FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Trump er indlagt i lukket anstalt
Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær EmptyIgår kl. 17:32 af Charmebøffen

» Jeg glæder mig meget til Okt 1
Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær EmptyIgår kl. 17:12 af Gæst

» Det er skam nogen nyheder ikke kommer på Dansk
Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær EmptyIgår kl. 17:09 af Yoyo

» Olsen Brothers - Fly On The Wings Of Love
Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær EmptyIgår kl. 16:17 af Gæst

» Svære opgaver!
Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær EmptyIgår kl. 16:07 af Gæst

» Partier som søger opstilling til Folketinget
Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær EmptyIgår kl. 16:04 af Gæst

» Har du en god vittigt?
Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær EmptyIgår kl. 15:23 af ak31

» SPACE 1999 - A Matter of Balance!
Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær EmptyIgår kl. 14:15 af Admin

» Hvem saboterede egentlig gasledningerne i Østersøen?
Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær EmptyTirs 17 Sep 2024, 20:45 af Lady Brown


Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær

3 deltagere

Go down

Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær Empty Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær

Indlæg af Oliver Søn 15 Sep 2024, 16:26

"Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær, hævder modstandscenter.
Flere og flere russere, både civile og soldater, er begyndt at samarbejde med den ukrainske hær i Ruslands Kursk-region.
Det hævder det ukrainske Center for National Modstand i en pressemeddelelse, hvor der står, at flere og flere russere ”begynder at se forskellen mellem udtalelserne på stats-tv og virkeligheden omkring dem”.
- Og de begynder at forstå, at det i denne situation er vigtigt at redde sig selv, og ikke at risikere sit liv for Putins feriebolig eller Sjojgus (Sergej Sjojgu, chef for Ruslands Sikkerhedsråd, red.) milliarder, lyder det.
Det er både informationer om luftforsvarsstillinger, ammunitionslagre og russiske enheders bevægelser, som russiske statsborgere angiveligt skulle dele med den ukrainske hær.TV2".

Krigen begynder at krakelere for Putin og Rusland. Russere er begyndt at stille spørgsmåls tegn ved, om hvorfor de skal have mere land via krig, når de har land nok i forvejen. Flere vil nu ikke sætte livet på spil for Putins ambitioner. Question
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 283
Join date : 12/06/24

Yoyo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær Empty Sv: Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær

Indlæg af Yoyo Søn 15 Sep 2024, 18:10

Havde været fint med et link, men jeg kan godt forstå logikken i det du skriver. Very Happy
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 307
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

ak31 synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær Empty Sv: Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær

Indlæg af Frk. Vinther Man 16 Sep 2024, 21:08

Yoyo skrev:Havde  været fint med et link, men jeg kan godt forstå logikken i det du skriver.  Very Happy
Det kan jeg ikke. Det ser ud som et eller andet propaganda-sammendrag fra Associated Press, CNN, Ritzau, Reuters og Bloomberg!  Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær 1f615

_________________
'UDEN KAMP - INGEN SEJR!'
Frk. Vinther
Frk. Vinther

Antal indlæg : 6
Join date : 09/09/24
Age : 26
Geografisk sted : Lindholm

Tilbage til toppen Go down

Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær Empty Sv: Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær

Indlæg af Yoyo Man 16 Sep 2024, 21:44

CNN, Ritzau, Reuters og Bloomberg!

Frk Vinther

Som et øvelse har jeg forsøgt at sætte de ovennævnte in i et link ude det gav resultater.
Hvad er det som de almindige dødelige Danskere ikke forstår

Jeg mener forresten at DKA og Wapo er fraværende i din opremsning, altså i lyset af emnet.  Very Happy
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 307
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær Empty Sv: Flere og flere russere hjælper den ukrainske hær

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum