FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Trump - skyd først - spørg bagefter?
Største konservative nedtur siden 1832 EmptyIdag kl. 11:55 af Yoyo

» Jeg fik 85 kroner i kontanter idag
Største konservative nedtur siden 1832 EmptyIdag kl. 11:51 af Yoyo

» Amira Willighagen - Nessun Dorma (HD Quality) - WINNER Finals Holland's Got Talent 2013
Største konservative nedtur siden 1832 EmptyIdag kl. 11:23 af Ole

» Mygge sygdom på vej
Største konservative nedtur siden 1832 EmptyIdag kl. 11:16 af Ole

» Svære opgaver!
Største konservative nedtur siden 1832 EmptyIdag kl. 11:09 af Ole

» Har du en god vittigt?
Største konservative nedtur siden 1832 EmptyIdag kl. 10:34 af Admin

» Iran angriber i aften Israel!
Største konservative nedtur siden 1832 EmptyIdag kl. 09:52 af Yoyo

» Klipper du dit eget hår?
Største konservative nedtur siden 1832 EmptyIdag kl. 09:21 af Admin

» The Saint -The Ex King Of Diamonds!
Største konservative nedtur siden 1832 EmptyIdag kl. 09:04 af Admin


Største konservative nedtur siden 1832

2 deltagere

Go down

Største konservative nedtur siden 1832 Empty Største konservative nedtur siden 1832

Indlæg af Oliver Tors 04 Jul 2024, 09:21

Valg i Storbritannien i dag.
"Hvis det går, som målingen viser, kan Labour sætte sig til rette i det britiske parlament med et flertal, der ikke er set større siden 1832. De Konservative står derimod til at miste 70 procent af deres pladser i parlamentet og kan næsten ikke regne med, at der findes nogle "sikre" kredse."
Konservative har ikke kunnet løse flere problemer i England siden valget i maj 2015, hvor konservative har haft et flertal bag sig og har alene kunnet danne Hendes Majestæts Regering.
En trist udvikling i mit gamle land England. Question
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 329
Join date : 12/06/24

Tilbage til toppen Go down

Største konservative nedtur siden 1832 Empty Sv: Største konservative nedtur siden 1832

Indlæg af Gæst Tors 04 Jul 2024, 18:02

Oliver skrev:Valg i Storbritannien i dag.
"Hvis det går, som målingen viser, kan Labour sætte sig til rette i det britiske parlament med et flertal, der ikke er set større siden 1832. De Konservative står derimod til at miste 70 procent af deres pladser i parlamentet og kan næsten ikke regne med, at der findes nogle "sikre" kredse."
Konservative har ikke kunnet løse flere problemer i England siden valget i maj 2015, hvor konservative har haft et flertal bag sig og har alene kunnet danne Hendes Majestæts Regering.
En trist udvikling i mit gamle land England. Question

Rent sprogligt kan det (fremhæv.) misforstås, hvad du skriver først, idet Labour Party blev stiftet 27/2 1900.

Men jeg vil heller ikke undre mig, hvis det går, som du gisner om. Blot vil jeg foregribe de mange påstande, der snart vil komme om "at det er pga. 'Brexit', de konservative taber så stort.
Det tror jeg ikke, det er. Jeg tror mere, der er indenrigspolitiske grunde til det. Husk på, at England også er ramt af islamiseringens mange ubehageligheder!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Største konservative nedtur siden 1832 Empty Sv: Største konservative nedtur siden 1832

Indlæg af Gæst Tors 04 Jul 2024, 18:51

National-Kommunisten skrev:  Rent sprogligt kan det (fremhæv.) misforstås, hvad du skriver først, idet Labour Party blev stiftet 27/2 1900.

Men jeg vil heller ikke undre mig, hvis det går, som du gisner om. Blot vil jeg foregribe de mange påstande, der snart vil komme om "at det er pga. 'Brexit', de konservative taber så stort.
Det tror jeg ikke, det er. Jeg tror mere, der er indenrigspolitiske grunde til det. Husk på, at England også er ramt af islamiseringens mange ubehageligheder!
Jeg tror heller ikke, at det har så meget med 'Brexit' at gøre, men der er nok flere forskellige ting, der gør at mange englændere er trætte af de konservative. Blandt deres 'lig i lasten' er, at nogle af lederne, herunder Boris J. himself festede og drak, mens de pålagde folket at overholde corona-restriktionerne. Den slags huskes!
Og det er også i deres regeringstid, at nogle af de rigtig modbydelige sager om muslimmænds køb af og uhyggeligt misbrug af mindreårige piger - mange gange børn - har fundet sted og (trods alt) fundet vej til dele af pressen. Noget en regering altid vil blive bebrejdet, at den ikke kunne standse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Største konservative nedtur siden 1832 Empty Sv: Største konservative nedtur siden 1832

Indlæg af Gæst Lør 06 Jul 2024, 09:41

National-Kommunisten skrev:  Rent sprogligt kan det (fremhæv.) misforstås, hvad du skriver først, idet Labour Party blev stiftet 27/2 1900.

Men jeg vil heller ikke undre mig, hvis det går, som du gisner om. Blot vil jeg foregribe de mange påstande, der snart vil komme om "at det er pga. 'Brexit', de konservative taber så stort.
Det tror jeg ikke, det er. Jeg tror mere, der er indenrigspolitiske grunde til det. Husk på, at England også er ramt af islamiseringens mange ubehageligheder!

Nej, det er der grund til at huske. Men det ser ud til, at englænderne ligesom danskerflertallet glemmer det, når der er valg!

Et tydeligt tegn på islamiseringen af England så man her:

https://www.telegraph.co.uk/politics/2024/07/04/palestinian-flags-taken-down-outside-polling-stations/

'Palæstinensiske' flag ved stemmestederne... siger det ikke det meste om Englands situation?  Største konservative nedtur siden 1832 1f627

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Største konservative nedtur siden 1832 Empty Sv: Største konservative nedtur siden 1832

Indlæg af Oliver Lør 06 Jul 2024, 10:37

Den Gamle skrev:
National-Kommunisten skrev:  Rent sprogligt kan det (fremhæv.) misforstås, hvad du skriver først, idet Labour Party blev stiftet 27/2 1900.

Men jeg vil heller ikke undre mig, hvis det går, som du gisner om. Blot vil jeg foregribe de mange påstande, der snart vil komme om "at det er pga. 'Brexit', de konservative taber så stort.
Det tror jeg ikke, det er. Jeg tror mere, der er indenrigspolitiske grunde til det. Husk på, at England også er ramt af islamiseringens mange ubehageligheder!

Nej, det er der grund til at huske. Men det ser ud til, at englænderne ligesom danskerflertallet glemmer det, når der er valg!

Et tydeligt tegn på islamiseringen af England så man her:

https://www.telegraph.co.uk/politics/2024/07/04/palestinian-flags-taken-down-outside-polling-stations/

'Palæstinensiske' flag ved stemmestederne... siger det ikke det meste om Englands situation?  Største konservative nedtur siden 1832 1f627

Over 45.000 migranter krydsede Den Engelske Kanal til Storbritannien alene i løbet af 2022, så islamiseringen er også i gang i England ligesom i alle andre Europæiske lande. Hvor stor en betydning dette har haft for briternes valg af Labour ved jeg ikke, da der kun er ca. 4,4% muslimer i England. Men det er et kritisk år for de europæiske socialdemokratier. Hvis ikke de gør op med hensynet til indvandrere. Very Happy
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 329
Join date : 12/06/24

Tilbage til toppen Go down

Største konservative nedtur siden 1832 Empty Sv: Største konservative nedtur siden 1832

Indlæg af BenniM Man 08 Jul 2024, 06:56

Jeg ved ikke hvad vælgerne troede de vil få med Keir Starmer. Alle de gange, hvor han er blevet gået på klingen, har han svaret undvigende.

Men han kan gå efter de skattefritagelser, som udlændinge har fået, når de kan købe ejendomme op i London uden at svare ordentlig skat af dem. Det er et paradis for Russere, Kinesere og folk fra Mellemøsten, hvis penge ikke er kommet som resultat hårdt reelt arbejde. Han kan stoppe AirBnB, så almindelige borgere kan komme til at bo i byerne. Han kan ændre skolesystemerne, hvor karteldannelser gør det helt ubeskrivelig dyrt for familier at få børnene i de bedste skoler, hvor de kun kan købe skoleuniformen et begrænset antal steder.

Jeg kunne foreslå ham 20 andre steder, hvor han kunne skære ind og beskytte de almindelige mennesker, der bare vil få på arbejde. Men jeg frygter lidt at han alene er i stand til at levere taler - ikke resultater.

_________________
Sagsbehandler, forfatter og coach

Vi tager een dag af gangen. Går den godt så kommer den ikke dårligt tilbage.
BenniM
BenniM

Antal indlæg : 1023
Join date : 02/12/20
Age : 54
Geografisk sted : Herlev

https://bennimadsen.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Største konservative nedtur siden 1832 Empty Sv: Største konservative nedtur siden 1832

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum