommunisten Tors 16 Maj 2024, 17:01

Hansen! skrev: Næh, men i tilfældet "Radikal" tror jeg nærmere, at det er en provokatør. Én, der ikke kan smøre tykt nok på i islam-begejstring og som ikke kan få skrevet nok onde ting om danskere og i øvrigt om islam-modstandere.

Hvad kan det være for en fisk?  

Den er velkendt fra sociale medier. Hellere skrive noget rigtigt ondt og løgnagtigt end slet ikke at få den opmærksomhed, man sådan higer efter.   Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f610
National-Kommunisten
National-Kommunisten

Antal indlæg : 8
Join date : 16/05/24
Age : 52

En Nordisk Broder synes godt om

Radikal synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Admin Tors 16 Maj 2024, 17:23

Hansen! skrev:
ak31 skrev:
Jeg har hele tiden ment, at det var en person, med et lille verdensblik.
Alt det muslim b(p)ræk, hvor indskrænket kan man være.  Very Happy

Næh, men i tilfældet "Radikal" tror jeg nærmere, at det er en provokatør. Én, der ikke kan smøre tykt nok på i islam-begejstring og som ikke kan få skrevet nok onde ting om danskere og i øvrigt om islam-modstandere.

Hvad kan det være for en fisk?  Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f612

En torsk? Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

En Nordisk Broder synes godt om

Radikal synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Jojo Tors 16 Maj 2024, 18:05

AK 31
Næh, men i tilfældet "Radikal" tror jeg nærmere, at det er en provokatør. Én, der ikke kan smøre tykt nok på i islam-begejstring og som ikke kan få skrevet nok onde ting om danskere og i øvrigt om islam-modstandere.


Det virker næsten som en uoverskueligt vanskeligt opgave, men kunne man måske forsøge at fokusere på bolden, og ikke manden.
Bare i et forsøg at virke som om du deltager på en bebatside

Personligt synes jeg at alle svar bliver rettede imod skribenten og ikke emnet.
Personligt har jeg en mening om alle provokerende nationalister, men de er her af fri vilje og de har ret at udtale sig.

Nah, det var så udenfor emnet Very Happy
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 219
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Radikal synes godt om

Den Gamle synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Radikal Fre 17 Maj 2024, 10:28

Jojo skrev:AK 31
Næh, men i tilfældet "Radikal" tror jeg nærmere, at det er en provokatør. Én, der ikke kan smøre tykt nok på i islam-begejstring og som ikke kan få skrevet nok onde ting om danskere og i øvrigt om islam-modstandere.


Det virker næsten som en uoverskueligt vanskeligt opgave, men kunne man måske forsøge at fokusere på bolden, og ikke manden.
Bare i et forsøg at virke som om du  deltager  på en bebatside

Personligt synes jeg at alle svar bliver rettede imod skribenten og ikke emnet.
Personligt har jeg en mening om alle provokerende nationalister, men de er her af fri vilje og de har ret at udtale sig.

Nah, det var så udenfor emnet Very Happy

Vi i De Radikale mener, at det altid ender i angreb på manden, i stedet for at indrømme at vi har tusinder af gode muslimer i vores land som er i arbejde i forskellige erhverv. Vi mangler arbejdskraft i næsten alle brancher og her kan vi bruge mange flere muslimer fra de muslimske lande. Så lad os åbne op for flere indvandrere fra hele verden og særlig fra de muslimske lande. Danske kvinder får alt for få børn til fremtidens drift af vores land, og her kan muslimske kvinder føde de børn vi får brug for i fremtiden. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

ak31 og National-Kommunisten synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Jojo Fre 17 Maj 2024, 17:43

Radikal
Vi i De Radikale mener, at det altid ender i angreb på manden, i stedet for at indrømme at vi har tusinder af gode muslimer i vores land som er i arbejde i forskellige erhverv. Vi mangler arbejdskraft i næsten alle brancher og her kan vi bruge mange flere muslimer fra de muslimske lande. Så lad os åbne op for flere indvandrere fra hele verden og særlig fra de muslimske lande. Danske kvinder får alt for få børn til fremtidens drift af vores land, og her kan muslimske kvinder føde de børn vi får brug for i fremtiden.


Det du skriver er ikke forkert, fordi der er brug for flere hænder i det kommunale regi.


Jeg passer på en gammel dement mand, og der er ingen Danskere i det kommunale system, og mange af dem er Muslimer hvis man altså kigger på deres hoved beklædning, men de taler pære Dansk,, og hvad kan der så være forkert med dem hvis Dankere ikke gider at arbejde. 
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 219
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

ak31 og En Nordisk Broder synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af ak31 Fre 17 Maj 2024, 19:14

Herligt at to gamle mænd kan bakke hinanden op, med noget der ikke helt passer.
Da jeg for godt et år siden blev opereret for kræft, var der en ung muslimsk kvinde, der skulle opgraderes til den danske uddannelse som sygeplejerske. Hun havde et lille let tørklæde bundet i nakken, halsen var fri. Om eftermiddage var der en med hijap der skulle tage puls, temperatur og blodtryk. Temperaturen blev taget med høreapparatet i øret og blodtrykket på underarmen, hvis hun kunne slippe af sted med det.
Da jeg kom hjem, kom hele den store hær, for at hjælpe mig. Der var kun danske sygeplejersker. Der var en enkelt mandlig hjemmehjælper der havde mig i bad. Rengøringen og tøjvask blev foretaget af en mand, og dem der afløste ham, var også mænd. Altså ikke nogle muslimer i det område.
Efterbehandlingen var der heller ikke nogen muslimer, men flere udenlandske læger.
For nogle år siden besøgte jeg et aflastning hjem. Der var der en med hijap der gjorde rent. Hvis en snegl kunne lave det samme arbejde ville den være først færdig.
Hvis der er så mange som i mener, ville jeg da have mødt nogle.

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1567
Join date : 05/12/20

Admin og Vera Braun synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Jojo Fre 17 Maj 2024, 19:39

Ak31
Jeg havde lige glemt at du ikke vil diskutere med 
mig, så svaret er slettede
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 219
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Admin Lør 18 Maj 2024, 09:21

Jojo skrev:Radikal
Vi i De Radikale mener, at det altid ender i angreb på manden, i stedet for at indrømme at vi har tusinder af gode muslimer i vores land som er i arbejde i forskellige erhverv. Vi mangler arbejdskraft i næsten alle brancher og her kan vi bruge mange flere muslimer fra de muslimske lande. Så lad os åbne op for flere indvandrere fra hele verden og særlig fra de muslimske lande. Danske kvinder får alt for få børn til fremtidens drift af vores land, og her kan muslimske kvinder føde de børn vi får brug for i fremtiden.


Det du skriver er ikke forkert, fordi der er brug for flere hænder i det kommunale regi.


Jeg passer på en gammel dement mand, og der er ingen Danskere i det kommunale system, og mange af dem er Muslimer hvis man altså kigger på deres hoved beklædning, men de taler pære Dansk,, og hvad kan der så være forkert med dem hvis Dankere ikke gider at arbejde. 

Jeg ved ikke hvorfor folk går så meget op i det tørklæde på kvinder!

"Muslimske kvinder med tørklæde bliver ofte genstand for debat i medierne, men også i den kristne verden har hovedbeklædning betydning."

https://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/t%C3%B8rkl%C3%A6det-er-ogs%C3%A5-en-kristen-tradition

https://flora-danica.com/blogs/news/torklaedets-historie-kort-fortalt

Hertil skal også siges, at etniske danske kvinder gik med tørklæde i 1900 tallet! Very Happy


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Radikal Lør 18 Maj 2024, 10:02

Admin skrev:
Jojo skrev:Radikal
Vi i De Radikale mener, at det altid ender i angreb på manden, i stedet for at indrømme at vi har tusinder af gode muslimer i vores land som er i arbejde i forskellige erhverv. Vi mangler arbejdskraft i næsten alle brancher og her kan vi bruge mange flere muslimer fra de muslimske lande. Så lad os åbne op for flere indvandrere fra hele verden og særlig fra de muslimske lande. Danske kvinder får alt for få børn til fremtidens drift af vores land, og her kan muslimske kvinder føde de børn vi får brug for i fremtiden.


Det du skriver er ikke forkert, fordi der er brug for flere hænder i det kommunale regi.


Jeg passer på en gammel dement mand, og der er ingen Danskere i det kommunale system, og mange af dem er Muslimer hvis man altså kigger på deres hoved beklædning, men de taler pære Dansk,, og hvad kan der så være forkert med dem hvis Dankere ikke gider at arbejde. 

Jeg ved ikke hvorfor folk går så meget op i det tørklæde på kvinder!

"Muslimske kvinder med tørklæde bliver ofte genstand for debat i medierne, men også i den kristne verden har hovedbeklædning betydning."

https://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/t%C3%B8rkl%C3%A6det-er-ogs%C3%A5-en-kristen-tradition

https://flora-danica.com/blogs/news/torklaedets-historie-kort-fortalt

Hertil skal også siges, at etniske danske kvinder gik med tørklæde i 1900 tallet! Very Happy


Vi i De Radikale mener, at tørklæde på kvinder ikke behøver at have nogen særligt symbolsk betydning. I 1800/1900 årerne gik danske kvinder mange gange med tørklæde, for at deres hår ikke skulle flagre rundt. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

ak31, Tina Joan, National-Kommunisten og Vera Braun synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Vera Braun Lør 18 Maj 2024, 10:59

Admin skrev: Jeg ved ikke hvorfor folk går så meget op i det tørklæde på kvinder!

"Muslimske kvinder med tørklæde bliver ofte genstand for debat i medierne, men også i den kristne verden har hovedbeklædning betydning."

https://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/t%C3%B8rkl%C3%A6det-er-ogs%C3%A5-en-kristen-tradition

https://flora-danica.com/blogs/news/torklaedets-historie-kort-fortalt

Hertil skal også siges, at etniske danske kvinder gik med tørklæde i 1900 tallet! Very Happy

Det med blå fremhævede:

Du VED ikke, hvorfor??! Du må være en meget speciel debat-administrator, for det tror jeg nok, de fleste ved. Det er islams tørklæder hajib, burka, khimar, niqab og hvad de nu kaldes, som længe har været et emne i det meste af Europa.

Det er naturligvis fordi, de fleste vestlige kvinder (ikke islam-troende) synes det er en undertrykkende foranstaltning.

Det stammer herfra:
Koranen, sura 24, vers 31: "Sig til de troende kvinder, at de skal holde øjnene for sig selv og vogte over deres køn; de må ikke fremvise deres pryd, bortset fra det deraf, der er synligt, og de skal lægge deres hovedslør hen over deres halsudskæring.

Der findes desværre mange i Vesteuropa, ikke mindst blandt politikere, som forsøger at bortforklare islam-tørklædets religiøs-politiske betydning. Meget ofte hører man vrøvl om vestjyske kvinder, der har brugt tørklæder imod vind og vejr. Hvorfor prøver man den afsporing?

Jeg vil lige påpege, at den ordlyd fra Koranen, jeg har citeret er meget moderniseret, men det var den jeg kunne finde. I lidt ældre koraner, står der, at profeten pålagde mænd at sige til deres hustruer (i flertal!), at de skulle tildække sig for "ikke at blive forulempet." Det er efter mine oplysninger, den version imamer og fast troende muslimer holder sig til. Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult 1f615
Vera Braun
Vera Braun

Antal indlæg : 5
Join date : 17/05/24
Age : 30
Geografisk sted : Bremen

ak31 og Tina Joan synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af ak31 Lør 18 Maj 2024, 16:28

Jojo skrev:Ak31
Jeg havde lige glemt at du ikke vil diskutere med 
mig, så svaret er slettede

Men når du overdriver så groft, bliver jeg nød til at fortælle om virkeligheden. clown

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1567
Join date : 05/12/20

Tilbage til toppen Go down

Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult Empty Sv: Gruppevoldtægt i Vestflanderen - forbrydernes identitet søges skjult

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum