FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Vend ryggen til trolls
Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? EmptyIgår kl. 18:30 af Jojo

» André Rieu - Nightingale Serenade
Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? EmptyIgår kl. 18:04 af Jojo

» Er der noget galt med vejret?
Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? EmptyIgår kl. 17:38 af Jojo

» Putin er en meget rimeligt anlagt mand
Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? EmptyIgår kl. 17:29 af Jojo

» Hvilket parti i Danmark vil gøre noget for de svage?
Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? EmptyIgår kl. 17:21 af Radikal

» EM i fodbold!
Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? EmptyIgår kl. 16:44 af Oliver

» Kong Fiddes livret!
Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? EmptyIgår kl. 10:33 af Radikal

» Svære opgaver!
Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? EmptyIgår kl. 10:24 af Radikal

» Betal eller vi lukker dit firma
Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? EmptyIgår kl. 10:15 af Radikal


Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde?

+2
Jojo
Nationalpigen
6 deltagere

Go down

Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? Empty Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde?

Indlæg af Nationalpigen Ons 22 Maj 2024, 20:05

Håber mange kan huske, da Lars Løkke som statsminister i december 2018 rejste alene til Marrakesh i Marokko for at underskrive FNs "integrationserklæring". En Danmarks-skadelig ting. Han ville gerne have haft daværende udlændingeminister Inger Støjberg med, men hun takkede nej med ord, der tjente hende til ære: "det ville jeg ærligt talt ikke kunne se mig selv i."

Det var også Lars Løkke, der som Venstres formand og oppositionsleder i januar 2015 stod og sagde efter terroren i Paris ('Charlie Hebdo'), at dette "intet havde med islam at gøre!" Ifølge den lille landsforrædertype, kunne vi så konkludere, at Iran, Hamas, Hezbollah, Islamisk Stat, Taliban, Boko Haram og alle de andre, som har spredt død, ødelæggelse og sorg i Vesten helt har misforstået deres egen religion og ideologi. Det mener de dog ikke selv.

Nu har han så forkastet årtiers danske mellemøstpolitik og stemt for det islam-dominerede FNs krav om, at 'Palæstina' skal optages som medlem. Et land, som nogen siger, vist aldrig har eksisteret?

Som Lars Hedegaard skriver på dagens document.dk:
"Det er på tide at stille et ubehageligt spørgsmål: Er der nogen, som betaler Lars Løkke for at forråde Danmark og gå islams ærinde? Eller har nogen en klemme på ham?"

https://www.document.dk/2024/05/22/hvad-faar-loekke-ud-af-at-saelge-danmark/

Jeg er enig i, at det er på tide at stille et sådant spørgsmål, selv om man let kan se for sig, hvor fornærmet Moderat-formanden kan blive. (Og hans lige så islam-leflende og Danmarksfjendske 'spids' til Europaparlamentsvalget, Stine Bosse er af præcis samme skuffe.)

Hvad tror du? Er han betalt?

_________________
'VÅGN NU OP, DANMARK !'

Nationalpigen

Antal indlæg : 46
Join date : 23/07/22

Tina Joan og Vera Braun synes godt om

Carnivora synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? Empty Sv: Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde?

Indlæg af Jojo Ons 22 Maj 2024, 20:28

Jeg kan ikke lide Lars Løkke, men i denne tilfælde har han gjort det helt rigtige Very Happy
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 461
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Carnivora synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? Empty Sv: Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde?

Indlæg af Nationalpigen Ons 22 Maj 2024, 20:41

Jojo skrev:Jeg kan ikke lide Lars Løkke, men i denne tilfælde har han gjort det helt rigtige Very Happy

I hvilket af tilfældene - det med 'Palæstina' ?

_________________
'VÅGN NU OP, DANMARK !'

Nationalpigen

Antal indlæg : 46
Join date : 23/07/22

Tilbage til toppen Go down

Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? Empty Sv: Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde?

Indlæg af Jojo Ons 22 Maj 2024, 20:57

Nationalpigen skrev:
Jojo skrev:Jeg kan ikke lide Lars Løkke, men i denne tilfælde har han gjort det helt rigtige Very Happy

I hvilket af tilfældene - det med 'Palæstina' ?

Jeppes

Men I på den højre side har tilkendegivet at i ikke vil diskutere med mig, så i må lige bestemme om hvad det er i vil.
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 461
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

ak31, En Nordisk Broder, Hansen! og Vera Braun synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? Empty Sv: Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde?

Indlæg af En Nordisk Broder Tors 23 Maj 2024, 08:04

Jojo skrev:
Jeppes

Men I på den højre side har tilkendegivet at i ikke vil diskutere med mig, så i må lige bestemme om hvad det er i vil.

Stop dog det krukkeri og diskuter.
En Nordisk Broder
En Nordisk Broder

Antal indlæg : 34
Join date : 19/07/22

ak31, Hansen! og Vera Braun synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? Empty Sv: Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde?

Indlæg af ak31 Tors 23 Maj 2024, 08:43

Jojo skrev:
Nationalpigen skrev:
Jojo skrev:Jeg kan ikke lide Lars Løkke, men i denne tilfælde har han gjort det helt rigtige Very Happy

I hvilket af tilfældene - det med 'Palæstina' ?

Jeppes

Men I på den højre side har tilkendegivet at i ikke vil diskutere med mig, så i må lige bestemme om hvad det er i vil.

Her er så et skoleeksempel på hvorfor jeg ikke vil debatterer med Jojo.
Hver gang man tror at han er med, så drejer han det over til noget andet.  elephant
Jeg er den eneste, der har meldt ud at jeg stopper med Jojo.
Men Jojo får den lige drejet over på, at det er alle på højrefløjen.  jocolor
Nu bliver jeg så igen beskyldt for, at gå efter manden og ikke bolden.
Den mand kan nedlægge en debatside ene mand!

_________________
Der findes andre menesker end dem der er danske
De bor i huler og slås hele dagen
Det har vi li'godt aldrig nogensinde gjort
De varme lande er noget lort.

LØGNEN ER AT KVÆLE
SANDHED OG SIG SELV
ak31
ak31

Antal indlæg : 1595
Join date : 05/12/20

Hansen!, Unge Ulvdal og Vera Braun synes godt om

Carnivora synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? Empty Sv: Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde?

Indlæg af Hansen! Tors 23 Maj 2024, 09:23

Nationalpigen skrev:Håber mange kan huske, da Lars Løkke som statsminister i december 2018 rejste alene til Marrakesh i Marokko for at underskrive FNs "integrationserklæring". En Danmarks-skadelig ting. Han ville gerne have haft daværende udlændingeminister Inger Støjberg med, men hun takkede nej med ord, der tjente hende til ære: "det ville jeg ærligt talt ikke kunne se mig selv i."

Det var også Lars Løkke, der som Venstres formand og oppositionsleder i januar 2015 stod og sagde efter terroren i Paris ('Charlie Hebdo'), at dette "intet havde med islam at gøre!" Ifølge den lille landsforrædertype, kunne vi så konkludere, at Iran, Hamas, Hezbollah, Islamisk Stat, Taliban, Boko Haram og alle de andre, som har spredt død, ødelæggelse og sorg i Vesten helt har misforstået deres egen religion og ideologi. Det mener de dog ikke selv.

Nu har han så forkastet årtiers danske mellemøstpolitik og stemt for det islam-dominerede FNs krav om, at 'Palæstina' skal optages som medlem. Et land, som nogen siger, vist aldrig har eksisteret?

Som Lars Hedegaard skriver på dagens document.dk:
"Det er på tide at stille et ubehageligt spørgsmål: Er der nogen, som betaler Lars Løkke for at forråde Danmark og gå islams ærinde? Eller har nogen en klemme på ham?"

https://www.document.dk/2024/05/22/hvad-faar-loekke-ud-af-at-saelge-danmark/

Jeg er enig i, at det er på tide at stille et sådant spørgsmål, selv om man let kan se for sig, hvor fornærmet Moderat-formanden kan blive. (Og hans lige så islam-leflende og Danmarksfjendske 'spids' til Europaparlamentsvalget, Stine Bosse er af præcis samme skuffe.)

Hvad tror du? Er han betalt?

Jeg ville ikke være spor forbavset, hvis han på én eller anden måde er betalt. Betaling kan jo også være andet end hård valuta.
Han virker i hvert fald magtgal, suspekt og i det hele taget som en type, der er til salg - og skide være med fædrelandet!   Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? 1f620
Hansen!
Hansen!

Antal indlæg : 40
Join date : 23/07/22
Age : 57

ak31 og Jojo synes godt om

Carnivora synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? Empty Sv: Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde?

Indlæg af Carnivora Tors 23 Maj 2024, 11:46

Nationalpigen skrev: Som Lars Hedegaard skriver på dagens document.dk:
"Det er på tide at stille et ubehageligt spørgsmål: Er der nogen, som betaler Lars Løkke for at forråde Danmark og gå islams ærinde? Eller har nogen en klemme på ham?"

https://www.document.dk/2024/05/22/hvad-faar-loekke-ud-af-at-saelge-danmark/

Jeg er enig i, at det er på tide at stille et sådant spørgsmål, selv om man let kan se for sig, hvor fornærmet Moderat-formanden kan blive. (Og hans lige så islam-leflende og Danmarksfjendske 'spids' til Europaparlamentsvalget, Stine Bosse er af præcis samme skuffe.)

Hvad tror du? Er han betalt?

Nej selvfølgelig er Lars Løkke ikke betalt af hverken Muslimske lande eller andre.

Jeg kan ikke lide hans stadig ret liberalistiske politik, men vil da medgive, at han - også da han var statsminister - har udtalt sig på en måde, der var velegnet til at dæmpe højrekræfternes rasen og fisken i rørte vande, hadet overfor vore ganske almindelige Muslimske medmennesker.

Den udtalelse, du tænker på, kom jo efter at nogle forvildede elementer havde angrebet 'Charlie Hebdo' - et vistnok temmelig underlødigt tegneseriehæfte - og han gentog det med, at det intet havde med Islam at gøre, da en enkelt lige så forvildet knægt skød mod 'Krudttønden' og synagogen i København. På den måde gjorde han det godt og fortjener i hvert fald ikke, at du kalder ham en 'landsforrædertype.'

_________________
NAZISMEN og FASCISMEN skal BEKÆMPES. Og MIDLERNE ER UNDERORDNEDE !  Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? 1f60c
Carnivora
Carnivora

Antal indlæg : 56
Join date : 12/07/22
Age : 71
Geografisk sted : Midt-østjylland

ak31 og Vera Braun synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde? Empty Sv: Betaler nogen Lars Løkke for at gå islams ærinde?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum