FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Svære opgaver!
Sikandar Siddique  EmptyIdag kl. 10:17 af Yoyo

» Agter Putin at bruge atomvåben?
Sikandar Siddique  EmptyIdag kl. 10:10 af Yoyo

» "katastrofal" flodbølge på vej!
Sikandar Siddique  EmptyIdag kl. 08:41 af Admin

» The Saint-Vendetta for the Saint!
Sikandar Siddique  EmptyIdag kl. 08:00 af Admin

» Harris bruger præsident Zelenskyj i sin valgkamp
Sikandar Siddique  EmptyIgår kl. 18:16 af Yoyo

» Mireille Mathieu -La Paloma Ade-
Sikandar Siddique  EmptyIgår kl. 16:55 af Ole

» Det store kvinde mysterium?
Sikandar Siddique  EmptyIgår kl. 16:06 af Admin

» Trump er sluppet fri af Rikers Island
Sikandar Siddique  EmptyIgår kl. 11:36 af Lady Brown

» Amerikaner kan godt glæde sig til Trump som Præsident
Sikandar Siddique  EmptyIgår kl. 11:15 af ak31


Sikandar Siddique

3 deltagere

Go down

Sikandar Siddique  Empty Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Tirs 05 Okt 2021, 22:32

Ingen grund til at genere ham og hans forældre, men en koran i en hundesnor fandt jeg morsom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af BenniM Ons 06 Okt 2021, 07:35

Der er ikke meget som jeg kan være enig med ham i rent politisk, men indtil vælgerne stopper med at støtte ham skal han respekteres som en folkevalgt og det gælder også hans forældre idet at familiemedlemmer ikke skal chikaneres blot fordi at de tilfældigvis er blevet forældre til et Folketingsmedlem.

Respekten gælder begge veje. Alle er stuerene i vores demokrati.

_________________
Sagsbehandler, forfatter og coach

Vi tager een dag af gangen. Går den godt så kommer den ikke dårligt tilbage.
BenniM
BenniM

Antal indlæg : 1017
Join date : 02/12/20
Age : 54
Geografisk sted : Herlev

https://bennimadsen.blogspot.com

klokkeblomst synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 10:03

Ved et tilfælde forstår jeg, hvad "trådstarter" fabler om. (Det syntes han ikke, det var nødvendigt at orientere os andre om, bare braldre løs, plapre, plapre, plapre...)

Men nu har jeg set et kort videoklip på nettet, hvor en yngre mand med paraply henvendte sig til Siddique, da denne forlod Christiansborg (formentlig i går) sammen med sine forældre.
Denne paraply-mand lød lige så ubegavet som trådstarter... nå, nu får jeg nok Annellas pisk at smage, man må jo ikke nævne andre skribenter herinde, kan jeg læse?!

Kort: Råbehovedet foran Christiansborg har sikkert givet Sikandar Siddique en masse sympati. Og med god grund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 10:28

von Dane skrev:  Kort: Råbehovedet foran Christiansborg har sikkert givet Sikandar Siddique en masse sympati. Og med god grund.

Ja, sikke en idiot. Nu kommer det sikkert til at hedde i vide kredse, at "sådan lyder Nye Borgerliges vælgere", i den dur.
Videoklippet er her:

https://www.dr.dk/nyheder/politik/du-skal-pakke-dit-lort-og-tage-dine-foraeldre-med-siddique-og-foraeldre-overfuset

Jeg sad, mens jeg lyttede til fjolset, og tænkte: Det værste er næsten, at han virker helt ædru!

Nå, men det skal ikke stoppe kampen mod islamiseringen, at der er en idiot, der giver Siddique en masse goodwill, han aldrig ville kunne opnå ved sin politik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 11:22

von Dane skrev:Ved et tilfælde forstår jeg, hvad "trådstarter" fabler om. (Det syntes han ikke, det var nødvendigt at orientere os andre om, bare braldre løs, plapre, plapre, plapre...)

Men nu har jeg set et kort videoklip på nettet, hvor en yngre mand med paraply henvendte sig til Siddique, da denne forlod Christiansborg (formentlig i går) sammen med sine forældre.
Denne paraply-mand lød lige så ubegavet som trådstarter... nå, nu får jeg nok Annellas pisk at smage, man må jo ikke nævne andre skribenter herinde, kan jeg læse?!

Kort: Råbehovedet foran Christiansborg har sikkert givet Sikandar Siddique en masse sympati. Og med god grund.

Nej du får ikke min pisk at smage, det er ikke generelt forbudt at nævne andre skribenter, men at oprette et trådtema for kun at nedgøre og bagtale andre skribenter, det er ikke vel set og bliver slettet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 13:49

Tilbage til Sikanar Siddique, selv om det egentlig er mig imod at bruge for meget tid på den islamistiske spradebasse.

Jeg kan godt medgive, at demonstranten med paraplyen ikke lyder alt for smart. Men låget ryger jo nogle gange af kedlen, når en stemning ude blandt folket har kogt længe - og det har den. Bedre blev det selvfølgelig ikke, da de kendte "sociale medier" begyndte at bortcensurere indlæg fra islam-modstandere.

Glem nu 'paraplymanden's snak og prøv at tænke lidt over, hvem Sikandar Siddique er.

Ved du, at han er islamist til det yderste af neglene? Ellers kan jeg fortælle dig, at hans "stakkels" gamle far, som gik ved siden af ham på videoen, siden Sikandars syvende år har skolet og oplært sin søn i islamisme.
Han var kraftigt involveret i pakistansk islamistisk arbejde, allerede da han og konen flyttede til Danmark sidst i 70'erne, og her i landet er han fortsat. Derfor ikke underligt, at Sikandar Siddique blev oplært som islamist fra den alder, hvor vi andre bare begynder i 1. klasse.

Som purung i 'nullerrne' var Sikandar medlem af Hizb ut-Tahrir.

Som bekendt har Uffe Elbæk ved Frie Grønnes stiftelse udnævnt Siddique til 'Danmarks Malcolm X'!
En meget ubehagelig sammenligning, da Malcolm X jo var en racistisk, sort islam-prædikant, der som ung bl.a. ernærede sig ved at være alfons for piger, som han i enhver henseende udnyttede og var voldelig overfor. Han begyndte som så mange at studere koranen i fængslet, og resultatet er velkendt.  Sikandar Siddique  1f635

Jeg har et spørgsmål til denne sides debattører:
Tror I, at familien Siddique fra Pakistan vil Danmark noget godt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 14:26

Jeg har et spørgsmål til denne sides debattører:
Tror I, at familien Siddique fra Pakistan vil Danmark noget godt?[/quote]

Som udgangspunkt, Helt 100% afgjort Ja.
Selveste jeg vil landet godt, det er klart med baggrund i mine egne interesser.

Nationalister og specielt den hårde kerne er ikke godt for landet, men selveste dem vil Danmark noget godt.
Begge "isme" kan godt leve i fred sammen.

Jeg er her på et nationalistist debat platform, som er stik imod mine overbevisninger, men jeg vil debatten godt Idea

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 14:34

Johnni H! skrev:   1.)Tilbage til Sikanar Siddique, selv om det egentlig er mig imod at bruge for meget tid på den islamistiske spradebasse.

Ved du, at han er islamist til det yderste af neglene? Ellers kan jeg fortælle dig, at hans "stakkels" gamle far, som gik ved siden af ham på videoen, siden Sikandars syvende år har skolet og oplært sin søn i islamisme.
Han var kraftigt involveret i pakistansk islamistisk arbejde, allerede da han og konen flyttede til Danmark sidst i 70'erne, og her i landet er han fortsat.
2.) Derfor ikke underligt, at Sikandar Siddique blev oplært som islamist fra den alder, hvor vi andre bare begynder i 1. klasse.

Som purung i 'nullerrne' var Sikandar medlem af Hizb ut-Tahrir.

Som bekendt har Uffe Elbæk ved Frie Grønnes stiftelse udnævnt Siddique til 'Danmarks Malcolm X'!
En meget ubehagelig sammenligning, da Malcolm X jo var en racistisk, sort islam-prædikant, der som ung bl.a. ernærede sig ved at være alfons for piger, som han i enhver henseende udnyttede og var voldelig overfor. Han begyndte som så mange at studere koranen i fængslet, og resultatet er velkendt.  Sikandar Siddique  1f635

Jeg har et spørgsmål til denne sides debattører:
3.) Tror I, at familien Siddique fra Pakistan vil Danmark noget godt?


1.) Hvad er grunden til, at du benævner den københavnske folketingspolitiker med et så negativt og nedladende ord?

2.) Hvor har du de oplysninger fra? Kender du familien?

3.) Ja, hvorfor ikke? Jeg tror ikke automatisk dårligt om mine medmennesker - heller ikke, hvis de er lidt brunere i løden end jeg. Men i bund og grund skyldes din modvilje vel også, at de er muslimer.
Kunne det overhovedet ikke tænkes, at Sikandar Siddique kunne udføre et godt stykke arbejde i folketinget? Et arbejde til gavn for de udstødte, de fattigste, for klimaet og ikke mindst mod racismen?

Det mener jeg godt kunne tænkes.  Sikandar Siddique  1f60f

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 14:47

Sikandar stod på talerstolen og beskyldte, at man forskelsbehandlede ham i folketinget - altså et andet ord for racisme.

Jeg er træt af det jammer fra brune som høvler rundt i forskel og racisme når de føler lidt modstand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 15:21

turbo skrev:Sikandar stod på talerstolen og beskyldte, at man forskelsbehandlede ham i folketinget - altså et andet ord for racisme.

Jeg er træt af det jammer fra brune som høvler rundt i forskel og racisme når de føler lidt modstand.



Skam at du ikke levede i nazi tiderne, der fik man en over nakken hvis man var heldigt nok og kritiserede forskels behandling, jeg ved at du er ikke gammelt nok til at savne den tid Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 15:52

jojojojo

Så du mener at man kan sammenligne forhold under 2WW med forhold i Dagens Danmark?

Jeg ser ingen brune moskeer der bliver overmalet, ingen butikker som bliver overmalet, jeg ser heller ikke at brune bliver trukket ud af deres hjem og på et tog,

Jeg ser heller ingen lejre hvor man samler brune, jeg ser heller ikke at de udsættes for tvangsarbejde, jeg ser heller ikke at brune tørklæder voldtages og dræbes.

Så jeg forstår ikke din sammenligning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 15:57

Jojojojo skrev:  Skam at du ikke levede i nazi tiderne, der fik man en over nakken hvis man var heldigt nok og kritiserede forskels behandling, jeg ved at du er ikke gammelt nok til at savne den tid Very Happy

Levede du måske i 'nazitiderne' ??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 17:30

Helle Front skrev:
Jojojojo skrev:  Skam at du ikke levede i nazi tiderne, der fik man en over nakken hvis man var heldigt nok og kritiserede forskels behandling, jeg ved at du er ikke gammelt nok til at savne den tid Very Happy

Levede du måske i 'nazitiderne' ??



Jeg kan ikke lide det når der er en som afprøver at afspore tråden, det er ikke velset her på debatten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 17:32

turbo skrev:jojojojo

Så du mener at man kan sammenligne forhold under 2WW med forhold i Dagens Danmark?

Jeg ser ingen brune moskeer der bliver overmalet, ingen butikker som bliver overmalet, jeg ser heller ikke at brune bliver trukket ud af deres hjem og på et tog,

Jeg ser heller ingen lejre hvor man samler brune, jeg ser heller ikke at de udsættes for tvangsarbejde, jeg ser heller ikke at brune tørklæder voldtages og dræbes.

Så jeg forstår ikke din sammenligning.


Nej det gør du vel ikke, selvom jeg ser bestemte tendenser jeg ha vel nok allerede overtråd debattens mest omtale love ,  sorry mate, sker ikke igen før næste gang og dig kan jeg godt lide at sløse lidt med Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 18:14

jojojojo

Nu er der ingen i denne verden "her" som kan provokerer mig. Det er mere den anden vej jeg elsker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af ak31 Ons 06 Okt 2021, 18:16

Jojojojo skrev:
turbo skrev:Sikandar stod på talerstolen og beskyldte, at man forskelsbehandlede ham i folketinget - altså et andet ord for racisme.

Jeg er træt af det jammer fra brune som høvler rundt i forskel og racisme når de føler lidt modstand.



Skam at du ikke levede i nazi tiderne, der fik man en over nakken hvis man var heldigt nok og kritiserede forskels behandling, jeg ved at du er ikke gammelt nok til at savne den tid Very Happy

Så vidt jeg husker er du født efter 2 verdens krig.  End i en helt anden verdensdel.

Hver gang sikandar står på folketingets talerstol, taler han altid på alle mulig og umulige måder om hvordan islam   kan blive en stor del af Danmark.
Til alles overraskelse, tillod han endvidere, at holde 1 minuts stilhed, for en amerikansk kriminel, der døde i politiets varetægt.
Jeg har aldrig hørt ham tale om danske forhold i al almindelighed.

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1692
Join date : 05/12/20

klokkeblomst synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 18:19

jojojojo

17.30

Afsporingen er vist dig, med dit nazi kort, som bruges når hjernen slår fra, og man ikke kan formulere det som temaet er.


Sidst rettet af turbo Ons 06 Okt 2021, 18:30, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 18:23

turbo skrev:jojojojo

17.60

Afsporingen er vist dig, med dit nazi kort, som bruges når hjernen slår fra, og man ikke kan formulere det som temaet er.



Tak min ven, så siger vi dette, Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 18:27

ak31

ja...han ville holde 1 min stilhed for en dybt kriminel sort.

Man har endda rejst en statue af det fjols, som hele tiden bliver udsat for hærværk.

Tænk at rejse en mindestatue over en kriminel, alle hans ofre får ikke en statue, de bliver bare kylet ned i kisten og det er så det.

genaralieblad

Overfald, voldtægt, røveri, dealer af narko. - hvis det er normen i en normal verden så er vi "fuck'et"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 18:30

ak31 skrev:
Jojojojo skrev:
turbo skrev:Sikandar stod på talerstolen og beskyldte, at man forskelsbehandlede ham i folketinget - altså et andet ord for racisme.

Jeg er træt af det jammer fra brune som høvler rundt i forskel og racisme når de føler lidt modstand.



Skam at du ikke levede i nazi tiderne, der fik man en over nakken hvis man var heldigt nok og kritiserede forskels behandling, jeg ved at du er ikke gammelt nok til at savne den tid Very Happy

Så vidt jeg husker er du født efter 2 verdens krig.  End i en helt anden verdensdel.

Hver gang sikandar står på folketingets talerstol, taler han altid på alle mulig og umulige måder om hvordan islam   kan blive en stor del af Danmark.
Til alles overraskelse, tillod han endvidere, at holde 1 minuts stilhed, for en amerikansk kriminel, der døde i politiets varetægt.
Jeg har aldrig hørt ham tale om danske forhold i al almindelighed.



Ret må være ret.
Og du har ret, jeg er født 2 år efter krigen. Jeg må også indrømme at jeg før idag, måske i går aldrig havde hørt om manden, så jeg har måske ikke været vaks og kontrollerede sagen og bare antaget at når der står en fremmed navn på debatten så er han per automatik en Muslimsk røvhul

Jeg skal nok forsøge at opføre mig ordentligt og ikke stå på en mur og plaffe andre med debattører ned for deres kommentarer.
Vil du være så venligt at bære over med mig den her gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 18:33

jojojojo

Med de sko tror jeg ikke du nogensinde kommer op på en mur så du kan plaffes....så du kan godt føle dig sikker. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 18:56

Jojojojo skrev:
turbo skrev:Sikandar stod på talerstolen og beskyldte, at man forskelsbehandlede ham i folketinget - altså et andet ord for racisme.

Jeg er træt af det jammer fra brune som høvler rundt i forskel og racisme når de føler lidt modstand.



Skam at du ikke levede i nazi tiderne, der fik man en over nakken hvis man var heldigt nok og kritiserede forskels behandling, jeg ved at du er ikke gammelt nok til at savne den tid Very Happy

Tag dig sammen og stop med at citere nazitiden - grunden til, at jeg ikke sletter kommentaren er, at efterfølgende kommentarer ingen mening ville give.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 19:01

turbo skrev:jojojojo

Nu er der ingen i denne verden "her" som kan provokerer mig. Det er mere den anden vej jeg elsker.

Din kærlighed til at provokere kan du måske udleve på andre foraer, men ikke på dette, DET har jeg mulighed for at stoppe.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 19:05

Annella skrev:
turbo skrev:jojojojo

Nu er der ingen i denne verden "her" som kan provokerer mig. Det er mere den anden vej jeg elsker.


Din kærlighed til at provokere kan du måske udleve på andre foraer, men ikke på dette, DET har jeg mulighed for at stoppe.





Der er en lille guldkorn i de to nævnte frase, og jeg takker Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Ons 06 Okt 2021, 19:45

turbo skrev:jojojojo

Med de sko tror jeg ikke du nogensinde kommer op på en mur så du kan plaffes....så du kan godt føle dig sikker. Smile


Det har du sku ret ind, jeg sætter pris på at du er visuelt tænkende, det er noget som jeg savner hos de fleste men jeg ved at du er ligesom mig ordind
Men alle har vel lidt lov at drømme lidt vel. Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af BenniM Tors 07 Okt 2021, 07:35

BT har interviewet personen som stod for optrinnet. Jeg tænker: Hvis manden selv har politiske ambitioner, så er det vel selvmål? Hvordan skal vi respektere ham på tinge, hvis han ikke vil respektere andre på tinge?

Jeg kan på ingen måder identificere mig med de politiske holdninger Sikandar Siddique ligger på dagen, men i et samfund med ytringsfrihed så jeg tåle at han fremsætter sine holdninger, ligesom jeg accepterer at Paludan siger sine offentligt. Grænsen går ved personangreb og den grænse er overskredet med Toke Utzen Lorenzen verbale angreb. Jeg er ligeglad med hvad han har lavet i sin fortid. Verdenen over stikker politikere befolkningens penge i lommen. Det ligger til faget. Stod han for noget jeg kunne identificere mig med kunne jeg stemme for ham uanset hvad han har bedrevet, men nu forsvinder hans politiske budskab med dette meningsløse personangreb.

Hvad mener I?

Kilde: Manden, der overfusede Sikandar Siddique, er dybt kriminel (BT)

_________________
Sagsbehandler, forfatter og coach

Vi tager een dag af gangen. Går den godt så kommer den ikke dårligt tilbage.
BenniM
BenniM

Antal indlæg : 1017
Join date : 02/12/20
Age : 54
Geografisk sted : Herlev

https://bennimadsen.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Tors 07 Okt 2021, 07:54

by BenniM Today at 07:35

Hvad mener I? Kilde: Manden, der overfusede Sikandar Siddique, er dybt kriminel (BT) skrev:

Tjaa jeg ved ikke rigtigt, er de fleste politikere ikke dybt kriminelle? Alle deres valgløfter er jo i det store og hele ikke andet end snyd og bedrag over for deres vælgere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Fre 08 Okt 2021, 15:28

turbo skrev:  Sikandar stod på talerstolen og beskyldte, at man forskelsbehandlede ham i folketinget - altså et andet ord for racisme.

Jeg er træt af det jammer fra brune som høvler rundt i forskel og racisme når de føler lidt modstand.

Er du sikker på, at han sagde at de andre i folketinget forskelsbehandler ham?
Tror du ikke snarere, at han har ment ude i det danske samfund?

Her kan du og alle andre læse Sikandars tale, holdt sent i aftes ved åbningsdebatten (meget sent, desværre, fordi løsgængere kommer sidst - Frie Grønne er jo ikke valgt endnu):

https://friegronne.dk/sikandars-tale-til-folketingets-aabningsdebatten-2021/

"Kun handling kan stoppe racisme og had."

I øvrigt takkede han de folketingsmedlemmer, som har udtrykt medfølelse med ham og hans familie efter det verbale overfald på ham foran Christiansborg i tirsdags.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af ak31 Fre 08 Okt 2021, 16:06

Tigerdrengen skrev:
turbo skrev:  Sikandar stod på talerstolen og beskyldte, at man forskelsbehandlede ham i folketinget - altså et andet ord for racisme.

Jeg er træt af det jammer fra brune som høvler rundt i forskel og racisme når de føler lidt modstand.

Er du sikker på, at han sagde at de andre i folketinget forskelsbehandler ham?
Tror du ikke snarere, at han har ment ude i det danske samfund?

Her kan du og alle andre læse Sikandars tale, holdt sent i aftes ved åbningsdebatten (meget sent, desværre, fordi løsgængere kommer sidst - Frie Grønne er jo ikke valgt endnu):

https://friegronne.dk/sikandars-tale-til-folketingets-aabningsdebatten-2021/

"Kun handling kan stoppe racisme og had."

I øvrigt takkede han de folketingsmedlemmer, som har udtrykt medfølelse med ham og hans familie efter det verbale overfald på ham foran Christiansborg i tirsdags.

Det er da fint ar han omtaler racisme og had.
Hvorfor omtaler han aldrig de voldtægter og overfald, som mange af de brune gør mod danskerne Det går vel begge veje?
Her kan man tale om: Hvad kom først hønen eller ægget.
ak31
ak31

Antal indlæg : 1692
Join date : 05/12/20

klokkeblomst synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Fre 08 Okt 2021, 16:08

Ifølge dansk lov må folk godt være racister, i tanke, bare ikke i handling hvis det strider mod lovgivningen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Fre 08 Okt 2021, 18:13

turbo skrev:Ifølge dansk lov må folk godt være racister, i tanke, bare ikke i handling hvis det strider mod lovgivningen.


Spot on min ven, og det vises fint i reaktioner Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Fre 08 Okt 2021, 18:52

Jojojojo skrev:   1.) Som udgangspunkt, Helt 100% afgjort Ja.
Selveste jeg vil landet godt, det er klart med baggrund i mine egne interesser.

Nationalister og specielt den hårde kerne er ikke godt for landet, men selveste dem vil Danmark noget godt.
2.) Begge "isme" kan godt leve i fred sammen.

1.) Det er der ingen grund til at tro. Som islamister ønsker de naturligvis et islamisk Danmark med sharialoven over alt andet. Hvis man tror, det ville være godt for vores land, er man ikke kun naiv - man er noget, jeg undlader at skrive.

2.) Vores kultur og islam? Du har vel ikke et eksempel, helst fra Europa.   Sikandar Siddique  1f615

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Fre 08 Okt 2021, 19:19

FighterHjerte skrev:
Jojojojo skrev:   1.) Som udgangspunkt, Helt 100% afgjort Ja.
Selveste jeg vil landet godt, det er klart med baggrund i mine egne interesser.

Nationalister og specielt den hårde kerne er ikke godt for landet, men selveste dem vil Danmark noget godt.
2.) Begge "isme" kan godt leve i fred sammen.

1.) Det er der ingen grund til at tro. Som islamister ønsker de naturligvis et islamisk Danmark med sharialoven over alt andet. Hvis man tror, det ville være godt for vores land, er man ikke kun naiv - man er noget, jeg undlader at skrive.

2.) Vores kultur og islam? Du har vel ikke et eksempel, helst fra Europa.   Sikandar Siddique  1f615



Det har jeg, og det kan jeg godt, men synes ikke jeg skal fotografere vores nabo i sort sække imens hun rydder op i de hvides lort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Gæst Fre 08 Okt 2021, 19:37

hun skal bare have hvide sække på, så blender hun ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Lisser Lør 09 Okt 2021, 11:43

Sikandar har vældigt ondt af sig selv og sin familie, jeg ville respektere ham, såfremt han påpegede, hvordan bl.a. vores piger, politibetjente o.a. blev tiltalt...

Lisser

Antal indlæg : 31
Join date : 02/10/21
Geografisk sted : København

klokkeblomst synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Sikandar Siddique  Empty Sv: Sikandar Siddique

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum