FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Endelig en fridag morgen!
Heunicke advarer! EmptyIdag kl. 16:43 af EmoJanice

» Vanvittig oprustning!
Heunicke advarer! EmptyIdag kl. 14:57 af Unge Ulvdal

» Windows 10 med Linux?
Heunicke advarer! EmptyIdag kl. 10:52 af Admin

» Svære opgaver!
Heunicke advarer! EmptyIdag kl. 10:34 af ak31

» My Name Is Nobody - western action!
Heunicke advarer! EmptyIdag kl. 08:05 af Admin

» Ærgerligt, at så få debatterer
Heunicke advarer! EmptyIgår kl. 16:03 af Unge Ulvdal

» 1. Maj på onsdag - stadig en kampdag?
Heunicke advarer! EmptyIgår kl. 15:48 af Den Gamle

» Præsident Zelenskyij er fuld af løgn!
Heunicke advarer! EmptyIgår kl. 14:26 af Carnivora

» Fredag den 26.april 2024?
Heunicke advarer! EmptyIgår kl. 13:44 af Røde Visioner


Heunicke advarer!

3 deltagere

Go down

Heunicke advarer! Empty Heunicke advarer!

Indlæg af Admin Tors 23 Jul 2020, 09:58

Heunicke advarer!

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-07-23-heunicke-advarer-efter-stigende-smittetal-vi-maa-ikke-saette-det-over-styr-nu

"Sundhedsminister Magnus Heunicke (S) var onsdag ude og advare danskerne imod at slække på de vaner, der skal holde coronavirussen nede."

Det helt godt spørgsmål er, hvad der sker efter folks sommerferie i udlandet?

Når de kommer hjem eksploderer det hele så igen?

Jeg mener, at der er en stor risiko for ny ned-lukning af landet!

Din mening?

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9405
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Radikal Man 27 Jul 2020, 16:33

Admin skrev:Heunicke advarer!

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-07-23-heunicke-advarer-efter-stigende-smittetal-vi-maa-ikke-saette-det-over-styr-nu

"Sundhedsminister Magnus Heunicke (S) var onsdag ude og advare danskerne imod at slække på de vaner, der skal holde coronavirussen nede."

Det helt godt spørgsmål er, hvad der sker efter folks sommerferie i udlandet?

Når de kommer hjem eksploderer det hele så igen?

Jeg mener, at der er en stor risiko for ny ned-lukning af landet!

Din mening?

Vel bliver landet da ej lukket igen, det har vi ikke råd til. Hvis folk bliver smittet på deres ferie, må de selv tage konsekvensen af det og lade sig isolere fra omverdenen, så ikke endnu flere bliver smittet af dem.
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1679
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Man 27 Jul 2020, 17:35

Desværre er det min opfattelse, at alt for mange ser stort på reglerne nu. De holder ikke afstand, og mange undlader at spritte af, når de går ind i en butik. At mange museer og forlystelser har sat priserne ned med 50% gør også, at alt for mange klumper sig sammen uden at holde afstand. Det er uansvarligt.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Admin Tirs 28 Jul 2020, 10:16

Ingrid Slott skrev:Desværre er det min opfattelse, at alt for mange ser stort på reglerne nu.  De holder ikke afstand, og mange undlader at spritte af, når de går ind i en butik.  At mange museer og forlystelser har sat priserne ned med 50% gør også, at alt for mange klumper sig sammen uden at holde afstand.  Det er uansvarligt.

Ja, det jeg så i tv i går, var ihvertfald ildevarslende!

Folk stod tæt sammen, og havde "glemt" alle advarslerne flere steder!

Jeg har læst at eksperter mener, at pandaminen ikke kan stoppes på verdensplan!

Nu mener de, at selv om folk ikke ved at de har smitten og heller ikke får symptomer på den, så kan de alligevel smitte andre personer!

Eneste redning for smittede i udbrud er nok, at de hurtigst muligt finder en vaccine mod det?

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9405
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Tirs 28 Jul 2020, 11:02

Ja, en vaccine vil sikkert minimere en hel del, men jeg læste, at en sådan vaccine kun holder kort tid. Det er da ikke rart, hvis vi skal rende til lægen og blive vaccineret flere gange om året. Selvfølgelig er det noget, man kan tåle, men lige så vigtigt er det, at folk bliver ved med at overholde reglerne og afstan, håndvask og renlighed.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Admin Ons 29 Jul 2020, 10:04

Ingrid Slott skrev:Ja, en vaccine vil sikkert minimere en hel del, men jeg læste, at en sådan vaccine kun holder kort tid.  Det er da ikke rart, hvis vi skal rende til lægen og blive vaccineret flere gange om året.  Selvfølgelig er det noget, man kan tåle, men lige så vigtigt er det, at folk bliver ved med at overholde reglerne og afstan, håndvask og renlighed.

Jeg er bange for Ingrid, at folk slækker på reglerne, også når de kommer hjem fra ferier i udlandet!

De såkaldte eksperter på området, mener ikke at der kommer en "anden bølge" til efteråret - men lad os nu se, hvordan det udvikler sig!

Flere lande har lige nu tiltagende smitte tilfælde!

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9405
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Ons 29 Jul 2020, 10:57

Alt for mange gider ikke mere. De spritter ikke af, de holder ikke afstand i supermarkederne, og de myldrer ind må gallerier og museer, fordi der i øjeblikket er 50% rabat på indgangen. Har det lidt at gøre med, at vi er et forkælet folkefærd, der kun tænker på os selv. Har det noget at gøre med, hvordan de ældre bliver behandlet på plejehjemmene og hvordan de unge støjer og larmer hver nat rundt om i landet. Man tænker kun på sig selv. Empatien og medfølelsen mangler. Jeg ved det ikke, men jeg synes, det er bekymrende.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Radikal Fre 31 Jul 2020, 11:12

Ingrid Slott skrev:Alt for mange gider ikke mere.  De spritter ikke af, de holder ikke afstand i supermarkederne, og de myldrer ind må gallerier og museer, fordi der i øjeblikket er 50% rabat på indgangen.  Har det lidt at gøre med, at vi er et forkælet folkefærd, der kun tænker på os selv.  Har det noget at gøre med, hvordan de ældre bliver behandlet på plejehjemmene og hvordan de unge støjer og larmer hver nat rundt om i landet.  Man tænker kun på sig selv.  Empatien og medfølelsen mangler.  Jeg ved det ikke, men jeg synes, det er bekymrende.

Jeg er ikke bekymret, for der er kun et meget lavt smittetal i Danmark. Men hvis der kommer et større udbrud af den virus til efteråret, er folk nød til at overholde reglerne, så vi kan få det under kontrol igen.
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1679
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Fre 31 Jul 2020, 11:50

Hvad mener du så om de seneste dages forhøjede smittetal. Jeg synes ikke, det lyder godt. Vi er tilbage til tilstanden i maj, hvor næsten alt var lukket ned.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Radikal Søn 02 Aug 2020, 15:47

Ingrid Slott skrev:Hvad mener du så om de seneste dages forhøjede smittetal.  Jeg synes ikke, det lyder godt. Vi er tilbage til tilstanden i maj, hvor næsten alt var lukket ned.

Spis brød til. Vi har kontrol over det, og nu skal folk gå med mundbind og have mundbind på i forskellige situationer. Hvis vi følger de samme retningslinjer som før og som vi er blevet vant til, så tror jeg ikke at det kan gå galt igen.
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1679
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Søn 02 Aug 2020, 17:26

Jeg håber så afgjort, du har ret. Jeg synes dog, at folk her i København er blevet mere ligeglade. De spritter ikke af og de holder ikke afstand i supermarkederne. De forsamles også alle steder og står tæt. Jeg kørte forbi søerne her i eftermiddag, og der stod nogle og spillede musik. Der var mange tilhørere, og de stod tæt, og på broen ved siden af - Dronning Louises Bro - sad de som sild i en tønde. Det gør de, hver gang solen skinner.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Admin Man 03 Aug 2020, 10:07

Ingrid Slott skrev:Jeg håber så afgjort, du har ret.  Jeg synes dog, at folk her i København er blevet mere ligeglade.  De spritter ikke af og de holder ikke afstand i supermarkederne.  De forsamles også alle steder og står tæt.  Jeg kørte forbi søerne her i eftermiddag, og der stod nogle og spillede musik.  Der var mange tilhørere, og de stod tæt, og på broen ved siden af - Dronning Louises Bro - sad de som sild i en tønde. Det gør de, hver gang solen skinner.

Det kan meget nemt gå galt igen Ingrid!

Folk glemmer hurtigt alle forsigtigheds principper med Corona virussen!

Det kan endda gå så galt, at vi i vores boligforening heller ikke kan afvikle vores generalforsamling i september, som skulle have være afholdt i marts-april!

Dette hænger så også sammen med, at vi skal have bestemt hvilken tv-udbyder vi skal have pr. 1. oktober 2020, da YouSee er opsagt!

Og da YouSee tv er opsagt så ryger bredbånds forbindelsen også, da tv signalet er det bærende signal for både tv og bredbånd!


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9405
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Man 03 Aug 2020, 13:04

Vores generalforsamling er også blevet udskudt, og nu skal vi holde den i det fri på en plads, vi har her i grundejerforeningen. Vi håber, at det ikke bliver regnvejr.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Radikal Tirs 04 Aug 2020, 16:02

Ingrid Slott skrev:Vores generalforsamling er også blevet udskudt, og nu skal vi holde den i det fri på en plads, vi har her i grundejerforeningen.  Vi håber, at det ikke bliver regnvejr.

Jeg mener at det med de ti samlet på en restaurant nu er højere. Så hvis man vil holde en generalforsamling på en restaurant, er det vist ok. Det skulle da lige være for, at der kommer en ny nedlukning af landet?
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1679
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Tirs 04 Aug 2020, 20:45

Vi plejer at være en 30 - 40 stk. og de lokaler, vi plejer at leje, vil ikke have os endnu. Med de nye stigninger i smittede, ser det jo heler ikke godt ud, så vi må håbe på godt vejr.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Admin Ons 05 Aug 2020, 09:27

Ingrid Slott skrev:Vi plejer at være en 30 - 40 stk. og de lokaler, vi plejer at leje, vil ikke have os endnu.  Med de nye stigninger i smittede, ser det jo heler ikke godt ud, så vi må håbe på godt vejr.

Bliver der lukket ned igen?

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-08-04-efter-fase-4-alarm-her-risikerer-danmark-at-lukke-ned-igen

Det kan være Ingrid, at samfundet bliver delvist lukket ned igen, efter stigninger i smittetallene!

"Kommer vi til at se en indskrænkning i, hvor mange vi må forsamles?

Nils Strandberg Pedersen: - Det er jeg sikker på, at vi gør. Der er ingen tvivl om, at store forsamlinger er den største årsag til smittespredning. Det viser al erfaring, som vi har gjort os.

Sandsynlighed for indskrænkning i forsamlinger: Over middel.

Lone Simonsen: - Hvis jeg var bossen, ville jeg starte med at skrue antallet af personer, der må forsamles ned på 50 - hvis udviklingen i tallene går den forkerte vej.

Sandsynlighed for indskrænkning i forsamlinger: Over middel."

Om det så kommer for restauranter igen, altså ned til 10 personer - tør jeg ikke sige!

Hvis dette bliver tilfældet, så får vi ikke afviklet vore generalforsamling denne gang heller!

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9405
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Ons 05 Aug 2020, 10:25

Hvis Århus havde været et land, så havde myndighederne frarådet at rejse derover. Det er da lidt skræmmende. Vores generalforsamling skal nok blive afviklet, for der kommer ikke ret mange, når det foregår oppe på vores plads. Især ikke, hvis det er dårligt vejr. Det er værre med de festglade unge mennesker, som ser stort på reglerne. Dem har vi en del af her i hovedstaden.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Admin Fre 07 Aug 2020, 15:27

Ingrid Slott skrev:Hvis Århus havde været et land, så havde myndighederne frarådet at rejse derover.  Det er da lidt skræmmende.  Vores generalforsamling skal nok blive afviklet, for der kommer ikke ret mange, når det foregår oppe på vores plads. Især ikke, hvis det er dårligt vejr.  Det er værre med de festglade unge mennesker, som ser stort på reglerne.  Dem har vi en del af her i hovedstaden.

Jeg tror heller ikke, at der kommer ret mange til vores generalforsamling, da mange er ældre mennesker og er bange for at blive smittet!

Det bliver ikke nemt at afvikle vores, hvis der skal være alt for stor afstand mellem stolene!

Jeg tror at det kommer til at gå med den virus, som jeg havde forudset før folks ferier i udlandet!

Når de komme hjem, så begynder de at smitte hinanden igen, fordi de har fået smitten i sig på feriestederne!


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9405
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Fre 07 Aug 2020, 16:31

Det er da bestemt skræmmende, som smittetallet stiger, men jeg forstår det egentlig godt. Folk er begyndt at være ret ligeglade. I går morges var jeg i Rema, SuperBrugsen og Føtex, og hovedparten gik bare ind uden at spritte af, og det med afstanden ser mange også stort på. Det lover ikke godt. At folk så kan have det med sig hjem fra udlandet, gør det jo ikke bedre.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Radikal Lør 08 Aug 2020, 15:31

Ingrid Slott skrev:Det er da bestemt skræmmende, som smittetallet stiger, men jeg forstår det egentlig godt.  Folk er begyndt at være ret ligeglade.  I går morges var jeg i Rema, SuperBrugsen og Føtex, og hovedparten gik bare ind uden at spritte af, og det med afstanden ser mange også stort på.  Det lover ikke godt. At folk så kan have det med sig hjem fra udlandet, gør det jo ikke bedre.

Det har jeg så også oplevet under indkøb, at folk nu tager det let på Corona virussen. Der hvor jeg køber ind, har de faktisk fjernet de der røde afmærkninger på gulvet, som skulle gøre at vi holder afstand til hinanden. Om det er lovligt at tage dem af ved jeg så ikke. Så det kan være at Mette Frederiksen lukker det hele ned igen? Rolling Eyes
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1679
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Lør 08 Aug 2020, 21:50

Det tror jeg ikke hun vil, men det er muligt, at vi får påbud om at bære mundbind, så snart vi forlader vores bolig. Det vil der nok være mange, der ikke vil, og så risikerer de at få bøder. Jeg har ikke set butikker her i København, hvor de har fjernet afmærkningerne, og det er i øvrigt også en af de ting, de fleste overholder, men det med afspritning og så i øvrigt afstand i butikken, det kniber det vældigt med. Her i København har der i øvrigt været 100 anmeldelser om støjende forsamlinger, hvor unge mennesker stimler sammen og fester. Politiet har haft meget travlt. Er det så underligt, at det nu er de unge, der bliver smittet ?

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Admin Man 10 Aug 2020, 11:03

Ingrid Slott skrev:Det tror jeg ikke hun vil, men det er muligt, at vi får påbud om at bære mundbind, så snart vi forlader vores bolig.  Det vil der nok være mange, der ikke vil, og så risikerer de at få bøder. Jeg har ikke set butikker her i København, hvor de har fjernet afmærkningerne, og det er i øvrigt også en af de ting, de fleste overholder, men det med afspritning og så i øvrigt afstand i butikken, det kniber det vældigt med.  Her i København har der i øvrigt været 100 anmeldelser om støjende forsamlinger, hvor unge mennesker stimler sammen og fester.  Politiet har haft meget travlt.  Er det så underligt, at det nu er de unge, der bliver smittet ?

Mundbind bliver brugt flere og flere steder i verden nu, men om det er en "falsk" tryghed tør jeg ikke sige!

Det bedste man kan gøre er efter min mening, at man vasker hænder før og efter indkøb, samt stadig holder en afstand af 1-2 meter fra andre!

Jeg ser også flere unge mennesker nu, som er nærmest ligeglade og stimler sammen - alt for tæt!

Og rigtigt - man hører om flere og flere unge mennesker som er blevet smittet med Corona virussen!

Jeg tror næppe at det bliver bedre, før man får en effektiv vaccine mod den virus, men de siger vist først til næste år engang!

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9405
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Ons 12 Aug 2020, 10:22

Du har ganske ret. Sad

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Radikal Lør 15 Aug 2020, 15:42

Ingrid Slott skrev:Du har ganske ret. Sad

Nu har Mette indført mundbind i offentlig transport. Det gælder alle former for offentlig tranport. Jeg synes at hun gør det rigtigt godt. Mundbind kan nu udvides til indkøbsture og andet på sigt. Vi i De Radikale arbejder på at komme med i regeringen, så vi kan få den rigtige retning for landet på flere områder.
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1679
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Lør 15 Aug 2020, 19:58

Det ville da være fint, hvis I kom med i regeringen. Jeg tror, regeringen får brug for et økonomisk ansvarligt parti, når hele denne ulykkelige situation er ovre. Desværre mangler I Margrethe Vestager, men stort set er de Radikale økonomisk ansvarlige.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Admin Tors 20 Aug 2020, 09:20

Ingrid Slott skrev:Det ville da være fint, hvis I kom med i regeringen.  Jeg tror, regeringen får brug for et økonomisk ansvarligt parti, når hele denne ulykkelige situation er ovre.  Desværre mangler I Margrethe Vestager, men stort set er de Radikale økonomisk ansvarlige.

Dette er jeg så ikke helt enig i Ingrid!

De Radikale er dem som har ødelagt mest i dansk politik gennem alle tider!

Når de går ind for åbne grænser for alle ikke etniske danskere til at komme til Danmark, så mener jeg ikke at man kan sige, at de er økonomisk ansvarlige!

Indvandringen af udlændinge under et, koster danske skatteydere et sted mellem 30 og 100 milliarder kroner om året!

Alle disse gode skatte penge kunne være gået til vores eget folks velfærd, sygehuse, ældre forsorg osv.!

"Ungarske kvinder kan blive skattefri for resten af livet, såfremt de føder flere end fire børn.

Sådan lyder et nyt løfte fra Ungarns indvandringskritiske premierminister, Viktor Orbán.

Større ungarske familier er klart at foretrække frem for flere muslimske migranter og flygtninge, forklarede premierministeren søndag i sin årlige tale til nationen".

Orbán er den eneste politiker i Europa, som har lukket af for særlig muslimsk indvandring til sit land, da han for længst har spottet faren ved dette scenarie!

Så langt er danske socialister incl. De Radikale ikke kommet endnu, men de får en brat opvågning den dag alle muslimerne stifter et muslimsk parti i Danmark, og alle disse vælgere flygter fra venstrefløjens partier over til "deres rigtige parti"!



_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9405
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Tors 20 Aug 2020, 10:48

Du har ret i meget af det, du skriver, men min pointe med de Radikale var, at under Thorning-regeringen, var det fru Vestager, der trak i bremsen mht. økonomien. Desværre er Østergaard ikke lige så skarp som Vestager, så du har nok lidt ret.

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Admin Lør 22 Aug 2020, 11:01

Ingrid Slott skrev:Du har ret i meget af det, du skriver, men min pointe med de Radikale var, at under Thorning-regeringen, var det fru Vestager, der trak i bremsen mht. økonomien. Desværre er Østergaard ikke lige så skarp som Vestager, så du har nok lidt ret.

Ha-ha, jeg er da glad for at have lidt ret!

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9405
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Ingrid Slott Lør 22 Aug 2020, 14:18

Razz

Ingrid Slott

Antal indlæg : 310
Join date : 29/11/18
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Admin Søn 23 Aug 2020, 10:28

Ingrid Slott skrev:Razz

Ha-ha! Very Happy

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 9405
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Heunicke advarer! Empty Sv: Heunicke advarer!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum