FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Trump er indlagt i lukket anstalt
Det stille forum EmptyIgår kl. 17:32 af Charmebøffen

» Jeg glæder mig meget til Okt 1
Det stille forum EmptyIgår kl. 17:12 af Gæst

» Det er skam nogen nyheder ikke kommer på Dansk
Det stille forum EmptyIgår kl. 17:09 af Yoyo

» Olsen Brothers - Fly On The Wings Of Love
Det stille forum EmptyIgår kl. 16:17 af Gæst

» Svære opgaver!
Det stille forum EmptyIgår kl. 16:07 af Gæst

» Partier som søger opstilling til Folketinget
Det stille forum EmptyIgår kl. 16:04 af Gæst

» Har du en god vittigt?
Det stille forum EmptyIgår kl. 15:23 af ak31

» SPACE 1999 - A Matter of Balance!
Det stille forum EmptyIgår kl. 14:15 af Admin

» Hvem saboterede egentlig gasledningerne i Østersøen?
Det stille forum EmptyTirs 17 Sep 2024, 20:45 af Lady Brown


Det stille forum

+2
Oliver
Myrna Fræk
6 deltagere

Go down

Det stille forum Empty Det stille forum

Indlæg af Myrna Fræk Man 16 Sep 2024, 16:48

I eftermiddag, hvor jeg havde fri og god tid, loggede jeg ind - og tænkte:
Gud, hvor er her dog kedeligt!

For sjov skyld gik jeg derefter et par år tilbage (under "Politik, samfund og.." - det var mere interessant. På det tidspunkt var her da noget mere liv.
Selvfølgelig var her også dengang mange anti-Rusland-indlæg, og skægt nok en periode, hvor der blev oprettet flere indlæg om, at "Putin har en eller flere dobbeltgængere." Måske fordi man har gjort så meget for at sammenligne ham med Hitler, som vist havde mindst en (en chauffør). Der var også et par stykker, som stædigt fastholdt, at Putin var død. De er nok blevet ret så skuffede siden da!  Det stille forum 1f619

Men alt i alt en mere levende debatside. Det slog mig imidlertid, at der er en forklaring på, at der ikke er det i dag: Der stod ud for rigtigt mange gode indlæg "gæst" - det vil, som jeg forstår det, sige folk der er enten blevet smidt ud for at være "forkerte" eller selv har udmeldt sig?

Jeg har kun lige oplevet den seneste 'bannings-runde', hvor der "som tyv om natten" forsvandt en lang række gode debattører. Og vi får ALDRIG en forklaring på, hvorfor dette forum er sådan!
Men nu vil jeg stoppe for nu, ellers kunne jeg jo ryge inden i morgen. Jeg har jo allerede 'det sorte X'.... men hyg jer derude.
Myrna Fræk
Myrna Fræk

Antal indlæg : 22
Join date : 20/08/24
Age : 34
Geografisk sted : 9000

Russer-Aniya og Hoffmann synes godt om

Oliver synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Det stille forum Empty Sv: Det stille forum

Indlæg af Oliver Tirs 17 Sep 2024, 09:39

Myrna Fræk skrev:I eftermiddag, hvor jeg havde fri og god tid, loggede jeg ind - og tænkte:
Gud, hvor er her dog kedeligt!

For sjov skyld gik jeg derefter et par år tilbage (under "Politik, samfund og.." - det var mere interessant. På det tidspunkt var her da noget mere liv.
Selvfølgelig var her også dengang mange anti-Rusland-indlæg, og skægt nok en periode, hvor der blev oprettet flere indlæg om, at "Putin har en eller flere dobbeltgængere." Måske fordi man har gjort så meget for at sammenligne ham med Hitler, som vist havde mindst en (en chauffør). Der var også et par stykker, som stædigt fastholdt, at Putin var død. De er nok blevet ret så skuffede siden da!  Det stille forum 1f619

Men alt i alt en mere levende debatside. Det slog mig imidlertid, at der er en forklaring på, at der ikke er det i dag: Der stod ud for rigtigt mange gode indlæg "gæst" - det vil, som jeg forstår det, sige folk der er enten blevet smidt ud for at være "forkerte" eller selv har udmeldt sig?

Jeg har kun lige oplevet den seneste 'bannings-runde', hvor der "som tyv om natten" forsvandt en lang række gode debattører. Og vi får ALDRIG en forklaring på, hvorfor dette forum er sådan!
Men nu vil jeg stoppe for nu, ellers kunne jeg jo ryge inden i morgen. Jeg har jo allerede 'det sorte X'.... men hyg jer derude.

Måske var der åbnet for at gæster kunne skrive i forummet. Det er måske noget som du går ind for.Question Rolling Eyes Shocked
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 283
Join date : 12/06/24

Tilbage til toppen Go down

Det stille forum Empty Sv: Det stille forum

Indlæg af Ole Tirs 17 Sep 2024, 11:18

Oliver skrev:
Myrna Fræk skrev:I eftermiddag, hvor jeg havde fri og god tid, loggede jeg ind - og tænkte:
Gud, hvor er her dog kedeligt!

For sjov skyld gik jeg derefter et par år tilbage (under "Politik, samfund og.." - det var mere interessant. På det tidspunkt var her da noget mere liv.
Selvfølgelig var her også dengang mange anti-Rusland-indlæg, og skægt nok en periode, hvor der blev oprettet flere indlæg om, at "Putin har en eller flere dobbeltgængere." Måske fordi man har gjort så meget for at sammenligne ham med Hitler, som vist havde mindst en (en chauffør). Der var også et par stykker, som stædigt fastholdt, at Putin var død. De er nok blevet ret så skuffede siden da!  Det stille forum 1f619

Men alt i alt en mere levende debatside. Det slog mig imidlertid, at der er en forklaring på, at der ikke er det i dag: Der stod ud for rigtigt mange gode indlæg "gæst" - det vil, som jeg forstår det, sige folk der er enten blevet smidt ud for at være "forkerte" eller selv har udmeldt sig?

Jeg har kun lige oplevet den seneste 'bannings-runde', hvor der "som tyv om natten" forsvandt en lang række gode debattører. Og vi får ALDRIG en forklaring på, hvorfor dette forum er sådan!
Men nu vil jeg stoppe for nu, ellers kunne jeg jo ryge inden i morgen. Jeg har jo allerede 'det sorte X'.... men hyg jer derude.

Måske var der åbnet for at gæster kunne skrive i forummet. Det er måske noget som du går ind for.Question Rolling Eyes Shocked  

Jeg ved ikke om jeg er for at gæster kan skrive i forummet, men det op til admin at vurdere om det er for farligt eller ej. Shocked Very Happy

_________________
Vi skal respektere hinanden.
Ole
Ole

Antal indlæg : 240
Join date : 26/06/23
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Tilbage til toppen Go down

Det stille forum Empty Sv: Det stille forum

Indlæg af Chefen1921 Tirs 17 Sep 2024, 13:35

Ole skrev:  Jeg ved ikke om jeg er for at gæster kan skrive i forummet, men det op til admin at vurdere om det er for farligt eller ej. Shocked Very Happy

FARLIGT ??  Det stille forum 1f606

Nåååh, du mener måske, hvis sådan en gæst kom til at skrive noget positivt eller bare neutralt om Vladimir Putin....  Det stille forum 1f60e

_________________
Eneste løsen mod islam: DANSK FRONT !  Det stille forum 1f44a
Chefen1921
Chefen1921

Antal indlæg : 7
Join date : 10/09/24

Myrna Fræk og Russer-Aniya synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Det stille forum Empty Sv: Det stille forum

Indlæg af Yoyo Tirs 17 Sep 2024, 15:23

Ole
Måske var der åbnet for at gæster kunne skrive i forummet. Det er måske noget som du går ind for.



Det er forsøgt mange andre steder og det har aldrig været vellukket at kunne skrive uden ansvar.
Men på den anden side, her melder mange sig ind og ude 10 gange om året med nye navner og kostumer, så måske vil det være godt for debatten.
Men der er kun en som bestemmer Very Happy
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 307
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Det stille forum Empty Sv: Det stille forum

Indlæg af Admin Tirs 17 Sep 2024, 16:10

Yoyo skrev:Ole
Måske var der åbnet for at gæster kunne skrive i forummet. Det er måske noget som du går ind for.



Det er forsøgt mange andre steder og det har aldrig været vellukket at kunne skrive uden ansvar.
Men på den anden side, her melder mange sig ind og ude 10 gange om året med nye navner og kostumer, så måske vil det være godt for debatten.
Men der er kun en som bestemmer Very Happy

Vi prøver lige i en prøveperiode at åbne for at gæster kan skrive en kommentar eller oprette en ny tråd i forummet!

Admin

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 10235
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Yoyo synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Det stille forum Empty Sv: Det stille forum

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum