Det sorte X ?
Det sorte X ?
Når jeg logger ind fra min favorit browser, er der næsten konstant et sort X i nederste venstre hjørne af skærmen.
Kort og godt: Hvad betyder det ? (Regner med, at Admin ved det.)
Hoffmann- Antal indlæg : 48
Geografisk sted : 9330
Rødtop og Rudolf og Den Landlige synes godt om
Sv: Det sorte X ?
Hoffmann skrev:Jeg er ret ny og vil gerne spørge om en ting til forummet:
Når jeg logger ind fra min favorit browser, er der næsten konstant et sort X i nederste venstre hjørne af skærmen.
Jeg har en anelse, Hoffmann, og den bunder bl.a. i den larmende tavshed, dit spørgsmål er blevet mødt med.
...Men jeg kan ikke bevise noget.
Den Landlige- Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Vendsyssel
Rødtop og Rudolf, Myrna Fræk og Lady Brown synes godt om
Hoffmann skrev:Jeg er ret ny og vil gerne spørge om en ting til forummet:
Dette ved jeg faktisk ikke, da jeg ikke har noget sort X!
Har du prøvet at klikke på det X?
Et X betyder jo mange gange at man logger ud af noget på nettet!
Admin skrev: Dette ved jeg faktisk ikke, da jeg ikke har noget sort X!
Ja, og det forsvinder, hvis jeg klikker på det - men kun en tid.
Det er ikke et lille x i et hjørne, som det så tit ses på computere i.f.b. med f.eks. meddelelser, reklamer o.a. Det er større og altid sort.
Nå,men det er nok noget, man skal leve med.
Hoffmann skrev:Admin skrev: Dette ved jeg faktisk ikke, da jeg ikke har noget sort X!
Ja, og det forsvinder, hvis jeg klikker på det - men kun en tid.
Det er ikke et lille x i et hjørne, som det så tit ses på computere i.f.b. med f.eks. meddelelser, reklamer o.a. Det er større og altid sort.
Nå,men det er nok noget, man skal leve med.
Jeg har ikke noget sort x på min skærm, så det lyder da mærkeligt at du er den eneste som har det.
Oliver- Antal indlæg : 438
Admin synes godt om
Myrna Fræk og Russer-Aniya synes ikke godt om
Oliver skrev: Jeg har ikke noget sort x på min skærm, så det lyder da mærkeligt at du er den eneste som har det.
Skudt ned, Oliver, det er han nemlig ikke.
JEG har også dette specielle sorte X i nederste venstre hjørne. Men der er noget, der bør præciseres:
1. Man kan sagtens fjerne det ved at klikke på det - men det er der igen, når man har skiftet til et andet emne. Og det leder unægtelig til det næste:
2. Det er altså KUN på 'Dinedebatter.danskforum', det forekommer. Jeg besøger da adskillige sider dagligt, men der optræder det sorte X aldrig!
Altså - ligner det ikke noget bestemt?
Jeg spørger bare.
Rødtop og Rudolf- Antal indlæg : 14
Myrna Fræk, Russer-Aniya, Lady Brown og Hoffmann synes godt om
Admin synes ikke godt om
Rødtop og Rudolf skrev:
JEG har også dette specielle sorte X i nederste venstre hjørne. Men der er noget, der bør præciseres:
1. Man kan sagtens fjerne det ved at klikke på det - men det er der igen, når man har skiftet til et andet emne. Og det leder unægtelig til det næste:
2. Det er altså KUN på 'Dinedebatter.danskforum', det forekommer. Jeg besøger da adskillige sider dagligt, men der optræder det sorte X aldrig!
Altså - ligner det ikke noget bestemt?
Jeg spørger bare.
Jo, det gør det. Det ville være interessant at høre, hvem herinde, der har X i nederste venstre hjørne af skærmen, når de logger ind her (og ikke alle andre steder.)
Nu går jeg nok lige til stålet, men jeg mener nogen bør gøre det på en side, hvis rygte er blevet noget betændt på nettet:
Kunne man tænke sig, en slags sammenhæng mellem hvem der har X'et og så den hysteriske udsmidningsdag for mindre end en måned siden? (Var det ikke 26 brugerprofiler, Admin påstod at han havde bannet, fordi de alle "havde samme IP-adresse og alle var styret af personen "Tigermand"/ Carnivora?)
Dette ved jeg i hvert fald var l-ø-g-n. Med i udrensningen røg bl.a. redaktøren af bloggen 'danmarksfrihedsraad.com' og gamle garvede debattører som 'Helle Front', 'Den Gamle' og 'Stilet-Kathrine', alle personer, som er meget virkelige og på ingen måde oprettet eller opfundet af dette ghost-ikon, som kaldes 'Tigermanden.'
Tråden, hvor Admin nærmest pralede af sin udrensning, forsvandt hurtigt. Det kan jeg godt forstå, for den var fuld af løgn. Her vil jeg gerne tilføje, at jeg har hørt, at da en lignende udsmidnings-periode fandt sted i 2021, blev der også løjet så det føg om ørerne på Admin og hans "moderator" dengang; det blev bl.a. påstået, at der ingen var bannet overhovedet - de "havde alle selv udmeldt sig" !!!
Jeg er klar over, at jeg sikkert står til en banning nu, men jeg skriver dette for forummets skyld i håbet om, at det igen kunne blive et åndehul, hvor alle der har en mening om tidens spørgsmål, kan komme og være med.
For ét er sikkert: Den pludselige udsmidningsaffære midt i august fandt ikke sted pga. medlemmernes adresser. Det var pga. deres holdninger - og vel også, at de gav en vis person blandt medlemmerne igen af hans egen medicin! Tak for ordet.
Lady Brown- Antal indlæg : 52
Ole Aksel, Myrna Fræk, Den Landlige og Russer-Aniya synes godt om
Admin synes ikke godt om
Jeg har også det sorte X nederst på skærmen, når jeg logger på her. Ellers aldrig. ?
Russer-Aniya- Antal indlæg : 26
Russer-Aniya skrev:Det er meget mærkeligt, og det burde være i orden at spørge.
Jeg har også det sorte X nederst på skærmen, når jeg logger på her. Ellers aldrig. ?
https://komputer.dk/computerudstyr/operativsystem/windows-10/saadan-tager-du-et-screenshot-paa-din-computer
Så lav dog et screenshot af jeres sorte kryds og sæt det ind her i forum, så alle vi andre kan se det, når vi ikke har det. Dette gør I ved at klikke på Prt Scr knappen på jeres tastatur. Hvor svært kan det være.
Geografisk sted : Danmark
Admin og Yoyo synes godt om
Treue, Myrna Fræk og Den Landlige synes ikke godt om
Ole skrev:Russer-Aniya skrev:Det er meget mærkeligt, og det burde være i orden at spørge.
https://komputer.dk/computerudstyr/operativsystem/windows-10/saadan-tager-du-et-screenshot-paa-din-computer
Så lav dog et screenshot af jeres sorte kryds og sæt det ind her i forum, så alle vi andre kan se det, når vi ikke har det. Dette gør I ved at klikke på Prt Scr knappen på jeres tastatur. Hvor svært kan det være.
Det synes jeg er et rigtigt fint forslag Ole til dem som ser et sort kryds!
Ellers vil jeg gerne høre, om der er andre medlemmer på forummet som også ser det kryds, udover dem som allerede har skrevet at de ser det!
Jeg tror, det ville gavne forummet hvis du li-ige droppede den der sergenttone, hr. Ole-Bole! Et forum som dette har jo også medlemmer, som ikke har lært IT fra de var børn/unge, ikke?
Men ellers er jeg sgu ret ligeglad med det X. De fleste har vist regnet ud, at de eneste medlemmer, som kan se det, er dem der - skal vi sige er her på "tålt ophold" = dem, der skal udrenses, når den næste banningsmasskre iværksættes. I guder, hvor vil i få det festligt, når der er en lille 4-5 mandskreds tilbage, som aldrig bliver modsagt - især vedrørende Putin/Rusland, Israel/jøder og AfD!
Nå jeg er ærligt talt også blevet ligeglad med, om forummet overlever. Når en ejer/administrator gør SÅ meget for at gøre det lillebitte, så er det ret mystisk.
Treue, Myrna Fræk, Russer-Aniya og Lady Brown synes godt om
Admin synes ikke godt om
Okay, jeg har selvfølgelig et knaldsort X det meste af tiden. Jeg kan godt få det til at forsvinde, men så snart jeg skifter til en ny side/tråd, er det der igen. Vel sagtens en kontrol-metode?Admin skrev: et synes jeg er et rigtigt fint forslag Ole til dem som ser et sort kryds!
Ellers vil jeg gerne høre, om der er andre medlemmer på forummet som også ser det kryds, udover dem som allerede har skrevet at de ser det!
Myrna Fræk- Antal indlæg : 35
Geografisk sted : 9000
Den Landlige, Russer-Aniya og Lady Brown synes godt om
Admin og Yoyo synes ikke godt om
Dog har Elon Musk en på hans side.
Men en screenshot lyder yderst fornuftigt og der kommer vel nok en som gør det så vi andre kan leve med hvad der forgår D
Yoyo- Antal indlæg : 636
Geografisk sted : Vest Jylland
Admin synes godt om
Treue og Lady Brown synes ikke godt om
Den Landlige skrev: Men ellers er jeg sgu ret ligeglad med det X. De fleste har vist regnet ud, at de eneste medlemmer, som kan se det, er dem der - skal vi sige er her på "tålt ophold" = dem, der skal udrenses, når den næste banningsmasskre iværksættes. I guder, hvor vil i få det festligt, når der er en lille 4-5 mandskreds tilbage, som aldrig bliver modsagt - især vedrørende Putin/Rusland, Israel/jøder og AfD!
Nå jeg er ærligt talt også blevet ligeglad med, om forummet overlever. Når en ejer/administrator gør SÅ meget for at gøre det lillebitte, så er det ret mystisk.
Ja, det er jo besynderligt, at det er lige de medlemmer, der fik krydset.
Jeg har tygget på det i en uge nu, og er kommet til det svar, at det ikke er Admin personlig men firmaet bag hans fora som - måske nok efter anvisning fra ham - "mærker" den håndfuld medlemmers ip adresser, eller måske snarere vores mail adresser (det andet kan jo omgås ved at bruge VPN). Det er de medlemmer, der først skal kigges på, hvis en ny banningsrunde skal foretages.
Jeg kan forstå, at der har været lignende for et par år siden - også dengang røg en stor gruppe med "forkerte" meninger (under påskud af at bruge "nazistiske" profil-fotos!)
Admin, jeg ville gerne, hvis du svarede mig ærligt: Hvorfor nægter du, at kende til det sorte X? Og hvorfor kalder du dine fora FRIE?
Venlig hilsen Aniya.
Russer-Aniya- Antal indlæg : 26
Treue, Myrna Fræk og Charmebøffen synes godt om
Hvad der er forklaringen, får vi nok aldrig. Der er sgu så meget løgn og forstillelse herinde, og desværre tror jeg ikke på, at du får et ærligt og redeligt svar, Aniya. Der er mange - en del er i sagens natur eks-medlemmer af debat og it - der mener, at Admin har det noget svært med sandheden!
Det skal ikke undre mig, nu når jeg ser, hvem der har X'et, om det er et mærke ligesom et rødt "politisk upålidelig" eller - nå det må jeg hellere gemme.
Myrna Fræk- Antal indlæg : 35
Geografisk sted : 9000
Rødtop og Rudolf synes godt om
Myrna Fræk skrev: Det skal ikke undre mig, nu når jeg ser, hvem der har X'et, om det er et mærke ligesom et rødt "politisk upålidelig" eller - nå det må jeg hellere gemme.
Det var da vel ikke en gul stjerne, du kom til at tænke på, Myrna?
Sådan er der jo mange 'mærkninger' af 'forkerte' elementer i et samfund!
Rødtop og Rudolf- Antal indlæg : 14
Chefen1921 synes godt om
Myrna Fræk skrev:Jeg må sige, at jeg også er ved at være overordentlig træt af det evindelige X nede i venstre hjørne. Lige så snart man er gået ind på en ny side, er det der igen.
Hvad der er forklaringen, får vi nok aldrig. Der er sgu så meget løgn og forstillelse herinde, og desværre tror jeg ikke på, at du får et ærligt og redeligt svar, Aniya. Der er mange - en del er i sagens natur eks-medlemmer af debat og it - der mener, at Admin har det noget svært med sandheden!
Det skal ikke undre mig, nu når jeg ser, hvem der har X'et, om det er et mærke ligesom et rødt "politisk upålidelig" eller - nå det må jeg hellere gemme.
Jeg har som sagt ingen anelse om hvad det såkaldte sorte X er for noget, da jeg og andre ikke har det!
Et bud kunne være, at det er politiets efterretningsvæsen som holder øje med jer!
Jeg og andre venter stadig på at I laver et screenshot - et skærmbillede af det sorte X!
Tryk på Print Screen (PrtSc).
Dit screenshot bliver automatisk gemt i mappen “Skærmbilleder” lokalt på din computer. Du finder den ved først at finde mappen der hedder “Billeder” på din computer, og dernæst gå ind i mappen “Skærmbilleder”
Hvis du trykker på PRINT SCREEN, registreres et billede af hele skærmen og kopieres til udklipsholderen i computerens hukommelse. Du kan derefter indsætte (CTRL+V) billedet i et dokument, en mail eller en anden fil.
Det er ret nemt!
Admin skrev:Myrna Fræk skrev:
Et bud kunne være, at det er politiets efterretningsvæsen som holder øje med jer!
Nu må denne tråd være til ende, for nu har Admin svaret. Det står der jo (min fremhævning) klart og tydeligt.
Altså, hvis "PET eller FE holder øje" med nogle medlemmer herinde, så ved han det selvfølgelig godt, ikke? Lad os nu ikke spille dumme overfor hinanden.
Hvorfor er det gået sådan med "dinedebatter.danskforum"?
Jamen, det særegne ved forummet er jo - læs selv tilbage, især under 'Politik..osv' - at stik modsat andre fora, jeg har besøgt, ønsker dette forums Admin og den lille kreds af folk omkring ham, at forummet forbliver lille og upåagtet. Det har de bevist:
De 2-3 gange der har været ved at være "for mange" medlemmer (læs: af den type Admin & venner ikke kan lide, de er for nationale), er der sket præcis det samme, nemlig at Admin med eller uden med-moderator har bannet en lang række profiler. Og lige så snart de er ude af vagten, kan han jo skrive de uhyrligste løgne om dem, lige fra at "de havde nazi-avatars" eller "hyldede Hitler" til at de "alle havde samme ip adresse og var oprettet af Tigermanden" (findes han rigtigt?) Intet for vildt!
Jeg har en fornemmelse af, at den næste udsmidningsrunde er ved at være op over; et tegn kunne være den sirupsklistrede rygslikker-smøre præmie-medlemmet Yoyo overdængede Admin med tidligere. Så jeg vil trække mig ud frivilligt med ordene: DETTE FORUM ER BESTEMT IKKE FRIT, som det selv påstår.
Men tak for oplysningen om, hvad X'et betyder, Admin. Blot trist, at du vist som regel skal provokeres til at sige sandheden!
Lady Brown- Antal indlæg : 52
Den Landlige, Hoffmann og Frk. Vinther synes godt om
Og tak for den fantasifulde omtale, det kan jeg godt li og det kan PET muligt bruge til noget
Geografisk sted : Vest Jylland
Den Landlige, Russer-Aniya, Hoffmann, Frk. Vinther og Charmebøffen synes ikke godt om
Send mig en pb, så skal jeg svare dig på, hvordan du undgår det sorte X på en nem måde
"Hvor der en vilje, er der også en vej"....
Russer-Aniya, Hoffmann og Frk. Vinther synes godt om
Den Landlige skrev:Til interesserede:
Send mig en pb, så skal jeg svare dig på, hvordan du undgår det sorte X på en nem måde
"Hvor der en vilje, er der også en vej"....
Når ikke man kan fremvise et skærmbillede her af det sorte X, så kan admin jo være ligeglad med det, så er det jo bare pjat. Ellers kan du jo bare skrive din opskrift her på det, hvordan nogen som har det kan undgå det på. Hvorfor skulle det dog være hemmeligt i en privat besked.
Yoyo synes godt om
Den Landlige og Chefen1921 synes ikke godt om
Charmebøffen- Antal indlæg : 27
Den Landlige, Russer-Aniya, Hoffmann og Chefen1921 synes godt om
Nå så var der en som havde fundet ud af at tage et skærmbillede af det lille X. Men hvorfor hidse sig op over det, når man bare kan lade det stå. Det eneste jeg ved er, at det mange gange har noget med reklamer på en side at gøre. Jeg tror heller ikke at admin har nogen anelse om hvad det er og hvad det eventuelt betyder.
Den Landlige synes ikke godt om
Ole skrev: Nå så var der en som havde fundet ud af at tage et skærmbillede af det lille X. Men hvorfor hidse sig op over det, når man bare kan lade det stå. Det eneste jeg ved er, at det mange gange har noget med reklamer på en side at gøre. Jeg tror heller ikke at admin har nogen anelse om hvad det er og hvad det eventuelt betyder.
Den Landlige og Chefen1921 synes godt om
Hoffmann skrev:Ole skrev: Nå så var der en som havde fundet ud af at tage et skærmbillede af det lille X. Men hvorfor hidse sig op over det, når man bare kan lade det stå. Det eneste jeg ved er, at det mange gange har noget med reklamer på en side at gøre. Jeg tror heller ikke at admin har nogen anelse om hvad det er og hvad det eventuelt betyder.
Ok - jeg spørger lige forumotion hjælpe forum om det!
Afventer et svar fra dem, og vil så skrive det her i denne tråd!
Admin skrev:Hoffmann skrev:Ole skrev: Nå så var der en som havde fundet ud af at tage et skærmbillede af det lille X. Men hvorfor hidse sig op over det, når man bare kan lade det stå. Det eneste jeg ved er, at det mange gange har noget med reklamer på en side at gøre. Jeg tror heller ikke at admin har nogen anelse om hvad det er og hvad det eventuelt betyder.
Ok - jeg spørger lige forumotion hjælpe forum om det!
Afventer et svar fra dem, og vil så skrive det her i denne tråd!
De vil nok skrive, at det bare er en joke fra nogle mærkelige medlemmer her på dette forum.
Den Landlige og Frk. Vinther synes ikke godt om
Ole skrev: De vil nok skrive, at det bare er en joke fra nogle mærkelige medlemmer her på dette forum.
Disse "mærkelige medlemmer" må vel så inkludere dig.
Vi, der har X'et konstant og har haft det nu i flere uger, ved jo ikke hvorfor. Men måske gør du, Ole...?
Skulle faktisk ikke forbavse mig!
Myrna Fræk, Den Landlige, Lady Brown og Hoffmann synes godt om
Svaret er, at det ikke er i dette system som skaber det X, for der er ikke andre medlemmer som har det!
Det skabes altså i de medlemmers computere eller via deres telefon som får det!
Ergo kan jeg ikke gøre noget ved det!
Hilsen
Admin
Admin skrev:Hej medlemmer med det sorte X!
Svaret er, at det ikke er i dette system som skaber det X, for der er ikke andre medlemmer som har det!
Hilsen
Admin
Som jeg har skrevet tidligere, så har jeg heller ikke det sorte X, så det bliver nok ikke skabt i dette forumotion system er mit bedste bud.
Admin skrev:Hej medlemmer med det sorte X!
Hilsen
Admin
!
Jo, det er systemets reklamescript som skaber dette X, det er beroende af hvilken browser man bruger som gør at reklamescriptet bliver vis.
Me- Gæst
Me skrev:Svaret er, at det ikke er i dette system som skaber det X,
Jo, det er systemets reklamescript som skaber dette X, det er beroende af hvilken browser man bruger som gør at reklamescriptet bliver vis.
Tak for oplysningen!
Admin
Igår kl. 22:25 af Yoyo
» Lagerbeskatning - hvorfor?
Igår kl. 19:53 af Yoyo
» Gæster på forum!
Igår kl. 18:50 af Admin
» Sommerhussvindlere på Facebook
Igår kl. 16:43 af Oliver
» Svære opgaver!
Igår kl. 13:24 af Yoyo
» Snart dag 6 og der er stadigvæk krig i Ukraine og Israel
Igår kl. 13:11 af Yoyo
» Åben forum!
Igår kl. 11:31 af Admin
» Forbud mod sociale medier for børn under 16 år?
Igår kl. 09:39 af Oliver
» First Blood - action film!
Igår kl. 08:03 af Admin