FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Nyttige oplysninger fra Kriminalforsorgen
Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud EmptyIdag kl. 20:37 af Hoffmann

» A grim spinoff effekt af Trumps win
Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud EmptyIdag kl. 19:14 af Yoyo

» Har du fået vinterdæk på din bil?
Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud EmptyIdag kl. 18:41 af ak31

» NATO tropper i Ukraine?
Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud EmptyIdag kl. 16:27 af Yoyo

» Svære opgaver!
Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud EmptyIdag kl. 16:03 af Ole

» ABBA - Chiquitita
Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud EmptyIdag kl. 11:21 af Ole

» Pas på vejbanerne i dag!
Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud EmptyIdag kl. 10:59 af Ole

» Har du en god vittigt?
Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud EmptyIdag kl. 10:40 af Oliver

» Min ekstra reserve computer står på 0%
Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud EmptyIdag kl. 10:32 af Oliver

Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud

4 deltagere

Go down

Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud Empty Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud

Indlæg af BenniM Fre 02 Dec 2022, 11:21

Jeg møder en del som led i mit job, som ikke burde have valgt den karrierevej, de endte på. Mange kan ikke håndtere deadlines. De tog piller i skolen med lægens accept for at klare en eksamen, men ude i det virkelige liv er du til eksamen hele tiden når du skal vinde tilbud osv. Så køber de medicinsk boost fra andre end læger og så går det galt.

Det må være trist for hans familie. Hvis han havde så svært ved branchen, hvorfor blev han ikke SOSU som andre der bliver til overs i andre brancher?

Hans musik fejlede intet, men prisen for at lave den var for høj.

Helt klart en tragedie når arbejdet slider en person ned så hans krop siger fra i en så ung alder.

Vi tager een dag af gangen. Går den godt så kommer den ikke dårligt tilbage.
BenniM
BenniM

Antal indlæg : 1083
Geografisk sted : Herlev

https://bennimadsen.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud Empty Sv: Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud

Indlæg af Admin Fre 02 Dec 2022, 11:30

BenniM skrev:Jeg møder en del som led i mit job, som ikke burde have valgt den karrierevej, de endte på. Mange kan ikke håndtere deadlines. De tog piller i skolen med lægens accept for at klare en eksamen, men ude i det virkelige liv er du til eksamen hele tiden når du skal vinde tilbud osv. Så køber de medicinsk boost fra andre end læger og så går det galt.

Det må være trist for hans familie. Hvis han havde så svært ved branchen, hvorfor blev han ikke SOSU som andre der bliver til overs i andre brancher?

Hans musik fejlede intet, men prisen for at lave den var for høj.

Helt klart en tragedie når arbejdet slider en person ned så hans krop siger fra i en så ung alder.

Jeg har på fornemmelsen, at musik branchen er temmelig hård ved udøverne!

Mange af dem tager stoffer og dette er bestemt ikke godt!

Admin

Antal indlæg : 10602
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud Empty Sv: Ham Helmig fyren - det var da en kende tidligt han checkede ud

Indlæg af BenniM Fre 02 Dec 2022, 12:36

Admin skrev:

Der er for mange brancher som er hårde ved dem der arbejder i det og for mange som må tage noget for at klare dagen. Vi har et samfund hvor det på en eller anden mærkelig måde er blevet OK at tage f.eks. medicin mod eksamensangst. Hvordan skal det så ikke gå når skolen er forbi og det job som folk har dopet sig til, rummer krav om præstation? De kan jo ikke gå til lægen hver gang og så bliver det doping fra gaden som bliver indtaget.

Så meningsløst på så mange fronter at en mand under 30 år går væk.

BenniM
BenniM

Indlæg af Gæst Fre 02 Dec 2022, 15:44

BenniM skrev:
Admin skrev:

Der er for mange brancher som er hårde ved dem der arbejder i det og for mange som må tage noget for at klare dagen. Vi har et samfund hvor det på en eller anden mærkelig måde er blevet OK at tage f.eks. medicin mod eksamensangst. Hvordan skal det så ikke gå når skolen er forbi og det job som folk har dopet sig til, rummer krav om præstation? De kan jo ikke gå til lægen hver gang og så bliver det doping fra gaden som bliver indtaget.

Så meningsløst på så mange fronter at en mand under 30 år går væk.

https://www.seoghoer.dk/kendte/musikbranchen-svoemmer-i-narko-clean-eller-coke

Vi i De Radikale mener også at musikbranchen svømmer i narko. Hugo Helmig har vist indtaget kokain, for at klare presset. Det ser ikke ud til at han slap ud af sin afhængighed. Fra nettet: (Der er op til i dag blevet spekuleret i, hvorvidt Hugo Helmig havde begået selvmord. Den 24-årige musiker har også tidligere fortalt om et liv præget af angst og misbrug. I starten af november lagde han et opslag på Instagram, hvor han skrev, at han dagen forinden havde forsøgt at tage sit eget liv.) Shocked Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg af welupe Fre 02 Dec 2022, 16:40

Ja, musik-branchen er BENhård…  Man skal virkeligt, virkeligt ville det, for at ku leve af det!  Og når nogen ikke kan leve uden deres publikum, får de givet den max. gas.  Og det får så deres publikum til at forvente, at de præsterer det yderste ved alle koncerter.  ALLE!  Som om at en musiker ikke lavede andet end at skrive sange i deres ”fritid”…  DET kan så få enhver kunstner til at blive stresset og få præstationsangst – og tage stoffer.  Kunstnere har altså også et liv ved siden af deres arbejde…  

Og stoffer er noget lort!

welupe

Antal indlæg : 239

Indlæg af BenniM Fre 02 Dec 2022, 20:50

I er ikke klar over hvor mange klienter jeg har mødt fra alle mulige brancher, som har indtaget illegale stoffer for at være i stand til at møde hverdagen.

Vi lever i et samfund hvor der er for høj fokus på success og på at andre skal præstere fordi det forventes af dem.

Jeg er ikke tilhænger af bål og brand overfor dem der bruger stoffer. Jeg er så heldig at jeg ikke er fristet, men der er ingen grund til at vi skaber stress hos brugerne for de har nok at slås med i forvejen.

Hans skæbne er trist på alle tangenter.

BenniM
BenniM

Indlæg af welupe Lør 03 Dec 2022, 13:41

@BenniM

Jamen, du har jo fuldstændigt ret!  Der stilles tårnhøje krav til job og uddannelse i dag.

Og gad vide om det er pga alle de "beroligende"  midler og/eller stress og træthed, at folk forulykker i trafikken...?

Nå, det var så lige er sidespring herfra...

welupe

Antal indlæg : 239

Indlæg af 5D Tors 08 Dec 2022, 01:50

Kendte ham ikke så godt, men han havde vist haft problemer med stoffer.

Jeg synes dog, det er underligt, at han pludseligt dør af hjertestop i en så ung alder. Gad vide, om det kun skyldes stoffer? Eller er han en af de mange, der har fået hjerteproblemer efter at have taget de eksperimentelle Coronavaccciner? Jeg siger IKKE, at det ER tilfældet. Jeg stiller bare spørgsmålet....for jeg synes, at det er meget sjældent, at man hører om at unge mennesker ligefrem falder døde om, fordi de har taget lidt stoffer tidligere. Var han ikke blevet clean igen eller hvad?

5D

Antal indlæg : 82

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum