FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» EM i fodbold!
Putin er en meget rimeligt anlagt mand EmptyIgår kl. 23:50 af Jojo

» Svære opgaver!
Putin er en meget rimeligt anlagt mand EmptyIgår kl. 20:29 af Jojo

» EU har stækket kampen mod illegal arbejdskraft
Putin er en meget rimeligt anlagt mand EmptyIgår kl. 14:38 af Jojo

» USA er i besiddelse af Ufoer!
Putin er en meget rimeligt anlagt mand EmptyIgår kl. 13:59 af Jojo

» Ukraine-propaganda mødt med buh'en i Leipzig
Putin er en meget rimeligt anlagt mand EmptyIgår kl. 11:03 af Jojo

» Vores mand i Amerika
Putin er en meget rimeligt anlagt mand EmptyIgår kl. 10:11 af Radikal

» Må man ikke kritisere Disney mere?
Putin er en meget rimeligt anlagt mand EmptyOns 19 Jun 2024, 17:22 af Jojo

»  Linux Mint problem?
Putin er en meget rimeligt anlagt mand EmptyOns 19 Jun 2024, 10:21 af Radikal

» Bruce den almægtige!
Putin er en meget rimeligt anlagt mand EmptyOns 19 Jun 2024, 07:51 af Admin


Putin er en meget rimeligt anlagt mand

5 deltagere

Go down

Putin er en meget rimeligt anlagt mand Empty Putin er en meget rimeligt anlagt mand

Indlæg af Jojo Lør 15 Jun 2024, 16:05

Og vil gerne fred in Ukraine.
Og hvis Ukraine vil være så venligt at afstå de 4 provinser samt Crimea som sammenlagt er to gange støre end Danmark plus en garanti at Ukraine aldrig må få selvbestemmelse, så er den hjem.

Rusland får der med adgang til de store miner som de provinser er kendt for, Azov Hav og store dele af det sorte Hav.

Dog har manden med de mange kæle navner her med de samme nægtet, fordi han  godt ved at Putin ikke stopper og ikke kan stoles på.

Personligt er jeg ikke meget for den krig som koster hundredtusinde mennesker og soldater deres liv, men jeg støtter Zelensky og den Ukrainske befolkning.

Havde Putin været lidt smart, kunne han havde forlangte en folkeafstemning om hans  krav.

Hvad mener i, skal tyveknægten ha hans vilje

Link på Engelsk kan skaffes
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Putin er en meget rimeligt anlagt mand Empty Sv: Putin er en meget rimeligt anlagt mand

Indlæg af Oliver Lør 15 Jun 2024, 16:25

Jojo skrev:Og vil gerne fred in Ukraine.
Og hvis Ukraine vil være så venligt at afstå de 4 provinser samt Crimea som sammenlagt er to gange støre end Danmark plus en garanti at Ukraine aldrig må få selvbestemmelse, så er den hjem.

Rusland får der med adgang til de store miner som de provinser er kendt for, Azov Hav og store dele af det sorte Hav.

Dog har manden med de mange kæle navner her med de samme nægtet, fordi han  godt ved at Putin ikke stopper og ikke kan stoles på.

Personligt er jeg ikke meget for den krig som koster hundredtusinde mennesker og soldater deres liv, men jeg støtter Zelensky og den Ukrainske befolkning.

Havde Putin været lidt smart, kunne han havde forlangte en folkeafstemning om hans  krav.

Hvad mener i, skal tyveknægten ha hans vilje

Link på Engelsk kan skaffes

Putin skal ikke have sin vilje bare ved at invadere et andet land og så kalde det russisk område. Jeg ved ikke hvordan den vanvittige krig ender, men jeg har bange anelser om en lang krig. Putin er vist nu ved at gøre atomvåben klar har jeg læst på nettet, og så er vi tæt på ragnarok hvis han bruger dem. Folkeafstemninger dur ikke, for disse er svindel med resultatet. Evil or Very Mad
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 37
Join date : 12/06/24

Tilbage til toppen Go down

Putin er en meget rimeligt anlagt mand Empty Sv: Putin er en meget rimeligt anlagt mand

Indlæg af Jojo Lør 15 Jun 2024, 17:29

Oliver
Putin skal ikke have sin vilje bare ved at invadere et andet land og så kalde det russisk område. Jeg ved ikke hvordan den vanvittige krig ender, men jeg har bange anelser om en lang krig. Putin er vist nu ved at gøre atomvåben klar har jeg læst på nettet, og så er vi tæt på ragnarok hvis han bruger dem. Folkeafstemninger dur ikke, for disse er svindel med resultatet.



Som udgangs punkt skal man vel kunne stole på Putin, og jeg kan in min vildeste fantasi ikke se at han kan BEFRI Ukraine med atomvåben.

Men jeg er enig med dig at den særlige operation godt kan blive til en langt en.
Dog kan de G7 beslutning at lukke for handel med dollars og Euro godt få en betydning og rublen er allerede styrtdykket i går
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Putin er en meget rimeligt anlagt mand Empty Sv: Putin er en meget rimeligt anlagt mand

Indlæg af Renate M. Søn 16 Jun 2024, 09:01

Oliver skrev: Putin skal ikke have sin vilje bare ved at invadere et andet land og så kalde det russisk område. Jeg ved ikke hvordan den vanvittige krig ender, men jeg har bange anelser om en lang krig. Putin er vist nu ved at gøre atomvåben klar har jeg læst på nettet, og så er vi tæt på ragnarok hvis han bruger dem. Folkeafstemninger dur ikke, for disse er svindel med resultatet. Evil or Very Mad

Du er ret dårligt informeret, må jeg sige.
Du kunne have gavn af at læse det stærke oplæg 'National-Kommunisten' skrev herinde den 18. maj om Ukraine gennem tiderne:

https://dinedebatter.danskforum.net/t7103-lidt-fra-ukraines-historie

"Og så kalde det russisk område" ... NATOs propaganda virker effektivt, men de østligste områder af det, vi kalder Ukraine, bliver ikke nødvendigvis af de fastboende betragtet som 'Ukraine', vel? Spørgsmålet, du burde stille dig selv, er, om ikke det har været russisk (dvs også sovjetisk) det meste af tiden?

Men NATOs maskineri kører. Du himler op om atomkrig - det vi selvsagt alle er bange for - og den danske regering er begyndt at udsende meldinger om, "hvordan du skal forholde dig i tilfælde af krig" (de er dog ikke begyndt at skrive "når krigen kommer" - endnu), at vi skal have mad til tre dage osv.

Hr. Oliver: Har du aldrig spurgt dig selv, hvorfor Stoltenberg og hele NATO-ledelsen fører krig i/for et land, der slet ikke er medlem af NATO og forhåbentlig heller ikke bliver det foreløbig?
Renate M.
Renate M.

Antal indlæg : 32
Join date : 10/07/22
Age : 48

En Nordisk Broder, Hansen! og Den sorte Skjorte synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Putin er en meget rimeligt anlagt mand Empty Sv: Putin er en meget rimeligt anlagt mand

Indlæg af Radikal Søn 16 Jun 2024, 09:42

Renate M. skrev:
Oliver skrev: Putin skal ikke have sin vilje bare ved at invadere et andet land og så kalde det russisk område. Jeg ved ikke hvordan den vanvittige krig ender, men jeg har bange anelser om en lang krig. Putin er vist nu ved at gøre atomvåben klar har jeg læst på nettet, og så er vi tæt på ragnarok hvis han bruger dem. Folkeafstemninger dur ikke, for disse er svindel med resultatet. Evil or Very Mad

Du er ret dårligt informeret, må jeg sige.
Du kunne have gavn af at læse det stærke oplæg 'National-Kommunisten' skrev herinde den 18. maj om Ukraine gennem tiderne:

https://dinedebatter.danskforum.net/t7103-lidt-fra-ukraines-historie

"Og så kalde det russisk område" ... NATOs propaganda virker effektivt, men de østligste områder af det, vi kalder Ukraine, bliver ikke nødvendigvis af de fastboende betragtet som 'Ukraine', vel? Spørgsmålet, du burde stille dig selv, er, om ikke det har været russisk (dvs også sovjetisk) det meste af tiden?

Men NATOs maskineri kører. Du himler op om atomkrig - det vi selvsagt alle er bange for - og den danske regering er begyndt at udsende meldinger om, "hvordan du skal forholde dig i tilfælde af krig" (de er dog ikke begyndt at skrive "når krigen kommer" - endnu), at vi skal have mad til tre dage osv.

Hr. Oliver: Har du aldrig spurgt dig selv, hvorfor Stoltenberg og hele NATO-ledelsen fører krig i/for et land, der slet ikke er medlem af NATO og forhåbentlig heller ikke bliver det foreløbig?

Vi i De Radikale vil gerne give et svar på det spørgsmål. Det er fordi at nato ikke vil have Rusland så tæt på den øvrige del af Europa. Samt at Putins Rusland vil forhindre at Ukraine bliver medlem af nato og EU. Så nato kan opstille våben i Ukraine tæt på den russiske grænse. Derfor vil krigen nok fortsætte indtil Putin har fået hele Ukraine tilbage igen som russisk område. Hvis Putin på et tidspunkt ser ud til at tabe den krig, er mit bud at så udbryder 3. Verdenskrig. Derfor regeringens råd om, at vi skal have mad til tre dage på lager. Shocked Very Happy
Radikal
Radikal

Antal indlæg : 1828
Join date : 04/02/19

Tilbage til toppen Go down

Putin er en meget rimeligt anlagt mand Empty Sv: Putin er en meget rimeligt anlagt mand

Indlæg af Den sorte Skjorte Søn 16 Jun 2024, 11:39

Radikal skrev: Vi i De Radikale vil gerne give et svar på det spørgsmål. Det er fordi at nato ikke vil have Rusland så tæt på den øvrige del af Europa. Samt at Putins Rusland vil forhindre at Ukraine bliver medlem af nato og EU. Så nato kan opstille våben i Ukraine tæt på den russiske grænse. Derfor vil krigen nok fortsætte indtil Putin har fået hele Ukraine tilbage igen som russisk område. Hvis Putin på et tidspunkt ser ud til at tabe den krig, er mit bud at så udbryder 3. Verdenskrig. Derfor regeringens råd om, at vi skal have mad til tre dage på lager. Shocked Very Happy

Putin er en meget rimeligt anlagt mand 1f605 Putin er en meget rimeligt anlagt mand 1f606
Den sorte Skjorte
Den sorte Skjorte

Antal indlæg : 19
Join date : 21/05/24

Tilbage til toppen Go down

Putin er en meget rimeligt anlagt mand Empty Sv: Putin er en meget rimeligt anlagt mand

Indlæg af Jojo Søn 16 Jun 2024, 15:14

Radikal
Men skal altid har med og vandt til tre dage
Det har vi altid som vi er vandt til fra de gamle dag, men mere interessante om Putin vil starte en verdenskrig.

Selvom jeg ikke synes om den slyngel, så ved han vel nok at der aldrig har været en vinder i en krig.
Jojo
Jojo

Antal indlæg : 502
Join date : 03/09/23
Geografisk sted : Sønderjylland

Tilbage til toppen Go down

Putin er en meget rimeligt anlagt mand Empty Sv: Putin er en meget rimeligt anlagt mand

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum