FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Svære opgaver!
Hvilken computer sikkerhed har du? EmptyIgår kl. 15:25 af Admin

» Flightplan - Datter forsvundet på fly!
Hvilken computer sikkerhed har du? EmptyIgår kl. 15:12 af Admin

» 5. maj 1945!
Hvilken computer sikkerhed har du? EmptyIgår kl. 10:44 af EmoJanice

» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Hvilken computer sikkerhed har du? EmptyIgår kl. 06:31 af En Nordisk Broder

» Forloren and - med sovs, brunede kartofler og rødkål!
Hvilken computer sikkerhed har du? EmptySøn 05 Maj 2024, 18:52 af ak31

» ClamAV antivirus til Linux?
Hvilken computer sikkerhed har du? EmptySøn 05 Maj 2024, 16:14 af Admin

» Elsa Esnoult - Souviens-toi
Hvilken computer sikkerhed har du? EmptySøn 05 Maj 2024, 09:35 af Admin

» Ad Astra - rumfilm!
Hvilken computer sikkerhed har du? EmptySøn 05 Maj 2024, 09:20 af Admin

» Røde understregninger i Linux Mint?
Hvilken computer sikkerhed har du? EmptyLør 04 Maj 2024, 15:20 af Admin


Hvilken computer sikkerhed har du?

5 deltagere

Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Admin Søn 24 Dec 2023, 10:43

Efter at Norton er udløbet på mine computere, har jeg installeret et gratis sikkerhedsfirma!

Jeg har valgt Avira antivirus!

Her kan du se en test af de forskellige muligheder:

https://da.wizcase.com/blog/windows-bedste-gratis-antivirus/

Norton er den bedste, men den koster penge hvert år!

Men efter at Norton har opkøbt Bullguard, er mange ikke tilfreds med dem!

https://dk.trustpilot.com/review/norton360.dk

Hvis I alligevel vælger at betale for Norton, skal I aldrig opgive jeres kreditoplysninger!

De trækker bare på jeres kreditkort endda uden at I får det at vide!

I stedet kan I købe en produktnøgle hos jeres it-forretning, og så hjemme plotte den ind på jeres computer på Norton!

Hvilken computer sikkerhed har du?


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Radikal Man 25 Dec 2023, 09:18

Admin skrev:Efter at Norton er udløbet på mine computere, har jeg installeret et gratis sikkerhedsfirma!

Jeg har valgt Avira antivirus!

Her kan du se en test af de forskellige muligheder:

https://da.wizcase.com/blog/windows-bedste-gratis-antivirus/

Norton er den bedste, men den koster penge hvert år!

Men efter at Norton har opkøbt Bullguard, er mange ikke tilfreds med dem!

https://dk.trustpilot.com/review/norton360.dk

Hvis I alligevel vælger at betale for Norton, skal I aldrig opgive jeres kreditoplysninger!

De trækker bare på jeres kreditkort endda uden at I får det at vide!

I stedet kan I købe en produktnøgle hos jeres it-forretning, og så hjemme plotte den ind på jeres computer på Norton!

Hvilken computer sikkerhed har du?


Vi i De Radikale mener, at den der gratis Avira antivirus, ser ud til at være god. Men de forsøger jo hele tiden på, at få en til bestille en betalings version. Men man kan selvfølgelig bare hoppe over deres forsøg på dette og bare bruge den gratisse antivirus. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1692
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af ak31 Man 25 Dec 2023, 18:58

Admin skrev:Efter at Norton er udløbet på mine computere, har jeg installeret et gratis sikkerhedsfirma!

Jeg har valgt Avira antivirus!

Her kan du se en test af de forskellige muligheder:

https://da.wizcase.com/blog/windows-bedste-gratis-antivirus/

Norton er den bedste, men den koster penge hvert år!

Men efter at Norton har opkøbt Bullguard er mange ikke tilfreds mBullguarded dem!

https://dk.trustpilot.com/review/norton360.dk

Hvis I alligevel vælger at betale for Norton, skal I aldrig opgive jeres kreditoplysninger!

De trækker bare på jeres kreditkort endda uden at I får det at vide!

I stedet kan I købe en produktnøgle hos jeres it-forretning, og så hjemme plotte den ind på jeres computer på Norton!

Hvilken computer sikkerhed har du?

Efter at Norton snød mig i en fornyelse fra nettet, fik jeg en gratis besyttelse fra mit arbejdes IT afdeling. Sener købet jeg Buulgard til min laptop som nu er udskiftet til en gratis løsning fra mit IT værksted. santa

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1537
Join date : 05/12/20

Admin synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Admin Tirs 26 Dec 2023, 09:37

ak31 skrev:
Admin skrev:Efter at Norton er udløbet på mine computere, har jeg installeret et gratis sikkerhedsfirma!

Jeg har valgt Avira antivirus!

Her kan du se en test af de forskellige muligheder:

https://da.wizcase.com/blog/windows-bedste-gratis-antivirus/

Norton er den bedste, men den koster penge hvert år!

Men efter at Norton har opkøbt Bullguard er mange ikke tilfreds mBullguarded dem!

https://dk.trustpilot.com/review/norton360.dk

Hvis I alligevel vælger at betale for Norton, skal I aldrig opgive jeres kreditoplysninger!

De trækker bare på jeres kreditkort endda uden at I får det at vide!

I stedet kan I købe en produktnøgle hos jeres it-forretning, og så hjemme plotte den ind på jeres computer på Norton!

Hvilken computer sikkerhed har du?

Efter at Norton snød mig i en fornyelse fra nettet, fik jeg en gratis besyttelse fra mit arbejdes IT afdeling. Sener købet jeg  Buulgard til min laptop som nu er udskiftet til en gratis løsning fra mit IT værksted. santa

Ok! - ja vi skal passe på Norton beskyttelse!

Særlig når man læser folks oplevelser med dem i trustpilot!

Norton opkøbte jo Bullguard, men det er blevet ringe!

https://dk.trustpilot.com/review/norton360.dk

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Me Tirs 23 Jan 2024, 22:47

Linux. Smile
Me
Me

Antal indlæg : 42
Join date : 13/01/24

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Admin Ons 24 Jan 2024, 09:03

Me skrev:Linux. Smile

Me - kan man sætte en firewall ind i en Linux distribution?

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Me Ons 24 Jan 2024, 12:07

Admin skrev:
Me skrev:Linux. Smile

Me - kan man sætte en firewall ind i en Linux distribution?

Ja, der er en indbygget firewall i Linux.
Me
Me

Antal indlæg : 42
Join date : 13/01/24

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Jeppe Tors 25 Jan 2024, 14:45

Jeg har lige opsagt min Norton, de ville have 759 kr. for 1 år - da jeg ville opsige, fik jeg pludselig en anden pris, 399 kr. for 1 år.
Nu har jeg lige været inde på e-gear.dk Der kan jeg købe en licens (nøjagtig samme Norton program) til 159 kr. for et år.
Lige nu venter jeg, da nuværende først udløber sidst i Marts.

Jeg har Fibernet gennem Energi Fyn/Waoo og deres er vist nok gratis, hedder Chili Security, men jeg aner ikke hvor godt eller skidt det er.
Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 123
Join date : 17/12/20
Age : 62
Geografisk sted : Dansk ø

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Admin Tors 25 Jan 2024, 16:15

Jeppe skrev:Jeg har lige opsagt min Norton, de ville have 759 kr. for 1 år - da jeg ville opsige, fik jeg pludselig en anden pris, 399 kr. for 1 år.
Nu har jeg lige været inde på e-gear.dk Der kan jeg købe en licens (nøjagtig samme Norton program) til 159 kr. for et år.
Lige nu venter jeg, da nuværende først udløber sidst i Marts.

Jeg har Fibernet gennem Energi Fyn/Waoo og deres er vist nok gratis, hedder Chili Security, men jeg aner ikke hvor godt eller skidt det er.

Mit Norton udløber om få dage, og dette har jeg tænkt mig at lade det gøre!

Norton er ikke længere en troværdig pc sikkerhed, og blev noget helt andet da de købte det gode Bullguard sikkerhed!

Jeg har installeret det helt gratisse Avira sikkerhed, og dette er godt!

I længere tid nu har jeg kontrolleret Norton og Avira på min pc, og Norton finder ikke noget som Avira ikke gør, og omvendt!

Derfor ved jeg at Avira er et særdeles godt sikkerheds firma, og ganske gratis at bruge!

Med Avira behøver man ikke at betale for et abonnent, selv om man kan gøre det!

https://da.wizcase.com/blog/windows-bedste-gratis-antivirus/

https://www.avira.com/en/free-antivirus-windows

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Jeppe Tors 25 Jan 2024, 22:25

Admin skrev : "Mit Norton udløber om få dage, og dette har jeg tænkt mig at lade det gøre!"

Så håber jeg ikke, at dit Norton er tilknyttet dit betalingskort, for så trækker de bare pengene, og så kører det videre. Derfor har jeg opsagt mit Norton, og har fået denne bekræftigelse på opsigelsen.
Hvilken computer sikkerhed har du? Opsig10
Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 123
Join date : 17/12/20
Age : 62
Geografisk sted : Dansk ø

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Admin Fre 26 Jan 2024, 08:27

Jeppe skrev:Admin skrev : "Mit Norton udløber om få dage, og dette har jeg tænkt mig at lade det gøre!"

Så håber jeg ikke, at dit Norton er tilknyttet dit betalingskort, for så trækker de bare pengene, og så kører det videre. Derfor har jeg opsagt mit Norton, og har fået denne bekræftigelse på opsigelsen.
Hvilken computer sikkerhed har du? Opsig10

"Så håber jeg ikke, at dit Norton er tilknyttet dit betalingskort"

He-he - nej det har heldigvis aldrig brugt, da jeg altid har gået ned i min it-forretning og købt en produktnøgle! Very Happy

Hjemme har jeg så plottet den ind på min Norton konto, så derfor kan de ikke trække noget automatisk, da jeg aldrig har opgivet nogen kreditoplysninger til dem!

For dette mindre beløb for et helt år frem op til 3 computere, først da jeg havde Bullguard og senere da Norton opkøbte Bullguard, har det kørt fint indtil sommeren 2023!

Men så skete der også ting og sager med det der Norton!

Uden varsel slettede de så mit abonnement for den ene af mine to computere, selv om jeg havde betalt for det et helt år frem!

Alle henvendelser til dem var forgæves, da de ikke ville indrømme deres fejl, og derfor er jeg helt færdig med dem nu!

Jeg bruger nu kun Avira gratis sikkerhedsfirma til opdateringer og virus skanninger, og dette fungerer perfekt!

På min sommerhus pc nummer 2. har jeg et lille stykke tid endnu med Norton samt Avira, hvor jeg så bare vil fortsætte med Avira, når Norton løber ud af sig selv!

Færdig arbejde! Very Happy







_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9491
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Keld Fre 26 Jan 2024, 10:18

"Jeppe - Så håber jeg ikke, at dit Norton er tilknyttet dit betalingskort, for så trækker de bare pengene, og så kører det videre." Jeg har Norton og er godt tilfreds med produktet. Norton er den bedste sikkerhed man kan få til Windows. Måske lidt dyrt, men det virker altid. Jeg har ikke behov for andre sikkerhedsløsninger til computer. Men man kan jo altid installere et Linux program som ham der Me har oplyst om. Hvis man gør dette, bør man installere det dual med sit Windows system, for ellers forsvinder alt hvad man har lavet på Windows. Smile

Keld
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Daniel Fre 26 Jan 2024, 11:13

Jeg bruger også Avira sikkerhed med den gratis Avira. Hvorfor betale noget, når man kan få det gratis lige så godt. Se også anmeldelsen fra 15. januar 2024:

https://da.safetydetectives.com/best-antivirus/avira/

"Avira Anmeldelse: Hurtig ekspertoversigt
Avira har en kraftfuld cloud-baseret antivirusscanner og et stort udvalg af virkelig gode ekstra sikkerhedsværktøjer til Windows-, macOS-, Android- og iOS-brugere – alt sammen til en fremragende værdi. Aviras anti-malwareengine præsterede ekstremt godt under alle mine tests og både blokerede og fjernede 100 % af mine malwareprøver, herunder al vira, spyware og ransomware. Faktisk er Aviras anti-malwarescanner så god, at den endda er blevet licenseret ud til mange antiviruskonkurrenter såsom TotalAV."

Daniel
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Henriette Lør 27 Jan 2024, 11:27

Norton 360 er under middel.

"Blev hacket af Jacob:
"Sidder og snakker med min bank og får spærret mit kort lige nu. En hacker fik tilgang til min mail og er i fuld gang med at stjæle alle de oplysninger om mig der findes. Norton online sikkerhed er latterligt. Virker ikke".

"Opsagt efter 3 år af Lasse:
Har opsagt mit abonnoment efter 3 år.
Det virker ærligt talt som om jeg abonner på en pop up spam meddelelse, hvis eneste formål er at få mit til at tilkøbe tillægspakker i dyre domme.
Jeg har endnu ikke set den del som jeg abonner på (antivirus) løse et eneste problem. Det enste den gør er at spamme mig om at ydeevnen på min PC er dårlig og at løsning er at betale ekstra.. min PC kører ude mærket tak.. jeg har opsagt mit abonnoment da jeg ikke kan blive fri for uendelige rækker at pop up beskeder som jeg ikke har bedt om eller på nogen måde længere gider at finde mig i.."

"Havde Bullguard og var godt tilfreds af Poul:
Havde Bullguard i mange år, men så kom Norton360!
Efter Nortons opkøb af Bullguard, er det gået ned af bakke lige siden.
Havde Norton360 på to computere, men så slettede de Norton på den ene pc, selv om jeg havde betalt for et helt år frem til 3 computere.
Oplys aldrig jeres betalings oplysninger til Norton, men nøjes med at købe en produktnøgle hos jeres it-forretning, og så indskrive den på Norton!
Hvis I altså har Norton og vil fortsætte med det!
I stedet har jeg installeret en gratis antivirus nemlig Avira som er særdeles god!"

"Norton er sikkert et udmærket produkt af John:
Norton er sikkert et udmærket produkt, men jeg bliver ret irriteret når der bliver ved med at komme pop ups om at der er usikkerheder jeg skal tage hensyn til, og det koster lige lidt ekstra. jeg havde fået et års gratis abonnement til at starte med mod at jeg indtastede mine kort oplysninger, så det gjorde jeg. De nåede desværre at trække pengene inden jeg fik det afmeldt, men 2 års abonnement til et års pris er vel også ok. men det vil jeg ikke købe igen."

Ovennævnte er nogle oplevelser med Norton sikkerhed i 2023 og 2024 - Så pas på med Norton sikkerhed. Mad


Henriette
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Radikal Søn 28 Jan 2024, 10:19

Henriette skrev:Norton 360 er under middel.

"Blev hacket af Jacob:
"Sidder og snakker med min bank og får spærret mit kort lige nu. En hacker fik tilgang til min mail og er i fuld gang med at stjæle alle de oplysninger om mig der findes. Norton online sikkerhed er latterligt. Virker ikke".

"Opsagt efter 3 år af Lasse:
Har opsagt mit abonnoment efter 3 år.
Det virker ærligt talt som om jeg abonner på en pop up spam meddelelse, hvis eneste formål er at få mit til at tilkøbe tillægspakker i dyre domme.
Jeg har endnu ikke set den del som jeg abonner på (antivirus) løse et eneste problem. Det enste den gør er at spamme mig om at ydeevnen på min PC er dårlig og at løsning er at betale ekstra.. min PC kører ude mærket tak.. jeg har opsagt mit abonnoment da jeg ikke kan blive fri for uendelige rækker at pop up beskeder som jeg ikke har bedt om eller på nogen måde længere gider at finde mig i.."

"Havde Bullguard og var godt tilfreds af Poul:
Havde Bullguard i mange år, men så kom Norton360!
Efter Nortons opkøb af Bullguard, er det gået ned af bakke lige siden.
Havde Norton360 på to computere, men så slettede de Norton på den ene pc, selv om jeg havde betalt for et helt år frem til 3 computere.
Oplys aldrig jeres betalings oplysninger til Norton, men nøjes med at købe en produktnøgle hos jeres it-forretning, og så indskrive den på Norton!
Hvis I altså har Norton og vil fortsætte med det!
I stedet har jeg installeret en gratis antivirus nemlig Avira som er særdeles god!"

"Norton er sikkert et udmærket produkt af John:
Norton er sikkert et udmærket produkt, men jeg bliver ret irriteret når der bliver ved med at komme pop ups om at der er usikkerheder jeg skal tage hensyn til, og det koster lige lidt ekstra. jeg havde fået et års gratis abonnement til at starte med mod at jeg indtastede mine kort oplysninger, så det gjorde jeg. De nåede desværre at trække pengene inden jeg fik det afmeldt, men 2 års abonnement til et års pris er vel også ok. men det vil jeg ikke købe igen."

Ovennævnte er nogle oplevelser med Norton sikkerhed i 2023 og 2024 - Så pas på med Norton sikkerhed. Mad


Vi i De Radikale er begyndt at bruge Avira som admin foreslår, og indtil videre virker det perfekt. Jeg tror. at det er bedre end norton på flere måder. Det er jo gratis, og man kan også opgradere til et betalings abonnement, hvis man synes dette og hvis man har brug for det. Til almindeligt privat brug, er den gratis Avira god.Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1692
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Hvilken computer sikkerhed har du? Empty Sv: Hvilken computer sikkerhed har du?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum