FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Vend ryggen til trolls
Forbud mod Bandidos EmptyIgår kl. 18:30 af Jojo

» André Rieu - Nightingale Serenade
Forbud mod Bandidos EmptyIgår kl. 18:04 af Jojo

» Er der noget galt med vejret?
Forbud mod Bandidos EmptyIgår kl. 17:38 af Jojo

» Putin er en meget rimeligt anlagt mand
Forbud mod Bandidos EmptyIgår kl. 17:29 af Jojo

» Hvilket parti i Danmark vil gøre noget for de svage?
Forbud mod Bandidos EmptyIgår kl. 17:21 af Radikal

» EM i fodbold!
Forbud mod Bandidos EmptyIgår kl. 16:44 af Oliver

» Kong Fiddes livret!
Forbud mod Bandidos EmptyIgår kl. 10:33 af Radikal

» Svære opgaver!
Forbud mod Bandidos EmptyIgår kl. 10:24 af Radikal

» Betal eller vi lukker dit firma
Forbud mod Bandidos EmptyIgår kl. 10:15 af Radikal


Forbud mod Bandidos

3 deltagere

Go down

Forbud mod Bandidos Empty Forbud mod Bandidos

Indlæg af Johannes Ons 22 Maj 2024, 11:07

https://www.dr.dk/nyheder/indland/rockervestene-skal-blive-i-skabet-bandidos-er-nu-forbudt
"Nu er det ikke længere tilladt at drøne rundt på motorcyklen iført en Bandidos-vest.
Det står klart, efter at politiet har besluttet at nedlægge et midlertidigt forbud mod rockerklubben Bandidos MC i Danmark.
Det fortæller politidirektøren i National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK), Lasse Boje."
Jeg er ikke sikker på, at det hjælper noget, for så finder de vel bare på noget andet? Very Happy

Johannes
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbud mod Bandidos Empty Sv: Forbud mod Bandidos

Indlæg af ak31 Ons 22 Maj 2024, 12:11

Johannes skrev:https://www.dr.dk/nyheder/indland/rockervestene-skal-blive-i-skabet-bandidos-er-nu-forbudt
"Nu er det ikke længere tilladt at drøne rundt på motorcyklen iført en Bandidos-vest.
Det står klart, efter at politiet har besluttet at nedlægge et midlertidigt forbud mod rockerklubben Bandidos MC i Danmark.
Det fortæller politidirektøren i National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK), Lasse Boje."
Jeg er ikke sikker på, at det hjælper noget, for så finder de vel bare på noget andet? Very Happy

Ja ligesom Loyal to Familia

372 af bandens nuværende og tidligere medlemmer har til sammen fået 1409 års fængsel. Flere af dem med historisk lange straffe på op til 20 års fængsel.
Og Loyal to Familia har de seneste fem år været involveret i adskillige store konflikter i det danske bandemiljø.
Det var en bande, der ville være og blev den største i Danmark, og som regeringen, politiet og anklagemyndigheden derfor ville forbyde. Det er nu sket ved dom.
Vore gode muslimer No


_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1595
Join date : 05/12/20

Renate M. synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Forbud mod Bandidos Empty Sv: Forbud mod Bandidos

Indlæg af Jojo Ons 22 Maj 2024, 17:48

Johannes
Jeg er ikke sikker på, at det hjælper noget, for så finder de vel bare på noget andet?


Når der ifølge linket over halvdelen af rockere er små eller hel kriminelt, er det godt at ordensmagten tager over, men jeg er enig ind at det kommer nok ikke til at ændre noget.

Drugs skal sælges, og når LTF er forbud og Rockere er der nok andre som overtage deres postbud virksomhed.

Måske noget som Muslimer kan være interesserede ind selvom de ikke bruger drugs Very Happy
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 461
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Forbud mod Bandidos Empty Sv: Forbud mod Bandidos

Indlæg af Radikal Ons 22 Maj 2024, 19:06

Jojo skrev:Johannes
Jeg er ikke sikker på, at det hjælper noget, for så finder de vel bare på noget andet?


Når der ifølge linket over halvdelen af rockere er små eller hel kriminelt, er det godt at ordensmagten tager over, men jeg er enig ind at det kommer nok ikke til at ændre noget.

Drugs skal sælges, og når LTF er forbud og Rockere er der nok andre som overtage deres postbud virksomhed.

Måske noget som Muslimer kan være interesserede ind selvom de ikke bruger drugs  Very Happy

Vi i De Radikale mener, at muslimer er ligeglade med de skøre rockere, for muslimer som du skriver bruger ikke narkotika af nogen art. De finder helt sikkert på noget andet, for den kultur kan man nok ikke stoppe, bare med et lovforslag og vedtagelse. Der er simpelthen så mange penge involveret i det, at det ikke kan stoppes.Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1811
Join date : 04/02/19

Jojo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Forbud mod Bandidos Empty Sv: Forbud mod Bandidos

Indlæg af Jojo Ons 22 Maj 2024, 19:23

Radikal
Vi i De Radikale mener, at muslimer er ligeglade med de skøre rockere, for muslimer som du skriver bruger ikke narkotika af nogen art. De finder helt sikkert på noget andet, for den kultur kan man nok ikke stoppe, bare med et lovforslag og vedtagelse. Der er simpelthen så mange penge involveret i det, at det ikke kan stoppes



Jeg kender faktisk en,, altså lidt, som kommer fra Serbien og dermed godt kunne være involverede in Drugs, og der findes rigtigt mange svindlere fra den område.

Om de er Muslim ved jeg ikke, men jeg er mere bekymret at møde en rocker end en Muslim, og heldigtvis. her i området vrimler det med Muslimer, og der har aldrig været et eneste problem, men de er nok som alle andre og der findes vel nok elementer som sidder som fortjent i gitterly
Jeg har dermed aldrig kunne forstå xenofobi som er så gennemsyret her på debatten
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 461
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Forbud mod Bandidos Empty Sv: Forbud mod Bandidos

Indlæg af Trofast Socialdemokrat Ons 12 Jun 2024, 00:27

Vi socialdemokrater har et godt samarbejde med rockergrupperinger, så vi går ikke ind for et forbud.

Bare se i Køge, hvor vi er stolte af at have flere repræsentanter, som har forbindelser til rockerne.

Det er vigtigt for, at vi kan bevare vor stærke intimiderende magtposition i samfundet, at vi i Socialdemokratiet har forbindelser til nogle stærke og mørke kræfter, som kan slå et slag - i bogstaveligste forstand - for den rigtige sag.

I fagbevægelsen har vi jo også en fin tradition for at bruge mafiametoder. Og det er en tradition, vi er stolte af og nødigt vil bryde med i Socialdemokratiet.

Trofast Socialdemokrat
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbud mod Bandidos Empty Sv: Forbud mod Bandidos

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum