FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Vanvittig oprustning!
De skider på os? EmptyIdag kl. 18:20 af ak31

» Jeg vil gerne vide, om nogen kender Tech University?
De skider på os? EmptyIdag kl. 18:18 af Frnk01

» Windows 10 med Linux?
De skider på os? EmptyIdag kl. 17:56 af Me

» Endelig en fridag morgen!
De skider på os? EmptyIdag kl. 17:12 af Admin

» Svære opgaver!
De skider på os? EmptyIdag kl. 10:34 af ak31

» My Name Is Nobody - western action!
De skider på os? EmptyIdag kl. 08:05 af Admin

» Ærgerligt, at så få debatterer
De skider på os? EmptyIgår kl. 16:03 af Unge Ulvdal

» 1. Maj på onsdag - stadig en kampdag?
De skider på os? EmptyIgår kl. 15:48 af Den Gamle

» Præsident Zelenskyij er fuld af løgn!
De skider på os? EmptyIgår kl. 14:26 af Carnivora


De skider på os?

2 deltagere

Go down

De skider på os? Empty De skider på os?

Indlæg af Admin Tors 19 Sep 2019, 09:34

De skider på os?

https://ekstrabladet.dk/sport/raser-over-tv-gigant-de-skider-paa-os/7796118

"Raser over tv-gigant: - De skider på os!

Snart er det slut med at se landsholdsfodbold og Superliga, hvis du er kunde hos Yousee og gør brug af tv-udbyderens pakkeløsninger.

Yousee meldte nemlig onsdag ud, at de ikke længere vil have Discovery Networks' kanaler i deres tv-pakker. I stedet skal kunderne fremover selv ud og investere ekstra, hvis de vil se sport og i særdeleshed fodbold på kanalerne, 6'eren, Canal 9 og Kanal 5.

Det falder dog ikke i god jord hos de sportsinteresserede kunder hos Yousee. Ekstra Bladet har talt med fire kunder, der alle bliver ramt af ændringerne hos tv-udbyderen."

Alle de sports glade som i forvejen har YouSee og betaler for det, vil snart ikke længere kunne se Discovery Networks' kanaler, uden at skulle betale flere penge for det!

"Ejeren bag, Discovery Networks, truer med at gå.

Men det kommer ikke til at ske, lyder det fra Discovery Networks' direktør, Christian Kemp.

Han er dybt overrasket over beslutningen fra YouSee og truer med helt at forlade tv-selskabet, såfremt der ikke bliver sadlet om."

YouSee, er landets største tv-selskab med 1,21 millioner kunder, og alene af sports grunde, vil mange skippe YouSee er det min vurdering!

Din mening?

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9406
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

De skider på os? Empty Sv: De skider på os?

Indlæg af Radikal Tors 19 Sep 2019, 16:06

Admin skrev:De skider på os?

https://ekstrabladet.dk/sport/raser-over-tv-gigant-de-skider-paa-os/7796118

"Raser over tv-gigant: - De skider på os!

Snart er det slut med at se landsholdsfodbold og Superliga, hvis du er kunde hos Yousee og gør brug af tv-udbyderens pakkeløsninger.

Yousee meldte nemlig onsdag ud, at de ikke længere vil have Discovery Networks' kanaler i deres tv-pakker. I stedet skal kunderne fremover selv ud og investere ekstra, hvis de vil se sport og i særdeleshed fodbold på kanalerne, 6'eren, Canal 9 og Kanal 5.

Det falder dog ikke i god jord hos de sportsinteresserede kunder hos Yousee. Ekstra Bladet har talt med fire kunder, der alle bliver ramt af ændringerne hos tv-udbyderen."

Alle de sports glade som i forvejen har YouSee og betaler for det, vil snart ikke længere kunne se Discovery Networks' kanaler, uden at skulle betale flere penge for det!

"Ejeren bag, Discovery Networks, truer med at gå.

Men det kommer ikke til at ske, lyder det fra Discovery Networks' direktør, Christian Kemp.

Han er dybt overrasket over beslutningen fra YouSee og truer med helt at forlade tv-selskabet, såfremt der ikke bliver sadlet om."

YouSee, er landets største tv-selskab med 1,21 millioner kunder, og alene af sports grunde, vil mange skippe YouSee er det min vurdering!

Din mening?

Min mening er, at så vidt vil det ikke komme, for YouSee vil bøje af for ikke at miste alle deres sports interesserede kunder. Jeg bruger selv YouSee, men gør de alvor af det, vil jeg flytte over til en anden udbyder, da jeg ser en del sport.
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1679
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

De skider på os? Empty Sv: De skider på os?

Indlæg af Admin Ons 25 Sep 2019, 16:00

Radikal skrev:
Admin skrev:De skider på os?

https://ekstrabladet.dk/sport/raser-over-tv-gigant-de-skider-paa-os/7796118

"Raser over tv-gigant: - De skider på os!

Snart er det slut med at se landsholdsfodbold og Superliga, hvis du er kunde hos Yousee og gør brug af tv-udbyderens pakkeløsninger.

Yousee meldte nemlig onsdag ud, at de ikke længere vil have Discovery Networks' kanaler i deres tv-pakker. I stedet skal kunderne fremover selv ud og investere ekstra, hvis de vil se sport og i særdeleshed fodbold på kanalerne, 6'eren, Canal 9 og Kanal 5.

Det falder dog ikke i god jord hos de sportsinteresserede kunder hos Yousee. Ekstra Bladet har talt med fire kunder, der alle bliver ramt af ændringerne hos tv-udbyderen."

Alle de sports glade som i forvejen har YouSee og betaler for det, vil snart ikke længere kunne se Discovery Networks' kanaler, uden at skulle betale flere penge for det!

"Ejeren bag, Discovery Networks, truer med at gå.

Men det kommer ikke til at ske, lyder det fra Discovery Networks' direktør, Christian Kemp.

Han er dybt overrasket over beslutningen fra YouSee og truer med helt at forlade tv-selskabet, såfremt der ikke bliver sadlet om."

YouSee, er landets største tv-selskab med 1,21 millioner kunder, og alene af sports grunde, vil mange skippe YouSee er det min vurdering!

Din mening?

Min mening er, at så vidt vil det ikke komme, for YouSee vil bøje af for ikke at miste alle deres sports interesserede kunder. Jeg bruger selv YouSee, men gør de alvor af det, vil jeg flytte over til en anden udbyder, da jeg ser en del sport.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ny-drejning-i-tv-krigen-det-er-forkert/7805567

Det er helt sikkert, at man kommer til at betale mere for det samme som man har nu med fuldpakken!

Det bliver lavet om til et bland selv univers hos YouSee hvor man køber sine kanaler til!

Men Discovery Networks Danmark, har vendt tommelfingeren nedad for denne løsning, og truer fortsat med helt at forlade YouSee´s platform!

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9406
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

De skider på os? Empty Sv: De skider på os?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum