FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Maj kulde gør laderne fulde?
Win 11 EmptyIdag kl. 11:18 af ak31

» Taylor Swift?
Win 11 EmptyIdag kl. 11:18 af Gæst

» Så du pinsesolen danse?
Win 11 EmptyIdag kl. 11:17 af Nationalpigen

» Svære opgaver!
Win 11 EmptyIdag kl. 11:08 af ak31

» Første muslimske borgmester.
Win 11 EmptyIdag kl. 10:57 af Radikal

» Sloppy Joe!
Win 11 EmptyIdag kl. 10:09 af Radikal

» It svindel på Nettet?
Win 11 EmptyIdag kl. 10:01 af Radikal

» Kevin Magnussen altid nummer sidst?
Win 11 EmptyIdag kl. 08:43 af Admin

» I Dreamed There Was No War (Guitar instrumental)
Win 11 EmptyIdag kl. 08:12 af Admin


Win 11

Go down

Win 11 Empty Win 11

Indlæg af Gæst Lør 12 Feb 2022, 13:17

Føler en slags chikane, hver gang jeg opgradere min win 10 - blå skærm med en masse lort man skal sige nej til. Jeg skal ikke have deres bras som er version 1, det er altid fyldt med fejl.

Så jeg vil hellere vente et år, så skulle alt deres skrammel været rettet.

Jeg elsker min lille Adesk 10x11 cm. computer, total lydløs, som kan genstarte på 5 sekunder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Win 11 Empty Sv: Win 11

Indlæg af Admin Tirs 15 Feb 2022, 10:06

Polysl skrev:Føler en slags chikane, hver gang jeg opgradere min win 10 - blå skærm med en masse lort man skal sige nej til. Jeg skal ikke have deres bras som er version 1, det er altid fyldt med fejl.

Så jeg vil hellere vente et år, så skulle alt deres skrammel været rettet.

Jeg elsker min lille Adesk 10x11 cm. computer, total lydløs, som kan genstarte på 5 sekunder.

Jeg har heller ikke fået Win 11 endnu, men jeg ved ikke hvor længe de vil opdatere Win10 som jeg har!

Jeg synes ellers de sagde at der ikke kom en Win11 i sin tid, at de blot ville opdatere Win10 i stedet for hele tiden at udsende helt nye versioner!

Men det kan være at de har ændret den mening!?

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Win 11 Empty Sv: Win 11

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2022, 11:33

Win 10 opdateres indtil Oktober 2025 - win 11 er der ikke de mere grafiske ændringer, mere det sikkerhedsmæssige.

Det vi ser er mere og mere som at tænde for sit TV - noget mange har ønsket Vi kender alle til win98, xp, som kan tage lang tid at boote. Men det kommer jo an på hvilken version man har. Bruger ikke home edition men professionel. Flere funktioner og at man kan gå dybere ind i systemet.

Jeg elsker at kigge rundt i Regedit - hjertet af Win. Tilpasse Win, at gøre den til "min".


Sidst rettet af Polysl Fre 01 Apr 2022, 18:16, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Win 11 Empty Sv: Win 11

Indlæg af Admin Tirs 15 Feb 2022, 15:12

Polysl skrev:Win 10 opdateres indtil Oktober 2025 - win 11 er der ikke de mere grafiske ændringer, mere det sikkerhedsmæssige.

Det vi ser er mere og mere som at tænde for sit TV - noget mange har ønsket Vi kender alle til win98, xp, som kan tage lang tid at boote. Men det kommer jo an på hvilken version man har. Bruger ikke home edition med professionel. Flere funktioner og at man kan gå dybere ind i systemet.

Jeg elsker at kigge rundt i Regedit - hjertet af Win. Tilpasse Win, at gøre den til "min".

Nå! indtil Oktober 2025 - ja så er der jo god tid til at vente med at få Win11! Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Win 11 Empty Sv: Win 11

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum