FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Krigens uhyggelige konsekvenser
Trump er sluppet fri af Rikers Island  EmptyIdag kl. 12:10 af welupe

» Det store kvinde mysterium?
Trump er sluppet fri af Rikers Island  EmptyIdag kl. 10:53 af Ole

» Agter Putin at bruge atomvåben?
Trump er sluppet fri af Rikers Island  EmptyIdag kl. 10:42 af Ole

» Svære opgaver!
Trump er sluppet fri af Rikers Island  EmptyIdag kl. 10:33 af Ole

» "katastrofal" flodbølge på vej!
Trump er sluppet fri af Rikers Island  EmptyIdag kl. 08:41 af Admin

» The Saint-Vendetta for the Saint!
Trump er sluppet fri af Rikers Island  EmptyIdag kl. 08:00 af Admin

» Harris bruger præsident Zelenskyj i sin valgkamp
Trump er sluppet fri af Rikers Island  EmptyIgår kl. 18:16 af Yoyo

» Mireille Mathieu -La Paloma Ade-
Trump er sluppet fri af Rikers Island  EmptyIgår kl. 16:55 af Ole

» Trump er sluppet fri af Rikers Island
Trump er sluppet fri af Rikers Island  EmptyIgår kl. 11:36 af Lady Brown


Trump er sluppet fri af Rikers Island

+3
ak31
Chefen1921
Yoyo
7 deltagere

Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Yoyo Lør 21 Sep 2024, 18:54

Altså den høj sikkerheds anstalt hvor han afsoner sin straffe for lands forræderi.
Det er sådan teksten kunne se ud efter den kommende Præsidents valg er overstået og de tilhørende straffe sager behandlet.

Tror i at Trump bliver kendt skyldigt og bliver han sendt til Rikers island. Trump er sluppet fri af Rikers Island  1f600
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 367
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Chefen1921 Søn 22 Sep 2024, 13:32

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Images10

_________________
Eneste løsen mod islam: DANSK FRONT !  Trump er sluppet fri af Rikers Island  1f44a
Chefen1921
Chefen1921

Antal indlæg : 16
Join date : 10/09/24

Den Landlige, Lady Brown, Hoffmann og Charmebøffen synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Yoyo Søn 22 Sep 2024, 18:06

Chefen 19221
Forkæmper for Dansk front.

Det velkendt drejebog fra de ultra højre er i fuld sving.
Alle som ikke er som dem bliver latterlig gjort, og Admin slipper hellere ikke.
Alle som ikke makker ret efter deres drejebog for sviner efter sviner.

Om ikke alt for længe bliver de sure og forlader debatten en flok.
Og så kommer de tilbage med nye profiller og profilbilleder.

Igen og igen og igen Very Happy

_________________
Putin på humanitær arbejd
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 367
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

Den Landlige, Russer-Aniya, Lady Brown, Hoffmann og Charmebøffen synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af ak31 Søn 22 Sep 2024, 18:43

Yoyo skrev:Chefen 19221
Forkæmper for Dansk front.



Om ikke alt for længe bliver de sure og forlader debatten en flok.
Og så kommer de tilbage med nye profiller og profilbilleder.

Igen og igen og igen Very Happy

Det har de nok lært af en vis JoJo. Embarassed

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1692
Join date : 05/12/20

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Yoyo Søn 22 Sep 2024, 23:03

AK31
Det har de nok lært af en vis JoJo


Måske, men i over 25 år har jeg haft samme profil navn på Solen, Gubbi og andre debat sider.
Hvad med dig Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Putin på humanitær arbejd
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 367
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

Hoffmann synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Den Landlige Man 23 Sep 2024, 09:32

Yoyo skrev:
Måske, men i over 25 år har jeg haft samme profil navn på Solen, Gubbi og andre debat sider.
Hvad med dig Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Løgn, som det meste af det, du skriver. På GuBBis 'din-debat' hed du noget helt andet, før du begyndte på alt dit Jojo Yoyo osv. Dit sprog afslører dig altid.  Trump er sluppet fri af Rikers Island  1f60b

_________________
'Zelenskyj ud af Rusland' ! Trump er sluppet fri af Rikers Island  1f1f7-1f1fa
Den Landlige
Den Landlige

Antal indlæg : 49
Join date : 20/08/24
Age : 65
Geografisk sted : Nordjylland

Lady Brown synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Yoyo Man 23 Sep 2024, 16:31

Landige
Løgn, som det meste af det, du skriver. På GuBBis 'din-debat' hed du noget helt andet, før du begyndte på alt dit Jojo Yoyo osv. Dit sprog afslører dig altid.



Jojojojo Very Happy

_________________
Putin på humanitær arbejd
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 367
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af ak31 Man 23 Sep 2024, 16:59

Yoyo skrev:AK31
Det har de nok lært af en vis JoJo


Måske, men i over 25 år har jeg haft samme profil navn på Solen, Gubbi og andre debat sider.
Hvad med dig Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

For 23 år siden på Solen og videre til Gubbi har jeg haft det samme navn.
Men billedet var et andet.

YoYo, JoJo, joJoJo, JoJoJoJo. Muligvis flere som jeg ikke husker.

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1692
Join date : 05/12/20

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Yoyo Man 23 Sep 2024, 17:14

YoYo, JoJo, joJoJo, JoJoJoJo. Muligvis flere som jeg ikke husker.

Jojojojojo men også Tomtitomtitom, (solen) men jeg skifter ikke som de fleste her hvert måned Very Happy

_________________
Putin på humanitær arbejd
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 367
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

ak31, Lady Brown og Hoffmann synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Lady Brown Tirs 24 Sep 2024, 11:35

Da "oplægget" ikke handlede om andet end en trolls løbende fantasiverden, er det måske ikke så galt, at netop denne tråd er blevet brugt til "profil-snageri" - eller hvad det nu hedder.

Men ellers ville det være rart, hvis Admin tog fat i trollens næsten daglige ævlerier om, hvor længe den ene eller den anden har været medlem, at de melder sig ud og "kommer tilbage i nye kostumer" osv.
Trollemanden har ellers været i karantæne herinde - så vidt jeg da ved - 2 gange i år, senest omkring 1. august.

Derimod tror jeg ikke, der er mange af dem han kalder "ultra højre" eller "den brune kolonne", der selv har udmeldt sig. har ikke hørt om andre end frisør-Tina. Alle de andre er jo blevet smidt ud af Admin, uden at de har haft en jordisk chance for at få at vide hvorfor!
Lady Brown
Lady Brown

Antal indlæg : 29
Join date : 24/08/24
Age : 25

Russer-Aniya og Hoffmann synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Yoyo Tirs 24 Sep 2024, 19:06

Trump kommer med mange falske nyheder  hvert eneste dag og han kommer med mange, rigtigt mange løgner, samt falske nyheder som idag om folk fra Haiti og hans ikke debat modstander Kamala Harris, og jeg kan sætte mindst 10 links fra MSM ind hvis du gider og kan læse Engelsk

Dette her er en debat fora hvor vi får vores tanker nedfældet, og reagerer på verdens nyheder og du vil spille Paven i Vatikanet og vi ved godt at de har mange lig i lasten.

Voks nu op, kom i kampen og hvis du ikke kan tåle Ironi, så lad være at selv bruge det som du gør her.
Han er ikke som alle andre, kender du den sang, og dette er mig Very Happy

Personangreb er slettet i denne kommentar!
Admin

_________________
Putin på humanitær arbejd
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 367
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

Yoyo synes godt om

Russer-Aniya, Hoffmann og Charmebøffen synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Hoffmann Ons 25 Sep 2024, 15:29

Yoyo skrev:Trump kommer med mange falske nyheder  hvert eneste dag og han kommer med mange, rigtigt mange løgner, samt falske nyheder som idag om folk fra Haiti og hans ikke debat modstander Kamala Harris, og jeg kan sætte mindst 10 links fra MSM ind hvis du gider og kan læse Engelsk

Dette her er en debat fora hvor vi får vores tanker nedfældet, og reagerer på verdens nyheder og du vil spille Paven i Vatikanet og vi ved godt at de har mange lig i lasten.

Voks nu op, kom i kampen og hvis du ikke kan tåle Ironi, så lad være at selv bruge det som du gør her.
Han er ikke som alle andre, kender du den sang, og dette er mig Very Happy

Personangreb er slettet i denne kommentar!
Admin

Nå, personangreb er slettet i denne kommentar. Det er da altid noget - jeg så godt den med "er du dum eller hvad?" - me-en efter min mening er der nu et par stykker tilbage (fremhævet).

Jeg synes, Mrs. Brown virker voksen, og jeg opfattede i øvrigt ikke, at hun brugte ironi. Jeg tror da, hun mente sit indlæg i alvor. Og det er ikke hende i denne forbindelse, der har brug for at vokse op!

_________________
Mit billede:  DEN EVIGE FRONT-SOLDAT !
Hoffmann
Hoffmann

Antal indlæg : 27
Join date : 27/08/24
Age : 70
Geografisk sted : 9330

ak31 og Lady Brown synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Yoyo Ons 25 Sep 2024, 18:18

Hoffmann
Mrs. Brown reagerede på denne tekst.


"""Altså den høj sikkerheds anstalt hvor han afsoner sin straffe for lands forræderi.
Det er sådan teksten kunne se ud efter den kommende Præsidents valg er overstået og de tilhørende straffe sager behandlet"""


Hvad er det lige som er provokerende i et hypotetisk spørgsmål.????
 
Jeg venter på en forklaring fra dig, om hvordan er det lige, det skulle føre til persons hetz  Very Happy
Jeg opfordrer dig til at læse oplægget Nøje igennem !!!! før du svarer

Admin følger muligt med efter alle klage sager fra jeres/din side

_________________
Putin på humanitær arbejd
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 367
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Charmebøffen Ons 25 Sep 2024, 20:42

Yoyo skrev: Mrs. Brown reagerede på denne tekst.[/b]

"""Altså den høj sikkerheds anstalt hvor han afsoner sin straffe for lands forræderi.
Det er sådan teksten kunne se ud efter den kommende Præsidents valg er overstået og de tilhørende straffe sager behandlet"""

Hvad er det lige som er provokerende i et hypotetisk spørgsmål.????
 
Jeg venter på en forklaring fra dig, om hvordan er det lige, det skulle føre til persons hetz  Very Happy
Jeg opfordrer dig til at læse oplægget Nøje igennem !!!! før du svarer

Admin følger muligt med efter alle klage sager fra jeres/din side

Det var nu mig, der klagede over din helt uacceptabelt grove og ubehøvlede tone overfor Lady Brown.

Admin har fjernet den værste bemærkning, der lød "Er du dum eller hvad?"
Du har i det hele taget en ubehagelig måde at skrive til andre brugere på - især hvis det er kvinder. Hvis det du skrev, herunder "hvis du gider og kan læse engelsk", ikke er personangreb, så er du åbenbart uenig med både Admin og jeg.

Jeg synes tit du opfører dig som en tølper på dette forum, og så er jeg så træt af dit anti-Trump/pro-Harris propaganda, som du ofte fremlægger med rene løgnehistorier som "slagnummer" !
Charmebøffen
Charmebøffen

Antal indlæg : 8
Join date : 11/09/24
Geografisk sted : Danmark

Lady Brown og Frk. Vinther synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Yoyo Ons 25 Sep 2024, 21:34

Charmebøffen
Jeg har anmeldt dig,  om din direkte personsangreb, og du kan selv vel nok se hvorfor  
Du er ikke interessere i debat, og Dit svar har intet med indlægget at gøre, og er den sædvanlige brok om en person du ikke er enig med.

Men med hele 8 indlæg er du vel nok lidt ny her, så lidt forståelse håber jeg Admin har for din opførsel.

Kan du ha det godt : Trump er sluppet fri af Rikers Island  1f600

Dette er for resten sidste svar til jer. så ikke flere hits i den her omgang, den bliver vel nok stående på 231 Very Happy
'Dette er ikke helt så godt som samme indlæg om Rikers island med over 330 visninger/hits og den er også slut NU

_________________
Putin på humanitær arbejd
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 367
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

Lady Brown synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Lady Brown Igår kl. 11:36

Yoyo skrev:Charmebøffen
Jeg har anmeldt dig,  om din direkte personsangreb, og du kan selv vel nok se hvorfor  
Du er ikke interessere i debat, og Dit svar har intet med indlægget at gøre, og er den sædvanlige brok om en person du ikke er enig med.

Men med hele 8 indlæg er du vel nok lidt ny her, så lidt forståelse håber jeg Admin har for din opførsel.

Kan du ha det godt : Trump er sluppet fri af Rikers Island  1f600

Dette er for resten sidste svar til jer. så ikke flere hits i den her omgang, den bliver vel nok stående på 231 Very Happy
'Dette er ikke helt så godt som samme indlæg om Rikers island med over 330 visninger/hits og den er også slut NU

Nå så du har anmeldt en anden skribent "for personangreb" - fordi han svarede dit indlæg, ha ha ha ha ha! (Jeg troede ellers "klage er for de svage" - åh, det gælder ikke for dig naturligvis.)

Fra "dette er for resten sidste svar til jer.." forstår jeg ikke et kuk af, hvad du skriver. Det har sikkert baggrund i al den tid du hænger på ameikanske msm-medier!   Trump er sluppet fri af Rikers Island  1f632
Lady Brown
Lady Brown

Antal indlæg : 29
Join date : 24/08/24
Age : 25

Frk. Vinther synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump er sluppet fri af Rikers Island  Empty Sv: Trump er sluppet fri af Rikers Island

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum