FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Svære opgaver!
EM i fodbold! EmptyIdag kl. 15:50 af ak31

» Trump - skyd først - spørg bagefter?
EM i fodbold! EmptyIdag kl. 11:55 af Yoyo

» Jeg fik 85 kroner i kontanter idag
EM i fodbold! EmptyIdag kl. 11:51 af Yoyo

» Amira Willighagen - Nessun Dorma (HD Quality) - WINNER Finals Holland's Got Talent 2013
EM i fodbold! EmptyIdag kl. 11:23 af Ole

» Mygge sygdom på vej
EM i fodbold! EmptyIdag kl. 11:16 af Ole

» Har du en god vittigt?
EM i fodbold! EmptyIdag kl. 10:34 af Admin

» Iran angriber i aften Israel!
EM i fodbold! EmptyIdag kl. 09:52 af Yoyo

» Klipper du dit eget hår?
EM i fodbold! EmptyIdag kl. 09:21 af Admin

» The Saint -The Ex King Of Diamonds!
EM i fodbold! EmptyIdag kl. 09:04 af Admin


EM i fodbold!

4 deltagere

Go down

EM i fodbold! Empty EM i fodbold!

Indlæg af Admin Lør 06 Jul 2024, 10:56

Spanien slår værtsnationen Tyskland med 2-1 og er videre i turneringen!

Frankrig vinder over Portugal med 5-3 efter straffesparks konkurrence!

England-Schweiz og Holland-Tyrkiet spiller i dag!

Mit bud er England vinder over Schweiz og Holland vinder over Tyrkiet!

Dine bud?

_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 10329
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

EM i fodbold! Empty Sv: EM i fodbold!

Indlæg af 5D Søn 07 Jul 2024, 03:57

Admin skrev:Spanien slår værtsnationen Tyskland med 2-1 og er videre i turneringen!

Frankrig vinder over Portugal med 5-3 efter straffesparks konkurrence!

England-Schweiz og Holland-Tyrkiet spiller i dag!

Mit bud er England vinder over Schweiz og Holland vinder over Tyrkiet!

Dine bud?

Det var gode bud. Da kampene ER slut nu, kan jeg naturligvis ikke komme med mit bud, nu jeg kender resultaterne. Men England slog MEGET knebent Schweiz efter straffesparkskonkurrence og Holland kom fint tilbage og vandt 2-1 over tyrkerne, der ellers førte 1-0 længe.

Semifinalerne bliver således Frankrig-Spanien og England-Holland. Bestemt et par interessante kampe.

Jeg ser begge opgør som åbne, så det er svært at spå om hvem, der når finalen.

Spanien har spillet bedre end Frankrig, men har nogle gode spillere i karantæne, så de er lidt handicappede til semifinalen. Og selvom Frankrig ikke har spillet godt, har de været bundsolide og effektive. Jeg tror at den kamp ender 1-1 og så bliver der forlængning og måske straffespark. Skal jeg tippe en vinder, siger jeg Spanien, men det er måske med procenterne 55 imod 45. Og det skyldes som sagt, at spanierne hidtil har spillet bedre fodbold end Les Bleus.

Holland har jeg som kneben favorit mod England, da jeg synes, at Holland på deres bedste dage har et højere niveau end England, som har været stabile, men endnu ikke ramt et højt niveau. På den anden side var kampen mod Schweiz faktisk englændernes bedste i hele turneringen, så måske har de ramt formen på rette tidspunkt og vil toppe i kampen mod Holland. Hollænderne har spillet et par gode kampe mod bl.a. Frankrig og Tyrkiet, men har også et lavt bundniveau, som vi så da de tabte til Østrig. Men umiddelbart tipper jeg at Holland vinder 2-1 efter forlænget spilletid.

Så får vi en finale, som godt kunne blive Spanien imod Holland. Her tipper jeg så spanierne som europamestre.

Men som sagt er begge semifinaler tætte og åbne, så det kan også være, at det bliver Spanien-England, Frankrig-England eller Frankrig-Holland i finalen. Very Happy

5D

Antal indlæg : 82
Join date : 06/12/22

Admin synes godt om

Tilbage til toppen Go down

EM i fodbold! Empty Sv: EM i fodbold!

Indlæg af Admin Søn 07 Jul 2024, 09:22

5D skrev:
Admin skrev:Spanien slår værtsnationen Tyskland med 2-1 og er videre i turneringen!

Frankrig vinder over Portugal med 5-3 efter straffesparks konkurrence!

England-Schweiz og Holland-Tyrkiet spiller i dag!

Mit bud er England vinder over Schweiz og Holland vinder over Tyrkiet!

Dine bud?

Det var gode bud. Da kampene ER slut nu, kan jeg naturligvis ikke komme med mit bud, nu jeg kender resultaterne. Men England slog MEGET knebent Schweiz efter straffesparkskonkurrence og Holland kom fint tilbage og vandt 2-1 over tyrkerne, der ellers førte 1-0 længe.

Semifinalerne bliver således Frankrig-Spanien og England-Holland. Bestemt et par interessante kampe.

Jeg ser begge opgør som åbne, så det er svært at spå om hvem, der når finalen.

Spanien har spillet bedre end Frankrig, men har nogle gode spillere i karantæne, så de er lidt handicappede til semifinalen. Og selvom Frankrig ikke har spillet godt, har de været bundsolide og effektive. Jeg tror at den kamp ender 1-1 og så bliver der forlængning og måske straffespark. Skal jeg tippe en vinder, siger jeg Spanien, men det er måske med procenterne 55 imod 45. Og det skyldes som sagt, at spanierne hidtil har spillet bedre fodbold end Les Bleus.

Holland har jeg som kneben favorit mod England, da jeg synes, at Holland på deres bedste dage har et højere niveau end England, som har været stabile, men endnu ikke ramt et højt niveau. På den anden side var kampen mod Schweiz faktisk englændernes bedste i hele turneringen, så måske har de ramt formen på rette tidspunkt og vil toppe i kampen mod Holland. Hollænderne har spillet et par gode kampe mod bl.a. Frankrig og Tyrkiet, men har også et lavt bundniveau, som vi så da de tabte til Østrig. Men umiddelbart tipper jeg at Holland vinder 2-1 efter forlænget spilletid.

Så får vi en finale, som godt kunne blive Spanien imod Holland. Her tipper jeg så spanierne som europamestre.

Men som sagt er begge semifinaler tætte og åbne, så det kan også være, at det bliver Spanien-England, Frankrig-England eller Frankrig-Holland i finalen. Very Happy

Jeg var heldig med mine bud, men er ikke sikker på mine næste bud!

Som bliver:

Jeg har på fornemmelsen. at England vil mere denne gang i EM!

Det bliver så at England slår Holland!

Spanien slår Frankrig!

Om disse opgør vil inkludere straffesparks konkurrence tør jeg ikke spå om!

Det kan også være at opgørene bliver afgjort efter normal tid!

Men jeg indrømmer, at begge semifinaler er tætte og meget åbne - så alt kan ske-he-he! Very Happy


_________________
Jo mere uenig du er med en med debattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende! Smile
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 10329
Join date : 21/09/17
Age : 71
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

5D synes godt om

Tilbage til toppen Go down

EM i fodbold! Empty Sv: EM i fodbold!

Indlæg af Oliver Søn 07 Jul 2024, 09:49

Admin skrev:
5D skrev:
Admin skrev:Spanien slår værtsnationen Tyskland med 2-1 og er videre i turneringen!

Frankrig vinder over Portugal med 5-3 efter straffesparks konkurrence!

England-Schweiz og Holland-Tyrkiet spiller i dag!

Mit bud er England vinder over Schweiz og Holland vinder over Tyrkiet!

Dine bud?

Det var gode bud. Da kampene ER slut nu, kan jeg naturligvis ikke komme med mit bud, nu jeg kender resultaterne. Men England slog MEGET knebent Schweiz efter straffesparkskonkurrence og Holland kom fint tilbage og vandt 2-1 over tyrkerne, der ellers førte 1-0 længe.

Semifinalerne bliver således Frankrig-Spanien og England-Holland. Bestemt et par interessante kampe.

Jeg ser begge opgør som åbne, så det er svært at spå om hvem, der når finalen.

Spanien har spillet bedre end Frankrig, men har nogle gode spillere i karantæne, så de er lidt handicappede til semifinalen. Og selvom Frankrig ikke har spillet godt, har de været bundsolide og effektive. Jeg tror at den kamp ender 1-1 og så bliver der forlængning og måske straffespark. Skal jeg tippe en vinder, siger jeg Spanien, men det er måske med procenterne 55 imod 45. Og det skyldes som sagt, at spanierne hidtil har spillet bedre fodbold end Les Bleus.

Holland har jeg som kneben favorit mod England, da jeg synes, at Holland på deres bedste dage har et højere niveau end England, som har været stabile, men endnu ikke ramt et højt niveau. På den anden side var kampen mod Schweiz faktisk englændernes bedste i hele turneringen, så måske har de ramt formen på rette tidspunkt og vil toppe i kampen mod Holland. Hollænderne har spillet et par gode kampe mod bl.a. Frankrig og Tyrkiet, men har også et lavt bundniveau, som vi så da de tabte til Østrig. Men umiddelbart tipper jeg at Holland vinder 2-1 efter forlænget spilletid.

Så får vi en finale, som godt kunne blive Spanien imod Holland. Her tipper jeg så spanierne som europamestre.

Men som sagt er begge semifinaler tætte og åbne, så det kan også være, at det bliver Spanien-England, Frankrig-England eller Frankrig-Holland i finalen. Very Happy

Jeg var heldig med mine bud, men er ikke sikker på mine næste bud!

Som bliver:

Jeg har på fornemmelsen. at England vil mere denne gang i EM!

Det bliver så at England slår Holland!

Spanien slår Frankrig!

Om disse opgør vil inkludere straffesparks konkurrence tør jeg ikke spå om!

Det kan også være at opgørene bliver afgjort efter normal tid!

Men jeg indrømmer, at begge semifinaler er tætte og meget åbne - så alt kan ske-he-he! Very Happy


Tak for støtten til mit gamle hjemland England. Jeg håber at vi slår Holland og går hele vejen. Very Happy
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 329
Join date : 12/06/24

Tilbage til toppen Go down

EM i fodbold! Empty Sv: EM i fodbold!

Indlæg af Ole Søn 07 Jul 2024, 16:34

Mit bud er Spanien-England i finalen, hvor Spanien vinder EM - beklager Oliver. Very Happy

_________________
Vi skal respektere hinanden.
Ole
Ole

Antal indlæg : 302
Join date : 26/06/23
Age : 30
Geografisk sted : Danmark

Tilbage til toppen Go down

EM i fodbold! Empty Sv: EM i fodbold!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum