FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Har du fået vinterdæk på din bil?
Gode forslag til sommerferielæsning? EmptyIdag kl. 10:26 af Oliver

» NATO tropper i Ukraine?
Gode forslag til sommerferielæsning? EmptyIdag kl. 10:20 af Oliver

» Svære opgaver!
Gode forslag til sommerferielæsning? EmptyIdag kl. 10:18 af Yoyo

» Min ekstra reserve computer står på 0%
Gode forslag til sommerferielæsning? EmptyIdag kl. 08:57 af Admin

» SPACE 1999 - Dorzak
Gode forslag til sommerferielæsning? EmptyIdag kl. 08:21 af Admin

» 1.000 dage siden
Gode forslag til sommerferielæsning? EmptyIdag kl. 06:03 af Kwai1448

» Forum-historie
Gode forslag til sommerferielæsning? EmptyIgår kl. 19:39 af Hoffmann

» Din politiske ideologi.
Gode forslag til sommerferielæsning? EmptyIgår kl. 19:18 af Yoyo

» Luksusliner tilbyder "flugt" for Trump!
Gode forslag til sommerferielæsning? EmptyIgår kl. 14:31 af Røde Far

Gode forslag til sommerferielæsning?

Go down

Gode forslag til sommerferielæsning? Empty Gode forslag til sommerferielæsning?

Indlæg af Gæst Man 01 Jul 2024, 14:43

Jeg har siddet og kigget på Altingets liste over bøger dette medie synes, det kunne være en god idé at læse her i sommerferie-tiden.
Men Vorherre bevares for en gang ultrakorrekt sovs!

Én gik ud på at påvise, hvordan "Joe Biden genrejste USA efter Donald Trumps præsidentår. Som det hedder kom "tilliden tilbage blandt amerikanerne" med Biden! (Alexander Ward: The Internationalists). Den står - underligt for mig - hverken under Spøg & Skæmt eller Sci fi !
Og en anden (Morten Lassen: Historien om våben) handler om, "hvordan Putin misbruger historien" til at føre krig, forstås. Gider jeg heller ikke - det er jo det uafbrudt kværnende korrekthedsjunkfood man hører hver eneste dag.

Så jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg vil tage med i min taske, inden jeg napper en halv snes dage i et (lånt) sommerhus.
Derfor spørger jeg DIG:

Har du noget interessant og gerne mindre mainstream læsning at anbefale mig? Gerne noget historisk - eller krimi, som jeg synes hører sommeren til.  Gode forslag til sommerferielæsning? 1f604

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Gode forslag til sommerferielæsning? Empty Sv: Gode forslag til sommerferielæsning?

Indlæg af Admin Man 01 Jul 2024, 16:03

En Nordisk Broder skrev:Jeg har siddet og kigget på Altingets liste over bøger dette medie synes, det kunne være en god idé at læse her i sommerferie-tiden.
Men Vorherre bevares for en gang ultrakorrekt sovs!

Én gik ud på at påvise, hvordan "Joe Biden genrejste USA efter Donald Trumps præsidentår. Som det hedder kom "tilliden tilbage blandt amerikanerne" med Biden! (Alexander Ward: The Internationalists). Den står - underligt for mig - hverken under Spøg & Skæmt eller Sci fi !
Og en anden (Morten Lassen: Historien om våben) handler om, "hvordan Putin misbruger historien" til at føre krig, forstås. Gider jeg heller ikke - det er jo det uafbrudt kværnende korrekthedsjunkfood man hører hver eneste dag.

Så jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg vil tage med i min taske, inden jeg napper en halv snes dage i et (lånt) sommerhus.
Derfor spørger jeg DIG:

Har du noget interessant og gerne mindre mainstream læsning at anbefale mig? Gerne noget historisk - eller krimi, som jeg synes hører sommeren til.  Gode forslag til sommerferielæsning? 1f604

Hvis du vil have godt gys, så må det være en Steven King gys!

https://www.saxo.com/dk/forfatter/stephen-king_4617211

På films området kan The Langoliers anbefales!:

Admin

Antal indlæg : 10602
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum