Søg
Seneste emner
Gode forslag til sommerferielæsning?
Side 1 af 1
Gode forslag til sommerferielæsning?
Jeg har siddet og kigget på Altingets liste over bøger dette medie synes, det kunne være en god idé at læse her i sommerferie-tiden.
Men Vorherre bevares for en gang ultrakorrekt sovs!
Én gik ud på at påvise, hvordan "Joe Biden genrejste USA efter Donald Trumps præsidentår. Som det hedder kom "tilliden tilbage blandt amerikanerne" med Biden! (Alexander Ward: The Internationalists). Den står - underligt for mig - hverken under Spøg & Skæmt eller Sci fi !
Og en anden (Morten Lassen: Historien om våben) handler om, "hvordan Putin misbruger historien" til at føre krig, forstås. Gider jeg heller ikke - det er jo det uafbrudt kværnende korrekthedsjunkfood man hører hver eneste dag.
Så jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg vil tage med i min taske, inden jeg napper en halv snes dage i et (lånt) sommerhus.
Derfor spørger jeg DIG:
Har du noget interessant og gerne mindre mainstream læsning at anbefale mig? Gerne noget historisk - eller krimi, som jeg synes hører sommeren til.
Én gik ud på at påvise, hvordan "Joe Biden genrejste USA efter Donald Trumps præsidentår. Som det hedder kom "tilliden tilbage blandt amerikanerne" med Biden! (Alexander Ward: The Internationalists). Den står - underligt for mig - hverken under Spøg & Skæmt eller Sci fi !
Og en anden (Morten Lassen: Historien om våben) handler om, "hvordan Putin misbruger historien" til at føre krig, forstås. Gider jeg heller ikke - det er jo det uafbrudt kværnende korrekthedsjunkfood man hører hver eneste dag.
Så jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg vil tage med i min taske, inden jeg napper en halv snes dage i et (lånt) sommerhus.
Derfor spørger jeg DIG:
Har du noget interessant og gerne mindre mainstream læsning at anbefale mig? Gerne noget historisk - eller krimi, som jeg synes hører sommeren til.
Gæst- Gæst
Sv: Gode forslag til sommerferielæsning?
En Nordisk Broder skrev:Jeg har siddet og kigget på Altingets liste over bøger dette medie synes, det kunne være en god idé at læse her i sommerferie-tiden.
Derfor spørger jeg DIG:
Hvis du vil have godt gys, så må det være en Steven King gys!
https://www.saxo.com/dk/forfatter/stephen-king_4617211
På films området kan The Langoliers anbefales!:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 10:26 af Oliver
» NATO tropper i Ukraine?
Idag kl. 10:20 af Oliver
» Svære opgaver!
Idag kl. 10:18 af Yoyo
» Min ekstra reserve computer står på 0%
Idag kl. 08:57 af Admin
» SPACE 1999 - Dorzak
Idag kl. 08:21 af Admin
» 1.000 dage siden
Idag kl. 06:03 af Kwai1448
» Forum-historie
Igår kl. 19:39 af Hoffmann
» Din politiske ideologi.
Igår kl. 19:18 af Yoyo
» Luksusliner tilbyder "flugt" for Trump!
Igår kl. 14:31 af Røde Far