FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Nyttige oplysninger fra Kriminalforsorgen
Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! EmptyIgår kl. 20:37 af Hoffmann

» A grim spinoff effekt af Trumps win
Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! EmptyIgår kl. 19:14 af Yoyo

» Har du fået vinterdæk på din bil?
Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! EmptyIgår kl. 18:41 af ak31

» NATO tropper i Ukraine?
Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! EmptyIgår kl. 16:27 af Yoyo

» Svære opgaver!
Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! EmptyIgår kl. 16:03 af Ole

» ABBA - Chiquitita
Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! EmptyIgår kl. 11:21 af Ole

» Pas på vejbanerne i dag!
Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! EmptyIgår kl. 10:59 af Ole

» Har du en god vittigt?
Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! EmptyIgår kl. 10:40 af Oliver

» Min ekstra reserve computer står på 0%
Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! EmptyIgår kl. 10:32 af Oliver

Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går!

Go down

Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! Empty Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går!

Indlæg af Admin Søn 15 Maj 2022, 11:32

WINNER’S PERFORMANCE: Kalush Orchestra - Stefania - Ukraine - Eurovision 2022 - Turin

En konkurrence som er blevet helt politisk!

Admin

Antal indlæg : 10602
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! Empty Sv: Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går!

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2022, 12:54

Desværre gik der politik i noget som ikke burde blandes ind i en Eurovision. Personligt ser jeg ikke reality af nogen art, for mig er det noget skrammel, med planlagte kriser og ballade for at holde folk til at følge dem.

Thomas Treo (EB musik kritiker) mente der kun var en god sang, og det var fra Portugal, resten var noget møg. Men da jeg ikke gider det skrammel så kan jeg ikke vurdere hvem der er bedst, men læser man rundt om på nettet så var det mest noget skrammel fra Ukraine.

Gæst
Gæst

Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går! Empty Sv: Selvfølgelig vand Ukraine sang konkurrencen i går!

Indlæg af Admin Søn 15 Maj 2022, 15:25

Polysl skrev:Desværre gik der politik i noget som ikke burde blandes ind i en Eurovision. Personligt ser jeg ikke reality af nogen art, for mig er det noget skrammel, med planlagte kriser og ballade for at holde folk til at følge dem.

Thomas Treo (EB musik kritiker) mente der kun var en god sang, og det var fra Portugal, resten var noget møg. Men da jeg ikke gider det skrammel så kan jeg ikke vurdere hvem der er bedst, men læser man rundt om på nettet så var det mest noget skrammel fra Ukraine.

Jeg ser det helle ikke længere, da det er blevet alt for politisk og kommercielt! Very Happy

Admin

Antal indlæg : 10602
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum