FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» EM i fodbold!
Går Hamas efter mål i Europa nu? EmptyIdag kl. 13:08 af 5D

» Er Danmark et velfærdssamfund?
Går Hamas efter mål i Europa nu? EmptyIdag kl. 13:03 af 5D

» Farvel til jer
Går Hamas efter mål i Europa nu? EmptyIdag kl. 12:56 af 5D

» Endnu et modbydeligt overfald på national politiker (Frankrig)
Går Hamas efter mål i Europa nu? EmptyIdag kl. 11:51 af Den sorte Skjorte

» Jojo
Går Hamas efter mål i Europa nu? EmptyIdag kl. 10:58 af Admin

» Staten mangler kompetente IT-folk
Går Hamas efter mål i Europa nu? EmptyIdag kl. 09:39 af Radikal

» Nogle tanker to uger efter "overfaldet" på statsministeren
Går Hamas efter mål i Europa nu? EmptyIgår kl. 20:22 af Kaffebarknægten

» GODT SOLHVERV
Går Hamas efter mål i Europa nu? EmptyIgår kl. 18:30 af Unge Ulvdal

» Den super inteligente
Går Hamas efter mål i Europa nu? EmptyIgår kl. 16:45 af Gæst

Går Hamas efter mål i Europa nu?

2 deltagere

Go down

Går Hamas efter mål i Europa nu? Empty Går Hamas efter mål i Europa nu?

Indlæg af Den sorte Skjorte Man 27 Maj 2024, 06:50

Går Hamas efter mål i Europa?

"Undersøgelser af et formodet Hamas-netværk i Tyskland tyder på, at den palæstinensiske terrororganisation, som hidtil har opereret i Mellemøsten, planlægger angreb mod jødiske og amerikanske mål på tysk jord."

Med Welt am Sonntag som kilde skriver Christian Skaug på document.dk, at netværket synes at have interesseret sig for den israelske ambassade i Berlin og en amerikansk militærbase i Rheinland-Pfalz.

Der har været aflytning af netværket i Tyskland, og den har bekræftet forbindelsen til Mellemøsten.

https://www.document.dk/2024/05/26/hamas-ser-ud-til-at-gaa-maalrettet-efter-europa/

Man skal nok ikke undre sig. Vi har været vant til, at disse evindelige konflikter er foregået i "sandlande" langt borte herfra, men med den fart Europas islamisering har haft på de senere år, kan man kun forvente, at konflikterne rykker nordpå. Og kan ramme masser af uskyldige mennesker også.

Angela Merkel og mange andre europæiske politikere har meget på samvittigheden. Også i denne forbindelse, for I kan vel huske advarslerne under den støre migrantstrøm i 2015-2016 om, at terrorister blandede sig med de "almindelige" migranter for at komme til Europa?
Den sorte Skjorte
Den sorte Skjorte

Antal indlæg : 22

ak31 og National-Kommunisten synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Går Hamas efter mål i Europa nu? Empty Sv: Går Hamas efter mål i Europa nu?

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2024, 15:39

Man kan godt undre sig over hvad der ville ske hvis xenofobister og Trump/Putin lovers fik lov at bestemme kursen in Europa

Gæst
Gæst

Indlæg af Admin Man 27 Maj 2024, 16:24

Jojo skrev:Man kan godt undre sig over hvad der ville ske hvis xenofobister og Trump/Putin lovers fik lov at bestemme kursen in Europa

Altså Jøderne og Palæstinenserne/Hamas har kæmpet om det samme land nu i 75 år, siden 1947-48 - og mit bud er, at det vil de også gøre de næste 75 år!

Jeg tror aldrig at de bliver enige om en deling af hele landområdet!

Selvfølgelig er der en vis fare for, at Hamas vil føre krigen og terror længere nordpå og helt til Danmark! Question

Admin

Antal indlæg : 9757
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

National-Kommunisten synes godt om

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2024, 16:51

Admin
Selvfølgelig er der en vis fare for, at Hamas vil føre krigen og terror længere nordpå og helt til Danmark

Det er muligt men jeg tror ikke på det, Palæstina er ved at opbygge lidt støtte til deres sag grundet Israels ageren, og det vil ødelægge den stemning og støtte fra flere og flere regeringer.

Men det er klart at den folkemord som forgår pt kreerer masser martyrer som ville hæve sig på vores samfund.

Vi kan bare se på Israels bombardement i forgår på en skole som de selv har udpeget som sikker flygt sted og hvor der ophold sig mest børn og kvinder med nu 45 døde som følge
Dette fejres garanterede af vores xenofobister samt Israel som hævede at de fik ram på to Hamas folk.

Men når Israel siger det må det vel være sandt.

Jeg tror at du har ret mht. de kommende tid, fred er nok utopisk, især fordi Israel bliver ved med at stjæle jord fra den Palæstinensers befolkning.

Jeg har bestemt ingen løsning, men jeg synes at det er meget trist

Gæst
Gæst

Indlæg af Johannes Tirs 28 Maj 2024, 15:49

"Jeg har bestemt ingen løsning, men jeg synes at det er meget trist"
Jeg har heller ikke ingen løsning på det, så længe at de begge vil have hele landet for den selv, og også udvider deres område på den anden parts bekostning. Så længe de mener det og gør dette, er konflikten uløselig. Når den vestlige verden holder hånden under Israel, set i lyset af hvad jøderne kom ud for under 2. Verdenskrig, vil en international løsning heller ikke være muligt, selv om alle incl. den danske statsminister bevidstløs taler om den utopiske tostats løsning. Very Happy

Johannes
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum