FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Herlige Sikandar Siddique sætter Pia K. på plads
Farvel til jer EmptyIdag kl. 22:12 af Vera Braun

» Hop!
Farvel til jer EmptyIdag kl. 21:28 af Yoyo

» Et bundløst kar?
Farvel til jer EmptyIdag kl. 19:58 af Fraulein Frieda

» Intet varer evigt, Zelenskyj
Farvel til jer EmptyIdag kl. 18:41 af Yoyo

» Tillykke med fødselsdagen Benni!
Farvel til jer EmptyIdag kl. 18:35 af National-Kommunisten

» Svære opgaver!
Farvel til jer EmptyIdag kl. 16:23 af Oliver

» Sydeuropæiske turister strømmer til København!
Farvel til jer EmptyIdag kl. 11:42 af 5D

» Spanien vandt over England!
Farvel til jer EmptyIdag kl. 11:38 af 5D

» Politi advarer mod nyt svindelnummer!
Farvel til jer EmptyIdag kl. 10:25 af Ole

Farvel til jer

+6
klokkeblomst
Admin
ak31
Kaffebarknægten
Unge Ulvdal
Vera Braun
10 deltagere

Go down

Farvel til jer Empty Farvel til jer

Indlæg af Vera Braun Fre 21 Jun 2024, 18:24

Hej alle!

Jeg har igen i dag kl. 9:35 klaget over skribenten Jojos nedladende afsporingsbestræbelser.
Ni timer senere viser det sig, at Admin overhovedet ikke har læst den! Den står stadig under "som modtager ikke har læst" i min udbakke.

Det siger vist alt, da jeg mener, han har været på siden i dag. Men - nå ja... jeg er jo også bare én af de "de brune", som en bestemt person kalder os, hvis meninger han ikke kan acceptere, under ét.
Jeg vil derfor gerne sige tak for denne gang til de allerfleste brugere, som opfører sig ordentligt og ligesom Nationalpigen og Tina Joan stille forlade forummet.

Kan I have det godt/god sommer.

Kærligst,
Vera Braun.
Vera Braun
Vera Braun

Antal indlæg : 46
Geografisk sted : Aalborg (tidl. Bremen)

klokkeblomst, ak31, Kaffebarknægten og Unge Ulvdal synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Farvel til jer Empty Sv: Farvel til jer

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2024, 18:30

Jeps, til den penge Admin tjener for at ligge øre til alle klager burde han være der for dig 24/7
Nah, med god sommer til dig herfra og medvindt på alle cykelstier

Gæst
Gæst

Indlæg af Unge Ulvdal Fre 21 Jun 2024, 18:44

Jojo skrev:Jeps, til den penge Admin tjener for at ligge lægge øre til alle klager, burde han være der for dig 24/7
Nah, med god sommer til dig herfra og medvindt på alle cykelstier

Nøps, du får det sikkert ikke rigtigt godt, før du har fået jaget alle gode debattører væk. Det viser, hvilket slags menneske du er, at du også dennegang lige skal ind at hovere med en dumfræk bemærkning efter at have fået endnu én af dine "fjender" til at opgive debatten!
Sølle pjok ... i stedet for at forsøge debat. Evil or Very Mad

PS Jeg kan se, at Admin var på forummet (for at sende en vejrudsigt!) cirka samtidig med at Vera Braun klagede over de velkendte svinere, så mon ikke vi skal gætte på, at han ikke vil svare på klager?
Unge Ulvdal
Unge Ulvdal

Antal indlæg : 29

klokkeblomst, ak31, Kaffebarknægten, Vera Braun og Vagthavende synes godt om

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2024, 19:18

Pop pop på Unge Ulvdal, nu lidt pænt til mig på min fødsels dag, jeg ved godt at 76 er ingen alder men jeg er ved at være lidt dement og og er sårbar ovenfor uvenligheder.

I mine snart 30 år på debatten har den brune hjørne altid været inde og ude, og i kommer stærk tilbage med nye smukke profiller, debat must sein und immer die ruhe bevare. Farvel til jer 1f600

Gæst
Gæst

Indlæg af Kaffebarknægten Fre 21 Jun 2024, 20:13

Jojo skrev:Pop pop på Unge Ulvdal, nu lidt pænt til mig på min fødsels dag, jeg ved godt at 76 er ingen alder men jeg er ved at være lidt dement og og er sårbar ovenfor uvenligheder.

I mine snart 30 år på debatten har den brune hjørne altid været inde og ude, og i kommer stærk tilbage med nye smukke profiller, debat must sein und immer die ruhe bevare.  Farvel til jer 1f600

Ja, hvis det der er niveauet, tænker jeg at "lidt dement" er en underdrivelse.
Jeg synes, du lyder syg, og mener det er en skam, at debatten pga. dig har mistet så gode skribenter som Nationalpigen, Tina Joan og Vera Braun. Men det er vel en ikke offentliggjort aftale mellem dig og Admin, at det skulle gå sådan - hellere ødelægge et debatforum end at de højredrejede kommer til orde?

Til at brække sig over.  Farvel til jer 1f61d
Kaffebarknægten
Kaffebarknægten

Antal indlæg : 7
Geografisk sted : Vestjylland

klokkeblomst, ak31, Den sorte Skjorte og Vagthavende synes godt om

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2024, 20:29

De svage klager, og så er der dem som debattere om alt muligt imellem himmel og jorden.
Ikke kun om hvor godt MM er for tiden.

Kan du ha en god ferie, og jeg håber på at du finder nye græsgange med medvindt, og nu skal Jonas Vingaard snart cykle in Paris, det glæder jeg mig til.
Jeg havde faktisk tænkt at helt ignorere den her tråd, men dette vil har være træls for jer, så hermed lidt modstand til debat, og så kan i hyle alt i vil.

Takket være en opfordring vil jeg være her i lang tid, med eller uden jer., og det bliver en godt sommer uden jer som ikke kan klare mosten Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg af ak31 Fre 21 Jun 2024, 21:15

Jojo skrev:De svage klager, og så er der dem som debattere om alt muligt imellem himmel og jorden.
Ikke kun om hvor godt MM er for tiden.

Kan du ha en god ferie, og jeg håber på at du finder nye græsgange med medvindt, og nu skal Jonas Vingaard snart cykle in Paris, det glæder jeg mig til.
Jeg havde faktisk tænkt at helt ignorere den her tråd, men dette vil har være træls for jer, så hermed lidt modstand til debat, og så kan i hyle alt i vil.

Takket være en opfordring vil jeg være her i lang tid, med eller uden jer., og det bliver en godt sommer uden jer som ikke kan klare mosten Very Happy

Jeg har før skrevet, at en person kan nedlægge en debatside.  affraid
Det er nu ved at være aktuelt.
At et par stykker kommentere på fodbold, er ikke særligt relevant for en debatside, da vi ikke kan gøre noget ved det.   Farvel til jer 1f623  Farvel til jer 1f623

De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1615

klokkeblomst og Vagthavende synes godt om

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2024, 21:22

AK 31
eg har før skrevet, at en person kan nedlægge en debatside.  affraid
Det er nu ved at være aktuelt.
At et par stykker kommentere på fodbold, er ikke særligt relevant for en debatside, da vi ikke kan gøre noget ved det

Jeg har før skrevet at en debattør som kun ønsker medvindt er ikke debatten værdigt og må søge medvinds debatten andet sted.

Jeg forbliver her og har overlevet siden solen for snart 30 år siden
Og fodbold er en seriøst sag  for mange som taber Very Happy

Og lige en side bemærkning

Vera Brown forsvinder ikke grundet lidt modvindt, men snarere fordi der er ingen som reagerer på hendes indspark og dette kan ses ........tydeligt. samme for frue .................

Gæst
Gæst

Indlæg af Admin Fre 21 Jun 2024, 21:50

hej
jeg jeg desværre brækket hånden, så jeg er ikke aktiv ret meget nu, dette er skrevet med en finger.
admin

Admin

Antal indlæg : 9910
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Indlæg af Gæst Fre 21 Jun 2024, 22:02

Admin, du skal være her 24/7 og mest fordi du tjener styrtende på os
Men pyt, jeg håber du får lidt lindring og jeg ønsker dig godt bedring.

Gæst
Gæst

Indlæg af Admin Lør 22 Jun 2024, 08:19

Jojo skrev:Admin, du skal være her 24/7 og mest fordi du tjener styrtende på os
Men pyt, jeg håber du får lidt lindring og jeg ønsker dig godt bedring.

mange tak jojo, men jeg tjener ingen penge her. Very Happy

Admin

Antal indlæg : 9910
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Indlæg af Gæst Lør 22 Jun 2024, 09:44

Admin
jeg jeg desværre brækket hånden, så jeg er ikke aktiv ret meget nu, dette er skrevet med en finger.

Jeg ved godt at du ikke tjener en krone her, og jeg værdisætter din arbejd imens du får skældud
Ønsker dig god bedring

Gæst
Gæst

Indlæg af klokkeblomst Lør 22 Jun 2024, 10:06

Jojo , du er simpelthen den mest usympatiske debattør der findes her på debatten. Det er ufatteligt at admin holder hånden over dig .

klokkeblomst

Antal indlæg : 15
Geografisk sted : Aalborg.

ak31, Hansen!, Vera Braun og Den sorte Skjorte synes godt om

Indlæg af Den sorte Skjorte Lør 22 Jun 2024, 11:46

klokkeblomst skrev:Jojo , du er simpelthen den mest usympatiske debattør der findes her på debatten.  Det er ufatteligt at admin holder hånden over dig .  

Enig - men det gjorde Admin så ikke længere, kan jeg se, han valgte at redde debatten. Og tak for det!  Farvel til jer 1f44d  Farvel til jer 1f31e
Den sorte Skjorte
Den sorte Skjorte

Antal indlæg : 32

klokkeblomst, ak31 og Hansen! synes godt om

Indlæg af Hansen! Lør 22 Jun 2024, 12:00

Den sorte Skjorte skrev:
klokkeblomst skrev:Jojo , du er simpelthen den mest usympatiske debattør der findes her på debatten.  Det er ufatteligt at admin holder hånden over dig .  

Enig - men det gjorde Admin så ikke længere, kan jeg se, han valgte at redde debatten. Og tak for det!  Farvel til jer 1f44d  Farvel til jer 1f31e

Det siger jeg også. Så kan det være, "det bliver en godt sommer og medvindt alligewell. Er I enig in?" Farvel til jer 1f609
PS Kom tilbage Vera B. og Tina Frisør...
Hansen!
Hansen!

Antal indlæg : 49

klokkeblomst, ak31, Tina Joan og Vera Braun synes godt om

Indlæg af 5D Lør 22 Jun 2024, 12:56

God bedring til Admin med fingeren!

Jeg har været for lidt aktiv herinde, til at jeg synes jeg bør blande mig i konflikten mellem jojo og nationalisterne, så det holder jeg mig fra. Det ville være lidt useriøst, når jeg kun har været aktiv i mindre end 14 dage efter flere måneders pause.

Generelt er det dog mit indtryk, at Admin faktisk har ret højt til loftet og gør meget for at lade alle komme til orde. Det er nok derfor, han tøver med at smide folk af, fordi han egentlig gerne vil være åben overfor alle. Nogle gange gør det, at man måske kan give lidt for meget snor (bare sådan generelt). Men alterativet er en Admin, som er overfølsom og bare smider folk af hele tiden. Som de gør på andre debatfora.

Jeg tænker også, at I højrenationale jo egentlig har et fint sted her, hvor der ER relativt højt til loftet og hvor I modsat mange andre steder faktisk kommer til orde og generelt får lov at sige det, I har på hjerte. Vi ved jo godt, at mange andre fora er blevet ekstremt politisk korrekte, ja, nærmest WOKE,, så hvis man lufter holdninger, der bare dufter lidt af at være indvandrerkritiske, LGBT-skeptiske eller hvad som helst, der går imod tidens strømninger, ja , så ryger man hurtigt ud. Så et eller andet sted synes jeg måske også, at I burde anerkende Admin for at være tolerant og openminded. Det gør så, at han måske også kan give lidt lang snor til jeres modstandere, men tolerancen går jo begge veje, så det er vel fair nok, at han bare generelt prøver at give folk lidt snor - indtil den så ikke kan trækkes længere. Så lidt ros fortjener Admin vel, gør han ikke?

Jeg selv har kun prøvet at være Admin i få uger, da jeg blev bedt om at være stedfortræder for en Admin, jeg kendte, fordi han ikke kunne være der et stykke tid. Jeg kan godt huske, at det ikke var så nemt endda. Fordi uanset hvad man gør, så vil det være umuligt at gøre alle tilfredse. Giver man for lang snor, "ødelægger man debatten, fordi trolls ikke smides ud". Giver man for kort snor, "er man totalitær og imod ytringsfrihed". Jeg tror ikke, at det er så nemt at finde balancen. Men jeg tror, at Admin her på siden faktisk prøver, så godt han nu kan.

Selv vil jeg hellere have en Admin, der nogle gange giver lidt for lang snor, end en der hele tiden banner og censurerer. Det gør så, at der måske kan gives lidt for lang snor engang imellem. Men hellere det end én, der hele tiden censurerer og modererer, så man føler, at man skal sidde og veje sine ord hele tiden og dermed ikke får sagt, hvad man har på hjerte.

5D

Antal indlæg : 83

Oliver synes godt om

ak31 synes ikke godt om

Indlæg af Oliver Lør 22 Jun 2024, 15:54

5D skrev:God bedring til Admin med fingeren!

Jeg har været for lidt aktiv herinde, til at jeg synes jeg bør blande mig i konflikten mellem jojo og nationalisterne, så det holder jeg mig fra. Det ville være lidt useriøst, når jeg kun har været aktiv i mindre end 14 dage efter flere måneders pause.

Generelt er det dog mit indtryk, at Admin faktisk har ret højt til loftet og gør meget for at lade alle komme til orde. Det er nok derfor, han tøver med at smide folk af, fordi han egentlig gerne vil være åben overfor alle. Nogle gange gør det, at man måske kan give lidt for meget snor (bare sådan generelt). Men alterativet er en Admin, som er overfølsom og bare smider folk af hele tiden. Som de gør på andre debatfora.

Jeg tænker også, at I højrenationale jo egentlig har et fint sted her, hvor der ER relativt højt til loftet og hvor I modsat mange andre steder faktisk kommer til orde og generelt får lov at sige det, I har på hjerte. Vi ved jo godt, at mange andre fora er blevet ekstremt politisk korrekte, ja, nærmest WOKE,, så hvis man lufter holdninger, der bare dufter lidt af at være indvandrerkritiske, LGBT-skeptiske eller hvad som helst, der går imod tidens strømninger, ja , så ryger man hurtigt ud. Så et eller andet sted synes jeg måske også, at I burde anerkende Admin for at være tolerant og openminded. Det gør så, at han måske også kan give lidt lang snor til jeres modstandere, men tolerancen  går jo begge veje, så det er vel fair nok, at han bare generelt prøver at give folk lidt snor - indtil den så ikke kan trækkes længere. Så lidt ros fortjener Admin vel, gør han ikke?

Jeg selv har kun prøvet at være Admin i få uger, da jeg blev bedt om at være stedfortræder for en Admin, jeg kendte, fordi han ikke kunne være der et stykke tid. Jeg kan godt huske, at det ikke var så nemt endda. Fordi uanset hvad man gør, så vil det være umuligt at gøre alle tilfredse. Giver man for lang snor, "ødelægger man debatten, fordi trolls ikke smides ud". Giver man for kort snor, "er man totalitær og imod ytringsfrihed". Jeg tror ikke, at det er så nemt at finde balancen. Men jeg tror, at Admin her på siden faktisk prøver, så godt han nu kan.

Selv vil jeg hellere have en Admin, der nogle gange giver lidt for lang snor, end en der hele tiden banner og censurerer. Det gør så, at der måske kan gives lidt for lang snor engang imellem. Men hellere det end én, der hele tiden censurerer og modererer, så man føler, at man skal sidde og veje sine ord hele tiden og dermed ikke får sagt, hvad man har på hjerte.

Jeg er enig i din analyse af dette forum. Jeg synes at Admin gør et godt stykke arbejde, for at det kan fungerer godt. Admin har givet ham der Jojo en meget lang snor i meget lang tid. Til sidst blev det måske for meget med alle de klager der kom over Jojo, og så må en Admin jo også reagere på det, for ellers forsvinder folk fra forummet. Smile
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 109

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum