FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Muslimer får magt i britisk politik
Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! EmptyIdag kl. 19:13 af Gæst

» Abortgrænsen hæves!
Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! EmptyIdag kl. 10:29 af Radikal

» 5. maj 1945!
Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! EmptyIdag kl. 10:28 af ak31

» Svære opgaver!
Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! EmptyIdag kl. 10:20 af ak31

» Forloren and - med sovs, brunede kartofler og rødkål!
Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! EmptyIdag kl. 10:17 af Radikal

» ClamAV antivirus til Linux?
Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! EmptyIdag kl. 10:11 af Radikal

» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! EmptyIdag kl. 08:40 af Gæst

» Det første store togrøveri!
Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! EmptyIdag kl. 08:08 af Admin

» Flightplan - Datter forsvundet på fly!
Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! EmptyIgår kl. 15:12 af Admin


Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!

4 deltagere

Go down

Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! Empty Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!

Indlæg af Admin Fre 19 Jan 2024, 15:46

Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!

"Nostradamus var en fransk astrolog, som blev født i begyndelsen af det 16. århundrede.

Han arbejdede som læge, men han er berømt for sin formodede evne til at forudsige fremtiden og er krediteret for at forudse mange store verdensbegivenheder.

Nogle hævder, at han med succes forudsagde Adolf Hitlers fremkomst, starten på coronavirus-pandemien og endda mordet på den amerikanske præsident John F. Kennedy.

Ifølge mystikerens forudsigelser kan vi regne med, at der vil komme drama i den britiske kongefamilie, et udbrud af krig og en større tsunami i 2024."

Jeg mener at det lyder mystisk, at man kan forudsige begivenheder som ikke er sket endnu!

Tror du på at Nostradamus kunne forudsige fremtiden?


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9492
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! Empty Sv: Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!

Indlæg af welupe Lør 20 Jan 2024, 11:40

Det sjove er bare, at vi ikke ved, hvordan Nostradamus selv har formuleret denne ”forudsigelse”.   For,  hvordan ku man i starten af 1500-tallet spå om personer, der slet ikke var født dengang…?

Så jeg er næsten overbevist om, at nogen har omskrevet denne tankevækkende ”forudsigelse”.  


I don´t believe!
 

PS: Du må gerne smide et link, selvom det næppe heller får mig til at tro på det Smile

welupe

Antal indlæg : 218
Join date : 30/11/20

Tilbage til toppen Go down

Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! Empty Sv: Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!

Indlæg af Admin Søn 21 Jan 2024, 08:57

welupe skrev:Det sjove er bare, at vi ikke ved, hvordan Nostradamus selv har formuleret denne ”forudsigelse”.   For,  hvordan ku man i starten af 1500-tallet spå om personer, der slet ikke var født dengang…?

Så jeg er næsten overbevist om, at nogen har omskrevet denne tankevækkende ”forudsigelse”.  


I don´t believe!
 

PS: Du må gerne smide et link, selvom det næppe heller får mig til at tro på det Smile

Nostradamus 2024 Predictions | What Has Nostradamus Predicted For 2024?



Nostradamus' Chilling Predictions For 2024:



Nostradamus’ Vildeste Profetier: Holder De?



Tja.bum-bum - døm selv?




_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9492
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! Empty Sv: Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!

Indlæg af Radikal Søn 21 Jan 2024, 11:09

welupe skrev:Det sjove er bare, at vi ikke ved, hvordan Nostradamus selv har formuleret denne ”forudsigelse”.   For,  hvordan ku man i starten af 1500-tallet spå om personer, der slet ikke var født dengang…?

Så jeg er næsten overbevist om, at nogen har omskrevet denne tankevækkende ”forudsigelse”.  


I don´t believe!
 

PS: Du må gerne smide et link, selvom det næppe heller får mig til at tro på det Smile

Vi i De Radikale mener, at Nostradamus skrev det hele ned i bøger, efter han havde fået en åbenbaring om fremtiden. Mange af forudsigelserne er sket og bevist i nutiden. Der er tale om en fortolkning af det han skrev, for det er jo skrevet med de ord man brugte på den tid i 1500 tallet. Shocked Very Happy Fra nettet: https://historienet.dk/samfund/hvor-mange-af-nostradamus-forudsigelser-er-gaaet-i-opfyldelse
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1697
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! Empty Sv: Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!

Indlæg af Ida Søn 21 Jan 2024, 14:16

Jeg tror ikke på det, for det der står i de skrifter kan tolkes til hvad som helst. Rolling Eyes

Ida
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! Empty Sv: Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!

Indlæg af welupe Søn 21 Jan 2024, 14:51

Ida skrev:Jeg tror ikke på det, for det der står i de skrifter kan tolkes til hvad som helst. Rolling Eyes

Ja, faktisk...  Exclamation  Jeg er heller ikke overbevist...

welupe

Antal indlæg : 218
Join date : 30/11/20

Admin synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! Empty Sv: Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!

Indlæg af Oliver Man 22 Jan 2024, 10:44

welupe skrev:
Ida skrev:Jeg tror ikke på det, for det der står i de skrifter kan tolkes til hvad som helst. Rolling Eyes

Ja, faktisk...  Exclamation  Jeg er heller ikke overbevist...

Oversat til dansk:

Vølven har også skrevet om spådom om fremtiden. Smile
https://da.wikipedia.org/wiki/V%C3%B8lvens_sp%C3%A5dom
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 170
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : London

Tilbage til toppen Go down

Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024! Empty Sv: Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum