FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Amira Willighagen - Nessun Dorma (HD Quality) - WINNER Finals Holland's Got Talent 2013
Mygge sygdom på vej EmptyIdag kl. 16:50 af Oliver

» Klipper du dit eget hår?
Mygge sygdom på vej EmptyIdag kl. 16:41 af Oliver

» Trump - skyd først - spørg bagefter?
Mygge sygdom på vej EmptyIdag kl. 16:33 af Yoyo

» Jeg fik 85 kroner i kontanter idag
Mygge sygdom på vej EmptyIdag kl. 16:20 af ak31

» Svære opgaver!
Mygge sygdom på vej EmptyIdag kl. 16:18 af Oliver

» Mygge sygdom på vej
Mygge sygdom på vej EmptyIdag kl. 11:16 af Ole

» Har du en god vittigt?
Mygge sygdom på vej EmptyIdag kl. 10:34 af Admin

» Iran angriber i aften Israel!
Mygge sygdom på vej EmptyIdag kl. 09:52 af Yoyo

» The Saint -The Ex King Of Diamonds!
Mygge sygdom på vej EmptyIdag kl. 09:04 af Admin


Mygge sygdom på vej

3 deltagere

Go down

Mygge sygdom på vej Empty Mygge sygdom på vej

Indlæg af Ole Man 30 Sep 2024, 17:17

"Statens Serum Institut øger overvågningen af myggebåret virus i Danmark.
Den myggebårne virus vestnilfeber er konstateret i Nordtyskland, og nu styrker Statens Serum Institut (SSI) overvågningen af virussen i det sydlige Danmark. Det skriver Ritzau. TV2".
Der har været usædvanlige mange myg i den sommer der er gået i år. I hundrede vis har de sværmet ude foran vinduerne, fordi de vil ind i huset for at stikke os. Jeg har ikke antal på hvor mange myg jeg har myrdet i år med fluesmækkeren, men det er mange, for man er jo nød til at have vinduer eller døre åbne for at få luften skiftet ud i boligen. Question

_________________
Vi skal respektere hinanden.
Ole
Ole

Antal indlæg : 302
Join date : 26/06/23
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Tilbage til toppen Go down

Mygge sygdom på vej Empty Sv: Mygge sygdom på vej

Indlæg af Admin Igår kl. 09:39

Ole skrev:"Statens Serum Institut øger overvågningen af myggebåret virus i Danmark.
Den myggebårne virus vestnilfeber er konstateret i Nordtyskland, og nu styrker Statens Serum Institut (SSI) overvågningen af virussen i det sydlige Danmark. Det skriver Ritzau. TV2".
Der har været usædvanlige mange myg i den sommer der er gået i år. I hundrede vis har de sværmet ude foran vinduerne, fordi de vil ind i huset for at stikke os. Jeg har ikke antal på hvor mange myg jeg har myrdet i år med fluesmækkeren, men det er mange, for man er jo nød til at have vinduer eller døre åbne for at få luften skiftet ud i boligen. Question

"Symptomer på vestnilfeber:

Symptomerne begynder efter tre til 14 dage med akut feber, utilpashed og hovedpine. Hos cirka halvdelen af de smittede kommer der et udslæt i huden efter to til fem dage.

Færre end en procent af de smittede får ifølge Statens Serum Institut alvorlig sygdom."

Alligevel skal vi tænke på myg på samme måde, som vi tænker på flåter, som kan være farlige for helbredet!

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 10329
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Mygge sygdom på vej Empty Sv: Mygge sygdom på vej

Indlæg af Ager Igår kl. 22:58

"Der har været usædvanlige mange myg i den sommer der er gået i år. I hundrede vis har de sværmet ude foran vinduerne, fordi de vil ind i huset for at stikke os. Jeg har ikke antal på hvor mange myg jeg har myrdet i år med fluesmækkeren, men det er mange, for man er jo nød til at have vinduer eller døre åbne for at få luften skiftet ud i boligen."

Jeg bor næsten lige op af en stor mose, og jeg er èn af dem som normalt er voldsomt plaget af myggestik - så sjovt nok, har jeg stort set ingen myg set i år, tror ikke jeg har haft 10 myggestik i år.
Så det kommer vist an på, hvor i landet man befinder sig.
Ager
Ager

Antal indlæg : 8
Join date : 02/10/24

Tilbage til toppen Go down

Mygge sygdom på vej Empty Sv: Mygge sygdom på vej

Indlæg af Admin Idag kl. 10:08

Ager skrev:"Der har været usædvanlige mange myg i den sommer der er gået i år. I hundrede vis har de sværmet ude foran vinduerne, fordi de vil ind i huset for at stikke os. Jeg har ikke antal på hvor mange myg jeg har myrdet i år med fluesmækkeren, men det er mange, for man er jo nød til at have vinduer eller døre åbne for at få luften skiftet ud i boligen."

Jeg bor næsten lige op af en stor mose, og jeg er èn af dem som normalt er voldsomt plaget af myggestik - så sjovt nok, har jeg stort set ingen myg set i år, tror ikke jeg har haft 10 myggestik i år.
Så det kommer vist an på, hvor i landet man befinder sig.

Jeg har sommerhus ud til vandet, og der har været ekstrem mange myg her ved mit hus! Shocked

Jeg har luftet huset ud med åbne døre og vinduer hvor der ingen myg var, nemlig på det tidspunkt på dagen hvor det har været varmest! Very Happy

Men hen på aften skumningen ved ca. 18 tiden så kommer de i massevis, og så har jeg været glad for at huset er lukket af for dem-he-he! Very Happy






_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 10329
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Mygge sygdom på vej Empty Sv: Mygge sygdom på vej

Indlæg af Ager Idag kl. 10:48

Admin skrev:
Ager skrev:"Der har været usædvanlige mange myg i den sommer der er gået i år. I hundrede vis har de sværmet ude foran vinduerne, fordi de vil ind i huset for at stikke os. Jeg har ikke antal på hvor mange myg jeg har myrdet i år med fluesmækkeren, men det er mange, for man er jo nød til at have vinduer eller døre åbne for at få luften skiftet ud i boligen."

Jeg bor næsten lige op af en stor mose, og jeg er èn af dem som normalt er voldsomt plaget af myggestik - så sjovt nok, har jeg stort set ingen myg set i år, tror ikke jeg har haft 10 myggestik i år.
Så det kommer vist an på, hvor i landet man befinder sig.

Jeg har sommerhus ud til vandet, og der har været ekstrem mange myg her ved mit hus! Shocked

Jeg har luftet huset ud med åbne døre og vinduer hvor der ingen myg var, nemlig på det tidspunkt på dagen hvor det har været varmest! Very Happy

Men hen på aften skumningen ved ca. 18 tiden så kommer de i massevis, og så har jeg været glad for at huset er lukket af for dem-he-he! Very Happy



Nem og billig løsning mod myg og andre insekter https://www.insektfrit-hjem.dk/vare/insektnet/

Ager
Ager

Antal indlæg : 8
Join date : 02/10/24

Ole synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Mygge sygdom på vej Empty Sv: Mygge sygdom på vej

Indlæg af Ole Idag kl. 11:16

Ager skrev:
Admin skrev:
Ager skrev:"Der har været usædvanlige mange myg i den sommer der er gået i år. I hundrede vis har de sværmet ude foran vinduerne, fordi de vil ind i huset for at stikke os. Jeg har ikke antal på hvor mange myg jeg har myrdet i år med fluesmækkeren, men det er mange, for man er jo nød til at have vinduer eller døre åbne for at få luften skiftet ud i boligen."

Jeg bor næsten lige op af en stor mose, og jeg er èn af dem som normalt er voldsomt plaget af myggestik - så sjovt nok, har jeg stort set ingen myg set i år, tror ikke jeg har haft 10 myggestik i år.
Så det kommer vist an på, hvor i landet man befinder sig.

Jeg har sommerhus ud til vandet, og der har været ekstrem mange myg her ved mit hus! Shocked

Jeg har luftet huset ud med åbne døre og vinduer hvor der ingen myg var, nemlig på det tidspunkt på dagen hvor det har været varmest! Very Happy

Men hen på aften skumningen ved ca. 18 tiden så kommer de i massevis, og så har jeg været glad for at huset er lukket af for dem-he-he! Very Happy



Nem og billig løsning mod myg og andre insekter https://www.insektfrit-hjem.dk/vare/insektnet/


Det er ret smart med det myggenet til vinduer. Måske skulle jeg overveje at investere i sådant et myggeforsvar. Very Happy

_________________
Vi skal respektere hinanden.
Ole
Ole

Antal indlæg : 302
Join date : 26/06/23
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Ager synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Mygge sygdom på vej Empty Sv: Mygge sygdom på vej

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum