FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? EmptyIdag kl. 12:15 af Stærke Andreas

» Første muslimske borgmester.
Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? EmptyIdag kl. 12:14 af ak31

» Sloppy Joe!
Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? EmptyIdag kl. 11:41 af Nationalpigen

» Taylor Swift?
Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? EmptyIdag kl. 11:34 af Nationalpigen

» Maj kulde gør laderne fulde?
Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? EmptyIdag kl. 11:18 af ak31

» Så du pinsesolen danse?
Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? EmptyIdag kl. 11:17 af Nationalpigen

» Svære opgaver!
Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? EmptyIdag kl. 11:08 af ak31

» It svindel på Nettet?
Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? EmptyIdag kl. 10:01 af Radikal

» Kevin Magnussen altid nummer sidst?
Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? EmptyIdag kl. 08:43 af Admin


Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

2 deltagere

Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2022, 19:51

Hvordan opstarter man et helt nyt DEBATFORUM på nettet?

Er det fuldstændig umuligt at oprette et FRIT FORUM, som ikke er afhængigt af "Big Brother"-instanser bagved, som begynder at slette i et forums tråde og kræve brugeres profilbilleder fjernet ud fra deres politiske holdninger?

Hvordan begynder man?

Jeg kan huske, da ham GuBBi fra "bindestregen" (Din-debat.dk) købte det forum af en dame i 2015. Det var ikke vildt dyrt.
Og hvad jeg har skrevet mig bag øret er, at jeg aldrig mindes der var nogen udefra kommende smagsdommere, der kom ind og slettede noget som helst. Det virkede som om, det var domæneejeren selv, der bestemte, hvis nogen skulle have en pause eller hvis noget i en tekst var for groft. At han så forsømte forummet mere og mere, er en anden sag.
Det forholdt sig bare sådan, at de angreb på sidens frihed, der var, kom indefra - efter min mening fra den såkaldte "Brovtebande", som ville bestemme alt muligt - ikke mindst hvad folk ikke måtte skrive om!

Den slags skal være 100 % afklaret, inden man begynder. Ellers bliver det ikke et FRIT forum.

Nogen påstår, at tiden er ved at løbe fra den slags. Men jeg ved da ikke: Bare mens jeg har haft profil herinde, har 1. Admin haft sit "reserveforum", 2. Anklageren m.fl. (meget få ganske vist) oprettet Debathulen.dk, 3. Tapatalk dinedebatter eksisterer og nogle er vist igang med et forsøg på at relancere SOL-Debatten.

Hvad mener du? Er der basis for at oprette en ny side for de "hjemløse" debattører, der - for manges vedkommende - er blevet udstødt to gange herinde?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2022, 20:17

Klondyke-Carl skrev:Hvordan opstarter man et helt nyt DEBATFORUM på nettet?

Er det fuldstændig umuligt at oprette et FRIT FORUM, som ikke er afhængigt af "Big Brother"-instanser bagved, som begynder at slette i et forums tråde og kræve brugeres profilbilleder fjernet ud fra deres politiske holdninger?

Hvordan begynder man?

Jeg kan huske, da ham GuBBi fra "bindestregen" (Din-debat.dk) købte det forum af en dame i 2015. Det var ikke vildt dyrt.
Og hvad jeg har skrevet mig bag øret er, at jeg aldrig mindes der var nogen udefra kommende smagsdommere, der kom ind og slettede noget som helst. Det virkede som om, det var domæneejeren selv, der bestemte, hvis nogen skulle have en pause eller hvis noget i en tekst var for groft. At han så forsømte forummet mere og mere, er en anden sag.
Det forholdt sig bare sådan, at de angreb på sidens frihed, der var, kom indefra - efter min mening fra den såkaldte "Brovtebande", som ville bestemme alt muligt - ikke mindst hvad folk ikke måtte skrive om!

Den slags skal være 100 % afklaret, inden man begynder. Ellers bliver det ikke et FRIT forum.

Nogen påstår, at tiden er ved at løbe fra den slags. Men jeg ved da ikke: Bare mens jeg har haft profil herinde, har 1. Admin haft sit "reserveforum", 2. Anklageren m.fl. (meget få ganske vist) oprettet Debathulen.dk, 3. Tapatalk dinedebatter eksisterer og nogle er vist igang med et forsøg på at relancere SOL-Debatten.

Hvad mener du? Er der basis for at oprette en ny side for de "hjemløse" debattører, der - for manges vedkommende - er blevet udstødt to gange herinde?

Det tror jeg såmænd godt, at det kan.
Man skal bare ikke starte med at være to-tre stykker; se bare hvordan debathulen kører med to-tre skribenter og så hende den jødiske pige, der sender musik ind. Det er jo ikke det, du vil, vel?

Nej, jeg tror det kræver lidt "benarbejde på nettet" med at høre, hvad en flok af disse udstødte mener. Så kunne der måske være basis for noget. Ellers nok ikke.
Men ærgerligt som det gik her. (Og det blev fandme ikke ødelagt af "nazister", snarere af en fanatisk AFA'er, der vist knap kan se forskel på et hagekors og et ridderkors!)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2022, 22:15

Det er uhyre simpelt at lavet et forum, eller en blog, det kræver bare et hotel og domæne, så har de færdige systemer lige til at gå til.

Det største problem er at markedsføre sit forum eller blog, Det kræver lidt penge til Google for at blive synlig - hurtigt.

Det kræver også at man laver Metatags på sin hovedside som Google og andre browsere bruger for at indexere ens web.

Det kræver også en "robot.txt" der fortæller om hvad en søgerobot må og ikke må. Den skal placeret i roden på ens web. Så der er en masse spændende ting at tage stilling til.

Som Rocky B. kræver det et netværk, før man kaster sig ud i en investering. Som sådan er det ikke dyrt, hotel og domæne koster under 1000 kr om året. Men det kræver at man har lidt forståelse for hvordan et domæne udvikles og vedligeholdes.

Så kommer det store spørgsmål?

Har man så et sikkert forum hvor ingen uvedkommende kigger med?

Nej - algoritmer fra Google og Microsoft kigger med, hvad der skrives overalt - undtagen på "det sorte net"

Så hvis man lavede et nazi forum så vil algoritmer hurtig opdage det og meddele domæne ejer, som sikkert ikke er glad for at at have et sådan forum.

det "sorte net" kan tilgås med en TOR browser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2022, 00:23

Klondyke-Carl skrev:
Tapatalk dinedebatter eksisterer og nogle er vist igang med et forsøg på at relancere SOL-Debatten.
Wink

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? 2234010

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Admin Søn 20 Feb 2022, 09:07

Polysl skrev:Det er uhyre simpelt at lavet et forum, eller en blog, det kræver bare et hotel og domæne, så har de færdige systemer lige til at gå til.

Det største problem er at markedsføre sit forum eller blog, Det kræver lidt penge til Google for at blive synlig - hurtigt.

Det kræver også at man laver Metatags på sin hovedside som Google og andre browsere bruger for at indexere ens web.

Det kræver også en "robot.txt" der fortæller om hvad en søgerobot må og ikke må. Den skal placeret i roden på ens web. Så der er en masse spændende ting at tage stilling til.

Som Rocky B. kræver det et netværk, før man kaster sig ud i en investering. Som sådan er det ikke dyrt, hotel og domæne koster under 1000 kr om året. Men det kræver at man har lidt forståelse for hvordan et domæne udvikles og vedligeholdes.

Så kommer det store spørgsmål?

Har man så et sikkert forum hvor ingen uvedkommende kigger med?

Nej - algoritmer fra Google og Microsoft kigger med, hvad der skrives overalt - undtagen på "det sorte net"i

Så hvis man lavede et nazi forum så vil algoritmer hurtig opdage det og meddele domæne ejer, som sikkert ikke er glad for at at have et sådan forum.

det "sorte net" kan tilgås med en TOR browser.

Ja, man kan sagtens lave et nazist forum for nazister som har været her!

Og ja det kræver lidt investering i penge og tid og i udvikling og vedligeholdelse!

Ønsker man derimod at oprette og udvikle et eget forum af et firma, som skal være for nazister, kan Polysl sikkert fortælle hvad dette vil koste i udviklingsomkostninger for dem som opretter det!


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Admin Søn 20 Feb 2022, 09:22

Om den nye SOL-Debatten vil acceptere at det bliver et nazist forum - tør jeg ikke spå om!

Men dette kan man jo prøve at få svar på fra sol ejerne!

Hvis de siger ok til dette, forsvinder andre sikkert fra det forum, og så kan nazisterne sidde og snakke med sig selv, indtil sol ejerne har fået nok!

me vil måske gerne have nogle flere medlemmer til sit forum, og så kunne alle nazisterne jo prøve det også!

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Renate M. synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2022, 12:43

Til Admins to sidste indlæg:

Slettet på grund af personangreb!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2022, 12:52

[quote="Rocky B."]  Det tror jeg såmænd godt, at det kan.
Man skal bare ikke starte med at være to-tre stykker; se bare hvordan debathulen kører med to-tre skribenter og så hende den jødiske pige, der sender musik ind. Det er jo ikke det, du vil, vel?

Nej, jeg tror det kræver lidt "benarbejde på nettet" med at høre, hvad en flok af disse udstødte mener. Så kunne der måske være basis for noget. Ellers nok ikke.

Der er slettet kommentar på grund af bagtalelse af dette forum!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2022, 12:57

me vil måske gerne have nogle flere medlemmer til sit forum skrev:

Det er ikke antallet af medlemmer som gør et forum, det er hvordan medlemmer trives på et forum.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2022, 13:20

Hvis man skal bruge folk udefra til at udvikle et forum og tilrette og vedligeholde, så er vi i en helt anden boldgade end de 1000 kr. Her taler man om flere tusinde kroner om året. Så man skal selv kigge på, kan jeg overskue det, kan jeg tilrette det, kan jeg selv udvikler det - hvis man ikke kan - så drop det.

Annoncører har fokus på forskelige web med stor trafik, de kan se trafikken, men problemet er at flere og flere bruger Adblock - jeg gør - gider ikke se på al det skrammel folk vil sælge. Usolidarisk ja da, men brugte jeg ikke Adblock så ville jeg aldrig klikke på en annonce. Google indekserer og gemmer folks klik og tilpasser annoncer til det de har klikket på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Admin Søn 20 Feb 2022, 14:27

Me skrev:

Det er ikke antallet af medlemmer som gør et forum, det er hvordan medlemmer trives på et forum.

Ok me, så synes jeg at alle nazisterne skal søge hen til dit forum! Wink Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2022, 19:48

Admin skrev:
Me skrev:

Det er ikke antallet af medlemmer som gør et forum, det er hvordan medlemmer trives på et forum.

Ok me, så synes jeg at alle nazisterne skal søge hen til dit forum! Wink Very Happy

Hvad hentyder du med dit svar her?????

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Admin Søn 20 Feb 2022, 19:56

Me skrev:
Admin skrev:
Me skrev:

Det er ikke antallet af medlemmer som gør et forum, det er hvordan medlemmer trives på et forum.

Ok me, så synes jeg at alle nazisterne skal søge hen til dit forum! Wink Very Happy

Hvad hentyder du med dit svar her?????

Det kan vi så annullere, da Forumotion har fjernet Avatar funktionen i dette forum og alle kan nu bliver her på dette forum! Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2022, 13:43

Klondyke-Carl skrev:Hvordan opstarter man et helt nyt DEBATFORUM på nettet?

Er det fuldstændig umuligt at oprette et FRIT FORUM, som ikke er afhængigt af "Big Brother"-instanser bagved, som begynder at slette i et forums tråde og kræve brugeres profilbilleder fjernet ud fra deres politiske holdninger?

Hvordan begynder man?

Jeg kan huske, da ham GuBBi fra "bindestregen" (Din-debat.dk) købte det forum af en dame i 2015. Det var ikke vildt dyrt.
Og hvad jeg har skrevet mig bag øret er, at jeg aldrig mindes der var nogen udefra kommende smagsdommere, der kom ind og slettede noget som helst. Det virkede som om, det var domæneejeren selv, der bestemte, hvis nogen skulle have en pause eller hvis noget i en tekst var for groft. At han så forsømte forummet mere og mere, er en anden sag.
Det forholdt sig bare sådan, at de angreb på sidens frihed, der var, kom indefra - efter min mening fra den såkaldte "Brovtebande", som ville bestemme alt muligt - ikke mindst hvad folk ikke måtte skrive om!

Den slags skal være 100 % afklaret, inden man begynder. Ellers bliver det ikke et FRIT forum.

Nogen påstår, at tiden er ved at løbe fra den slags. Men jeg ved da ikke: Bare mens jeg har haft profil herinde, har 1. Admin haft sit "reserveforum", 2. Anklageren m.fl. (meget få ganske vist) oprettet Debathulen.dk, 3. Tapatalk dinedebatter eksisterer og nogle er vist igang med et forsøg på at relancere SOL-Debatten.

Hvad mener du? Er der basis for at oprette en ny side for de "hjemløse" debattører, der - for manges vedkommende - er blevet udstødt to gange herinde?

Hvad med det forum, som Admin herinde kaldte "mit reserveforum"? Det blev lukket for nogle uger siden - men ville det ikke være lettere at genoprette det end at starte en hel masse?
Problemet er selvfølgelig, hvis dem der 'Forumotion' også har noget med det at gøre, men det ved jeg jo ikke.

Bare en idé, der slog mig. For jeg tror aldrig dette her bliver godt igen; rigtigt mange af dem, der "bar" de gode debattråde, kommer ikke igen ovenpå alt det profilbillede-fnidder. Men så er det jo, at de måske har ret, dem der har skrevet, at det måske er meningen, at det skal være sådan en slags "strikkeklub" ....

Jeg holder her. HAR set, at Admin er begyndt at bruge den røde slette-skrift flittigt overfor kritikere.  Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? 1f627

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2022, 15:22

Jeg synes, det er noget mærkeligt noget at fokusere (som enkelte gør) på at lave endnu et forum - eller søge andre steder hen. Var det ikke bedre at forsøge at gøre dette forum bedre - nu det er NAZI-frit  Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? 1f604 - og forsøge at tiltrække nogle flere debattører?

Jeg har et stille håb om, at danmarks bedste debattør, Anklageren (Oprigtig) ville beære forummet med sin tilstedeværelse endnu engang. (Han fylder i øvrigt år i morgen  Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? 1f6a9)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Radikal Man 21 Feb 2022, 15:59

Katz skrev:Jeg synes, det er noget mærkeligt noget at fokusere (som enkelte gør) på at lave endnu et forum - eller søge andre steder hen. Var det ikke bedre at forsøge at gøre dette forum bedre - nu det er NAZI-frit  Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? 1f604 - og forsøge at tiltrække nogle flere debattører?

Jeg har et stille håb om, at danmarks bedste debattør, Anklageren (Oprigtig) ville beære forummet med sin tilstedeværelse endnu engang. (Han fylder i øvrigt år i morgen  Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? 1f6a9)

Vi i Radikale forstår ikke som det nu siges, at nogle vil lave et nyt forum, når de nu har dette frie forum til deres rådighed. Vi i Radikale synes at folk her hellere burde se om ikke de kunne invitere nogle flere medlemmer her til dette gode frie forum, hvor alle kan skrive deres meninger. Jeg kan forstå at alle avartarer er væk, men så er der jo heller ingen som kan sige at ham der har en avartar og jeg må ikke få en. Jeg vil selv forsøge at invitere nogle til dette forum. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1724
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum? Empty Sv: Kan det lade sig gøre at oprette nyt FRIT debatforum?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum