Søg
Seneste emner
Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!
2 deltagere
Side 1 af 1
"Nostradamus var en fransk astrolog, som blev født i begyndelsen af det 16. århundrede.
Han arbejdede som læge, men han er berømt for sin formodede evne til at forudsige fremtiden og er krediteret for at forudse mange store verdensbegivenheder.
Nogle hævder, at han med succes forudsagde Adolf Hitlers fremkomst, starten på coronavirus-pandemien og endda mordet på den amerikanske præsident John F. Kennedy.
Ifølge mystikerens forudsigelser kan vi regne med, at der vil komme drama i den britiske kongefamilie, et udbrud af krig og en større tsunami i 2024."
Jeg mener at det lyder mystisk, at man kan forudsige begivenheder som ikke er sket endnu!
Tror du på at Nostradamus kunne forudsige fremtiden?
"Nostradamus var en fransk astrolog, som blev født i begyndelsen af det 16. århundrede.
Han arbejdede som læge, men han er berømt for sin formodede evne til at forudsige fremtiden og er krediteret for at forudse mange store verdensbegivenheder.
Nogle hævder, at han med succes forudsagde Adolf Hitlers fremkomst, starten på coronavirus-pandemien og endda mordet på den amerikanske præsident John F. Kennedy.
Ifølge mystikerens forudsigelser kan vi regne med, at der vil komme drama i den britiske kongefamilie, et udbrud af krig og en større tsunami i 2024."
Jeg mener at det lyder mystisk, at man kan forudsige begivenheder som ikke er sket endnu!
Tror du på at Nostradamus kunne forudsige fremtiden?
Så jeg er næsten overbevist om, at nogen har omskrevet denne tankevækkende ”forudsigelse”.
I don´t believe!
PS: Du må gerne smide et link, selvom det næppe heller får mig til at tro på det
Så jeg er næsten overbevist om, at nogen har omskrevet denne tankevækkende ”forudsigelse”.
I don´t believe!
PS: Du må gerne smide et link, selvom det næppe heller får mig til at tro på det
welupe- Antal indlæg : 239
Sv: Afsløring af Nostradamus' forudsigelser for 2024!
welupe skrev:Det sjove er bare, at vi ikke ved, hvordan Nostradamus selv har formuleret denne ”forudsigelse”. For, hvordan ku man i starten af 1500-tallet spå om personer, der slet ikke var født dengang…?
I don´t believe!
Nostradamus 2024 Predictions | What Has Nostradamus Predicted For 2024?
Nostradamus' Chilling Predictions For 2024:
Nostradamus’ Vildeste Profetier: Holder De?
Tja.bum-bum - døm selv?
welupe skrev:Det sjove er bare, at vi ikke ved, hvordan Nostradamus selv har formuleret denne ”forudsigelse”. For, hvordan ku man i starten af 1500-tallet spå om personer, der slet ikke var født dengang…?
I don´t believe!
Vi i De Radikale mener, at Nostradamus skrev det hele ned i bøger, efter han havde fået en åbenbaring om fremtiden. Mange af forudsigelserne er sket og bevist i nutiden. Der er tale om en fortolkning af det han skrev, for det er jo skrevet med de ord man brugte på den tid i 1500 tallet. Fra nettet: https://historienet.dk/samfund/hvor-mange-af-nostradamus-forudsigelser-er-gaaet-i-opfyldelse
Gæst- Gæst
Jeg tror ikke på det, for det der står i de skrifter kan tolkes til hvad som helst.
Ida- Gæst
Ida skrev:Jeg tror ikke på det, for det der står i de skrifter kan tolkes til hvad som helst.
Ja, faktisk... Jeg er heller ikke overbevist...
welupe- Antal indlæg : 239
Admin synes godt om
welupe skrev:Ida skrev:Jeg tror ikke på det, for det der står i de skrifter kan tolkes til hvad som helst.
Ja, faktisk... Jeg er heller ikke overbevist...
Oversat til dansk:
Vølven har også skrevet om spådom om fremtiden.
https://da.wikipedia.org/wiki/V%C3%B8lvens_sp%C3%A5dom
Gæst- Gæst
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 10:32 af Oliver
» Har du fået vinterdæk på din bil?
Idag kl. 10:26 af Oliver
» NATO tropper i Ukraine?
Idag kl. 10:20 af Oliver
» Svære opgaver!
Idag kl. 10:18 af Yoyo
» SPACE 1999 - Dorzak
Idag kl. 08:21 af Admin
» 1.000 dage siden
Idag kl. 06:03 af Kwai1448
» Forum-historie
Igår kl. 19:39 af Hoffmann
» Din politiske ideologi.
Igår kl. 19:18 af Yoyo
» Luksusliner tilbyder "flugt" for Trump!
Igår kl. 14:31 af Røde Far