FRIT DEBATFORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Hvem er på nu !!
Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig EmptyIdag kl. 8:13 af Admin

» Red 2 - hot action film!
Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig EmptyIdag kl. 8:01 af Admin

» Hel hylde tømt for varer i åbningstiden!
Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig EmptyIdag kl. 5:14 af Kwai1448

» Hvad kunne der gøres?
Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig EmptyIgår kl. 20:09 af EmoJanice

» Har droppet afgørende klimatopmøde?
Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig EmptyIgår kl. 20:01 af EmoJanice

» Tiananmen square protest in 1989
Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig EmptyIgår kl. 20:01 af Yoyo

» Svære opgaver!
Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig EmptyIgår kl. 19:08 af Yoyo

» Fødselsdag!
Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig EmptyIgår kl. 18:06 af klokkeblomst

» I strid med EU-retten
Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig EmptyIgår kl. 17:18 af Gæst

Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig

4 deltagere

Go down

Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig Empty Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig

Indlæg af Yoyo Søn 10 Nov 2024 - 17:35

Hvis det ville være en gevinst for debatten, fordi jeg finder mig ikke i skalkning,  og for at gøre mere plads til dybsindige kommentarer fra en sikker frue.
Så kommer der måske gang i debatten med mere medvindt.

Samtidigt skal i bestemme om der skal være plads for anderledes tænkende
Den beslutning skal ikke KUN ligge på Admins skulder.
Ligesom i en family, eller arbejd, så løfter man i flok
Admin vil kun bedst for hans fora Very Happy

Antal indlæg : 651
Geografisk sted : Vest Jylland

klokkeblomst og VB86 synes ikke godt om

Tilbage til toppen Go down

Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig Empty Hvad fatter gører altid det rigtige.

Indlæg af ak31 Søn 10 Nov 2024 - 19:57

Yoyo skrev:Hvis det ville være en gevinst for debatten, fordi jeg finder mig ikke i skalkning,  og for at gøre mere plads til dybsindige kommentarer fra en sikker frue.

Du kende nok historien om hvad fatter gør er det rigtige.
Han havde en hest som han byttede , og det han fik byttede han igen og igen. Til sidst havde han en sæk rådne æblere

ak31

Antal indlæg : 1818

klokkeblomst synes godt om

Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig Empty Sv: Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig

Indlæg af Admin Man 11 Nov 2024 - 16:38

ak31 skrev:
Yoyo skrev:Hvis det ville være en gevinst for debatten, fordi jeg finder mig ikke i skalkning,  og for at gøre mere plads til dybsindige kommentarer fra en sikker frue.

Du kende nok historien om hvad fatter gør er det rigtige.
Han havde en hest som han byttede , og det han fik byttede han igen og igen. Til sidst havde han en sæk rådne æblere

Hvis man er meget uenig med en anden debattør, så lad være med at besvare indlæg og kommentarer fra profilen, så går det nok alt sammen! Very Happy

Der er ingen profiler som bliver smidt ud her, allerhøjest sat som ikke aktiv hvis det ønskes af en profil, hvorefter profilen kan blive aktiv igen hvis dette ønskes senere! Very Happy

Admin

Antal indlæg : 10551
Geografisk sted : Danmark

https://dinedebatter.danskforum.net

Yoyo synes godt om

Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig Empty Sv: Jeg har allerede givet Admin besked om at han gerne må slette mig

Indlæg af klokkeblomst Man 11 Nov 2024 - 18:50

jeg finder mig ikke i skalkning, Very Happy Very Happy . Nej det gør du nok ikke , men de andre finder sig heller ikke din måde at at debattere på og være grov og uforskammet , tænk over det . Du fører dig frem som en verdensmand , også når der kommer lidt malurt i bægeret tuder du . Hvis du har så ondt af dig selv ,så sæt dig i hjørnet og tag en tude kiks.

klokkeblomst

Antal indlæg : 21
Geografisk sted : Aalborg.

ak31, Kwai1448 og Charmebøffen synes godt om

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum