FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Svære opgaver!
Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige EmptyIdag kl. 21:36 af Yoyo

» Hitlers playbook eller tager jeg fejl
Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige EmptyIdag kl. 21:08 af Yoyo

» Myrdet med personsøger?
Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige EmptyIdag kl. 16:21 af Yoyo

» Det sorte X ?
Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige EmptyIdag kl. 15:52 af Gæst

» André Rieu - Nightingale Serenade
Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige EmptyIdag kl. 11:16 af Ole

» Massesuggestion?
Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige EmptyIdag kl. 11:10 af Chefen1921

» Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige
Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige EmptyIdag kl. 10:53 af Chefen1921

» Trump er indlagt i lukket anstalt
Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige EmptyIdag kl. 10:24 af Yoyo

» Har du en god vittigt?
Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige EmptyIdag kl. 10:21 af Oliver


Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige

3 deltagere

Go down

Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige Empty Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige

Indlæg af Chefen1921 Fre 13 Sep 2024, 12:40

18-årig "svensk statsborger" blev natten til i går, torsdag, anholdt i Griffenfeldsgade i København (Indre Nørrebro) med en skarpladt pistol.

Han er foreløbig sigtet for ulovlig våbenbesiddelse og mistænkt for drabsforsøg og er varetægtsfængslet i foreløbig 27 dage, og politiet tror, at han - ligesom de andre - er kommet for mod betaling at begå drab eller anden form for kriminalitet. Han er jo kun den seneste i rækken!

https://denkorteavis.dk/2024/372053

De unge bliver typisk betalt med 200.000 kroner pr. lejemord.
Chefen1921
Chefen1921

Antal indlæg : 10
Join date : 10/09/24

Myrna Fræk og Frk. Vinther synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige Empty Sv: Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige

Indlæg af Frk. Vinther Lør 14 Sep 2024, 11:59

Chefen1921 skrev:18-årig "svensk statsborger" blev natten til i går, torsdag, anholdt i Griffenfeldsgade i København (Indre Nørrebro) med en skarpladt pistol.

Han er foreløbig sigtet for ulovlig våbenbesiddelse og mistænkt for drabsforsøg og er varetægtsfængslet i foreløbig 27 dage, og politiet tror, at han - ligesom de andre - er kommet for mod betaling at begå drab eller anden form for kriminalitet. Han er jo kun den seneste i rækken!

https://denkorteavis.dk/2024/372053

De unge bliver typisk betalt med 200.000 kroner pr. lejemord.

Jeg kan ustandselig læse om, at disse unge kommer over Øresund for at slå ihjel for mange penge.
Det, jeg er i tvivl om, er hvorfor kan politiet ikke standse det helt? Okay, de har fået fat i nogle på det seneste, inden de nåede at udføre deres beskidte lejemord - men det fortsætter jo.

Jeg ville gerne vide, om svensk og dansk politi samarbejder om disse uhyggelige sager? Det burde være naturligt, at de udvekslede oplysninger og i det hele taget samarbejdede om at stresse banderne og slå kloen i lejemorderne.

_________________
'UDEN KAMP - INGEN SEJR!'
Frk. Vinther
Frk. Vinther

Antal indlæg : 6
Join date : 09/09/24
Age : 26
Geografisk sted : Lindholm

Russer-Aniya synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige Empty Sv: Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige

Indlæg af Russer-Aniya Lør 14 Sep 2024, 12:27

Chefen1921 skrev:18-årig "svensk statsborger" blev natten til i går, torsdag, anholdt i Griffenfeldsgade i København (Indre Nørrebro) med en skarpladt pistol.

Han er foreløbig sigtet for ulovlig våbenbesiddelse og mistænkt for drabsforsøg og er varetægtsfængslet i foreløbig 27 dage, og politiet tror, at han - ligesom de andre - er kommet for mod betaling at begå drab eller anden form for kriminalitet. Han er jo kun den seneste i rækken!

https://denkorteavis.dk/2024/372053

De unge bliver typisk betalt med 200.000 kroner pr. lejemord.

Havde Sverige dette bande- og gangsteruvæsen før? Jeg mener selvfølgelig før de lavede en selvmordslov, der gav nærmest enhver fra Mellemøsten og Afrika lov til at komme ind i landet. "Blive svensker", som man siger på den fløj!

Det tror jeg ikke, at Sverige havde. Korrigér mig, hvis jeg tager fejl.  Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige 1f483
Russer-Aniya
Russer-Aniya

Antal indlæg : 18
Join date : 20/08/24
Age : 26

Myrna Fræk, Frk. Vinther og Chefen1921 synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige Empty Sv: Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige

Indlæg af Chefen1921 Idag kl. 10:53

Retten på Frederiksberg idømte i går (onsdag) en 19-årig "svensk statsborger" fem års fængsel og udvisning fra Danmark for bestandig.
Han sprængte en håndgranat foran en smykkeforretning i Valby den 29/6 i år.
Ingen mennesker kom til skade, men der skete stor materiel skade på forretningen og flere omkringliggende bygninger.

Den 19-årige oplyste selv i retten, at det var bestillingsarbejde.

https://denkorteavis.dk/2024/Svensk-statsborger-idoemt-fem-aars-faengsel-og-udvisning-efter-at-have-kastet-en-haandgranat-indroemmer-at-det-var-bestillingsarbejde/

_________________
Eneste løsen mod islam: DANSK FRONT !  Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige 1f44a
Chefen1921
Chefen1921

Antal indlæg : 10
Join date : 10/09/24

Russer-Aniya synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige Empty Sv: Unge kommer stadig skarpt bevæbnede fra Sverige

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum