FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Kan vi se en ende på krigen NATO-Rusland?
Medlems gruppe EmptyIdag kl. 16:23 af Admin

» Medlems gruppe
Medlems gruppe EmptyIdag kl. 14:56 af Admin

» Finland afbryder Somalia-samarbejde
Medlems gruppe EmptyIdag kl. 12:22 af Frk. Vinther

» Svære opgaver!
Medlems gruppe EmptyIdag kl. 10:51 af ak31

» Kyllingeboller i savoykål - dejlig vintermad!
Medlems gruppe EmptyIdag kl. 09:11 af Admin

» Amira Willighagen - Nella Fantasia
Medlems gruppe EmptyIdag kl. 09:01 af Admin

» Termination Point - Sci-Fi Action!
Medlems gruppe EmptyIdag kl. 08:31 af Admin

» Har du en god vittigt?
Medlems gruppe EmptyIgår kl. 16:16 af Oliver

» Distraheret af skærme i undervisningen?
Medlems gruppe EmptyIgår kl. 12:15 af Yoyo

Medlems gruppe

4 deltagere

Go down

Medlems gruppe Empty Medlems gruppe

Indlæg af Admin Idag kl. 09:35

Der er oprettet en medlems gruppe på forummet! Very Happy

Gruppen er åben, men kan også skjules hvis det ønskes af mindst 2-3 medlemmer!

Klik på grupper øverst!

Klik på at tilmelde dig!

Admin accepterer din tilmelding eller afviser den!

Admin

Admin

Antal indlæg : 10618
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Medlems gruppe Empty Sv: Medlems gruppe

Indlæg af Myrna Fræk Idag kl. 11:29

Admin skrev:Der er oprettet en medlems gruppe på forummet! Very Happy

Gruppen er åben, men kan også skjules hvis det ønskes af mindst 2-3 medlemmer!

Klik på grupper øverst!

Klik på at tilmelde dig!

Admin accepterer din tilmelding eller afviser den!
Admin

Medlems gruppe 1f606  Medlems gruppe 1f606  Medlems gruppe 1f606 ... altså, HOLD nu op, en forestilling!

Ikke svært at forestille sig, hvordan de pæne socialdemokrater af forskellig slags har grublet og lagt hovederne i blød. "Det går ikke at verfe de tilbageblevne national sindede ud igen-igen, så hvad gør vi?" har den ene (lad os kalde ham Admino) fortvivlet spurgt.

"Njja, immer synes jeg got nogen af dem kunne excludes, særlige de fræk quindemennesker in forum. De er uskik, at sådant personer kan ytr sig in public rum. Man kan få brug for hjætstartern, hvis ikke de ud kommer!", har en anden (lad os kalde vedkommende Yah-yah) hvislet.

Og en mand fra London Bridge har efter for 7. gang at have rådført sig med sin danske kone forsøgt at få enderne til at mødes: Naturligvis. Man opretter en gruppe inden i et i forvejen meget tyndt befolket forum.
Så kan de national sindede ha' det godt og sidde og diskutere med sig selv, mens vi - de kloge - kan "diskutere" håndbold, brun sovs, tennis, æbletærte, hvilken side, vi sover på, om vi klipper eget hår og den slags betydningsfulde emner, foruden at vi må forberede os på den næste kampagne mod Trump, selv om han end ikke er tiltrådt sit embede endnu. SÅDAN!

Så kan de forbandede fredsforstyrrere lære det.

Held og lykke med det festlige kup... "he he he."
Myrna Fræk
Myrna Fræk

Antal indlæg : 46
Geografisk sted : 9000

Lady Brown og Frk. Vinther synes godt om

Indlæg af Lady Brown Idag kl. 12:06

Myrna Fræk skrev: Medlems gruppe 1f606  Medlems gruppe 1f606  Medlems gruppe 1f606 ... altså, HOLD nu op, en forestilling!

Ikke svært at forestille sig, hvordan de pæne socialdemokrater af forskellig slags har grublet og lagt hovederne i blød. "Det går ikke at verfe de tilbageblevne national sindede ud igen-igen, så hvad gør vi?" har den ene (lad os kalde ham Admino) fortvivlet spurgt.

"Njja, immer synes jeg got nogen af dem kunne excludes, særlige de fræk quindemennesker in forum. De er uskik, at sådant personer kan ytr sig in public rum. Man kan få brug for hjætstartern, hvis ikke de ud kommer!", har en anden (lad os kalde vedkommende Yah-yah) hvislet.

Og en mand fra London Bridge har efter for 7. gang at have rådført sig med sin danske kone forsøgt at få enderne til at mødes: Naturligvis. Man opretter en gruppe inden i et i forvejen meget tyndt befolket forum.
Så kan de national sindede ha' det godt og sidde og diskutere med sig selv, mens vi - de kloge - kan "diskutere" håndbold, brun sovs, tennis, æbletærte, hvilken side, vi sover på, om vi klipper eget hår og den slags betydningsfulde emner, foruden at vi må forberede os på den næste kampagne mod Trump, selv om han end ikke er tiltrådt sit embede endnu. SÅDAN!

Så kan de forbandede fredsforstyrrere lære det.

Held og lykke med det festlige kup... "he he he."

Medlems gruppe 1f606   Medlems gruppe 1f606   Medlems gruppe 1f606   Medlems gruppe 1f606   Medlems gruppe 1f44d

Simpelthen så fed satire, Myrna!!! Du burde være fast ansat ved en stor revy, tror jeg. Medlems gruppe 1f604 Samtidig tænker jeg: Er der faktisk det alvor i tiltaget, at man har opfundet en anden måde at blive fri for "forkerte debattører" på??
Lady Brown
Lady Brown

Antal indlæg : 58
Geografisk sted : Vendsyssel

Frk. Vinther synes godt om

Indlæg af Oliver Idag kl. 14:33

Jeg synes da ikke at man skrive i den gruppe?
Oliver
Oliver

Antal indlæg : 496

Indlæg af Admin Idag kl. 14:56

Oliver skrev:Jeg synes da ikke at man skrive i den gruppe?

Nej, det ser sådan ud, så jeg har slettet den igen! Very Happy

Det giver jo ingen mening, hvis ikke man kan skrive et indlæg eller en kommentar i den gruppe!

Hvorfor man ikke kan skrive i den - ved jeg ikke. Question Shocked

Admin

Antal indlæg : 10618
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser: