FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Bliver Ukraine delt op i fremtiden?
IT og mig EmptyIdag kl. 12:15 af Stærke Andreas

» Første muslimske borgmester.
IT og mig EmptyIdag kl. 12:14 af ak31

» Sloppy Joe!
IT og mig EmptyIdag kl. 11:41 af Nationalpigen

» Taylor Swift?
IT og mig EmptyIdag kl. 11:34 af Nationalpigen

» Maj kulde gør laderne fulde?
IT og mig EmptyIdag kl. 11:18 af ak31

» Så du pinsesolen danse?
IT og mig EmptyIdag kl. 11:17 af Nationalpigen

» Svære opgaver!
IT og mig EmptyIdag kl. 11:08 af ak31

» It svindel på Nettet?
IT og mig EmptyIdag kl. 10:01 af Radikal

» Kevin Magnussen altid nummer sidst?
IT og mig EmptyIdag kl. 08:43 af Admin


IT og mig

2 deltagere

Go down

IT og mig Empty IT og mig

Indlæg af Daniella Man 17 Okt 2022, 10:51

Jeg er træt af at hver gang jeg går ind til en debatside, som jeg har forsømt et stykke tid, skal jeg sidde og bakse med det. Nu er jeg endelig kommet ind igen, men det har sgu taget sin tid. Det samme gælder Nordea, som jeg altid har kunne logge mig ind på. Det kan jeg ikke mere - for der er intet internetforbindelse - står der, men på min Tablet har jeg ingen problemer - ej heller på min Iphone. Jeg benytter mig af MitID, og det går udmærket. I det hele taget er IT en tidsrøver. Det eneste jeg sådan set er tilfreds med er, at jeg kan skrive sammen med min gruppe på Facebook og alle der gider at debattere med mig.
Daniella
Daniella

Antal indlæg : 166
Join date : 12/01/21

Tilbage til toppen Go down

IT og mig Empty Sv: IT og mig

Indlæg af Gæst Man 17 Okt 2022, 12:29

Er det på din bærbare pc som du ikke kan komme på nettet med? Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

IT og mig Empty Sv: IT og mig

Indlæg af Admin Tirs 18 Okt 2022, 09:57

Daniella skrev:Jeg er træt af at hver gang jeg går ind til en debatside, som jeg har forsømt et stykke tid, skal jeg sidde og bakse med det. Nu er jeg endelig kommet ind igen, men det har sgu taget sin tid.               Det samme gælder Nordea, som jeg altid har kunne logge mig ind på. Det kan jeg ikke mere - for der er intet internetforbindelse - står der, men på min Tablet har jeg ingen problemer - ej heller på min Iphone. Jeg benytter mig af MitID, og det går udmærket.                                                                       I det hele taget er IT en tidsrøver. Det eneste jeg sådan set er tilfreds med er, at jeg kan skrive sammen med min gruppe på Facebook og alle der gider at debattere med mig.

På Google Chrome browseren har jeg oprettet forskellige internetadresser i bogmærker linjen!

Det er dem jeg tit besøger, og ved blot at klikke på en af dem, så kommer jeg direkte ind i den!

F.eks. dobbeltklik på Debat og IT symbolet, og jeg kommer automatisk ind her på dinedebatter!

Så behøver jeg blot at klikke på Log ind, da mit log ind på forhånd er registreret på dinedebatter!

Det samme er tilfældet på de andre steder, hvor jeg er registeret med et log ind - f.eks. ved at dobbelt klikke på Facebook symbolet i bogmærke linjen, ja så kommer jeg direkte ind i min Facebook profil, og skal ikke gøre andet!

Også alle de steder hvor jeg ikke har en log ind registrering, f.eks. på TV2 - best på breaking og live - ja så dobbeltklikker jeg på TV2 symbolet og kommer direkte ind på deres hjemmeside og kan se Nyheder og andet!

Ovennævnte var noget jeg fandt ud af for flere år siden, i stedet for at sidde og skrive internetadressen manuel ind hver gang-he-he!Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

IT og mig Empty Sv: IT og mig

Indlæg af Daniella Tirs 18 Okt 2022, 14:44

Det er på min computer. Men Nordea kan jeg kun hente over min Iphone og Tablet. Det er jo ellers dejlig nemt med MitID, men jeg ville gerne kunne bruge min computer til det hele. Det kan jeg bare ikke.
Daniella
Daniella

Antal indlæg : 166
Join date : 12/01/21

Tilbage til toppen Go down

IT og mig Empty Sv: IT og mig

Indlæg af Admin Tirs 18 Okt 2022, 15:47

Daniella skrev:Det er på min computer. Men Nordea kan jeg kun hente over min Iphone og Tablet. Det er jo ellers dejlig nemt med MitID, men jeg ville gerne kunne bruge min computer til det hele. Det kan jeg bare ikke.

https://www.netbank.nordea.dk/netbank/index_bu.jsp

Konto-kik er flyttet til netbanken

"Konto-kik er nu en del af vores nye Netbank. Fremover kan du komme ind på din Konto-kik ved at logge på vores nye Netbank (for privatkunder) eller Nordea Business (for erhvervskunder). Du vil automatisk komme på en Konto-kik-udgave af Netbank, når du logger på.* For at logge på skal du bruge MitID eller Nordea ID.

Hvis du har nogen spørgsmål kan du læse mere her eller ringe til os på 70 33 33 33 (for privatkunder) eller 70 33 44 44 (for erhvervskunder).

*Bemærk, at har du i forvejen haft adgang til Netbank, vil du kunne se og bruge alle funktioner, når du logger på."

https://netbank.nordea.dk/login/

"Velkommen til Netbank og Netbank Konto-kik
Klik på Log på i venstre side for at logge på Netbank eller Netbank Konto-kik.
Med Netbank kan du se din saldo, overføre penge, betale regninger, se din PIN-kode, spærre dit kort, søge i dine betalinger, få overblik over dine investeringer og meget mere.​

Konto-kik er, som noget nyt, flyttet ind i Netbanken. Har du kun Netbank Konto-kik, vil du automatisk blive mødt af Konto-kik-versionen af Netbank, når du logger på.

Har du brug for at komme på den gamle version af Netbank?

Når du er logget på, har du mulighed for at blive ført til den gamle version. På siden ”Oversigt” og i boksen "Gå til andre tjenester” klikker du på linket ”Netbank Privat” for at komme til den gamle version af Netbank. Du kan også logge direkte på ved at klikke på linket i den gule boks øverst på log ind-siden til den gamle Netbank."

Jeg ved ikke om dette hjælper dig?

Når jeg skal ind i min bank danske bank, så dobbelt klikker jeg på "privat - danske bank" på min bogmærkelinje i google Chrome!

Klikker ok til alle cookies!

Så er jeg inde på danske banks forside!

Klikker på log på!

Klikker på netbank!

Udfylder MitID oplysninger og kommer så ind på mine kontorer!

Dette skulle du også gerne kunne gøre i din bank! Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9560
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

IT og mig Empty Sv: IT og mig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum