Søg
Seneste emner
Hvem er på nu !!
3 deltagere
Side 1 af 1
Hvem er på nu !!
Der er i alt 206 brugere på systemet nu: 2 tilmeldte, ingen skjulte og 204 gæster :: 1 bot
Flest brugere online på samme tid var 350, Tirs 12 Nov 2024, 23:52
Det ser ud af noget, men når jeg læser i Forumotion, så ser det nu ikke ud til, at der er vild gang i den, andet end masser af fnidder, men det kan være, der er en skjult forklaring.
Putte- Gæst
Sv: Hvem er på nu !!
Putte skrev:
Der er i alt 206 brugere på systemet nu: 2 tilmeldte, ingen skjulte og 204 gæster :: 1 bot
Flest brugere online på samme tid var 350, Tirs 12 Nov 2024, 23:52
Det ser ud af noget, men når jeg læser i Forumotion, så ser det nu ikke ud til, at der er vild gang i den, andet end masser af fnidder, men det kan være, der er en skjult forklaring.
Gæster kan ikke længere skrive i forummet, så du må melde dig ind, hvis du fortsat vil skrive indlæg og kommentarer!
Admin
Det er da det mest forvirrende forum jeg nogensinde har været på.
Snart kan gæster skrive, så kan de ikke skrive igen.
Så bliver nogen lukket ude, så de ikke kan logge på igen - pludselig kan de så (efter Admin`s udsagn) logge på igen, men så er de måske smuttet fra dette forum.
Hvad pokker sker der lige - er det "kun" bestemte personer herinde, som regnes for faste, som behandles som venligsindede brugere, og derved er fredet !
Undskyld mig Amin, men hvad pokker foregår der her ???
Så bliver nogen lukket ude, så de ikke kan logge på igen - pludselig kan de så (efter Admin`s udsagn) logge på igen, men så er de måske smuttet fra dette forum.
Hvad pokker sker der lige - er det "kun" bestemte personer herinde, som regnes for faste, som behandles som venligsindede brugere, og derved er fredet !
Ager- Antal indlæg : 24
Geografisk sted : bor på en af de 72 beboede øer i det Danske land
Charmebøffen synes godt om
Sv: Hvem er på nu !!
Ager skrev:Admin skrev : Gæster kan ikke længere skrive i forummet, så du må melde dig ind, hvis du fortsat vil skrive indlæg og kommentarer!
Dette er nemt at svare på!
Der foregår det at gæster i en periode havde chancen for at skrive et indlæg eller en kommentar i forum, men ud af 200-400 gæster var der ingen som gad at skrive noget, eller melde sig ind. Derfor er forummet igen lukket for gæste kommentarer!
Nu er de så nød til at melde sig ind, hvis de vil deltage med tråde og kommentarer!
Der er ikke noget lukket ude her, bortset fra nogle som selv ville det!
Faste brugere er dem som gerne vil være med her!
Dette er nemt at svare på!
Der foregår det at gæster i en periode havde chancen for at skrive et indlæg eller en kommentar i forum, men ud af 200-400 gæster var der ingen som gad at skrive noget, eller melde sig ind. Derfor er forummet igen lukket for gæste kommentarer!
Nu er de så nød til at melde sig ind, hvis de vil deltage med tråde og kommentarer!
Der er ikke noget lukket ude her, bortset fra nogle som selv ville det!
Faste brugere er dem som gerne vil være med her!
Jeg synes ikke at ham der Ager bidrager med noget som helst konstruktivt andet end vrøvl. Ager skriv dog et normalt debatoplæg i stedet for at gøre vrøvl hele tiden.
Oliver- Antal indlæg : 452
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 21:57 af Yoyo
» Svære opgaver!
Igår kl. 20:39 af Yoyo
» Hel hylde tømt for varer i åbningstiden!
Igår kl. 20:05 af Yoyo
» Har du en god vittigt?
Igår kl. 19:04 af Oliver
» John Denver - Take Me Home, Country Roads
Igår kl. 18:49 af Oliver
» Hvem er på nu !!
Igår kl. 18:31 af Oliver
» Som om at verden snart ikke kunne blive værre
Igår kl. 17:07 af Admin
» Sommerhussvindlere på Facebook
Igår kl. 10:40 af Ole
» Chicken curry - kylling i karry på indisk!
Igår kl. 10:32 af Ole