Søg
Seneste emner
Nye regler på forummet!
+2
klokkeblomst
Yoyo
6 deltagere
Side 1 af 1
Nye regler på forummet!
Se under "velkomst forum" og "er du kun gæst"!
"Profil / Personangreb er ikke tilladt overfor andre medlemmer, som vil blive slettet uden varsel!
Personangreb på Admin bliver også slettet uden varsel"!
"Profil / Personangreb er ikke tilladt overfor andre medlemmer, som vil blive slettet uden varsel!
Admin skrev:Se under "velkomst forum" og "er du kun gæst"!
Gælder det så også, når en anden rettet i ens tekst, og bagefter kommentere på dette?
klokkeblomst synes godt om
Sv: Nye regler på forummet!
AK31
Gælder det så også, når en anden rettet i ens tekst, og bagefter kommentere på dette?
Få dig et liv, og undgå STALKING, jeg vil ikke finde mig i det, det har stået på alt for langt fra din side.
Mit navn står i hvert eneste sætning du skriver, det er STALKING basta
Når det er sagt så er du nu luft.
Få dig et liv, og undgå STALKING, jeg vil ikke finde mig i det, det har stået på alt for langt fra din side.
Mit navn står i hvert eneste sætning du skriver, det er STALKING basta
Når det er sagt så er du nu luft.
Geografisk sted : Vest Jylland
klokkeblomst, Hoffmann, Charmebøffen og VB86 synes ikke godt om
Jamen herregud mand ,føler du dig truffet. ak 31 stiller et spørgsmål , og straks farer du i blækhuset Har du dårlig samvittighed. :
klokkeblomst- Antal indlæg : 21
Geografisk sted : Aalborg.
ak31, Hoffmann og Charmebøffen synes godt om
Har du dårlig samvittighed.
Nee, bare en rigtigt godt hukommelse, og som et forsøg, se om du kan aktually bidrage til debatten og ikke være så person fikseret
Nee, bare en rigtigt godt hukommelse, og som et forsøg, se om du kan aktually bidrage til debatten og ikke være så person fikseret
Geografisk sted : Vest Jylland
klokkeblomst synes ikke godt om
ak31 skrev:Admin skrev:Se under "velkomst forum" og "er du kun gæst"!
Ja, man må ikke rette i en andens tekst, og så kommentere på det man bedst kan lide, eller ikke kan lide!
Dette er ikke god debat skik!
Man kan så skrive en PB til mig, om hvad der oprindeligt stod i ens tekst, og så vil jeg se på det!
klokkeblomst skrev:Jamen herregud mand ,føler du dig truffet. ak 31 stiller et spørgsmål , og straks farer du i blækhuset Har du dårlig samvittighed. :
Jeg vil da gerne rette i andres tekst, så kunne vi da få lidt sjov og ballade ud af det. Det behøver ikke at være sandheden der kommer frem.
Adm. vil rigtig gerne have mange indlæg for forums siden.
Der er to - tre stykker, der trænger til at få en over næsen.
Må en, må andre også.
Hvad mener i?
ak31 skrev:klokkeblomst skrev:Jamen herregud mand ,føler du dig truffet. ak 31 stiller et spørgsmål , og straks farer du i blækhuset Har du dårlig samvittighed. :
Jeg vil da gerne rette i andres tekst, så kunne vi da få lidt sjov og ballade ud af det. Det behøver ikke at være sandheden der kommer frem.
Må en, må andre også.
Hvad mener i?
Jeg synes at de nye regler for forummet er ok. Det drejer sig vel om for Admin, medlemmer og andre at få flere til at bruge dette gode debatforum. Jeg konstaterer nu at også gæster kan skrive et indlæg eller en kommentar til indholdet på siden, og dette er ret fint. Jo mere aktivitet jo bedre er det jo på et forum.
Oliver- Antal indlæg : 446
Oliver skrev:ak31 skrev:klokkeblomst skrev:Jamen herregud mand ,føler du dig truffet. ak 31 stiller et spørgsmål , og straks farer du i blækhuset Har du dårlig samvittighed. :
Må en, må andre også.
Hvad mener i?
Jeg synes at de nye regler for forummet er ok. Det drejer sig vel om for Admin, medlemmer og andre at få flere til at bruge dette gode debatforum. Jeg konstaterer nu at også gæster kan skrive et indlæg eller en kommentar til indholdet på siden, og dette er ret fint. Jo mere aktivitet jo bedre er det jo på et forum.
Det er fint med regler. Men de er ikke ens for alle.
klokkeblomst og Hoffmann synes godt om
ak31 skrev: Det er fint med regler. Men de er ikke ens for alle.
Det er jeg helt enig med dig i, ak31. Det har været belastende for forummet og medlemmernes lyst til at skrive, at en bestemt person har kunnet té sig fuldstændig som han ville uden at få så meget som en advarsel (ikke officielt, jeg kan jo ikke vide, om han fået en "under bordet"?), mens andre - især nogle velskrivende af hunkøn fik indlæg slettet og afvist klager, de sendte til administrationen over en vis person.
Jeg røg også med, sidst der skulle slettes nogen, men et par dage efter stod der pludselig herinde, at det var "en teknisk fejl!"
I den tid jeg har været med, har reglerne bestemt ikke været ens for alle. Jeg tror slet og ret, at det er fordi, det er svært at være ens i sin moderation/administration overfor dem, man selv opfatter som liggende langt fra én holdningsmæssigt.
Charmebøffen- Antal indlæg : 31
Geografisk sted : Danmark
klokkeblomst og ak31 synes godt om
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 01:04 af Gæst
» Hel hylde tømt for varer i åbningstiden!
Igår kl. 23:51 af Yoyo
» Hvad kunne der gøres?
Igår kl. 20:09 af EmoJanice
» Har droppet afgørende klimatopmøde?
Igår kl. 20:01 af EmoJanice
» Tiananmen square protest in 1989
Igår kl. 20:01 af Yoyo
» Svære opgaver!
Igår kl. 19:08 af Yoyo
» Fødselsdag!
Igår kl. 18:06 af klokkeblomst
» I strid med EU-retten
Igår kl. 17:18 af Gæst
» Er 3 procent virkelig for meget at bruge ?
Igår kl. 16:40 af Myrna Fræk