FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Vanvittig oprustning!
Jubii mail? EmptyIdag kl. 18:20 af ak31

» Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University?
Jubii mail? EmptyIdag kl. 18:18 af Frnk01

» Windows 10 med Linux?
Jubii mail? EmptyIdag kl. 17:56 af Me

» Endelig en fridag morgen!
Jubii mail? EmptyIdag kl. 17:12 af Admin

» Svære opgaver!
Jubii mail? EmptyIdag kl. 10:34 af ak31

» My Name Is Nobody - western action!
Jubii mail? EmptyIdag kl. 08:05 af Admin

» Ærgerligt, at så få debatterer
Jubii mail? EmptyIgår kl. 16:03 af Unge Ulvdal

» 1. Maj på onsdag - stadig en kampdag?
Jubii mail? EmptyIgår kl. 15:48 af Den Gamle

» Præsident Zelenskyij er fuld af løgn!
Jubii mail? EmptyIgår kl. 14:26 af Carnivora


Jubii mail?

4 deltagere

Go down

Jubii mail? Empty Jubii mail?

Indlæg af Admin Ons 06 Jan 2021, 16:48

Så har de nye ejere af Jubii oprettet deres mail forretning i stedet for et debat forum!


https://konto.jubii.dk/

Man har svært ved at forstå, hvordan de vil få folk og tidligere brugere af Jubii debat, til at betale for en mailkonto, når alle bare kan oprette en gratis mail i Google?

Den hedengangne sol debat forsøgte det samme og gik ned med flaget!

Først var sol et godt debat sted, med mange brugere, så lavede de om på konceptet med annonce reklamering ved hvert klik i forummet, så det blev reelt umuligt at bruge!

Så fandt de ud af, at de nok hellere måtte blokere for folks reklame blokering adblocker, ellers kunne man ikke komme ind, hvis man ikke slukkede for den!

Herefter lukkede de sol debat og ville tjene penge på mail forretning!

Dette gik selvfølgelig heller ikke, og så lukkede de også den!

Vil det gå Jubii betalings mail på samme måde?

Din mening?



_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9406
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

klokkeblomst synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Snoozz Ons 06 Jan 2021, 22:30

Ja jeg har ikke engang gidet læse betingelserne da det kom frem at de fremover ville have penge for en simpel Email.

Især ikke når der er gratis alternativer.

Som du selv siger Så skete det samme med Sol.dk. Jovist er det lidt besværligt at sige til alle man kender at man ændrer Email og debatten lukkede. Så skete det samme på Jubii...

Så nu har jeg Gmail, håber sgu ikke at Google lukker foreløbigt !

Snoozz

Antal indlæg : 166
Join date : 30/11/20

Admin synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Snoozz Tors 07 Jan 2021, 01:00

Betaling for Email vil aldrig ske så længe der er gratis alternativer. Såre simpelt.

Snoozz

Antal indlæg : 166
Join date : 30/11/20

Admin og Busmann synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Admin Tors 07 Jan 2021, 08:26

Snoozz skrev:Betaling for Email vil aldrig ske så længe der er gratis alternativer. Såre simpelt.

Helt sikkert!

Jeg har haft Gmail i mange år, og det er både sikkert og virker altid! Very Happy

Så jeg tvivler stærkt på at Jubii mail får nogen særlig stor tilgang af kunder!


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9406
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Snoozz Fre 08 Jan 2021, 03:30

Jeg forstår bare slet ikke tanken, hvilket normalt menneske tænker sådan ?

Altså man har en hjemmeside men en relativ stor gruppe brugere, herunder til deres private Email endda, og så indfører man brugerbetaling?

Jeg kan godt forstå at enhver side kræver økonomi, men så må de sætte flere reklamer på.

Kald bare os danskere nærige, men hvis noget koster 50 kr hver måned så er det alligevel 600 kr om året jeg kunne bruge på 6 kasser bajere.

Og når der er et andet alternativ (Gmail) som er mindst lige så fint, så ser jeg ikke nogen grund til ikke at bruge det så.

Altså lige udover at jeg har skulle informere alle jeg kender om min nye mail-adresse, men det er jo bare 1 x 517 emails, dem kan man sende på EN gang,. så ved de det, så det var hurtigt klaret jo Wink

Snoozz

Antal indlæg : 166
Join date : 30/11/20

Admin synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Jeppe Fre 08 Jan 2021, 11:59

Der er vel ingen som er ved deres fulde 5, som hverken har eller vil betale for en email adresse

Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 122
Join date : 17/12/20
Age : 62
Geografisk sted : Dansk ø

Admin og klokkeblomst synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Gæst Fre 08 Jan 2021, 12:27

De har jo stadig deres søgemaskine - og kunne måske kigge til eksempelvis sådan nogle som DuckDuckGo ift. beskyttelse af privatliv. Jeg tror, der her kan komme et stort antal brugere i fremtiden - brugere som er DØDTRÆTTE af at deres data misbruges så groft som Google, FB, Twitter osv osv osv gør det.
Men betaling for e-mail? Not gonna happen - med mindre der følger domæner med.

Jeg vil ikke savne d-d ..... Og især ikke moderationen. En moderation jeg først var relativt positiv overfor, men som fuldstændig tabte sutten, når det viste sig, at nogle debattører faktisk havde meninger selvsamme moderation ikke delte eller man kunne præsentere fakta, der gik imod deres vedtagne "sandheder" affraid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Admin Fre 08 Jan 2021, 14:49

Louis Cypher skrev:De har jo stadig deres søgemaskine - og kunne måske kigge til eksempelvis sådan nogle som DuckDuckGo ift. beskyttelse af privatliv. Jeg tror, der her kan komme et stort antal brugere i fremtiden - brugere som er DØDTRÆTTE af at deres data misbruges så groft som Google, FB, Twitter osv osv osv gør det.
Men betaling for e-mail? Not gonna happen - med mindre der følger domæner med.

Jeg vil ikke savne d-d ..... Og især ikke moderationen. En moderation jeg først var relativt positiv overfor, men som fuldstændig tabte sutten, når det viste sig, at nogle debattører faktisk havde meninger selvsamme moderation ikke delte eller man kunne præsentere fakta, der gik imod deres vedtagne "sandheder" affraid

Jeg tror at det kommer til at få dem ligesom sol debatten i sin tid!

De forsøger dog stadig på at lokke kunder til mail https://www.sol.dk/webmail

Hvad angår d-d, så holder en side ikke helt uden moderation!

Vi forsøger her et debatforum som er fri debat, men dog med lidt moderation, særlig i forhold til dansk lovgivning som skal overholdes!

Der kan dog også være andre ting, som vi er nødt til at vurdere på, og evt. slette!

Men som udgangspunkt, er dette et frit forum med dansk ytringsfrihed, som er så vigtigt i et demokrati!

Så alt i alt forsøger vi her et forum som en mellemting mellem Jubii debattens vanvids moderation og d-d ingen moderation! Very Happy




_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9406
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Jeppe Fre 08 Jan 2021, 15:46

Jeg tror at debatsider som denne og de få der er tilbage af lign. slags dør lige så stille ud.
Der findes ganske vist stadig enkelte forums med flere tusinde medlemmer, men lige som her er det kun tordenskjolds soldater som skriver.
Jeg må sige at jeg er imponeret over at admin og moderator gider at blive ved med at kæmpe for, at deres side holdes i gang.
FB har desværre taget over, selvom de ikke kan sammenlignes med forum`s som denne.
På FB kan man jo ikke oprette emner, alligevel har folk taget FB til sig.
Forstå det, hvem der kan ! - trist men tilsyneladende uundgåelig fremtid.

Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 122
Join date : 17/12/20
Age : 62
Geografisk sted : Dansk ø

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Admin Fre 08 Jan 2021, 16:15

Jeppe skrev:

Jeg tror at debatsider som denne og de få der er tilbage af lign. slags dør lige så stille ud.
Der findes ganske vist stadig enkelte forums med flere tusinde medlemmer, men lige som her er det kun tordenskjolds soldater som skriver.
Jeg må sige at jeg er imponeret over at admin og moderator gider at blive ved med at kæmpe for, at deres side holdes i gang.
FB har desværre taget over, selvom de ikke kan sammenlignes med forum`s som denne.
På FB kan man jo ikke oprette emner, alligevel har folk taget FB til sig.
Forstå det, hvem der kan ! - trist men tilsyneladende uundgåelig fremtid.


Næ, jeg tror at de private forums får en opblomstringstid nu!

Dette hænger sammen med, at FB har ansat nogle slettere som sletter folks tråde og kommentarer!

Hvis disse tråde og kommentarer ikke lige passer FB af den ene eller anden grund, eller kalder dem fake news - så bliver de slettet med hård hånd fra deres side!

Heldigvis har vi her på denne side et frit debatforum med ytringsfrihed!

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9406
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Jeppe Fre 08 Jan 2021, 16:28

Vi kan jo kun håbe på, at du får ret !

Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 122
Join date : 17/12/20
Age : 62
Geografisk sted : Dansk ø

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Gæst Fre 08 Jan 2021, 16:45

Jeppe skrev:

Jeg tror at debatsider som denne og de få der er tilbage af lign. slags dør lige så stille ud.
Der findes ganske vist stadig enkelte forums med flere tusinde medlemmer, men lige som her er det kun tordenskjolds soldater som skriver.
Jeg må sige at jeg er imponeret over at admin og moderator gider at blive ved med at kæmpe for, at deres side holdes i gang.
FB har desværre taget over, selvom de ikke kan sammenlignes med forum`s som denne.
På FB kan man jo ikke oprette emner, alligevel har folk taget FB til sig.
Forstå det, hvem der kan ! - trist men tilsyneladende uundgåelig fremtid.


Fænomenet er lige omvendt hos os i Tyskland, her tager debatsider og debatfora mere og mere til igen, efter begge i lange perioder havde været nedadgående, men det har sikkert mindre med FB at gøre, da vi altid har haft streng censur hvad angår FB.

Men ellers giver jeg dig ret i, at danske debatfora ikke kan overleve, hvis forummets medlemmer er inaktive og kun benytter sig af forummet som gratis underholdning og/eller læsesal.

Derudover afhænger et forums liv ikke af kvantiteten af medlemmer men af kvailitetenn af medlemmer. F.eks. har jeg lagt mærke til at Hanna har været utrolig aktiv med sin tråd "Hannas Rodekasse", for mig er det uforståeligt, at der aldrig er kommet en kommentar til de mange skønne og sjove billeder, hun har sat ind.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Snoozz Fre 08 Jan 2021, 17:19

Sol mail kræver jo også 50 kr.

I øvrigt hvis jeg vil finde noget som jeg ikke umiddelbart kan www-adressen, så tror jeg at jeg gør lige som 99% andre. Bruger Google, nu jeg er der alligevel.

Jeg har aldrig nogensinde brugt hverken Jubii eller sol.dk til blot at læse Annoncer/artikler.

Så de skyder sig selv i foden, når 99% af deres trafik forsvinder. Så meget kan det heller ikke koste at holde en mail-server kørende. I al fald ikke i forhold til de manglende indtægter.

Snoozz

Antal indlæg : 166
Join date : 30/11/20

Admin synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Gæst Lør 09 Jan 2021, 15:32

Admin skrev:
Louis Cypher skrev:De har jo stadig deres søgemaskine - og kunne måske kigge til eksempelvis sådan nogle som DuckDuckGo ift. beskyttelse af privatliv. Jeg tror, der her kan komme et stort antal brugere i fremtiden - brugere som er DØDTRÆTTE af at deres data misbruges så groft som Google, FB, Twitter osv osv osv gør det.
Men betaling for e-mail? Not gonna happen - med mindre der følger domæner med.

Jeg vil ikke savne d-d ..... Og især ikke moderationen. En moderation jeg først var relativt positiv overfor, men som fuldstændig tabte sutten, når det viste sig, at nogle debattører faktisk havde meninger selvsamme moderation ikke delte eller man kunne præsentere fakta, der gik imod deres vedtagne "sandheder" affraid

Jeg tror at det kommer til at få dem ligesom sol debatten i sin tid!

De forsøger dog stadig på at lokke kunder til mail https://www.sol.dk/webmail

Hvad angår d-d, så holder en side ikke helt uden moderation!

Vi forsøger her et debatforum som er fri debat, men dog med lidt moderation, særlig i forhold til dansk lovgivning som skal overholdes!

Der kan dog også være andre ting, som vi er nødt til at vurdere på, og evt. slette!

Men som udgangspunkt, er dette et frit forum med dansk ytringsfrihed, som er så vigtigt i et demokrati!

Så alt i alt forsøger vi her et forum som en mellemting mellem Jubii debattens vanvids moderation og d-d ingen moderation! Very Happy




Jeg er med på at en vis moderation bestemt er nødvendig.

d-d's moderation består af 10-12 hardcore gender feminister med trang til opdragelse som var de skoleinspektører. En komplet idiotisk platform.

Jubii debatten blev simpelthen modereret ihjel af en mands vendetta'er og inkonsekvens. Lad jer aldrig "inspirere" af denne forstyrrede mandsperson!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Gæst Lør 09 Jan 2021, 15:34

Annella skrev:
Jeppe skrev:

Jeg tror at debatsider som denne og de få der er tilbage af lign. slags dør lige så stille ud.
Der findes ganske vist stadig enkelte forums med flere tusinde medlemmer, men lige som her er det kun tordenskjolds soldater som skriver.
Jeg må sige at jeg er imponeret over at admin og moderator gider at blive ved med at kæmpe for, at deres side holdes i gang.
FB har desværre taget over, selvom de ikke kan sammenlignes med forum`s som denne.
På FB kan man jo ikke oprette emner, alligevel har folk taget FB til sig.
Forstå det, hvem der kan ! - trist men tilsyneladende uundgåelig fremtid.



Fænomenet er lige omvendt hos os i Tyskland, her tager debatsider og debatfora mere og mere til igen, efter begge i lange perioder havde været nedadgående, men det har sikkert mindre med FB at gøre, da vi altid har haft streng censur hvad angår FB.

Men ellers giver jeg dig ret i, at danske debatfora ikke kan overleve, hvis forummets medlemmer er inaktive og kun benytter sig af forummet som gratis underholdning og/eller læsesal.

Derudover afhænger et forums liv ikke af kvantiteten af medlemmer men af kvailitetenn af medlemmer. F.eks. har jeg lagt mærke til at Hanna har været utrolig aktiv med sin tråd "Hannas Rodekasse", for mig er det uforståeligt, at der aldrig er kommet en kommentar til de mange skønne og sjove billeder, hun har sat ind.


Jeg synes især det enorme misbrug af vores data som de store platforme "lever af" er det store problem - og at mange efterhånden både er bevidste om det - og stemmer med fødderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Admin Lør 09 Jan 2021, 15:53

Louis Cypher skrev:
Annella skrev:
Jeppe skrev:

Jeg tror at debatsider som denne og de få der er tilbage af lign. slags dør lige så stille ud.
Der findes ganske vist stadig enkelte forums med flere tusinde medlemmer, men lige som her er det kun tordenskjolds soldater som skriver.
Jeg må sige at jeg er imponeret over at admin og moderator gider at blive ved med at kæmpe for, at deres side holdes i gang.
FB har desværre taget over, selvom de ikke kan sammenlignes med forum`s som denne.
På FB kan man jo ikke oprette emner, alligevel har folk taget FB til sig.
Forstå det, hvem der kan ! - trist men tilsyneladende uundgåelig fremtid.




Fænomenet er lige omvendt hos os i Tyskland, her tager debatsider og debatfora mere og mere til igen, efter begge i lange perioder havde været nedadgående, men det har sikkert mindre med FB at gøre, da vi altid har haft streng censur hvad angår FB.

Men ellers giver jeg dig ret i, at danske debatfora ikke kan overleve, hvis forummets medlemmer er inaktive og kun benytter sig af forummet som gratis underholdning og/eller læsesal.

Derudover afhænger et forums liv ikke af kvantiteten af medlemmer men af kvailitetenn af medlemmer. F.eks. har jeg lagt mærke til at Hanna har været utrolig aktiv med sin tråd "Hannas Rodekasse", for mig er det uforståeligt, at der aldrig er kommet en kommentar til de mange skønne og sjove billeder, hun har sat ind.


Jeg synes især det enorme misbrug af vores data som de store platforme "lever af" er det store problem - og at mange efterhånden både er bevidste om det - og stemmer med fødderne.

En god aktivitet her på dette forum, vil sikre det langt ud i fremtiden!

Jo mere aktivitet af medlemmerne og forhåbentligt nye medlemmer jo bedre!Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9406
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Jeppe Lør 09 Jan 2021, 21:14

Admin skrev :
En god aktivitet her på dette forum, vil sikre det langt ud i fremtiden!

Jo mere aktivitet af medlemmerne og forhåbentligt nye medlemmer jo bedre!

Det kræver jo nok en bedre velkomst end den som stadig sidder i baghovedet på mig, da jeg meldte mig ind her: Måske passer du slet ikke ind i denne gruppe.

(Den har jeg svært ved at slippe)

Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 122
Join date : 17/12/20
Age : 62
Geografisk sted : Dansk ø

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Admin Søn 10 Jan 2021, 09:22

Jeppe skrev:

Admin skrev :
En god aktivitet her på dette forum, vil sikre det langt ud i fremtiden!

Jo mere aktivitet af medlemmerne og forhåbentligt nye medlemmer jo bedre!


Det kræver jo nok en bedre velkomst end den som stadig sidder i baghovedet på mig, da jeg meldte mig ind her: Måske passer du slet ikke ind i denne gruppe.

(Den har jeg svært ved at slippe)


Hvem har skrevet det og hvor står det henne?

Hvis det er mig, så må der have været en god grund til det?

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9406
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Camp Søn 10 Jan 2021, 09:50

Gmail er jo på ingen måde gratis, det er DIG der er produktet... De læser dine mail og sælger dine oplysninger videre... Google er en kæmpe gigant og tjener langt flere penge end fx. Jubii, så at tro du får en gratis mail hos Google, er en noget naiv opfattelse. Jeg har ikke undersøgt Jubii's produkt, men jeg betaler gerne for både mail, Gps og andre programmer, der ellers bliver lagt frem til fri afbenyttelse, af eksempelvis Google, da jeg ikke ønsker at blive omdannet til et produkt.

Camp

Antal indlæg : 4
Join date : 02/01/21

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Gæst Søn 10 Jan 2021, 12:09

Camp skrev:Gmail er jo på ingen måde gratis, det er DIG der er produktet... De læser dine mail og sælger dine oplysninger videre... Google er en kæmpe gigant og tjener langt flere penge end fx. Jubii, så at tro du får en gratis mail hos Google, er en noget naiv opfattelse. Jeg har ikke undersøgt Jubii's produkt, men jeg betaler gerne for både mail, Gps og andre programmer, der ellers bliver lagt frem til fri afbenyttelse, af eksempelvis Google, da jeg ikke ønsker at blive omdannet til et produkt.

HØRT

Mange er helt ufatteligt naive og historieløse i deres ligegyldighed overfor egne data. Hvis noget er gratis er du selv produktet.

Lidt interessant - for oprindeligt var Google særdeles anarkistiske, og ønskede internettet som en frisættende anonym feature i menneskers liv. Men fra det øjeblik de opdagede at de såkaldte "exhaust data" var endog meget salgbare ændredes deres forretningsmodel til den de har i dag. Selskaber som Google, Facebook, Twitter, Amazon m.flr. er i dag de "ægte stater" - med et indbygget gigantisk potentiale for magtmisbrug, diktatoriske magtkonstruktioner og styring/overvågning af os alle - uanset om vi vil det eller ej. Det er tæt på umuligt at undgå nogle af overhovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Camp Søn 10 Jan 2021, 13:48

Jeg tror både Google (Larry Page og Sergej Brin) og Facebook (Mark Zuckerberg) havde nogle fantastiske ideer og var ganske harmløse og egentlig bare ville lave nogle fede og brugbare platforme, men andre har skulle lære dem hvordan de lavede det til penge, så de kunne skabe det de havde planer om og ja det er så blevet til nærmest det modsatte af det jeg tror var de her knægtes mening. Ja det er svært at undgå dem, i hvert fald hvis man ønsker fuld udnyttelse af internettet, men jeg tror vi vil se en modstand rejse sig og vi vil begynde at gøre op med os selv, om det virkelig kan tilbyde os noget, der er det værd.

Camp

Antal indlæg : 4
Join date : 02/01/21

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Jeppe Søn 10 Jan 2021, 15:10

Admin skrev : Hvem har skrevet det og hvor står det henne?

Nævnt af dig flere gange i tråden : Hej til mig selv
Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 122
Join date : 17/12/20
Age : 62
Geografisk sted : Dansk ø

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Admin Søn 10 Jan 2021, 15:58

Jeppe skrev:Admin skrev : Hvem har skrevet det og hvor står det henne?

Nævnt af dig flere gange i tråden : Hej til mig selv

Jeg ved ikke hvilket ærinde du vil hen med det Hans Åge (Jeppe), men det var et svar på, at du hellere ville hen et andet sted!

"Jeppe skrev:
Jeg hverken er eller hader muslimer, jeg er bare træt af altid at debattere det emne, og stort set intet andet. Så håber der kommer en masse andet også !

Fuldstændig enig !

Fortsætter den debat her efter nytår, er jeg den der er smuttet."

Mit svar var derfor følgende:

(Selvfølgelig fortsætter disse debatter med de kategorier der nu er oprettet også efter Nytår!

Hvis ikke du er interesseret i at være på et frit forum for alle, også med indvandrings politikken, da den også er en del af den danske debat, ja så er du vist kommet det forkerte sted hen på nettet!

Hvis du vil slettes fra dette forum, skal du bare give mig besked f.eks. i PB - så vil jeg slette dig!

Og så håber jeg, at du kan finde et sted, hvor du kan bestemme, at der ingen såkaldte muslim debatter må være! Very Happy)

Og så vidt jeg har forstået det, så er du allerede gået et andet sted hen!

Så derfor skal du ikke forsøge at sige noget som ikke passer!

Men siden du er her endnu, tyder noget på at du har accepteret at muslim debatter som debatteres i kategorien Muslimer og Indvandring er ok!

Så prøv at være lidt positiv, og kom med i de forskellige kategorier med dine tråde og kommentarer i stedet for at deltage i kategorien Muslimer og Indvandring!

Så skal du se, så går det alt sammen! Very Happy


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9406
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Jeppe Søn 10 Jan 2021, 17:22

Admin (poul)
Det var altså stadig ikke mig som skrev følgende : "Jeppe skrev:
Jeg hverken er eller hader muslimer, jeg er bare træt af altid at debattere det emne, og stort set intet andet. Så håber der kommer en masse andet også

Hvilket også fremgår senere i tråden, men pyt, vi lader den ligge her.

At jeg som flere andre er med i grupper på andre forum, kan vel ikke komme denne gruppe ved - Jeg har altid deltaget flere steder, forøvrigt ligesom dig selv.

Fortsat god Søndag
Hans Aage (Jeppe som er min hund)
Jeppe
Jeppe

Antal indlæg : 122
Join date : 17/12/20
Age : 62
Geografisk sted : Dansk ø

Admin synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Jubii mail? Empty Sv: Jubii mail?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum