FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» EM i fodbold!
Vend ryggen til trolls EmptyIgår kl. 23:50 af Jojo

» Svære opgaver!
Vend ryggen til trolls EmptyIgår kl. 20:29 af Jojo

» EU har stækket kampen mod illegal arbejdskraft
Vend ryggen til trolls EmptyIgår kl. 14:38 af Jojo

» USA er i besiddelse af Ufoer!
Vend ryggen til trolls EmptyIgår kl. 13:59 af Jojo

» Ukraine-propaganda mødt med buh'en i Leipzig
Vend ryggen til trolls EmptyIgår kl. 11:03 af Jojo

» Vores mand i Amerika
Vend ryggen til trolls EmptyIgår kl. 10:11 af Radikal

» Må man ikke kritisere Disney mere?
Vend ryggen til trolls EmptyOns 19 Jun 2024, 17:22 af Jojo

»  Linux Mint problem?
Vend ryggen til trolls EmptyOns 19 Jun 2024, 10:21 af Radikal

» Bruce den almægtige!
Vend ryggen til trolls EmptyOns 19 Jun 2024, 07:51 af Admin


Vend ryggen til trolls

+10
klokkeblomst
ak31
Den Gamle
Tina Joan
Vera Braun
Hansen!
Sneaky
Admin
Jojo
Helle Front
14 deltagere

Go down

Vend ryggen til trolls Empty Vend ryggen til trolls

Indlæg af Helle Front Søn 26 Maj 2024, 19:34

Hej,
jeg ved godt, jeg ikke har deltaget meget det sidste par år, men jeg læser skam ofte debatten her. Og som erfaren debatpige, genkender jeg også, når 'nogen' mest kommer for trolleri og ballade.

Sådan én har Admin lukket herind (igen) på det seneste. Vedkommende bruger trollens velkendte tricks, bl.a. med at beskylde andre for at afspore, selv om han selv svælger i mistænkeliggørende bemærkninger om andres politiske motiver og - især - profil billeder (once again!!)

Det skulle vist se ud som om, at den tilbagevendte var "ny", aaaaldrig havde været herinde før (det påstod Admin i hvert fald. Gad vide hvorfor?)

Men der er typer man genkender. Ham her er én af dem. Prøv at se her, hvordan han aldrig har forandret "stil":

https://dinedebatter.danskforum.net/t2938-sikandar-siddique#11056

"(En) skam du ikke levede i nazitiderne .... jeg ved at du ikke er gammelt nok til at have levet i nazitiderne."
Så spurgte jeg, om han da var gammel nok til at have levet i "nazitiderne"?

Svar: "Jeg kan ikke lide det, når der er en som afprøver at afspore tråden, det er ikke velset her på debatten."   Vend ryggen til trolls 1f606   Vend ryggen til trolls 1f629

Klassisk troll-adfærd. Når man "prikker til" hans mange mærkelige påstande, så er det os andre der "afsporer".

Om han kalder sig 'Jo' en, to, tre eller fire gange er ligegyldigt. Vi kender ham - dels på troll-adfærden, dels på det gebrokne cirkussprog og - mere tilforladeligt - hans mange hentydninger til hvilken sportsgren han skal se lige om lidt.

For måske at støtte en smule ordentlig debat her på siden, vil jeg opfordre alle, der er her for at debattere, til at total-ignorere Hr. Jojo/Jojojo/Jojojojo.

mvh
Helle.
Helle Front
Helle Front

Antal indlæg : 116
Join date : 02/12/20
Age : 58
Geografisk sted : 9330

klokkeblomst, ak31, Tina Joan, Nationalpigen, Jojo og Vagthavende synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Jojo Søn 26 Maj 2024, 21:03

Jeg vil forsøge ikke at skuffe dig Helle og jeg takker, det er den bedste tråd jeg nogensinde har deltaget ind

Ups, nu har jeg svaret og nu kan du  ikke svare mig tilbage Vend ryggen til trolls 1f600

Jeg kan godt lide at du har lagt det ind i sports, og jeg takker for linket, det var dejligt at kunne læse tilbage i tiden og mindes om at møde Annella in Berlins spreewald
l
Glemte lige at der er andet mulighed, at  smide mig ud af truppen så i kan ha de hele selv, altså eje og styre dem i ikke kan lide
Der skal dog en ansøgning til

Og en gange til, jeg beklager at jeg engang blev Danmarks mester in fotografi igen, Det sker ikke igen fordi jeg nemlig er stoppet med min hobby, jeg kan nemlig godt mærke at jeg ikke er 75 mere, jeg takker igen for muligheden at skrive hvad jeg vil imens i ikke kan svare

Yderlige kommentarer overvejes og tak igen for oplægget og muligheden, jeg tygger igen lidt hvad muligheden er der er for flere informationer.
Nu skal jeg arbejde lidt imorgen fra kl. 10.00 til kl. 15.00 og jeg regner med at i også arbejder hos rod Kors
Måske mødes vi

tak igen Helle, altså for muligheden at skrive uden at vente et svar og måske mødes vi, og jeg kan love dig du får en venligt behandling
Det er faktisk den bedste tråd jeg nogensinde har deltaget ind.
Mvh
Jojo
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

klokkeblomst, Tina Joan, National-Kommunisten og Sneaky synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Admin Man 27 Maj 2024, 16:41

Helle Front skrev:Hej,
jeg ved godt, jeg ikke har deltaget meget det sidste par år, men jeg læser skam ofte debatten her. Og som erfaren debatpige, genkender jeg også, når 'nogen' mest kommer for trolleri og ballade.

Sådan én har Admin lukket herind (igen) på det seneste. Vedkommende bruger trollens velkendte tricks, bl.a. med at beskylde andre for at afspore, selv om han selv svælger i mistænkeliggørende bemærkninger om andres politiske motiver og - især - profil billeder (once again!!)

Det skulle vist se ud som om, at den tilbagevendte var "ny", aaaaldrig havde været herinde før (det påstod Admin i hvert fald. Gad vide hvorfor?)

Men der er typer man genkender. Ham her er én af dem. Prøv at se her, hvordan han aldrig har forandret "stil":

https://dinedebatter.danskforum.net/t2938-sikandar-siddique#11056

"(En) skam du ikke levede i nazitiderne .... jeg ved at du ikke er gammelt nok til at have levet i nazitiderne."
Så spurgte jeg, om han da var gammel nok til at have levet i "nazitiderne"?

Svar: "Jeg kan ikke lide det, når der er en som afprøver at afspore tråden, det er ikke velset her på debatten."   Vend ryggen til trolls 1f606   Vend ryggen til trolls 1f629

Klassisk troll-adfærd. Når man "prikker til" hans mange mærkelige påstande, så er det os andre der "afsporer".

Om han kalder sig 'Jo' en, to, tre eller fire gange er ligegyldigt. Vi kender ham - dels på troll-adfærden, dels på det gebrokne cirkussprog og - mere tilforladeligt - hans mange hentydninger til hvilken sportsgren han skal se lige om lidt.

For måske at støtte en smule ordentlig debat her på siden, vil jeg opfordre alle, der er her for at debattere, til at total-ignorere Hr. Jojo/Jojojo/Jojojojo.

mvh
Helle.

Hvis du læser reglerne i dette forum, så er personangreb ikke lovligt!

Jeg vil bestræbe mig på at slette evt. personangreb fremad rettet!

Admin

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9749
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Jojo synes godt om

Tina Joan, National-Kommunisten og Sneaky synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Sneaky Man 03 Jun 2024, 04:49

De findes alle steder ii alle debatter.
Min oplevelse med dem er egentlig lidt en anden end din.
Tit og ofte er det en ny oprettede profil (som min egen)
Profilen har et voldsomt vanvittigt problem som altid er af en kaliber som er sætter troll i fokus og troll får en masse til at svare men deltager sjældent selv.
Har 2 gange oplevet på sol.dk for 20 år sidden at 2 unge mennesker opfandt så uhyggelig historier om ting som var sket i deres liv. At folk fik sympati for dem. Men i sidste ende hang historien ikke sammen og var pure opspind.

Nogen som kan huske den sang Mads Langer skrev til den kræftsyge pige som postede fra sit kræftforløb på hospitalet.
Det var også and.

Har set et program om cat fishing det er også om trolls


Tilbage til Helles oplæg.
Når man som Admin vælger at Lukke en gammel kending ind som skabte ballade så er det i min verden en admin som ikke er sin opgave voksen.
Han er sådan set med til at få folk til at ligge afstand til Forum.
Sådan er mennesker som fordrejer tingene til egen fordel og opdigter egen sandhed burde ties ihjel. Ikke værd at bruge krudt på.

Sneaky

Antal indlæg : 5
Join date : 02/06/24

ak31 og National-Kommunisten synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Hansen! Man 03 Jun 2024, 06:37

Sneaky skrev:
Tilbage til Helles  oplæg.
Når man som Admin vælger at Lukke en gammel kending ind som skabte ballade så er det i min verden en admin som ikke er sin opgave voksen.
Han er sådan set med til at få folk til at ligge afstand til Forum.
Sådan er mennesker som fordrejer tingene til egen fordel og opdigter egen sandhed burde ties ihjel. Ikke værd at bruge krudt på.

Godt indlæg, Sneaky.

For mig er der ingen tvivl om, at den venstreorienterede Admin og den endnu mere venstreekstreme ballademager simpelthen aftalte, at nu hvor flere på modsat fløj lod høre fra sig igen, skulle ballademageren indsættes som en slags "buffer". Det blev ligefrem meddelt herinde, at nu skulle Jojo indsættes som medlem i stedet for én, der udtrådte.
Man kan se, at Admin på intet tidspunkt har skredet ind overfor bufferens mange personangreb, hvorimod han truer dem, hvis meninger han ikke kan lide med sletning pga. "personangreb." Så kan det vist ikke blive mere udemokratisk - jo det kan det, men så skal Admin jo for 2. gang til at banne folk med "forkerte" meninger - eller "forkerte" profilbilleder.

Admin har aldrig været opgaven voksen, og det værste er når han læner sig op ad hysteriske venner som (i sin tid) Annella, Tigeren eller som nu - Jojo!
Hansen!
Hansen!

Antal indlæg : 45
Join date : 23/07/22
Age : 57

National-Kommunisten og Sneaky synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Sneaky Man 03 Jun 2024, 07:55

Hansen:

Brugeren jojo debattere ikke efter min mening.
Han chikanere og køre hetz på folk på det groveste og kender ingen grænse.
Han er grov og ubehagelig overfor hans mod debattører.

Spørgsmålet er om han findes irl eller det bare er en bot som indsættes for at holde liv i diverse fora.
Vil håbe et han ikke er et menneske men bare en bot. For ingen mennesker burde være sunket så dybt som ham.

Sneaky

Antal indlæg : 5
Join date : 02/06/24

klokkeblomst, ak31, Tina Joan, Den Gamle og National-Kommunisten synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Vend ryggen til trolls

Indlæg af Ann Man 03 Jun 2024, 13:54

Jeg har lige læst lidt rundt i div. tråde og kan læse, der er en hel del rigtig i, hvad Helle Frost skriver, hvis jeg beslutter mig for, at melde mig ind her, så vil jeg også springe den profil over, jeg kan ikke se Admin, hvad der er forkert i, at gøre opmærksom på problemet, der er intet emne, der bliver kørt af sporet ved denne gode information, og jeg er helt enig i de profiler, der synes godt om Helle Frost indlæg.

Ann
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Vera Braun Man 03 Jun 2024, 14:26

Ann skrev:Jeg har lige læst lidt rundt i div. tråde og kan læse, der er en hel del rigtig i, hvad Helle Frost skriver, hvis jeg beslutter mig for, at melde mig ind her, så vil jeg også springe den profil over, jeg kan ikke se Admin, hvad der er forkert i, at gøre opmærksom på problemet, der er intet emne, der bliver kørt af sporet ved denne gode information, og jeg er helt enig i de profiler, der synes godt om Helle Frost indlæg.

Enig - bare lige: Hun hedder altså Helle Front  Vend ryggen til trolls 1f609
Vera Braun
Vera Braun

Antal indlæg : 35
Join date : 17/05/24
Age : 30
Geografisk sted : Aalborg (tidl. Bremen)

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Jojo Man 03 Jun 2024, 16:21

Det er hylende skæg hvad jammer brigaden bidrager med.
Ups, det er en debat side, så jeg må hellere debattere noget.

Synes vejret er for dårligt for tiden, vi må hellere stemme på Jacob H
Og prøv engang at læse hvad der står i Admins fodnote 0g stop den jammer

Dette her er en debatside, ikke en klapjagt på dem man ikke kan li
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

klokkeblomst, Tina Joan, Den Gamle, Vera Braun og Sneaky synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Tina Joan Man 03 Jun 2024, 20:53

Jojo skrev:
Og prøv engang at læse hvad der står i Admins fodnote 0g stop den jammer

Dette her er en debatside, ikke en klapjagt på dem man ikke kan li

Det er heller ikke en Trump-had side for woke globalister!
Tina Joan
Tina Joan

Antal indlæg : 28
Join date : 16/07/22
Age : 34
Geografisk sted : Agersted, Vendsyssel

ak31 og Sneaky synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Jojo Man 03 Jun 2024, 21:32

Tina Joan
Sniffer du
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

klokkeblomst, ak31, Tina Joan, Hansen!, Den Gamle, Vera Braun og Sneaky synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Vera Braun Man 10 Jun 2024, 21:42

Hej, jeg tror jeg - passende - vil anbringe dette lige under én af "debattøren" Jojos mange grovheder, her mod Tina Joan.

Må jeg citere Sneaky (3. juni):
"Han chikanerer og kører hetz på folk på det groveste og kender ingen grænse.
Han er grov og ubehagelig overfor sine mod-debattører."

Ramt præcist. Jeg har ikke været medlem særligt længe, men længe nok til at kende Jojo-stilen.
Han er en udpræget troll; når han ikke kan klare sig i debat, bruger han afsporinger, hvor han som ovenfor nedladende skriver "sniffer du?" eller hans favorit: Når han vil stoppe en debattråd begynder han at opremse sportsgrene, han gerne ser - fuldstændig uden sammenhæng med tråden!

ADMIN, jeg synes du skulle komme på banen mht. til den debat-ødelægger, du selv har lukket herind.
Jeg har fortalt dig i en klage, at jeg gerne vil udmeldes, hvis ikke Jojos pis bliver stoppet. Hvad andre gør, kan jeg ikke bestemme om, men jeg tror ikke jeg er den eneste, der siger NOK er NOK!
Vera Braun
Vera Braun

Antal indlæg : 35
Join date : 17/05/24
Age : 30
Geografisk sted : Aalborg (tidl. Bremen)

ak31, Tina Joan, Hansen!, Den Gamle, Den sorte Skjorte og Sneaky synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Den Gamle Tirs 11 Jun 2024, 09:45

Vera Braun skrev:Hej, jeg tror jeg - passende - vil anbringe dette lige under én af "debattøren" Jojos mange grovheder, her mod Tina Joan.

Må jeg citere Sneaky (3. juni):
"Han chikanerer og kører hetz på folk på det groveste og kender ingen grænse.
Han er grov og ubehagelig overfor sine mod-debattører."

Ramt præcist. Jeg har ikke været medlem særligt længe, men længe nok til at kende Jojo-stilen.
Han er en udpræget troll; når han ikke kan klare sig i debat, bruger han afsporinger, hvor han som ovenfor nedladende skriver "sniffer du?" eller hans favorit: Når han vil stoppe en debattråd begynder han at opremse sportsgrene, han gerne ser - fuldstændig uden sammenhæng med tråden!

ADMIN, jeg synes du skulle komme på banen mht. til den debat-ødelægger, du selv har lukket herind.
Jeg har fortalt dig i en klage, at jeg gerne vil udmeldes, hvis ikke Jojos pis bliver stoppet. Hvad andre gør, kan jeg ikke bestemme om, men jeg tror ikke jeg er den eneste, der siger NOK er NOK!

Vel talt, Vera, men regn ikke med at Admin kommer på banen. Han er pyt-og-pande med individer som Jojo og Radikal (som jeg altid har haft ham stærkt mistænkt for selv at skrive).
Og du ved jo nok, at de meget venstresnoede i egen overbevisning altid må alting, når bare det er et led i bekæmpelsen af "de onde højrekræfter" ! Men vil være ked af, hvis du forlader siden - du er et friskt pust.
Den Gamle
Den Gamle

Antal indlæg : 18
Join date : 19/04/24
Age : 69
Geografisk sted : Nørrejylland

ak31, Hansen!, Den sorte Skjorte og Sneaky synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af ak31 Tirs 11 Jun 2024, 10:11

Vera Braun skrev:Hej, jeg tror jeg - passende - vil anbringe dette lige under én af "debattøren" Jojos mange grovheder, her mod Tina Joan.

Må jeg citere Sneaky (3. juni):
"Han chikanerer og kører hetz på folk på det groveste og kender ingen grænse.
Han er grov og ubehagelig overfor sine mod-debattører."

Ramt præcist. Jeg har ikke været medlem særligt længe, men længe nok til at kende Jojo-stilen.
Han er en udpræget troll; når han ikke kan klare sig i debat, bruger han afsporinger, hvor han som ovenfor nedladende skriver "sniffer du?" eller hans favorit: Når han vil stoppe en debattråd begynder han at opremse sportsgrene, han gerne ser - fuldstændig uden sammenhæng med tråden!

ADMIN, jeg synes du skulle komme på banen mht. til den debat-ødelægger, du selv har lukket herind.
Jeg har fortalt dig i en klage, at jeg gerne vil udmeldes, hvis ikke Jojos pis bliver stoppet. Hvad andre gør, kan jeg ikke bestemme om, men jeg tror ikke jeg er den eneste, der siger NOK er NOK!

Jeg har også prøvet at klage over Jojo.
Fik bare det svar, at jeg kunne da bare lade være med at besvare ham.
Men nu er der gang i debatten var så Adm. undskyldning. Neutral






_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1602
Join date : 05/12/20

Tina Joan og Hansen! synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Alis Tirs 11 Jun 2024, 15:47

Jeg har kendt Jojo i lang tid på et andet forum, og han er god nok. I skal bare lære ham at kende og den måde han debattere på. I øvrigt så ved jeg at admin ikke er venstreorienteret, men derimod højreorienteret. Ud fra det han tidligere har skrevet på andre fora stemmer han på Dansk Folkeparti eller Nye Borgerlige. Han har aldrig skrevet at han stemmer på f.eks. Venstre eller De Konservative. Jeg stemmer på Enhedslisten, da jeg synes at de har den bedste politik på alle områder. Very Happy

Alis
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Jojo Tirs 11 Jun 2024, 16:12

Alis
Jeg har kendt Jojo i lang tid på et andet forum, og han er god nok. I skal bare lære ham at kende og den måde han debattere på. I øvrigt så ved jeg at admin ikke er venstreorienteret, men derimod højreorienteret. Ud fra det han tidligere har skrevet på andre fora stemmer han på Dansk Folkeparti eller Nye Borgerlige. Han har aldrig skrevet at han stemmer på f.eks. Venstre eller De Konservative. Jeg stemmer på Enhedslisten, da jeg synes at de har den bedste politik på alle områder. Very Happy
Alis



Takker Alis
Jeg har altid haft bøvl med dem Alis, de fleste er blevet båndlyst på andre fora for grov opførsel, og persons forfølge.
Men jeg synes stadigvæk de er sjovt i den brune hjørne, Men gir men dem en finger tager de hele debatten og vil styre hvem må svare på hvad og hvordan
Det har været sådan siden solens debat med Lagermans, Fede Britt Modild og mange andre fine meddebattører.
Og persons forfølgning som man kan vidne med denne her tråd er standard opførsel, og jeg er taknemmeligt at Admin tør stå op imod dem.
Vi må acceptere at nogen ikke kan tale mosten og forsvinder, og jeg synes bestemt ikke jeg provokerer men jeg skal muligt lade være svare på deres provokationer Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

klokkeblomst, ak31, Tina Joan og Sneaky synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Alis Tirs 11 Jun 2024, 16:27

At svare på deres provokationer. Ja det bedste er at lade være med det, for nogen her ønsker kun konfrontationer på det private plan. Mange gode debattører er forsvundet på andre fora af selvsamme årsager. Jeg tror godt at admin er klar over dette og vil handle derefter, hvis han synes at det bliver nødvendigt. Very Happy

Alis
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Jojo Ons 12 Jun 2024, 18:00

Og jeg glæder mig til du er oprettet som Alis Very Happy
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Sneaky Tors 13 Jun 2024, 02:23

Meget af det brugeren jojo skriver er jo meget usammenhængende og ulæseligt.
For mig er det det rene volapyk og svært at debattere når det giver mening det skrevne.

Sneaky

Antal indlæg : 5
Join date : 02/06/24

ak31, Tina Joan og En Nordisk Broder synes godt om

Admin synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af klokkeblomst Tors 13 Jun 2024, 07:23

Og prøv engang at læse hvad der står i Admins fodnote 0g stop den jammer

Dette her er en debatside, ikke en klapjagt på dem man ikke kan li
Jojo
Jojo.  Jamen herregud da , der er ingen jammer fra de andre , men tvært imod fra dig af .  Du er ikke særlig venlig i dine udtalelser.  Vend ryggen til trolls 1f60b

Antal indlæg : 434
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Vis brugerens profil Send privat besked

klokkeblomst

Antal indlæg : 11
Join date : 30/11/20
Geografisk sted : Aalborg.

Admin, ak31 og Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Radikal Tors 13 Jun 2024, 14:53

klokkeblomst skrev:Og prøv engang at læse hvad der står i Admins fodnote 0g stop den jammer

Dette her er en debatside, ikke en klapjagt på dem man ikke kan li
Jojo
Jojo.  Jamen herregud da , der er ingen jammer fra de andre , men tvært imod fra dig af .  Du er ikke særlig venlig i dine udtalelser.  Vend ryggen til trolls 1f60b

Antal indlæg : 434
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Vis brugerens profil Send privat besked

Vi i De Radikale mener bestemt ikke at admin er venstreorienteret. Faktisk er han højreorienteret. Om admin stemmer på Dansk Folkeparti eller Nye borgerlige eller nogle af de andre borgerlige partier ved jeg ikke, men han giver altid plads til venstreorienterede synspunkter her på debatten. Jeg kan godt lide den alsidighed som der er på siden. Ikke alle debatforums tillader dette. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1828
Join date : 04/02/19

Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af 5D Tors 13 Jun 2024, 15:40

Admin kender jeg fra andre sider. Han er bestemt ikke venstreorienteret, nej. Men det er da fint nok, at han også giver plads til venstreorienterede her på siden. Der ville jo ingen debat være, hvis der kun var højreorienterede. Eller jo, det ville der. Men så ville alle bare være enige med hinanden, stort set. Det giver lidt mere dynamik i debatten, når folk er rygende uenige. Bare man husker så vidt som muligt at gå efter bolden fremfor efter manden/kvinden.

5D

Antal indlæg : 43
Join date : 06/12/22

Admin og Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Tina Joan Tors 13 Jun 2024, 20:04

Vera Braun skrev:Hej, jeg tror jeg - passende - vil anbringe dette lige under én af "debattøren" Jojos mange grovheder, her mod Tina Joan.

Må jeg citere Sneaky (3. juni):
"Han chikanerer og kører hetz på folk på det groveste og kender ingen grænse.
Han er grov og ubehagelig overfor sine mod-debattører."

Ramt præcist. Jeg har ikke været medlem særligt længe, men længe nok til at kende Jojo-stilen.
Han er en udpræget troll; når han ikke kan klare sig i debat, bruger han afsporinger, hvor han som ovenfor nedladende skriver "sniffer du?" eller hans favorit: Når han vil stoppe en debattråd begynder han at opremse sportsgrene, han gerne ser - fuldstændig uden sammenhæng med tråden!

ADMIN, jeg synes du skulle komme på banen mht. til den debat-ødelægger, du selv har lukket herind.
Jeg har fortalt dig i en klage, at jeg gerne vil udmeldes, hvis ikke Jojos pis bliver stoppet. Hvad andre gør, kan jeg ikke bestemme om, men jeg tror ikke jeg er den eneste, der siger NOK er NOK!

Du er bestemt ikke den eneste, Vera. Men om Admin kommer på banen svæver vist i det uvisse.
Jeg synes fortsat, det er fuldstændig urimeligt, at én person fortfarende kan standse debattråde ved afsporinger og dumme bemærkninger, når emnet ikke passer ham.

Jeg har lige sendt en klage til Admin over de seneste nedladende "kommentarer" fra Jojo. Det mener jeg egentlig alle burde, når de ser det, for jeg er helt uenig med dem, der tror, at galningens hærgen "dør ud", når man ikke svarer eller kommenterer. Det gør det - som man kan se - ikke!
Og han er allerede lykkedes med at mobbe "Nationalpigen" ud  (jeg savner hende). Nu kører han så på Vera B. og mig.

Er det det, der er flertallets mening - at folk skal mobbes ud, fordi vi er "en sygdom" og "forkerte" ?
Tina Joan
Tina Joan

Antal indlæg : 28
Join date : 16/07/22
Age : 34
Geografisk sted : Agersted, Vendsyssel

klokkeblomst, Hansen! og Vera Braun synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Jojo Tors 13 Jun 2024, 20:09

Selvom persons hetz imod mig og andre her på debatten er den højre populistiske favorit hobby, altså udover afsporing af debatten vil jeg aldrig kunne drømme om at klage

Klage er for de svage Very Happy

Jeg ved ikke om du forstår hvad Admin mener i hans fodnote, men et forsøg vil jeg anbefale
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

klokkeblomst, ak31, Renate M. og Hansen! synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Hansen! Fre 14 Jun 2024, 19:40

ak31 skrev: Jeg har også prøvet at klage over Jojo.
Fik bare det svar, at jeg kunne da bare lade være med at besvare ham.
Men nu er der gang i debatten var så Adm. undskyldning.   Neutral

Det er der snart mange, der har.
Men altså Halli-hallo! Skal jeg fortælle dig, hvad der er galt herinde? Ok, jeg gør det - også selv om jeg bliver smidt ud for det:

For en lille måned siden var debatten nede i en lavning, fordi de nationalt sindede mest svarede hinanden - der var ikke meget liv, selv om f.eks. National-Kommunisten skrev nogle direkte fremragende oplæg, bl.a. om Ukraine.

Så lavede Admin, som du bare skal vide, at du ikke kan stole på over en dørtærskel, en studehandel med Jojo. Denne kunne blive fuldt medlem igen, hvis han bare ville skabe sig lige så nedladende og flabet, som de fleste kender ham fra andre perioder. Han ville blive fredet, også selv om han afsporede tråde og ustandselig kom med nedladende bemærkninger om de mere nationalt sindede brugere. Som Tigermanden kunne have sagt: Midlerne er underordnede. Ja, det tror JEG!!
Når man ikke engang får en henstilling, når seriøse skribenter har siddet og bestræbt sig på at skrive et godt op- eller indlæg, og han (Jojo'en) så bare skriver, at det er herligt, der er EM i en eller anden sportsgren - eller "sniffer du?" som en kommentar til et alvorligt indlæg af Tina Joan forleden.

Som brugeren Sneaky var inde på for nylig: Jojo debatterer egentlig ikke.
Det mener jeg heller ikke. Han skiftevis propaganderer sine meget primitive anti-Trump og pro-venstrefløjs-synspunkter og ellers stopper debattråde, hvor holdningstendensen går i en retning, han og Admin ikke kan lide.

Du kan se, at det der er i vejen med dette forum er, at administrationen -igen-igen - lader provokatører ødelægge det. Akkurat det samme, som da Admin lod sig styre af "Annella" og længe efter hendes afgang herfra, forsøgte at tale hende tilbage hertil som moderator! Den gik ikke, men da det værste Admin kan forestille sig er, at velskrivende nationalt sindede kommer til at dominere nogle tråde, så "engagerer" han selvfølgelig gamespoileren over alle, Jojo!

Bare lige én ting til: Der var et ret nyt medlem, som forleden påstod, at Admin skulle være lidt til højre i det politiske spektrum. Det kan jeg garantere er l-ø-g-n. Det tydeligste eksempel kom engang, hvor en lang, interessant tråd om, hvor det oldgamle Solkors kommer fra, brugte "Research-kollektivet Redox" som kilde (og de skrev selvfølgelig, at solkorset var "nazistisk"). INGEN med bare en smule borgerlige holdninger ville bruge Redox, som er venstreekstremt og i øvrigt dømt for hacking for nogle år siden!

Det er desværre, hvad vi er ude i, Ak31. Du skal nok ikke regne med, at det fortsætter ret længe - med mindre du kan affinde dig med et tandløst forum for skøre ufo-teorier, gamle disco- og ABBA-numre fra 70'erne, brun sovs og flæskeopskrifter! Hügge-hejsa  Vend ryggen til trolls 1f609
Hansen!
Hansen!

Antal indlæg : 45
Join date : 23/07/22
Age : 57

Admin og ak31 synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Jojo Fre 14 Jun 2024, 19:44

Hansen
Det er desværre, hvad vi er ude i, Ak31. Du skal nok ikke regne med, at det fortsætter ret længe - med mindre du kan affinde dig med et tandløst forum for skøre ufo-teorier, gamle disco- og ABBA-numre fra 70'erne, brun sovs og flæskeopskrifter! Hügge-hejsa  Vend ryggen til trolls 1f609


Kan du ha en rigtigt godt weekend og jeg kommer til at savne jer:D
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af 5D Fre 14 Jun 2024, 19:57

Hansen! skrev:
ak31 skrev: Jeg har også prøvet at klage over Jojo.
Fik bare det svar, at jeg kunne da bare lade være med at besvare ham.
Men nu er der gang i debatten var så Adm. undskyldning.   Neutral

Det er der snart mange, der har.
Men altså Halli-hallo! Skal jeg fortælle dig, hvad der er galt herinde? Ok, jeg gør det - også selv om jeg bliver smidt ud for det:

For en lille måned siden var debatten nede i en lavning, fordi de nationalt sindede mest svarede hinanden - der var ikke meget liv, selv om f.eks. National-Kommunisten skrev nogle direkte fremragende oplæg, bl.a. om Ukraine.

Så lavede Admin, som du bare skal vide, at du ikke kan stole på over en dørtærskel, en studehandel med Jojo. Denne kunne blive fuldt medlem igen, hvis han bare ville skabe sig lige så nedladende og flabet, som de fleste kender ham fra andre perioder. Han ville blive fredet, også selv om han afsporede tråde og ustandselig kom med nedladende bemærkninger om de mere nationalt sindede brugere. Som Tigermanden kunne have sagt: Midlerne er underordnede. Ja, det tror JEG!!
Når man ikke engang får en henstilling, når seriøse skribenter har siddet og bestræbt sig på at skrive et godt op- eller indlæg, og han (Jojo'en) så bare skriver, at det er herligt, der er EM i en eller anden sportsgren - eller "sniffer du?" som en kommentar til et alvorligt indlæg af Tina Joan forleden.

Som brugeren Sneaky var inde på for nylig: Jojo debatterer egentlig ikke.
Det mener jeg heller ikke. Han skiftevis propaganderer sine meget primitive anti-Trump og pro-venstrefløjs-synspunkter og ellers stopper debattråde, hvor holdningstendensen går i en retning, han og Admin ikke kan lide.

Du kan se, at det der er i vejen med dette forum er, at administrationen -igen-igen - lader provokatører ødelægge det. Akkurat det samme, som da Admin lod sig styre af "Annella" og længe efter hendes afgang herfra, forsøgte at tale hende tilbage hertil som moderator! Den gik ikke, men da det værste Admin kan forestille sig er, at velskrivende nationalt sindede kommer til at dominere nogle tråde, så "engagerer" han selvfølgelig gamespoileren over alle, Jojo!

Bare lige én ting til: Der var et ret nyt medlem, som forleden påstod, at Admin skulle være lidt til højre i det politiske spektrum. Det kan jeg garantere er l-ø-g-n. Det tydeligste eksempel kom engang, hvor en lang, interessant tråd om, hvor det oldgamle Solkors kommer fra, brugte "Research-kollektivet Redox" som kilde (og de skrev selvfølgelig, at solkorset var "nazistisk"). INGEN med bare en smule borgerlige holdninger ville bruge Redox, som er venstreekstremt og i øvrigt dømt for hacking for nogle år siden!

Det er desværre, hvad vi er ude i, Ak31. Du skal nok ikke regne med, at det fortsætter ret længe - med mindre du kan affinde dig med et tandløst forum for skøre ufo-teorier, gamle disco- og ABBA-numre fra 70'erne, brun sovs og flæskeopskrifter! Hügge-hejsa  Vend ryggen til trolls 1f609

Jeg tror nu næppe, at du bliver bortvist for ovenstående indlæg. Du giver jo bare udtryk for nogle holdniger og teorier om, hvorfor du mener, at jojo - i dine øjne - får lidt lang snor af Admin. Og de tanker har du vel lov at have og udtrykke.

Nu har jeg ikke været så aktiv herinde, selvom jeg egentlig ikke er helt ny. Men jeg husker altså, at Admin har været aktiv på andre fora, hvor han flere gange har givet udtryk for at ligge omkring Nye Borgerlige. Det kan vi så tro på eller ej. Men jeg synes ikke, at jeg har set tegn på, at han skulle være venstresnoet. Medmindre han bare tager fis på os alle. Og det ved vi jo ikke. Jeg ved, at Admin er lidt en spøgefugl og har humor, så man skal aldrig sige aldrig. Men umiddelbart hælder jeg stadig til, at han er til højre. For han har også flere gange givet udtryk for skepsis overfor indvandring, så egentlig tror jeg ikke, at han ligger alenlangt fra højredebattørerne herinde. Men fordi han er admin udtrykker han sig måske mindre bombastisk, fordi han ikke vil skræmme venstrefløjs-debattører væk. Som admin skal han jo prøve at virke imødekommende overfor alle. Derfor vil han jo ofte udtrykke sig diplomatisk, for ikke at skræmme brugerne væk.

Og det tror jeg også kan være årsagen til, at han ikke bare smider jojo eller andre på porten. Fordi han måske gerne vil have, at debatten her er for ALLE og da der ikke er ret mange andre end jojo herinde, der tydeligvis er til venstre, så holder han nok gerne på ham, fordi ellers så bliver det lidt et ekkokammer. Jeg synes ikke, at der er noget galt i, at debatten her indtil videre primært er frekventeret af højrefløjspersoner. Men samtidig synes jeg da også, at det giver flere interessante diskussioner, hvis debatten ikke bare bliver et ekkokammer, hvor alle er rørende enige. Derfor hilser jeg også venstrefløjsdebattører velkommen. Men vi kan selvfølgelig altid diskutere, hvor meget den enkelte debattør bidrager konstruktivt.

Jojo husker jeg fra andre fora og han kan jo også være lidt spøjs i sine skriverier, men jeg har ikke indtryk af, at han er ondsindet. Han ser nok bare meget anderledes på tingene end de fleste herinde og det giver måske lidt konflikter. Og så har han en lidt drilsk stil, som måske kan irritere nogle. Man kan også prøve at ignorere det. Men okay, det er igen delte meninger om, hvor vidt man bare kan ignorere folk eller om de fylder så meget, at tricket med at ignorere reelt ikke virker. Jeg husker også Tigermanden. Jeg ved mange var irriterede over ham. Jeg syntes også han kunne være irriterende. Men for det meste prøvede jeg at ignorere ham. Det kunne jeg ikke altid, men et langt stykke hen ad vejen prøvede jeg stadig. For det var tydeligt, at han bevidst forsøgte at tirre folk. Så jo mere man bed på krogen, jo mere provokerede og drillede han. Så tænkte jeg, at det gjaldt om ikke at bide på krogen. Selvom det da nogle gange var svært at svømme udenom dén krog. Indrømmet!

Med hensyn til din sidste bemærkning om et tandløst forum, så kan jeg også lide et forum med kant. MEN samtidig synes jeg da også, at der bør være plads til lidt af hvert. Så UFO-teorier, madopskrifter, ABBA-numre og andre mere lette emner synes jeg nu også har sin plads. Man behøver jo ikke deltage i sådanne tråde, hvis de ikke siger én noget. Men klart, at der da også skal være plads til mere kantede og alvorlige diskussioner. Men dem deltager du jo også selv i, så indtil videre er der da også plads til sådanne. Så håber vi, at det fortsat vil være tilfældet.

5D

Antal indlæg : 43
Join date : 06/12/22

Admin og Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Jojo Fre 14 Jun 2024, 20:14

5D
Kunne jeg skrive som dig ville jeg gøre det.
Til gengæld kan jeg samme på mange sprog, og det er ekstremt ilde set her på dette fora.
Tak fordi du husker mig, fordi jeg altid har haft stort set samme profil navn
Men tak for det skriv og god weekend

Kan du huske Lagermans, Fede Britt og Modild bl.a. Very Happy
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af 5D Fre 14 Jun 2024, 20:31

Jojo skrev:5D
Kunne jeg skrive som dig ville jeg gøre det.
Til gengæld kan jeg samme på mange sprog, og det er ekstremt ilde set her på dette fora.
Tak fordi du husker mig, fordi jeg altid har haft stort set samme profil navn
Men tak for det skriv og god weekend

Kan du huske Lagermans, Fede Britt og Modild bl.a. Very Happy

Jeg kan huske, at du vist skrev noget om, at du stammer fra Holland eller Belgien eller noget i den stil og det er derfor, du udtrykker dig lidt sjovt på dansk. Men jeg har nu ikke problemer med at forstå det...

Jeg er selv af hollandsk afstamning, men det ligger 400 år tilbage i tiden he he he

Husker vist svagt Lagermans. De andre husker jeg ikke lige. Men du var måske på SOL før mig. Jeg tror jeg kom på SOL omkring 2005. Så det er snart 20 år siden.

Men jeg kan da huske Anklageren, Carlo, GuBBi, Ieet, Anna-et-eller-andet (hende der altid talte brovtebanden efter munden...AHA, det var vist Trådløse Anna, hun kaldte sig..), Tigermanden, Torsten Bonfils, Poul Jørgensen (plus alle de skøre folk fra Krønge som f.eks. MariS, Måneskin, Flixtor o.s.v....), Albert Johansen og sikkert også flere, hvis jeg bliver mindet om deres nicks. Anklageren er stadig aktiv på feministdebatten, men er jo efterhånden godt oppe i alderen. De øvrige ved jeg ikke lige, hvor de er havnet. Albert så jeg sidst for et års tid siden på feministdebatten, hvor han igen igen blev banned for at være lummer he he...men jeg har hørt rygter om, at nogle af dem skulle være på ham it-nørden "Me"´s debatside. Men den kender jeg dog ikke. Men jeg mener, at både Carlo og Torsten Bonfils er derinde stadig...

5D

Antal indlæg : 43
Join date : 06/12/22

Admin og Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Jojo Fre 14 Jun 2024, 20:49

5D
Og jeg kan godt lide at du er 5 D, det er jo en god kvalitet at ha.
Jeps, du har ret, jeg er født i Holland, vokset op in Canada og har været  lidt omkring
Jeg kom på Solen in 1995 og kender mange af de navner, især Modild som også kom fra derover.

Lagermans var lidt specielt men en flink fyr, og jeg kan genkende mange af de navner du nævner og jeg kunne især godt lide Torsten Bonfils, han var et spændende type.

Jeg hører tit at min Dansk er ikke som det skal være, selvom mange mener jeg er rigtigt godt til det. det afhænger lidt om en har en sprog øre.

Jeg er god til 4 sprog og dårligt til 3 andre, og det er en kvalitet Janteloven ikke tillader og du har ret, jeg kan godt lide at drille dem som ligger lidt til højre. Dem kan jeg til gengæld godt være sammen med i det virkelige liv, og vi har en del af dem i vores golfklub.

Jeg arbejder meget som frivilligt og bliver nogen gange overraskede at dem man hjælper har en  fjendtligt indstilling til dem som hjælper, men jeg bliver vel også gammelt en dag selvom jeg godt kan mærke jeg ikke er 75 mere.
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

5D synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Carnivora Lør 15 Jun 2024, 10:55

5D skrev:
Husker vist svagt Lagermans. De andre husker jeg ikke lige. Men du var måske på SOL før mig. Jeg tror jeg kom på SOL omkring 2005. Så det er snart 20 år siden.

Men jeg kan da huske Anklageren, Carlo, GuBBi, Ieet, Anna-et-eller-andet (hende der altid talte brovtebanden efter munden...AHA, det var vist Trådløse Anna, hun kaldte sig..), Tigermanden, Torsten Bonfils, Poul Jørgensen (plus alle de skøre folk fra Krønge som f.eks. MariS, Måneskin, Flixtor o.s.v....), Albert Johansen og sikkert også flere, hvis jeg bliver mindet om deres nicks. Anklageren er stadig aktiv på feministdebatten, men er jo efterhånden godt oppe i alderen. De øvrige ved jeg ikke lige, hvor de er havnet. Albert så jeg sidst for et års tid siden på feministdebatten, hvor han igen igen blev banned for at være lummer he he...men jeg har hørt rygter om, at nogle af dem skulle være på ham it-nørden "Me"´s debatside. Men den kender jeg dog ikke. Men jeg mener, at både Carlo og Torsten Bonfils er derinde stadig...

Ja, jeg husker også de fleste af de navne, der her er nævnt - blandt andet 'Trådløse Anna', som virkelig var sjov. Når ret skal være ret, kunne listen ovenfor vel også suppleres med Helle Front (der oprindelig hed Helle Fred, mener jeg) og ikke mindst Der Rudi. Uanset min dybe uenighed med dem, satte de sammen med en, der kaldte sig J. Langgaard, deres præg på både SOL og det forum, GUBBI købte af en dame, "din debat."

Det var dengang.

_________________
NAZISMEN og FASCISMEN skal BEKÆMPES. Og MIDLERNE ER UNDERORDNEDE !  Vend ryggen til trolls 1f60c
Carnivora
Carnivora

Antal indlæg : 56
Join date : 12/07/22
Age : 71
Geografisk sted : Midt-østjylland

Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Admin Lør 15 Jun 2024, 11:32

5D skrev:
Jojo skrev:5D
Kunne jeg skrive som dig ville jeg gøre det.
Til gengæld kan jeg samme på mange sprog, og det er ekstremt ilde set her på dette fora.
Tak fordi du husker mig, fordi jeg altid har haft stort set samme profil navn
Men tak for det skriv og god weekend

Kan du huske Lagermans, Fede Britt og Modild bl.a. Very Happy

Jeg kan huske, at du vist skrev noget om, at du stammer fra Holland eller Belgien eller noget i den stil og det er derfor, du udtrykker dig lidt sjovt på dansk. Men jeg har nu ikke problemer med at forstå det...

Jeg er selv af hollandsk afstamning, men det ligger 400 år tilbage i tiden he he he

Husker vist svagt Lagermans. De andre husker jeg ikke lige. Men du var måske på SOL før mig. Jeg tror jeg kom på SOL omkring 2005. Så det er snart 20 år siden.

Men jeg kan da huske Anklageren, Carlo, GuBBi, Ieet, Anna-et-eller-andet (hende der altid talte brovtebanden efter munden...AHA, det var vist Trådløse Anna, hun kaldte sig..), Tigermanden, Torsten Bonfils, Poul Jørgensen (plus alle de skøre folk fra Krønge som f.eks. MariS, Måneskin, Flixtor o.s.v....), Albert Johansen og sikkert også flere, hvis jeg bliver mindet om deres nicks. Anklageren er stadig aktiv på feministdebatten, men er jo efterhånden godt oppe i alderen. De øvrige ved jeg ikke lige, hvor de er havnet. Albert så jeg sidst for et års tid siden på feministdebatten, hvor han igen igen blev banned for at være lummer he he...men jeg har hørt rygter om, at nogle af dem skulle være på ham it-nørden "Me"´s debatside. Men den kender jeg dog ikke. Men jeg mener, at både Carlo og Torsten Bonfils er derinde stadig...

Ja, jeg har stemt på Nye Borgerlige, men næste gang bliver det nok Dansk Folkeparti, så må jeg jo være højreorienteret-he-he! Very Happy

Ellers er jeg selvfølgelig også interesseret i at venstreorienterede kan komme til orde, for ellers er der jo ingen debat!

Men man skal ikke angribe nogen personligt, eller afspore en tråd eller debat her i dette forum!

Og ja Carlo, Torsten Bonfils, og med "kærlig hilsen" Albert Johansen m.fl. er på Me forum!

Selv er jeg af svensk afstamning, men det ligger også 400 år tilbage i tiden! Very Happy

De andre som der er nævnt her, ved jeg ikke hvor disse profiler er henne i dag!





_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9749
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

5D og Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af 5D Lør 15 Jun 2024, 12:34

Carnivora skrev:    
Ja, jeg husker også de fleste af de navne, der her er nævnt - blandt andet 'Trådløse Anna', som virkelig var sjov. Når ret skal være ret, kunne listen ovenfor vel også suppleres med Helle Front (der oprindelig hed Helle Fred, mener jeg) og ikke mindst Der Rudi. Uanset min dybe uenighed med dem, satte de sammen med en, der kaldte sig J. Langgaard, deres præg på både SOL og det forum, GUBBI købte af en dame, "din debat."

Det var dengang.

Nå jo, Rudi og Helle Front husker jeg også (hun er jo også herinde, som vi kan se længere oppe i denne tråd). Langgaard ligeså. Der var også Bannerføreren og nogle andre nationalsindede, som jeg ikke lige kan huske nicks på.

Rudi har jeg ikke set længe. Han havde også sine meningers mod og var ret kontant, men selvom tonen var bestemt, husker jeg ikke, at vi ligefrem var oppe at toppes, bortset fra at han på et tidspunkt mistænkte mig for at være en såkaldt "brovter", hvad jeg dog ikke mener at jeg var og er (jeg mener selv, at jeg nok ligger mere til højre end til venstre, nemlig). Han var/er en mand med temperament, men dybest set tror jeg, at han mener det godt nok. Han er vel bare bekymret for sit fædrelands fremtid, når han ser, hvordan befolkningssammensætningen er o.s.v. Jeg er også kritisk overfor visse dele af indvandrersegmentet, men samtidig mener jeg heller ikke, at man bør skære alle over én kam. Så dem, der opfører sig pænt og er velintegrerede, har jeg ikke problemer med. Men jeg kan godt forstå, at Rudi og andre er pisseforargede over, at vi i Danmark skal huse typer som de der skumle personager, der f.eks. optræder i DEN SORTE SVANE. Her er jeg helt enig i, at vi er tossegode og naive. Og har været det alt for længe. Det virker vanvittigt, at vi huser de typer og oven i købet giver dem livslang overførselsindkomst.

Helle Front er som sagt også herinde og hun er nok overvejende enig med Rudi i mange ting, men har nok en lidt blødere udtryksform, måske fordi hun er kvinde. Hun har altid udtrykt sig bramfrit, men dog alligevel relativt saglig og velformuleret, som jeg husker det.

Det er rigtigt at nogle af de nationalsindede kan virke ret hårde i kanten. Men fra min barndom oppe i Vendsyssel husker jeg sådanne typer, fordi der kom et par stykker af dem ovre hos min bedstefar. Så sad de derovre og var hårde i tonen, når de talte om, hvordan alle indvandrere skulle smides ud med nærmeste fly og de erklærede stolt, at de stemte på DF o.s.v. Det var bl.a. min egen bedstefar og et par af hans venner fra modsatte side af gaden. Men trods den hårde og nogle gange uforsonlige jargon, var de jo flinke nok på bunden. Så det tænker jeg, at de nationalsindede på debatterne nok også er, hvis man mødte dem face to face. På diverse debatter bliver tonen nogle gange lidt hård og kontant, men ofte hvis man sidder face to face overfor folk, kan man godt se meget godt i mange mennesker alligevel.

På min mors side har de altid været konservative/højreorienterede. Og på min fars side har de altid været socialdemokrater. Så lidt sjovt at mine forældre fandt sammen. Min mor fik dog vist omvendt min far, så de har nu også næsten altid stemt til højre for midten. Men det har været det mere moderate højrepartier som Venstre og Konservative. Jeg tror ikke de har stemt på hverken DF eller Nye Borgerlige.

Men både min bedstefar og hans venner kunne i princippet sagtens have været Der Rudi eller en af de andre nationalsindede på debatten. De havde stort set samme holdninger og samme lidt kontante jargon. Det er også derfor, jeg tænker, at de personer nok ikke er så slemme i virkeligheden. Selvom de udtrykker sig bombastisk og bramfrit.

En af disse højrenationale fra min barndom lever faktisk stadig. Jeg var for et par år siden oppe i min barndomsby i Vendsyssel og var ude og se en fodboldkamp. Og til min overraskelse var en af min bedstefars genboer ude og se kampen. Han var nu fyldt 90 år og var stadig i live! Og han havde fuldstændigt samme jargon som jeg huskede ham. Men jeg ved også, at hvis man så satte sig ned med ham og fik en øl eller en sodavand eller en kop kaffe, var han nu flink nok. Han er den klassiske lidt konservative vendelbo, som hader København overalt på jorden og ser Vendsyssel som verdens navle he he

Jeg er også vendelbo, men har boet det meste af mit voksne liv syd for Vendsyssel, hvorfor jeg nok ikke i samme grad ser Vendsyssel som værende verdens navle. Men det er klart, at hvis man hele sit liv har boet deroppe, ser man nok anderledes på det. Jeg har boet i både Aalborg, Aarhus og København. Så det har nok gjort, at jeg har taget lidt med mig fra alle de steder, jeg har opholdt mig, så jeg i dag ikke bare ser mig som vendelbo, men mere som dansker og europæer.

Sidst nævnes GuBBi. Han var radikal, så det batter. Meget politisk korrekt, men venlig og saglig. Flink nok, selvom jeg ofte var rygende uenig med ham. Jeg har ikke set ham længe, så han gider nok ikke det med netdebatter mere...

5D

Antal indlæg : 43
Join date : 06/12/22

Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af 5D Lør 15 Jun 2024, 12:50

Admin skrev:      
Ja, jeg har stemt på Nye Borgerlige, men næste gang bliver det nok Dansk Folkeparti, så må jeg jo være højreorienteret-he-he! Very Happy

Ellers er jeg selvfølgelig også interesseret i at venstreorienterede kan komme til orde, for ellers er der jo ingen debat!

Men man skal ikke angribe nogen personligt, eller afspore en tråd eller debat her i dette forum!

Og ja Carlo, Torsten Bonfils, og med "kærlig hilsen" Albert Johansen m.fl. er på Me forum!

Selv er jeg af svensk afstamning, men det ligger også 400 år tilbage i tiden! Very Happy

De andre som der er nævnt her, ved jeg ikke hvor disse profiler er henne i dag!


Jeg tror egentlig ikke, at du og jeg ligger så langt fra hinanden politisk. Jeg stemte selv på Nye Borgelige sidste gang. Jeg vil dog indrømme, at i mine yngste år var jeg nærmest lidt radikal, nok fordi jeg prøvede at se tingene fra begge sider og så blevet det meget sådan noget "på den ene side og på den anden side". Men man har det jo med at blive klogere med alderen! Det siges, at unge stemmer med hjertet og ældre stemmer med hjernen he he

Selvom der da er ting, vi to er uenige om, har vi egentlig som oftest haft en god tone mellem os. Jeg tror det skyldes, at vi begge ligger til højre, men samtidig også er fleksible og demokratisk nok anlagte til, at vi mener, at de røde skam også skal have lov at være her. Trods deres fejl. Twisted Evil

Og så har vi nok også det til fælles, at vi har lidt humor og kan lide at lave lidt sjov. Det skal der også være plads til, synes jeg.

Ligesom jeg også plejer at komme godt ud af det med Torsten Bonfils. Han ligger også til højre, men er ret humoristisk anlagt. Så ham plejer jeg også at have lidt sjov med. Torsten er dog også ret bramfri i sine indlæg og ret sarkastisk, så der er mange, der ikke kan klare hans sarkastiske og lidt grove humor. Og derfor ser man ham ikke rigtigt på de der mainstream debatsider. Han er en type, der nok har det bedst, når han kan være helt sin egen på et lille forum, hvor folk er indforstået med hans spøjse og sarkastiske jargon.

Så er der Albert Johansen, som de fleste ikke bryder sig om. Men jeg har altid haft det sjovt med ham, nok fordi vi alligevel ser med samme øjne på mange ting. Lige bortset fra det med kattene. Jeg hader altså ikke katte helt så meget som Albert gør. Jeg synes også, at Albert nogle gange har været lidt for grov, når han sendte frække tilbud ud til alle mulige. Men bortset fra det, syntes jeg nu tit han var meget sjov på sin ret karikerede facon.

5D

Antal indlæg : 43
Join date : 06/12/22

Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Admin Lør 15 Jun 2024, 15:42

5D skrev:
Admin skrev:      
Ja, jeg har stemt på Nye Borgerlige, men næste gang bliver det nok Dansk Folkeparti, så må jeg jo være højreorienteret-he-he! Very Happy

Ellers er jeg selvfølgelig også interesseret i at venstreorienterede kan komme til orde, for ellers er der jo ingen debat!

Men man skal ikke angribe nogen personligt, eller afspore en tråd eller debat her i dette forum!

Og ja Carlo, Torsten Bonfils, og med "kærlig hilsen" Albert Johansen m.fl. er på Me forum!

Selv er jeg af svensk afstamning, men det ligger også 400 år tilbage i tiden! Very Happy

De andre som der er nævnt her, ved jeg ikke hvor disse profiler er henne i dag!


Jeg tror egentlig ikke, at du og jeg ligger så langt fra hinanden politisk. Jeg stemte selv på Nye Borgelige sidste gang. Jeg vil dog indrømme, at i mine yngste år var jeg nærmest lidt radikal, nok fordi jeg prøvede at se tingene fra begge sider og så blevet det meget sådan noget "på den ene side og på den anden side". Men man har det jo med at blive klogere med alderen! Det siges, at unge stemmer med hjertet og ældre stemmer med hjernen he he

Selvom der da er ting, vi to er uenige om, har vi egentlig som oftest haft en god tone mellem os. Jeg tror det skyldes, at vi begge ligger til højre, men samtidig også er fleksible og demokratisk nok anlagte til, at vi mener, at de røde skam også skal have lov at være her. Trods deres fejl. Twisted Evil

Og så har vi nok også det til fælles, at vi har lidt humor og kan lide at lave lidt sjov. Det skal der også være plads til, synes jeg.

Ligesom jeg også plejer at komme godt ud af det med Torsten Bonfils. Han ligger også til højre, men er ret humoristisk anlagt. Så ham plejer jeg også at have lidt sjov med. Torsten er dog også ret bramfri i sine indlæg og ret sarkastisk, så der er mange, der ikke kan klare hans sarkastiske og lidt grove humor. Og derfor ser man ham ikke rigtigt på de der mainstream debatsider. Han er en type, der nok har det bedst, når han kan være helt sin egen på et lille forum, hvor folk er indforstået med hans spøjse og sarkastiske jargon.

Så er der Albert Johansen, som de fleste ikke bryder sig om. Men jeg har altid haft det sjovt med ham, nok fordi vi alligevel ser med samme øjne på mange ting. Lige bortset fra det med kattene. Jeg hader altså ikke katte helt så meget som Albert gør. Jeg synes også, at Albert nogle gange har været lidt for grov, når han sendte frække tilbud ud til alle mulige. Men bortset fra det, syntes jeg nu tit han var meget sjov på sin ret karikerede facon.

GuBBi lukkede sit forum fordi det blev for meget for ham, og i dag er han under sit rigtige navn på FB har jeg tidligere set!

Jeg tør ikke sige hvordan Me`s tapatalk forum kører, for han har lukket for gæste kig!

Mit tapatalk forum Den frie debat er der heller ingen som gider, de vil hellere være her på dette forum!

https://www.tapatalk.com/groups/debattenfri/

Der er kun 5 medlemmer på mit tapatalk forum:

ak31
Wiki Researcher
stig6499
Cody
Welupe

Dette er så ikke nok til debat!

Dette er også ok, for det er meget sjovere her-he-he! Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9749
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

ak31 synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Jojo Lør 15 Jun 2024, 18:30

Det blev takket være Helle til en godt debat med mange sjove erindringer down memory lane og det er sjovt at tænke tilbage 30 år hvor Solen delte vandet.
En sjovt oplevelse var da Flemming Just fra Jyllands posten kom personligt forbi debatten for at forsvare Kurt Vestergaards bombe tegninger.

Dette er næppe tilfældet i dag dersom debatten næsten ikke fylder ret meget
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af En Nordisk Broder Søn 16 Jun 2024, 17:43

Jojo skrev:Selvom persons hetz imod mig og andre her på debatten er den højre populistiske favorit hobby, altså udover afsporing af debatten vil jeg aldrig kunne drømme om at klage

Klage er for de svage Very Happy

Jeg ved ikke om du forstår hvad Admin mener i hans fodnote, men et forsøg vil jeg anbefale

Vend ryggen til trolls 1f4a9 Vend ryggen til trolls 1f61d
En Nordisk Broder
En Nordisk Broder

Antal indlæg : 37
Join date : 19/07/22

klokkeblomst, ak31 og Vera Braun synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af klokkeblomst Man 17 Jun 2024, 09:47

Debatten Solen var et godt sted , hvordan mon det går med stakkels Poul Jørgensen mon han har fået trynet det slemme forsikringsselskab Tryg. Laughing Laughing

klokkeblomst

Antal indlæg : 11
Join date : 30/11/20
Geografisk sted : Aalborg.

Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af ak31 Man 17 Jun 2024, 10:05

klokkeblomst skrev:Debatten Solen var et godt sted , hvordan mon det går med stakkels Poul Jørgensen mon han har fået trynet det slemme forsikringsselskab Tryg. Laughing Laughing

Ja og har han stadig varme i flagstangen, så fuglene ikke får kolde fødder når de sidder på knoppen? sunny

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1602
Join date : 05/12/20

klokkeblomst synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Vend ryggen til trolls Empty Sv: Vend ryggen til trolls

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum