FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Svære opgaver!
Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! EmptyIdag kl. 15:25 af Admin

» Flightplan - Datter forsvundet på fly!
Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! EmptyIdag kl. 15:12 af Admin

» 5. maj 1945!
Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! EmptyIdag kl. 10:44 af EmoJanice

» Biden: Islamkritik en psykisk sygdom!
Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! EmptyIdag kl. 06:31 af En Nordisk Broder

» Forloren and - med sovs, brunede kartofler og rødkål!
Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! EmptyIgår kl. 18:52 af ak31

» ClamAV antivirus til Linux?
Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! EmptyIgår kl. 16:14 af Admin

» Elsa Esnoult - Souviens-toi
Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! EmptyIgår kl. 09:35 af Admin

» Ad Astra - rumfilm!
Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! EmptyIgår kl. 09:20 af Admin

» Røde understregninger i Linux Mint?
Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! EmptyLør 04 Maj 2024, 15:20 af Admin


Præsident Zelenskyij er fuld af løgn!

2 deltagere

Go down

Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! Empty Præsident Zelenskyij er fuld af løgn!

Indlæg af En Nordisk Broder Ons 24 Apr 2024, 17:39

Nej, nu må jeg have luft!
Gennem snart to og et halvt år har TV2, TV2-News, DR osv. proppet os med enetaler af den ukrainske mandsling, forvirrede vælgere i landet gjorde til præsident for nogle år siden. I lange tider tonede han frem på især TV2, specielt i morgentimerne, mens han let snøvlende fremførte alle sine mange ønsker til Vesten. Om penge, penge, penge - og våben.

Og han er foreløbigt lykkedes med sin mission. USA har lige foræret ham en særlig julepakke i utide til 426 milliarder kroner.
Men han kan jo ikke få nok og er vist allerede begyndt at presse EU-lederne for mere, mere, mere.
Det værste er næsten, at uvidende personer i vort folketing tror fuldt og fast på, at de er på "det godes side", når de med deres Danmark/Ukraine-flag i kraphullet huldsaligt smilende forsikrer, at der ingen ende er på alt det, de vil gøre for at hjælpe "vores nære nabo" (Ukraine!)
Også her på siden har nogle - med administratoren i front - haft travlt med at genopfriske 1950'er-travere om, at russerne nærmest står lige uden for vor hoveddør!

For nu at ramme en pæl gennem den tornado af beskyldninger, der sikkert er på bedding mod mig for at være "Rusland-ven", "Putin-lakaj" osv., vil jeg blot lige tilføje, at jeg ikke har noget videre til overs for Vladimir Putin og den nuværende russiske statsmagt. Men jeg har da fulgt så meget med, at jeg kan begribe et par ting visse andre herinde ikke fatter:

1. Krigen mellem Rusland og Ukraine er en udløber af en langvarig konflikt om de østligste regioner i det øjeblikkelige Ukraine, ikke mindst Donbas og selvfølgelig Krim (som nu igen er russisk?), det er ikke et "første led i en række russiske erobringer mod vest." Det er noget helt særskilt mellem de to lande, Rusland og Ukraine.

2. Zelenskyij er en populistisk krigsmager, aldeles ikke national "ukrainsk" leder. Denne tidligere skuespiller (komiker) så en chance for at blive til noget, da kredse, (som ikke er uden nynazistisk islæt) valgte ham som præsidentkandidat. Det var guf for holdningsløse medier og en "sællert" i United Bluff. Og visse øjne løb naturligvis i vand, da den lille ukrainske Napoleon gæstede parlamenter i EU. I Danmark talte han da også i Folketinget, og Mette Frederiksen løb storflirtende rundt og legede med sin nye "nære nabo" i et F16-fly! Jeg må indrømme, at da var min grænse nået - jeg måtte hente brækspanden.

"Lille Napoleon" er så smaskfuld af løgn, at man næsten skal tilbage til en vis propagandaminister i Det tredje Rige for at finde lignende. Nok lyves der, når lande er i krig, men læs lige denne svada:

"I øjeblikket er det os, så Kasakhstan, så de baltiske stater, så Polen, så Tyskland - i hvert fald mindst halvdelen af Tyskland." Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! 1f602
(Zelenskyij i interview med CBS 28/3 2024).

Det er den "statsmand", vi skal være allieret med, snart (?) have ind i NATO og EU, og som vi skal arbejde længere ved samlebåndet for at kunne fodre med flere og flere milliarder af kroner.

Rend mig!!





En Nordisk Broder
En Nordisk Broder

Antal indlæg : 27
Join date : 19/07/22

Renate M., Jette II og Røde Visioner synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! Empty Sv: Præsident Zelenskyij er fuld af løgn!

Indlæg af Carnivora Tors 25 Apr 2024, 14:26

Det passer desværre på mange toppolitikere Verden over. Jeg vil f.eks. da hævde, at Joe Biden, Ben Netanyahu og Olaf Scholz også er fulde af løgn.

Og hvad med Mette Frederiksen?  Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! 1f604

_________________
NAZISMEN og FASCISMEN skal BEKÆMPES. Og MIDLERNE ER UNDERORDNEDE !  Præsident Zelenskyij er fuld af løgn! 1f60c
Carnivora
Carnivora

Antal indlæg : 17
Join date : 12/07/22
Age : 71
Geografisk sted : Midt-østjylland

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum