FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Svære opgaver!
Facebook låser alle konti i Danmark! EmptyIdag kl. 15:25 af Admin

» Flightplan - Datter forsvundet på fly!
Facebook låser alle konti i Danmark! EmptyIdag kl. 15:12 af Admin

» 5. maj 1945!
Facebook låser alle konti i Danmark! EmptyIdag kl. 10:44 af EmoJanice

» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Facebook låser alle konti i Danmark! EmptyIdag kl. 06:31 af En Nordisk Broder

» Forloren and - med sovs, brunede kartofler og rødkål!
Facebook låser alle konti i Danmark! EmptyIgår kl. 18:52 af ak31

» ClamAV antivirus til Linux?
Facebook låser alle konti i Danmark! EmptyIgår kl. 16:14 af Admin

» Elsa Esnoult - Souviens-toi
Facebook låser alle konti i Danmark! EmptyIgår kl. 09:35 af Admin

» Ad Astra - rumfilm!
Facebook låser alle konti i Danmark! EmptyIgår kl. 09:20 af Admin

» Røde understregninger i Linux Mint?
Facebook låser alle konti i Danmark! EmptyLør 04 Maj 2024, 15:20 af Admin


Facebook låser alle konti i Danmark!

4 deltagere

Go down

Facebook låser alle konti i Danmark! Empty Facebook låser alle konti i Danmark!

Indlæg af Admin Ons 08 Nov 2023, 15:06

Facebook låser alle konti i Danmark!

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE16582931/facebook-laaser-alle-konti-i-danmark-foerst-naar-man-har-truffet-et-valg-bliver-man-lukket-ind-igen/

"Facebook låser alle konti i Danmark:

Først når man har truffet et valg bliver man lukket ind igen.

Selskabet Meta, som driver Facebook og Instagram, indfører betaling for alle efter dom. Der er to vidt forskellige måder at betale på.

Alle Facebook-brugere i Danmark bliver i disse dage mødt med en låst skærm og to valgmuligheder.

Og man skal svare for at få adgang til sin profil. Ingen bliver lukket ind til kattevideoer og nyt fra lokalområdet, før de har valgt en af de to svarmuligheder:

»Vil du abonnere eller fortsætte med at bruge vores produkter gratis med annoncer?«"

Betal ved kasse ét, eller accepter at FB bruger alle dine oplysninger til annonce indslag!

Så er det vel bedre at bruge dette helt gratis forum!

Din mening?



_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Facebook låser alle konti i Danmark! Empty Sv: Facebook låser alle konti i Danmark!

Indlæg af Oliver Tors 09 Nov 2023, 15:03

Admin skrev:Facebook låser alle konti i Danmark!

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE16582931/facebook-laaser-alle-konti-i-danmark-foerst-naar-man-har-truffet-et-valg-bliver-man-lukket-ind-igen/

"Facebook låser alle konti i Danmark:

Først når man har truffet et valg bliver man lukket ind igen.

Selskabet Meta, som driver Facebook og Instagram, indfører betaling for alle efter dom. Der er to vidt forskellige måder at betale på.

Alle Facebook-brugere i Danmark bliver i disse dage mødt med en låst skærm og to valgmuligheder.

Og man skal svare for at få adgang til sin profil. Ingen bliver lukket ind til kattevideoer og nyt fra lokalområdet, før de har valgt en af de to svarmuligheder:

»Vil du abonnere eller fortsætte med at bruge vores produkter gratis med annoncer?«"

Betal ved kasse ét, eller accepter at FB bruger alle dine oplysninger til annonce indslag!

Så er det vel bedre at bruge dette helt gratis forum!

Din mening?



Translated to Danish:

Jeg har slettet min Facebook konto. De får ingen penge af mig, og mine personlige oplysninger skal de ikke bruge til deres annoncer. Smile
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 170
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : London

Tilbage til toppen Go down

Facebook låser alle konti i Danmark! Empty Sv: Facebook låser alle konti i Danmark!

Indlæg af Admin Tors 09 Nov 2023, 15:49

Oliver skrev:
Admin skrev:Facebook låser alle konti i Danmark!

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE16582931/facebook-laaser-alle-konti-i-danmark-foerst-naar-man-har-truffet-et-valg-bliver-man-lukket-ind-igen/

"Facebook låser alle konti i Danmark:

Først når man har truffet et valg bliver man lukket ind igen.

Selskabet Meta, som driver Facebook og Instagram, indfører betaling for alle efter dom. Der er to vidt forskellige måder at betale på.

Alle Facebook-brugere i Danmark bliver i disse dage mødt med en låst skærm og to valgmuligheder.

Og man skal svare for at få adgang til sin profil. Ingen bliver lukket ind til kattevideoer og nyt fra lokalområdet, før de har valgt en af de to svarmuligheder:

»Vil du abonnere eller fortsætte med at bruge vores produkter gratis med annoncer?«"

Betal ved kasse ét, eller accepter at FB bruger alle dine oplysninger til annonce indslag!

Så er det vel bedre at bruge dette helt gratis forum!

Din mening?



Translated to Danish:

Jeg har slettet min Facebook konto. De får ingen penge af mig, og mine personlige oplysninger skal de ikke bruge til deres annoncer. Smile

Har man en FB konto, skal man virkelig tænke sig godt om nu, for læs bare her: Very Happy

https://nyheder.tv2.dk/tech/2023-11-08-ekspert-tvivler-paa-om-ny-betalingsordning-for-facebook-og-meta-overhovedet-er-lovlig

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Facebook låser alle konti i Danmark! Empty Sv: Facebook låser alle konti i Danmark!

Indlæg af Jeppe Fre 10 Nov 2023, 00:29

Fik samme besked fra Meta, godkendte bare reklamer (som alligevel ikke vises hos mig) - så var den skid slået, og hvorfor dog have en FaceBook konto som privat person ?
Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 123
Join date : 17/12/20
Age : 62
Geografisk sted : Dansk ø

Tilbage til toppen Go down

Facebook låser alle konti i Danmark! Empty Sv: Facebook låser alle konti i Danmark!

Indlæg af Admin Fre 10 Nov 2023, 09:39

Jeppe skrev:Fik samme besked fra Meta, godkendte bare reklamer (som alligevel ikke vises hos mig) - så var den skid slået, og hvorfor dog have en FaceBook konto som privat person ?

Jeppe, det er sådant set lige meget om du ser reklamer eller ej for læs her hvad Meta registrerer, når du har en konto og profil på FB:

"Disse oplysninger indsamler Meta om sine brugere.

De oplysninger, du angiver, når du registrerer dig og opretter en profil, eksempelvis din e-mailadresse eller dit telefonnummer.

Hvad du foretager dig på Meta-tjenester som Instagram, Facebook og Whatsapp. Det omfatter, hvad du klikker på eller synes godt om, dine opslag og billeder samt de beskeder, du sender. Hvis du bruger end-to-end-krypterede beskeder, kan Meta ikke læse dem, medmindre brugere anmelder dem, så de sendes til gennemgang.

Hvem dine venner eller følgere er, og hvad de foretager sig på Metas tjenester.

Oplysninger fra den telefon, computer eller tablet, du bruger Metas produkter på. Det kan for eksempel være, hvilken type det er, og hvilken version af appen du bruger.

Oplysninger om ting, du gør i og uden for Metas tjenester.

Det omfatter blandt andet andre websites, du besøger, apps, du bruger, og onlinespil, som du spiller.

Kilde: Meta"

Til dit sidste spørgsmål kan det siges at næste 80% af danskerne har en FB profil!

Og dermed regner Meta nok med at de fleste vil betale for deres profil, fordi Meta er en forretning som skal tjene penge!

Min erfaring siger mig, at folk generelt er forelsket i FB, og ikke kan se sig selv andre steder, selv om de private fora som f.eks. denne lige så godt kunne bruges! Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Facebook låser alle konti i Danmark! Empty Sv: Facebook låser alle konti i Danmark!

Indlæg af Admin Fre 10 Nov 2023, 11:01


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Facebook låser alle konti i Danmark! Empty Sv: Facebook låser alle konti i Danmark!

Indlæg af Radikal Fre 10 Nov 2023, 21:54


Vi i De Radikale har ikke længere en facebook konto. Jeg tror at mange vil melde sig ud nu, for FB udnytter jo medlemmernes private oplysninger. Der er sgu da ingen som vil betale 95 kroner om måneden for det ævl. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1692
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Facebook låser alle konti i Danmark! Empty Sv: Facebook låser alle konti i Danmark!

Indlæg af Jeppe Lør 11 Nov 2023, 17:26

Sikke da en gang vås, Radikale venstre ER på FaceBook

At kalde sig Radikal, og ikke vide så simpel en ting siger meget om dig !!!
Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 123
Join date : 17/12/20
Age : 62
Geografisk sted : Dansk ø

ak31 synes godt om

Radikal synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Facebook låser alle konti i Danmark! Empty Sv: Facebook låser alle konti i Danmark!

Indlæg af Radikal Søn 12 Nov 2023, 11:06

Jeppe skrev:Sikke da en gang vås, Radikale venstre ER på FaceBook

At kalde sig Radikal, og ikke vide så simpel en ting siger meget om dig !!!

Vi i De Radikale ved da godt at vi er på Facebook. Men jeg er ikke på FB - ged!Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1692
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Facebook låser alle konti i Danmark! Empty Sv: Facebook låser alle konti i Danmark!

Indlæg af Oliver Ons 15 Nov 2023, 21:14

Translated to Danish:

Min danske kone mener, at Meta er ved at grave deres egen grav med betalings krav. Kun ganske få vil betale for det.Smile
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 170
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : London

Tilbage til toppen Go down

Facebook låser alle konti i Danmark! Empty Sv: Facebook låser alle konti i Danmark!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum