FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Supermarkedskæde til kunder: Vær forberedt på krig
Bidens vej til plejehjemmet? EmptyIdag kl. 11:04 af Unge Ulvdal

» Palæstina-anerkendelse træder i kraft!
Bidens vej til plejehjemmet? EmptyIdag kl. 10:27 af Jojo

» Snart kommer Windows 12!
Bidens vej til plejehjemmet? EmptyIdag kl. 10:24 af Radikal

» Eksisterer Janteloven stadigvæk
Bidens vej til plejehjemmet? EmptyIdag kl. 10:20 af Radikal

» Hvad er ulemper med EU
Bidens vej til plejehjemmet? EmptyIdag kl. 10:14 af Radikal

» SPACE 1999 - The Testament of Arkadia!
Bidens vej til plejehjemmet? EmptyIdag kl. 08:37 af Admin

» Svære opgaver!
Bidens vej til plejehjemmet? EmptyIdag kl. 08:15 af Admin

» Går Hamas efter mål i Europa nu?
Bidens vej til plejehjemmet? EmptyIgår kl. 16:51 af Jojo

» Vend ryggen til trolls
Bidens vej til plejehjemmet? EmptyIgår kl. 16:41 af Admin

Bidens vej til plejehjemmet?

+3
Nationalpigen
Jojo
Admin
7 deltagere

Go down

Bidens vej til plejehjemmet? Empty Bidens vej til plejehjemmet?

Indlæg af Admin Søn 12 Maj 2024, 10:49

Bidens vej til plejehjemmet?

https://www.document.dk/2024/05/11/bidens-vej-til-plejehjemmet/

"Stadigt færre tror, at Joe Biden bliver valgt som partiets præsidentkandidat, når det demokraternes konvent den 19.-22. august samles i Chicago.
Præsidentens kognitive deroute er nu så fremskreden, at han knapt kan tale rent, endsige fuldføre en sætning. Hertil kommer, at han åbenbart ikke ved, hvor han befinder sig det meste af tiden, men må føres rundt"

Det er yderst tvivlsomt om Biden faktisk bliver valg til præsidentkandidat af demokraterne!

Michelle Obama er et godt bud på en kandidat for demokraterne?

Din mening?

Admin

Antal indlæg : 9611
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Kwai1448 synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Bidens vej til plejehjemmet? Empty Biden

Indlæg af Johannes Søn 12 Maj 2024, 11:05

Jeg tror ikke på, at Biden bliver valgt uanset hvor meget de klapper for ham. Biden er 81 år gammel, og 85 når embede periode er slut. Demokraterne må da indse, at det går aldrig med så gammel en præsident?Shocked

Johannes
Gæst

Bidens vej til plejehjemmet? Empty Sv: Bidens vej til plejehjemmet?

Indlæg af Jojo Søn 12 Maj 2024, 18:05

Putin er 84 når hans periode er over, er han gammelt ?
Biden er gammelt, men han er stadigvæk præsident in USA, ikke så dårligt for en mand som ikke kan forstås, eller gennemføre en sætning som indlægget ligger op til.

Obama mener Biden gør det godt, og det er det som tæller, Michelle Obama har afvist blive kandidat selvom jeg er enig at hun ville være godt.
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 302
Geografisk sted : Sønderjylland

Admin synes godt om

Den Gamle synes ikke godt om

Indlæg af Admin Man 13 Maj 2024, 15:38

Jojo skrev:Putin er 84 når hans periode er over, er han gammelt ?
Biden er gammelt, men han er stadigvæk præsident in USA, ikke så dårligt for en mand som ikke kan forstås, eller gennemføre en sætning som indlægget ligger op til.

Obama mener Biden gør det godt, og det er det som tæller, Michelle Obama har afvist blive kandidat selvom jeg er enig at hun ville være godt.

Jeg ved ikke om Biden kan klare den i fire år mere Jojo, men hvis dette bliver tilfældet, at han vinder over Trump igen, så må det for demokraterne dreje sig om at finde en god vicepræsident som kan tage over, hvis Biden ikke klare den!

Så Michelle Obama kunne jo meget passende blive vicepræsident, men jeg tvivler dog på at de vil vælge en kvinde til den post? Very Happy

Admin

Jojo synes godt om

Indlæg af Jojo Man 13 Maj 2024, 16:23

Admin skrev
Så Michelle Obama kunne jo meget passende blive vicepræsident, men jeg tvivler dog på at de vil vælge en kvinde til den post? Very Happy

Nu er den nuværende vice præsident også en kvinde, og det er meget muligt at Kamala Harris bliver genvalgt.

Ingen ved med sikkerhed om Biden kan klare 4 år mere, men han er jo nødt til at gøre en forsøg hvis han bliver genvalgt.

Jojo
Jojo

Admin synes godt om

Indlæg af Admin Man 13 Maj 2024, 16:28

Jojo skrev:Admin skrev

Nu er den nuværende vice præsident også en kvinde, og det er meget muligt at Kamala Harris bliver genvalgt.

Ingen ved med sikkerhed om Biden kan klare 4 år mere, men han er jo nødt til at gøre en forsøg hvis han bliver genvalgt.

Nå Kamala Harris - ok hende havde jeg glemt-he-he! Very Happy

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke at ret mange gerne ser Trump komme tilbage! Rolling Eyes

Admin

Jojo synes godt om

Indlæg af Jojo Man 13 Maj 2024, 17:02

Admin
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke at ret mange gerne ser Trump komme tilbage!

Vi skal først afvente om han kommer til at sidde i fængslet som han har gjort sig fortjent til.
Jojo
Jojo

Admin synes godt om

Indlæg af Johannes Man 13 Maj 2024, 17:21

"Vi skal først afvente om han kommer til at sidde i fængslet som han har gjort sig fortjent til."
Det er yderst tvivlsomt om Trump kommer i fængsel, da har har meget dygtige forsvarer i hans sager. Det er godt jeg ikke skal vælge imellem en ældre mand på over 80 år, og så en mand på den forkerte siden af loven. Men dette kan selvfølgelig blive virkeligheden for de amerikanske vælgere senere i år. Måske skulle begge partier ryste hatten igen og trække helt andre mulige kandidater op af hatten? Shocked Very Happy

Johannes
Gæst

Indlæg af Nationalpigen Man 13 Maj 2024, 17:25

Jeg har et meget enkelt spørgsmål til både Jojo og Johannes:

Hvad er det for en forbrydelse, I er så sikre på, at Donald Trump har begået?
I må jo vide noget, jeg ikke har kunnet læse, siden I mener "han har gjort sig fortjent" til fængsel....

Antal indlæg : 43
Geografisk sted : 9400

Den Gamle synes godt om

Indlæg af Jojo Man 13 Maj 2024, 19:08

Nationalpigen
I må jo vide noget, jeg ikke har kunnet læse, siden I mener "han har gjort sig fortjent" til fængsel....

Du kan med fordel følger med i de over 15 straffesager Trumpen står anklaget for forbrydelser.
Og du ved vel nok at man ikke bliver anklaget når der ikke står en begrundet forbrydelse bag.

Hvis der er bliver man sagsøgt in USA for falske anklager...
Jojo
Jojo

Nationalpigen og Røde Visioner synes ikke godt om

Indlæg af Nationalpigen Man 13 Maj 2024, 20:07

Jojo skrev:Nationalpigen

Du kan med fordel følger med i de over 15 straffesager Trumpen står anklaget for forbrydelser.
Og du ved vel nok at man ikke bliver anklaget når der ikke står en begrundet forbrydelse bag.

Hvis der er bliver man sagsøgt in USA for falske anklager...

Pladder! En stor del af hvad Trump er blevet anklaget for gennem de seneste 3½ år, er ting som Biden-administrationen kordinerer med "den frie amerikanske presse" og Det "demokratiske" Parti. Simpelthen fordi, det er Trump der er farlig for Biden. Den administration vil gøre ALT for at blive hovedmodstanderen kvit.

Men de medier du læser eller lytter til er jo uden tvivl alle som et på Joe Bidens side. Jeg har mødt flere af din type, som i fuldt alvor har sagt til mig, at Donald Trump opfordrede kongresbesætterne i januar 2021 til at begå hærværk og det, der er værre. I mit fjernsyn (TV2) sagde han til dem, at nu skulle de gå hjem! Bidens vej til plejehjemmet? 1f61f

Unge Ulvdal, Røde Visioner og Den Gamle synes godt om

Indlæg af Jojo Man 13 Maj 2024, 23:16

[b]Nationalpigen
Interessant læsning
Så du mener at de domstoler in USA er udelukkede til gavn for Biden og at der findes ingen demokrati[/
b]
Hmm , dem har jeg læst en del af, held og lykke med Trumpen som den nye præsident. Du ligger nok ind med links som du ikke vil dele om din viden.

Jeg lægger mig ned for flertallet som stemmer in november
Jojo
Jojo

Indlæg af Unge Ulvdal Tirs 14 Maj 2024, 13:12

Interessant læsning
Så du mener at de domstoler in USA er udelukkede til gavn for Biden og at der findes ingen demokrati[/
b]
Hmm , dem har jeg læst en del af, held og lykke med Trumpen som den nye præsident. Du ligger nok ind med links som du ikke vil dele om din viden.

Jojo, du efterspørger links, links, links hver gang Nationalpigen "prikker dig". Det er for billigt et trick. Blandt andet ville du også have et link til koranen!

Jeg kan anbefale dig at læse nogle af de artikler Lars Hedegaard og Asger Aamund har skrevet det sidste par på document.dk (sidstnævnte også på egen blog aamund.dk) Det er folk, som - modsat dig - er godt inde i amerikansk politik, og hvordan tingene foregår 'over there.'

Men jeg tror godt, jeg kan huske din "stil" - du har vist været herinde før, ikke?[/b]
Unge Ulvdal
Unge Ulvdal

Antal indlæg : 24

ak31 og Den Gamle synes godt om

Indlæg af Admin Tirs 14 Maj 2024, 15:47

Unge Ulvdal skrev:
Interessant læsning
b]

Jojo, du efterspørger links, links, links hver gang Nationalpigen "prikker dig". Det er for billigt et trick. Blandt andet ville du også have et link til koranen!

Jeg kan anbefale dig at læse nogle af de artikler Lars Hedegaard og Asger Aamund har skrevet det sidste par på document.dk (sidstnævnte også på egen blog aamund.dk) Det er folk, som - modsat dig - er godt inde i amerikansk politik, og hvordan tingene foregår 'over there.'

Men jeg tror godt, jeg kan huske din "stil" - du har vist været herinde før, ikke?[/b]

Jojo har ikke været her før!

Her et link til Trumps mange sager, som du efterlyser!

https://www.dr.dk/nyheder/udland/spionage-sammensvaergelse-og-over-400-aars-faengsel-faa-et-overblik-over-de-mange

"Manipulation af valg, spionagelov og sammensværgelse: Få et overblik over de mange sager mod Trump

Både civile personer, delstater og USA som nation har lagt sag an mod tidligere præsident Trump inden for de seneste år."

https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-04-15-donald-trump-skal-for-retten-i-stormy-daniels-sag

"Donald Trump skal for retten i Stormy Daniels-sag"

Jeg tør ikke sige hvilken sag som er den værste for Trump, men han mener jo selv at det hele er politisk angreb på ham! Very Happy

Admin

Nationalpigen synes ikke godt om

Indlæg af Jojo Tirs 14 Maj 2024, 16:05

Admin
Jeg tør ikke sige hvilken sag som er den værste for Trump, men han mener jo selv at det hele er politisk angreb på ham!

Tak for links, som er nok noget de fleste hader her kan jeg se, men personligt mener jeg ikke at det er seriøst debat når man ikke kan understøtte den med links.

Donald Trump er allerede dømt to gange og skal lige oppe med pungen til ca. 500 million kt.
Dvs, at han er dømt skyldigt to gange for svindel med ejedommer

Hvad der er værst for ham er vanskeligt at sige, man da de Republikaner gik meget hård efter Biden for nogen hemmelige dokumenter som de fandt i hans hjem, lavede de en kæmpe brøller, fordi Trump gjorde det som er mange gange mere forbryderisk.

Han fremviste dem stolte til alle som kom til hans hus in Florida, og ikke kun få som in Bidens tilfælde med Tusindvis at top secret dokumenter.
Det tror jeg bliver  hans værste sag.

Hvis i spørger pænt kan jeg skaffe links til mine påstande  Very Happy [img]https://illiweb.com/fa/tw
Jojo
Jojo

Admin synes godt om

Indlæg af Admin Tirs 14 Maj 2024, 16:41

Jojo skrev:Admin
Jeg tør ikke sige hvilken sag som er den værste for Trump, men han mener jo selv at det hele er politisk angreb på ham!

Tak for links, som er nok noget de fleste hader her kan jeg se, men personligt mener jeg ikke at det er seriøst debat når man ikke kan understøtte den med links.

Donald Trump er allerede dømt to gange og skal lige oppe med pungen til ca. 500 million kt.
Dvs, at han er dømt skyldigt to gange for svindel med ejedommer

Hvad der er værst for ham er vanskeligt at sige, man da de Republikaner gik meget hård efter Biden for nogen hemmelige dokumenter som de fandt i hans hjem, lavede de en kæmpe brøller, fordi Trump gjorde det som er mange gange mere forbryderisk.

Han fremviste dem stolte til alle som kom til hans hus in Florida, og ikke kun få som in Bidens tilfælde med Tusindvis at top secret dokumenter.
Det tror jeg bliver  hans værste sag.

Hvis i spørger pænt kan jeg skaffe links til mine påstande  Very Happy [img]https://illiweb.com/fa/tw

Altså personligt kan jeg ikke lide Trump af flere grunde!

Jeg tænker også på hans optræden da han sidst var præsident i USA!

Det er ikke en mand jeg ville betro kommandoen over atomvåben som USA har!

På den anden side, er der den ældre Biden, som har en helt anden stil end Trump!

Amerikanske vælgere vil spørge sig selv, om Biden er blevet for gammel til så høj en post i fire år mere frem!

Jeg tror, at det bliver en meget svært valg for flertallet i USA, at vælge den rette, hvis de to skal op imod hinanden igen!

Men meget kan selvfølgelig nå at ændre sig endnu op til valget i november 2024! Very Happy

Admin

Indlæg af Jojo Tirs 14 Maj 2024, 16:53

Den store mne in USA er om Trump kan være en præsident i fængsel og stadigvæk styre landet.
Dette er teknisk muligt mener man og det afhænger om han har nok tilhængere som vil stemme på en kriminel som øverste leder.

Jeg har link om emnet, men den er på engelsk, men sig endeligt til og så sætter jeg den ind.
Jojo
Jojo

Indlæg af Admin Tirs 14 Maj 2024, 17:25

Jojo skrev:Den store mne in USA er om Trump kan være en præsident i fængsel og stadigvæk styre landet.
Dette er teknisk muligt mener man og det afhænger om han har nok tilhængere som vil stemme på en kriminel som øverste leder.

Jeg har link om emnet, men den er på engelsk, men sig endeligt til og så sætter jeg den ind.

Ja prøv bare at sætte det ind, måske kan det oversættes til dansk, for dem som ikke er så god til engelsk! Very Happy

Admin

Indlæg af Nationalpigen Tirs 14 Maj 2024, 18:16

[quote="Admin"]

Det tror jeg simpelthen ikke på. Jeg mener, jeg er sprogligt velfunderet nok til at kunne genkende Jojos måde at udtrykke sig på. Det gælder ikke alene hans forkerte danske vendinger men også hans måde med at kyle påstande, der ikke kan dokumenteres ud, samtidig med at han beskylder debatmodstandere for ikke at dokumentere alt med links.
Joh, Jojo var faktisk meget aktiv herinde for nogle år siden. (Somme tider kaldte han sig "Jojojo"). Hvorfor Admin påstår, at han aldrig har været her før, ved vi ikke. Jeg ved kun, hvordan Admins forhold til sandheden plejer at være!

ak31 og Den Gamle synes godt om

Carnivora synes ikke godt om

Indlæg af Nationalpigen Tirs 14 Maj 2024, 18:27

Jojo skrev:Den store mne in USA er om Trump kan være en præsident i fængsel og stadigvæk styre landet.

Det er selvfølgelig debatmæssigt i orden, hvis man nu et lille halvt år før det amerikanske præsidentvalg, har besluttet sig for herinde at føre en hadkampagne mod den ene (formodede) kandidat.
Det er derimod ikke i orden - som Jojo og til dels Admin gør - at skrive, at Donald Trump er så og så kriminel. Han er IKKE dømt for kriminalitet.
Metoden ligner den, man brugte i mindre målestok i Danmark da Morten Messerschmidt var mistænkt i den såkaldte "Meld og Feld-sag". Indtil DF-formanden blev pure frikendt. Siden har man ikke hørt meget til beskyldningerne om at "være kriminel" .

Sagen er jo, at typer som Admin og især Jojo reagerer politisk pr. automatik, når noget sådant er oppe at vende. Ham, hvis politik de ikke kan lide, er følgelig "kriminel" - for de har dømt ham forlængst ligesom alle mainstream medierne!  Bidens vej til plejehjemmet? 1f62b

Den Gamle synes godt om

Indlæg af Nationalpigen Tirs 14 Maj 2024, 18:30

ak31 synes godt om

Indlæg af Den Gamle Tirs 14 Maj 2024, 19:23

Ja, så alt er vel som det plejer, ikke?

Desværre kan man ikke rigtigt diskutere med dig, fordi du sluger alt hvad mainstreammedierne i USA og deres danske efterplaprere fortæller.  Bidens vej til plejehjemmet? 1f62f
Den Gamle
Den Gamle

Antal indlæg : 10
Geografisk sted : Nørrejylland

Indlæg af Jojo Tirs 14 Maj 2024, 19:36

Den gamle

Desværre kan man ikke rigtigt diskutere med dig, fordi du sluger alt hvad mainstreammedierne i USA og deres danske efterplaprere fortæller.  

Utroligt at du kender mig så godt, men Så må du komme op i omdrejninger og vise hvad de rigtige medier ifølge dig skriver.
Man er aldrig for gammelt til at lære noget nyt.
Jojo
Jojo

Indlæg af Carnivora Tirs 14 Maj 2024, 19:53

Nationalpigen skrev:
Admin skrev:

Det tror jeg simpelthen ikke på. Jeg mener, jeg er sprogligt velfunderet nok til at kunne genkende Jojos måde at udtrykke sig på. Det gælder ikke alene hans forkerte danske vendinger men også hans måde med at kyle påstande, der ikke kan dokumenteres ud, samtidig med at han beskylder debatmodstandere for ikke at dokumentere alt med links.
Joh, Jojo var faktisk meget aktiv herinde for nogle år siden. (Somme tider kaldte han sig "Jojojo"). Hvorfor Admin påstår, at han aldrig har været her før, ved vi ikke. Jeg ved kun, hvordan Admins forhold til sandheden plejer at være!

Admin må vel - selv bedst vide, hvem der har været medlem før, og hvem der står bag de forskelige profilnavne?

Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Midt-østjylland

Indlæg af Jojo Tirs 14 Maj 2024, 19:58

Nationalpigen har ret.
Jeg kan altid genkendes på min dårlige Danske vendinger Very Happy

Jeg kunne finde et svar eller indlæg her fra 2023.

Ellers er jeg kendt fra Solens debat, Lagermans og Modild, Fede Britt, Hr Rudi, osv,  og fra  andre debatter, hvor jeg også, og altid fik skældt ud for at skrive dårligt Dansk.

Det fortsætter vel nok til den dag hvor jeg stiller træskro
Jojo
Jojo

Admin synes godt om

Indlæg af Carnivora Tirs 14 Maj 2024, 20:20

Grunden til, at du ikke kunne finde en masse indlæg fra dig, er den samme som ved mig og en lang række skribenter fra ca. 2020-2023. Indlæggerne ER der skam, men fordi vi enten blev meldt eller smidt ud, står der altid "gæst" i stedet for profilnavn.
Det er lidt en skam, men man kan altså læse gamle indlæg - noget jeg finder ganske underholdende.

Der var kul på dengang!  Bidens vej til plejehjemmet? 1f604

Antal indlæg : 38
Geografisk sted : Midt-østjylland

Admin og Jojo synes godt om

Indlæg af ak31 Tirs 14 Maj 2024, 22:08

Nationalpigen skrev:
Admin skrev:

Det fandt jeg:Admin skrev:
Hvad er en Air fry-funktion?

1. En særlig funktion i et fly?
2. En funktion i et køleskab?
3. En funktion i en ovn?

Dit bud?

I have translated the question into English and I know that it is a function of an oven - so number 3.

Jeg har oversat spørgsmålet til engelsk, og jeg ved at det er en funktion i en ovn - altså nummer 3. Her oversat til dansk med google. Very Happy
af Jojo
til Fre 08 Sep 2023, 10:35

Søg i: OFF TOPIC, SPORT OG DIVERSE
Emner: Svære opgaver!
Svar: 990
Visninger: 7416

Jeg tror Adm glemmer.
Dem mand glemmer jeg aldrig. Very Happy Very Happy

De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1579

Indlæg af Admin Ons 15 Maj 2024, 08:55

Jojo skrev:Nationalpigen har ret.
Jeg kan altid genkendes på min dårlige Danske vendinger Very Happy

Jeg kunne finde et svar eller indlæg her fra 2023.

Ellers er jeg kendt fra Solens debat, Lagermans og Modild, Fede Britt, Hr Rudi, osv,  og fra  andre debatter, hvor jeg også, og altid fik skældt ud for at skrive dårligt Dansk.

Det fortsætter vel nok til den dag hvor jeg stiller træskro

Ja jeg havde glemt det med jojojo-he-he! Very Happy

Admin

Den Gamle synes ikke godt om

Indlæg af Admin Ons 15 Maj 2024, 08:57

ak31 skrev:
Nationalpigen skrev:
Admin skrev:

Det fandt jeg:Admin skrev:
Hvad er en Air fry-funktion?

1. En særlig funktion i et fly?
2. En funktion i et køleskab?
3. En funktion i en ovn?

Dit bud?

I have translated the question into English and I know that it is a function of an oven - so number 3.

Jeg har oversat spørgsmålet til engelsk, og jeg ved at det er en funktion i en ovn - altså nummer 3. Her oversat til dansk med google. Very Happy
af Jojo
til Fre 08 Sep 2023, 10:35

Søg i: OFF TOPIC, SPORT OG DIVERSE
Emner: Svære opgaver!
Svar: 990
Visninger: 7416

Jeg tror Adm glemmer.
Dem mand glemmer jeg aldrig. Very Happy Very Happy

Ja jeg havde ikke helt styr på navnene! Very Happy

Admin

Indlæg af Den Gamle Ons 15 Maj 2024, 10:11

Admin skrev: Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke at ret mange gerne ser Trump komme tilbage! Rolling Eyes

Nu dig og ærlighed ... nå, det lader vi ligge.
Hvad er begrundelsen for "ikke at tro, ret mange gerne ser Trump komme tilbage" ?

Manden fik ved 2020-valget 74.216.154 stemmer!

Vi skal altså tro, at de allerfleste af flere end 74 millioner vælgere er faldet fra?
Er det fordi mainstreammediernes kampagner om "den dybt kriminelle" Trump virker helt enestående effektivt?  Bidens vej til plejehjemmet? 1f604
Den Gamle
Den Gamle

Antal indlæg : 10
Geografisk sted : Nørrejylland

Nationalpigen synes godt om

Indlæg af Johannes Ons 15 Maj 2024, 10:23

Jeg vil godt vædde en øl på, at Trump vinder med sikkerhed over Biden. De amerikanske vælgere vil synes, at Biden er blevet for gammel til en ny periode. Shocked Very Happy

Johannes
Gæst

Bidens vej til plejehjemmet? Empty Svar til Jojo

Indlæg af Johannes Ons 15 Maj 2024, 10:38

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-09-trump-kan-sagtens-stille-op-til-praesidentvalget-selv-med-en-faengselsdom
"Trump kan sagtens stille op til præsidentvalget – selv med en fængselsdom".
Når Trump bliver valgt til november benåder han bare sig selv.Very Happy

Johannes
Gæst

Indlæg af Jojo Ons 15 Maj 2024, 18:40

Johannes

Johannes
Jeg vil godt vædde en øl på, at Trump vinder med sikkerhed over Biden. De amerikanske vælgere vil synes, at Biden er blevet for gammel til en ny periode. Shocked Very Happy

Jeg drikker Leffe  Very Happy
'
Og tak, jeg har læst linket i andet svar.
Jojo
Jojo

Indlæg af Jojo Ons 15 Maj 2024, 18:46

Den gamle
Vi skal altså tro, at de allerfleste af flere end 74 millioner vælgere er faldet fra?
Er det fordi mainstreammediernes kampagner om "den dybt kriminelle" Trump virker helt enestående effektivt?

Kan godt være du får ret, men jeg kigger mest på Wall street.
De har satset massivt på Biden og langt de fleste af de 2.9 milliard $ blev brugt på den demokratiske parti.
Link kan skaffes
Jojo
Jojo

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum