FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Svære opgaver!
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! EmptyIgår kl. 15:25 af Admin

» Flightplan - Datter forsvundet på fly!
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! EmptyIgår kl. 15:12 af Admin

» 5. maj 1945!
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! EmptyIgår kl. 10:44 af EmoJanice

» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! EmptyIgår kl. 06:31 af En Nordisk Broder

» Forloren and - med sovs, brunede kartofler og rødkål!
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! EmptySøn 05 Maj 2024, 18:52 af ak31

» ClamAV antivirus til Linux?
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! EmptySøn 05 Maj 2024, 16:14 af Admin

» Elsa Esnoult - Souviens-toi
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! EmptySøn 05 Maj 2024, 09:35 af Admin

» Ad Astra - rumfilm!
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! EmptySøn 05 Maj 2024, 09:20 af Admin

» Røde understregninger i Linux Mint?
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! EmptyLør 04 Maj 2024, 15:20 af Admin


Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud!

2 deltagere

Go down

Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! Empty Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud!

Indlæg af Admin Lør 16 Sep 2023, 09:08

Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud!

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-09-15-tusindvis-af-danske-hjemmesider-mistaenkes-for-lovbrud-jeg-er-chokeret-siger-minister

"Marie Bjerre (V) er klar til at skride til forbud, hvis det viser sig, at reglerne ikke overholdes, siger hun.

"Vil du acceptere cookies?"

Du kender den formentlig. Den lille boks, der dukker op, når du tilgår en ny hjemmeside. Her skal du vælge, om du vil give siden tilladelse til at indhente og videregave data om dig.

En ny undersøgelse fra Digitaliseringsstyrelsen viser, at 97 procent af 11.000 populære danske hjemmesider sender dine data videre til tredjepartstjenester, såsom Google eller Facebook, allerede inden du har trykket ja eller nej."

Jeg klikker som regel nej til spørgsmålet, men det ser ud til at det er ligegyldigt om man klikker ja eller nej!

Hvad klikker du på?

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! Empty Sv: Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud!

Indlæg af Gæst Søn 17 Sep 2023, 14:19

Man kan bare anvende denne browser Brave så er man over mange af de problemer.
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! Marker23

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! Empty Sv: Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud!

Indlæg af Admin Man 18 Sep 2023, 09:49

Me skrev:Man kan bare anvende denne browser Brave så er man over mange af de problemer.
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! Marker23

Jeg bruger Google Chrome browseren!

Betyder det så, at selv om jeg har Norton sikkerhedsfirma og med VPN aktiveret, at dette ikke hjælper noget med hensyn til disse cookies? Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! Empty Sv: Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud!

Indlæg af Gæst Man 18 Sep 2023, 13:24

Admin skrev:
Me skrev:Man kan bare anvende denne browser Brave så er man over mange af de problemer.
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! Marker23

Jeg bruger Google Chrome browseren!

Betyder det så, at selv om jeg har Norton sikkerhedsfirma og med VPN aktiveret, at dette ikke hjælper noget med hensyn til disse cookies? Very Happy

Ja

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! Empty Sv: Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud!

Indlæg af Oliver Man 18 Sep 2023, 16:15

Me skrev:
Admin skrev:
Me skrev:Man kan bare anvende denne browser Brave så er man over mange af de problemer.
Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! Marker23

Jeg bruger Google Chrome browseren!

Betyder det så, at selv om jeg har Norton sikkerhedsfirma og med VPN aktiveret, at dette ikke hjælper noget med hensyn til disse cookies? Very Happy

Ja

Translation:
Enig man kan ikke undgå dem. Smile
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 170
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : London

Tilbage til toppen Go down

Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud! Empty Sv: Tusindvis af danske hjemmesider mistænkes for lovbrud!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum