FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Så du pinsesolen danse?
Windows 11! EmptyIdag kl. 11:12 af ak31

» Svære opgaver!
Windows 11! EmptyIdag kl. 11:08 af ak31

» Første muslimske borgmester.
Windows 11! EmptyIdag kl. 10:57 af Radikal

» Maj kulde gør laderne fulde?
Windows 11! EmptyIdag kl. 10:22 af Radikal

» Sloppy Joe!
Windows 11! EmptyIdag kl. 10:09 af Radikal

» It svindel på Nettet?
Windows 11! EmptyIdag kl. 10:01 af Radikal

» Kevin Magnussen altid nummer sidst?
Windows 11! EmptyIdag kl. 08:43 af Admin

» I Dreamed There Was No War (Guitar instrumental)
Windows 11! EmptyIdag kl. 08:12 af Admin

» The Saint - The Gadic Collection!
Windows 11! EmptyIdag kl. 08:03 af Admin


Windows 11!

Go down

Windows 11! Empty Windows 11!

Indlæg af Admin Fre 10 Sep 2021, 11:06

Så er der under en måned til at Windows 11 lanceres - helt nøjagtigt den 5. oktober 2021!

Om under en måned går det løs, så vil Windows 10 blive afløst af Windows 11!

Det hed sig ellers fra dem, at de ikke ville lancere nye Windows i fremtiden, men kun foretage opdateringer af Windows 10!

Det er nok den med, at man tager et standpunkt indtil man tager et nyt standpunkt? Wink Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Windows 11! Empty Sv: Windows 11!

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2021, 14:24

Det mest interessante er at man kan afvikle Android programmer i Windows 11, en fin måde at smelte pc og mobil sammen.

En anden ting er at man kan se hvor der foregår bag en Android app, ved at recompile og se den i klartekst. som er ret interessant som: hvad er det den gemmer, hvad for oplysninger den gemmer. Apps har været fyldt med en masse "spion" kode. Det skal ikke ses som om at jeg er konspiratorisk vrag. Men der har været mange eksempler.

En anden ting er at Windows store har åbnet op for at folk kan lægge deres Apps i deres store som førhen ikke var muligt.

Windows11 er gratis, hvis man i forvejen har en windows 10, som opfylder de krav som der er i at en windows 11 kan køre på ens system.

Hvad vi ser er en beta udgave, altså ikke en færdig udgave, Beta udgave betyder at man lægger kritik til nogle funktioner som vurderes af udvikler - og muligt rettes af udvikler.


Sidst rettet af turbo Fre 10 Sep 2021, 16:36, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Windows 11! Empty Sv: Windows 11!

Indlæg af Admin Fre 10 Sep 2021, 16:08

turbo skrev:Det mest interessante er at man kan afvikle Android programmer i Windows 11, en fin måde at smelte pc og mobil sammen.

En anden ting er at man kan se hvor der foregår bag en Android app, ved at recompile og se den i klartekst. som er ret interessant som: hvad er det den gemmer, hvad for oplysninger den gemmer. Apps har været fyldt med en masse "spion" kode. Det skal ikke ses som om at jeg er konspiratorisk vrag. Men der har været mange eksempler.

En anden ting er at Windows store har åbnet op for at folk kan lægge deres Apps i deres store som førhen ikke var muligt.

Windows11 er gratis, hvis man i forvejen har en windows 10, som opfylder de krav som der er i at en windows 11 kan køre på ens system.

Introduktion:

https://www.youtube.com/watch?v=Uh9643c2P6k&ab_channel=Windows

Måske kan man bare køre videre med Windows 10?

Windows 10 vs Windows 11:

https://www.youtube.com/watch?v=31kUDU-7NY4&ab_channel=ChrisTitusTech

Jeg tror at man skal klappe hesten lidt! Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Windows 11! Empty Sv: Windows 11!

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2021, 16:32

Admin

Nej - man skal ikke klappe hesten, man skal gøre op med sig selv om det udvider ens funktions muligheder eller ikke.

Jeg vil gerne læse kritik af Windows 11, men gider ikke sidde og glo på videoer, som for det meste er subjektive holdninger og meninger.

Hvad vi ser i et af dine link en subjekt oplevelse på en beta version - altså ikke en færdig udviklet version. Alle beta testere kommer med deres indput, som vurderes af udviklings teamet til den endelige version.

Læg mærke til datoen 18 juni 2021 som bevis på at han kommenterer en beta version.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Windows 11! Empty Sv: Windows 11!

Indlæg af Admin Lør 11 Sep 2021, 09:06

turbo skrev:Admin

Nej - man skal ikke klappe hesten, man skal gøre op med sig selv om det udvider ens funktions muligheder eller ikke.

Jeg vil gerne læse kritik af Windows 11, men gider ikke sidde og glo på videoer, som for det meste er subjektive holdninger og meninger.

Hvad vi ser i et af dine link en subjekt oplevelse på en beta version - altså ikke en færdig udviklet version. Alle beta testere kommer med deres indput, som vurderes af udviklings teamet til den endelige version.

Læg mærke til datoen 18 juni 2021 som bevis på at han kommenterer en beta version.

Ok!

Skal det forstås sådan, at den der kommer den 5. oktober er den endelige udgave og færdigudviklet version?

Jeg ved så ikke hvor længe de vil opdatere Windows 10! Very Happy



_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Windows 11! Empty Sv: Windows 11!

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2021, 10:42

Admin

Ja - det er den endelige version, men arbejdet er ikke stoppet for beta testere som også kigger på den endelige version og kommer med deres input.

Jeg ved så heller ikke hvor længe de vil lave opdateringer på win10, men jeg forudser at det ikke bliver i længere tid. På sin vis er Win11 bare en opdatering - med blødere hjørner, altså en masse kosmetisk krims krams.

Win11 kommer i 2 udgaver, standard og Pro

Standard understøtter kun en Cpu
Pro understøtter 2 Cpu'er
Standard understøtter kun 64 kerner
Pro understøtter 128 kerner
Standard maximum Ram 128GB
Pro maximum 2 TB

Så der er store forskelle på de 2 versioner.

Jeg ville nok gå efter en Pro version.

Win11 standard er mere for mainstream. (Home)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Windows 11! Empty Sv: Windows 11!

Indlæg af Admin Lør 11 Sep 2021, 11:32

turbo skrev:Admin

Ja - det er den endelige version, men arbejdet er ikke stoppet for beta testere som også kigger på den endelige version og kommer med deres input.

Jeg ved så heller ikke hvor længe de vil lave opdateringer på win10, men jeg forudser at det ikke bliver i længere tid. På sin vis er Win11 bare en opdatering - med blødere hjørner, altså en masse kosmetisk krims krams.

Win11 kommer i 2 udgaver, standard og Pro

Standard understøtter kun en Cpu
Pro understøtter 2 Cpu'er
Standard understøtter kun 64 kerner
Pro understøtter 128 kerner
Standard maximum Ram 128GB
Pro maximum 2 TB

Så der er store forskelle på de 2 versioner.

Jeg ville nok gå efter en Pro version.

Win11 standard er mere for mainstream. (Home)

Javel tak!

Jeg vil se hvad mit Bullguard sikkerhedssystem foreslår den 5. oktober!

De plejer at meddele om nye opdateringer eller Windows udgaver, når de er frigivet! Very Happy


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Windows 11! Empty Sv: Windows 11!

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2021, 11:47

Admin

Den oplysning kommer automatisk via din win update, samt om din version er klar til win11.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Windows 11! Empty Sv: Windows 11!

Indlæg af Admin Lør 11 Sep 2021, 15:40

turbo skrev:Admin

Den oplysning kommer automatisk via din win update, samt om din version er klar til win11.

Ja ok - jeg ved godt at den også kommer via win update! Very Happy


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Windows 11! Empty Sv: Windows 11!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum