FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Har du en god vittigt?
Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? EmptyIdag kl. 11:24 af ak31

» Uretfærdigt, men vi lever i 2024
Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? EmptyIdag kl. 11:17 af Myrna Fræk

» Win-win situation for Morten Messerschmidt?
Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? EmptyIdag kl. 11:13 af Myrna Fræk

» Hvad er din sovestilling?
Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? EmptyIdag kl. 10:22 af Oliver

» Har du 2,8 milliarder kroner i gamle sedler?
Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? EmptyIdag kl. 10:08 af Oliver

» Svære opgaver!
Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? EmptyIdag kl. 10:05 af Oliver

» Admin eller andre
Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? EmptyIdag kl. 08:32 af Admin

» Katten i dueslaget - krimi!
Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? EmptyIdag kl. 08:09 af Admin

» Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark?
Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? EmptyIgår kl. 23:07 af BenniM


Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark?

3 deltagere

Go down

Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? Empty Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark?

Indlæg af EmoJanice Igår kl. 16:54

Indien og Canada er røget i flæsket på hinanden fordi Indiske agenter rejser rundt i verdenen og slår mennesker ihjel, der er kritiske overfor regeringen dernede.

Lidt historie

Før Englænderne kom til Indien, var der intet samlet Indien. Man havde en række småstater med deres egne regeringer og regenter. England nedkæmpede de største aktører og pressede de mindre stater til at indgå i et samarbejde. Da Englænderne fik travlt med forlade Indien fik Indien gode betingelser via et meget intimt forhold mellem konen til Englands forhandler og Indiens kommende præsident, så et religiøst mindretal via mord og krig blev tvunget ud af landet så de kunne danne deres egne lande, som på daværende tidspunkt blev kaldt Øst-. og Vest-Pakistan.

De små stater blev tvunget til at opgive deres selvbestemmelse. De stater som modsatte sig det, blev invaderet i 1948 mens verdenens øjne var rettet mod Mellemøsten og demokratiets endeligt i Kina, hvor Mao kom til.

Senere overfaldt Indien Portugal, som havde et lille område som de var igang med at forhandle overdragelsen af fordi man ikke ønskede at lokalbefolkningen skulle have noget at sige efter indlemmelsen.

Siden har det handlet om at undertrykke grupper af mennesker, der ikke følger den centrale regering til punkt og prikke. Nogen husker at India Ghandi blev slået ihjel af nogle af disse frihedskæmpere, som siden er blevet undertrykt.

Nu rejser agenter så rundt i verdenen og slår folk ihjel.

Det er sket i Canada. Er det også sket i Danmark? Jeg så en udsendelse om en millionærdatter, hvor det danske politi mente at det var en drukneulykke. Der har været beviser for at det nok ikke var sådan, så hvis en snigmorder gør det godt nok, så kunne det godt ske her.

Hvad mener I?

Links:
Canada anklager Indien for at stå bag voldelige forbrydelser i landet (Danmarks Radio)
Indien forbyder voldtægtsfilm af frygt for ramaskrig (Danmarks Radio)
Indien bruger nødlov til at mørklægge dokumentar om Modis rolle i massakre (Dagbladet Information)
EmoJanice
EmoJanice

Antal indlæg : 160
Join date : 13/04/21
Age : 31

https://emojanice.wordpress.com/

Tilbage til toppen Go down

Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? Empty Sv: Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark?

Indlæg af Yoyo Igår kl. 17:40

Om det kan ske her i landet ved jeg ikke, og der bor ikke ret mange indere in Danmark tror jeg.
Men der er rigtigt mange in Canada, jeg tror tæt på, eller 2 million.
Hård arbejdende og flittige mennesker som er meget venligt, men de holder sig også til deres egne ranker.

Men tak for historien, det fik mig til at bruge en halv time på der jeg kom fra Very Happy

_________________
Vi skal nok klare os, men det koster
Yoyo
Yoyo

Antal indlæg : 486
Join date : 18/07/24
Age : 77
Geografisk sted : Vest Jylland

Tilbage til toppen Go down

Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? Empty Sv: Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark?

Indlæg af BenniM Igår kl. 23:07

Jeg vil mene at det skal undersøges, hvad Indiske embedsmænd foretager sig i Danmark. Der har i forvejen været problemer med agenter fra Eritrea. Det blev dokumenteret på TV2.

Folk skal have lov tll at bo og arbejde her i landet i fred. Også hvis de er i konflikt med et regime i udlandet. Bare de overholder Danmarks love og bidrager til vores samfund, så har jeg ingen problemer med deres tilstedeværelse og så har de også krav på samme beskyttelse som alle andre borgere i Danmark. Dvs. ingen udenlandske myndigheder skal komme efter dem.

Eritrea opkræver skat i Danmark (TV2)


_________________
Sagsbehandler, forfatter og coach

Vi tager een dag af gangen. Går den godt så kommer den ikke dårligt tilbage.
BenniM
BenniM

Antal indlæg : 1042
Join date : 02/12/20
Age : 54
Geografisk sted : Herlev

https://bennimadsen.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark? Empty Sv: Dræber Indiske agenter også mennesker i Danmark?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum